Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 9 april 2010 om 15:48
Mijn ouders hebben 2 weken geleden al een goed gesprek met ze gevoerd,hierna leek het wat beter,broer bleef thuis ipv altijd weg,schoonzus was vrolijk en nichtje zag er goed uit.
Ik heb trouwens toen ze zwanger was al vaak tegen vriend gezegd dat dat fout gaat.Ze zijn jong en onbezonnen en stronteigenwijs.Alle tips,adviezen die ik gegeven heb slaan ze dus in de wind.En verder ben ik natuurlijk maar de zus,alhoewel ik er niet voor schroom om bij instanties aan de bel te trekken mocht het echt fout gaan.
Ik hoop dat ze na deze paar dagen rust tot inkeer komen.Ze is trouwens 6 weken Mamz.
Ik heb trouwens toen ze zwanger was al vaak tegen vriend gezegd dat dat fout gaat.Ze zijn jong en onbezonnen en stronteigenwijs.Alle tips,adviezen die ik gegeven heb slaan ze dus in de wind.En verder ben ik natuurlijk maar de zus,alhoewel ik er niet voor schroom om bij instanties aan de bel te trekken mocht het echt fout gaan.
Ik hoop dat ze na deze paar dagen rust tot inkeer komen.Ze is trouwens 6 weken Mamz.
vrijdag 9 april 2010 om 15:56
Ach, wat vreselijk sneu voor je nichtje, Coebergh!
Je gunt ieder kindje toch de allerbeste ouders die het zich maar kan wensen, en als je dan zo terecht komt, dat vind ik heel erg (niet dat ik de perfecte moeder ben hoor, helemaal niet, maar ik doe wel mijn allerbeste stinkende best om ons Mmetje zo goed mogelijk op te laten groeien).
Je gunt ieder kindje toch de allerbeste ouders die het zich maar kan wensen, en als je dan zo terecht komt, dat vind ik heel erg (niet dat ik de perfecte moeder ben hoor, helemaal niet, maar ik doe wel mijn allerbeste stinkende best om ons Mmetje zo goed mogelijk op te laten groeien).
vrijdag 9 april 2010 om 15:56
Het staat er wat ongelukkiger dan ik het bedoel trouwens. Gelukkig dat er echt op tijd al met je broer en schoonzus gepraat is, maar het heeft niet veel geholpen dus. Ik hoop zo dat het niet nodig zal zijn om instanties in te schakelen.
Mag er ook binnen de familie naar oplossingen gezocht worden?
Ik vind het ook een erg mooie en stijlvolle foto, had dit niet verwacht. Alle dames tot nu toe waren keurig gekleed
Mag er ook binnen de familie naar oplossingen gezocht worden?
Ik vind het ook een erg mooie en stijlvolle foto, had dit niet verwacht. Alle dames tot nu toe waren keurig gekleed
vrijdag 9 april 2010 om 15:59
Wat een gezeik zeg Coe... Hopen dat jullie het goed op kunnen vangen dan, en dat schoonzus en lulpieppiep in gaan zien dat het zo écht niet kan.
Ons huis gaat in de verkoop!
Net de makelaar aan de lijn gehad en het verhaal over de vraagprijs gedaan. Hij vond ons voorstel ook een goeie en onze vraagprijs realistisch en wilde er wel in mee gaan. Da's dus goed nieuws. Nu nog alles op papier in orde maken, foto's maken en dan kan de boel de lucht in!!
Spannend!
Lijstje;
Lijstje;
- werken
- makelaar Engerd afbellen
- andere makelaar afbellen
- was draaien
- was ophangen
- was binnenhalen en vouwen
- opruimen
- in de zon liggen
- Menzis bellen
- CZ bellen
Ene was hangt aan de lijn, tweede zit er in, nu even vouwen!
Ons huis gaat in de verkoop!
Net de makelaar aan de lijn gehad en het verhaal over de vraagprijs gedaan. Hij vond ons voorstel ook een goeie en onze vraagprijs realistisch en wilde er wel in mee gaan. Da's dus goed nieuws. Nu nog alles op papier in orde maken, foto's maken en dan kan de boel de lucht in!!
Spannend!
Lijstje;
Lijstje;
- werken
- makelaar Engerd afbellen
- andere makelaar afbellen
- was draaien
- was ophangen
- was binnenhalen en vouwen
- opruimen
- in de zon liggen
- Menzis bellen
- CZ bellen
Ene was hangt aan de lijn, tweede zit er in, nu even vouwen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 9 april 2010 om 16:00
vrijdag 9 april 2010 om 16:06
Schoonzus heeft nu wel toegegeven dat het niet alleen! maar leuk kroelen is met een baby,je leven draait 24 uur per dag om je kind,je kunt het niet even uitzetten.Vind het al heel wat dat ze dit heeft erkend en dat er niet zoals voorheen een beetje omheen gelachen wordt.Ze willen het wel goed doen,houden ook echt wel van haar maar je zult jezelf niet meer op de 1e plaats kunnen zetten.
En het is echt een schatje!!Heb haar net lekker in bad gedaan en nu ligt ze te slapen.
En het is echt een schatje!!Heb haar net lekker in bad gedaan en nu ligt ze te slapen.
vrijdag 9 april 2010 om 16:25
Voor jou stiekem toch heerlijk Coe, een dagje nichtje?
Geniet er van!!
Ik geniet ook hoor schatjes, ik heb vanmiddag het grootste deel van de middag lekker in de tuin gezeten, héérlijk. En vanavond gaan we lekker chinees halen in plaats van koken, ik heb een heeeeerlijke dag gehad!
Wat ga je morgen doen Its?
Geniet er van!!
Ik geniet ook hoor schatjes, ik heb vanmiddag het grootste deel van de middag lekker in de tuin gezeten, héérlijk. En vanavond gaan we lekker chinees halen in plaats van koken, ik heb een heeeeerlijke dag gehad!
Wat ga je morgen doen Its?
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 9 april 2010 om 16:55
vrijdag 9 april 2010 om 20:04
Jee, Coe, wat erg! Hoop dat je broer en zijn vriendin een beetje bij zinnen komen.
MissM, Tjonge, wat een lijst zeg! Pfff, als ik er alleen maar naar kijk word ik al moe.
Marels, fijn dat het allemaal gelukt is met de makelaar.
Zit even niet zo lekker in mijn vel. Was een vrij heftige middag op het werk (verslagen met nogal heftige onderwerpen) en ik merk dat ik het mee naar huis heb genomen in mijn hoofd. Moet ik nu eerst eruit zien te krijgen.
Tot later!
MissM, Tjonge, wat een lijst zeg! Pfff, als ik er alleen maar naar kijk word ik al moe.
Marels, fijn dat het allemaal gelukt is met de makelaar.
Zit even niet zo lekker in mijn vel. Was een vrij heftige middag op het werk (verslagen met nogal heftige onderwerpen) en ik merk dat ik het mee naar huis heb genomen in mijn hoofd. Moet ik nu eerst eruit zien te krijgen.
Tot later!
vrijdag 9 april 2010 om 20:10
Zo meiden... de rust begint in huize Druif aardig terug te keren. De kraamverzorgster was er vandaag voor het laatst en dat is eigenlijk toch ook wel weer lekker.
't Mannetje doet het super goed. Hij heeft al 3 nachten van 23.00 uur tot 6.00 uur geslapen. Echt heerlijk. Hij eet goed, drinkt goed en slaapt dus goed. Hij is erg tevreden.
Ook met die mama gaat het stukken beter dan voor de bevalling. Ik zie weer leuke dingen, kan genieten van het weer, van de meiden, van het feit dat ons mannetje zo verschrikkelijk lekker is.
Ben er vandaag wel achter gekomen dat man ons mannetje verkeerd heeft aangegeven. Man zelf heeft 3 namen en we hebben ons mannetje vernoemd met mans 2 en 3e naam. Maar man heeft hem aangegeven met 1e en 3e naam. En laat dat nou net de minst mooie zijn... Ik kan er wel om lachen hoor....
't Mannetje doet het super goed. Hij heeft al 3 nachten van 23.00 uur tot 6.00 uur geslapen. Echt heerlijk. Hij eet goed, drinkt goed en slaapt dus goed. Hij is erg tevreden.
Ook met die mama gaat het stukken beter dan voor de bevalling. Ik zie weer leuke dingen, kan genieten van het weer, van de meiden, van het feit dat ons mannetje zo verschrikkelijk lekker is.
Ben er vandaag wel achter gekomen dat man ons mannetje verkeerd heeft aangegeven. Man zelf heeft 3 namen en we hebben ons mannetje vernoemd met mans 2 en 3e naam. Maar man heeft hem aangegeven met 1e en 3e naam. En laat dat nou net de minst mooie zijn... Ik kan er wel om lachen hoor....
vrijdag 9 april 2010 om 20:24
Ons Mmetje is aangegeven met de verkeerde geboortetijd. Ik vind het wel mooi in de traditie passen want ik ben ook verkeerd aangegeven, het was de bedoeling dat je mijn naam anders zou spellen
jullie komen nu toch niet in de problemen doordat zijn roepnaam niet bij de aangegeven namen zit, toch?
Ik vind het stiekem wel schattig, die vaders die zo overdonderd zijn dat ze dingen door elkaar gaan halen.
jullie komen nu toch niet in de problemen doordat zijn roepnaam niet bij de aangegeven namen zit, toch?
Ik vind het stiekem wel schattig, die vaders die zo overdonderd zijn dat ze dingen door elkaar gaan halen.
vrijdag 9 april 2010 om 21:12
Ik zag het al op je hyves staan Druif. Gelukkig maar dat je er om kunt lachen Hier oefenen we al even op de namen dus ik denk dat het probleem hier niet voorkomt
Coe, wat naar van je nichtje. Fijn dat ze bij jou terecht kan en bij de oma's. Het arme prulleke.
Las net op omroep brabant over een veroordeelde oma die haar kleinkind van 5 weken had misbruikt. Werkelijk, ik kon wel janken. De "oma" was bang om haar vriend kwijt te raken
Marels en MissM, ik duim dat er snel kijkers komen!
Buuf, wat fijn dat het zo leuk was om een jurk te kopen!
Rainz een dikke . Ik heb tijdens mijn studie geleerd om een virtueel mandje bij de voordeur van het werk te hangen. Daar gaat 's morgens alles van thuis in, zodat je ruimte hebt voor je werk. 's Middags als je vertrekt gaat alles van je werk erin, zodat je weer rustig naar huis kunt. Die tip van het mandje helpt mij nog altijd, misschien is het voor jou ook iets?
Mamz, nog een bikini gevonden?
Vanmorgen weer op controle geweest. Skippy deed en doet het weer goed en de boel zit mooi dicht. Erg fijn om te weten dat de harde buiken die ik had iig niets doen qua ontsluiting. Dat ik nog rustiger aan moet doen is wel duidelijk. Voornamelijk op werkgebied. Nou ja, nog 3 weekjes en dan is het vakantie en daarna hoef ik nog maar anderhalve week te werken.
Coe, wat naar van je nichtje. Fijn dat ze bij jou terecht kan en bij de oma's. Het arme prulleke.
Las net op omroep brabant over een veroordeelde oma die haar kleinkind van 5 weken had misbruikt. Werkelijk, ik kon wel janken. De "oma" was bang om haar vriend kwijt te raken
Marels en MissM, ik duim dat er snel kijkers komen!
Buuf, wat fijn dat het zo leuk was om een jurk te kopen!
Rainz een dikke . Ik heb tijdens mijn studie geleerd om een virtueel mandje bij de voordeur van het werk te hangen. Daar gaat 's morgens alles van thuis in, zodat je ruimte hebt voor je werk. 's Middags als je vertrekt gaat alles van je werk erin, zodat je weer rustig naar huis kunt. Die tip van het mandje helpt mij nog altijd, misschien is het voor jou ook iets?
Mamz, nog een bikini gevonden?
Vanmorgen weer op controle geweest. Skippy deed en doet het weer goed en de boel zit mooi dicht. Erg fijn om te weten dat de harde buiken die ik had iig niets doen qua ontsluiting. Dat ik nog rustiger aan moet doen is wel duidelijk. Voornamelijk op werkgebied. Nou ja, nog 3 weekjes en dan is het vakantie en daarna hoef ik nog maar anderhalve week te werken.
vrijdag 9 april 2010 om 21:30
Ben er ook weer
Ik vind de foto op de achtergrond ook heel mooi.
Heb een bikini. Zit heerlijk. Wel iets meer buikje dan de dame hiernaast een boxershortje was echt geen optie.
Bij Oudste zei ex dat hij in de stress de naam van zijn vriend had gegeven terwijl hij bij nader inzien de naam van zijn broer had willen geven. En de naam van zijn vriend dan ook nog met een verkeerde beginletter.
*broer heeft wel een heel mooie naam, maar ach, we zijn nu gewend aan deze*
Ik vind de foto op de achtergrond ook heel mooi.
Heb een bikini. Zit heerlijk. Wel iets meer buikje dan de dame hiernaast een boxershortje was echt geen optie.
Bij Oudste zei ex dat hij in de stress de naam van zijn vriend had gegeven terwijl hij bij nader inzien de naam van zijn broer had willen geven. En de naam van zijn vriend dan ook nog met een verkeerde beginletter.
*broer heeft wel een heel mooie naam, maar ach, we zijn nu gewend aan deze*