Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 april 2010 @ 18:30:

[...]

Maar ik schreef 'm met blote tieten.

Nu minder belachelijk?
He gets wat correct Q , gun ons ook eens een verzetje met een italiaan. Je wilt ze voor jezelf houden?
Welke Bon Giorno is het?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 april 2010 @ 18:30:

[...]

Maar ik schreef 'm met blote tieten.

Nu minder belachelijk?Geyl. Heb je hem met je tieten geschreven? Of dat nog net niet
ow fuk Bgb die mag je houden. Ik dacht meer aan zoiets

( jaja hij draagt italiaanse kleding, vink ook goed)
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 18:30:

Ik kan een beknopte samenvatting geven over de "rel" waar ik bij betrokken was.

Hoeplakut opende een topic met hierin een wraakbrief voor de ex van haar ex. Die vrouw had vijf jaar geleden de vent van TO ingepikt met haar toverkrachten enzo. Anyway, het is nu uit tussen ex en die snol ( vind ik niet hoor, ik begrijp ex van TO wel) en nu belt ex weer om te zeggen dat het uit is. En To wilde wraak dus postte ze die brief hier, want de ex van haar ex is onder ons , vriendin van Iris en Pode. En actief lid hier op Viva.

Ofzo.

Hmm.... Fijn dat het zo'n lekker te volgen verhaal is. Zal vast aan mij liggen,het is vrijdag enige vorm van capabiliteit (is dat een woord) om mijn hersenen te gebruiken heb ik op mijn werk achter gelaten tot maandag. (kijk daar houd mijn vriend nu weer van!)

Maar aangezien wij niet weten wie de ex van de ex is die weer een ex van die ex is en die hier toevallig ronddoolt hebben wij hier dus helemaal geen ** aan, als ik het goed begrijp dan hé

Offtopic: De poetsvrouw is vandaag voor het eerst geweest, wat een genot! Je vertrekt naar je werk 's ochtend: achterlatend een stoflaag waarmee je een dekbed kunt vullen. Je komt thuis, hele huis ruikt naar bloemetjes en alles glimt! .... zucht .... Ik zou bijna zeggen, tis beter dan sex
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 18:33:

[...]

Geyl. Heb je hem met je tieten geschreven? Of dat nog net niet

jhfosnsdfn ncliuvo 48974bcn,dhfdk.

Zo ziet het er uit als ik met mijn - stijve - tepels op het toetsenbord sla.

nee, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat ben je toch een lekker wijf, geheime boodschapjes sturen met je pronte borstjes Tsk tsk
Haha, het is een vriendin van mij!!!

Maar ik heb helemaal geen vrienden hier, hahaha!
Yugh, en dan denken die types vaak nog dat ze doorzetters zijn ipv stalkers.
Jeetje wat gaat dat wijf tekeer zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welk wijf?
ex van ex en vriendin van forummer die en die, ja ja.

Zolang de mogelijkheid bestaat dat het om ordinaire roddel uit de dikke duim gaat neem ik dit soort dingen met een een korreltje of tien aan zout.
Zit me echt op te vreten, en ik heb het hele topic niet gelezen.
Het schelden en trappen naar forummers die zich zelfs nog kwetsbaar opstellen door hun verdrietige gevoelens te uiten..
quote:minny schreef op 09 april 2010 @ 19:20:

Welk wijf?Waarvan de ex het met de vriendin van Pode en Iris doet,die.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:prulleke schreef op 09 april 2010 @ 19:22:

Het schelden en trappen naar forummers die zich zelfs nog kwetsbaar opstellen door hun verdrietige gevoelens te uiten..

lief van je..

maar dat waar ik over schreef, speelde zich 2 jaar geleden af. Alles verwerkt enzo, maar zodra iemand zich erop beroept dat zijn of haar verdriet/leed groter is dan de rest van de wereld , gooi ik dit erin.. werkt altijd...X-D
quote:nieuweauto schreef op 09 april 2010 @ 19:24:

[...]

lief van je..

maar dat waar ik over schreef, speelde zich 2 jaar geleden af. Alles verwerkt enzo, maar zodra iemand zich erop beroept dat zijn of haar verdriet/leed groter is dan de rest van de wereld , gooi ik dit erin.. werkt altijd...X-DGelukkig heb je het een plaatsje gegeven inmiddels
Jullie weten toch wel dat je serieuze posts met blote tieten moet typen hè?

Ik dacht ik wijs jullie er even op...
Hebben de engeltjes collectief ATV ofzow?

Dat dat gescheld en geziek zolang doorgaat zeg.
quote:qwertu schreef op 09 april 2010 @ 19:40:

Ik dacht ik wijs jullie er even op... Hallo, als oud fossiel lukt me dat niet meer hoor
quote:qwertu schreef op 09 april 2010 @ 19:40:

Ik dacht ik wijs jullie er even op... Waarom dacht je dat ik zoveel typfouten maak? Dan gaan mijn hangtieten weer geheel hun eigen gang over het toetsenbord .
quote:nouschi schreef op 09 april 2010 @ 19:24:

[...]

Waarvan de ex het met de vriendin van Pode en Iris doet,die. Ow...en wat wil ze exact dan?
Gescheld en geziek? Waar? Hier??
Nope .... relaties moderator topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven