liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
@ Ed, sorry maar ik vind het ook niet echt normaal dat ze helemaal geen contact op neemt, of nergens op wil reageren. Als jij echt nog met die vragen zit snap ik dat je daar over wil praten. Al zou ze het alleen maar telefonisch doen, zou jij misschien ook iets kunnen afsluiten. Ik zelf vind dat de ander daar recht op heeft. Maar ik denk ook dat jij nu moet gaan accepteren dat ze geen contact wil. Je weet nu dat dat niet aan jou ligt want ze heeft het bij haar ex ook gedaan. Dus het is niet jouw schuld. Betrek het niet op jezelf maar blijf denken dat dat een probleem van haar is, iets waar jij niks aan kan veranderen. Jij moet aan jezelf denken nu!

@ Girlie, moeilijk zeg dat je moet "zeuren" om je geld. Vooral als het niet om een paar tientjes gaat. Mijn vorige ex had een gokverslaving en leende dus regelmatig van mij geld om te gokken (wist eerst niet dat het daar voor was). Toen het uit ging wilde ik dus ook mijn geld terug. Ging toen om een paar 100 euro en had er hard voor gewerkt dus wilde het gewoon terug, maar hij had het niet. Hij had niks. Ik ben toen na een hele tijd naar zijn ouders gegaan en heb hun er op aangesproken. Zij hebben er toen voor gezorgd dat ik het geld terug kreeg. Is misschien ook niet de beste oplossing en komt misschien heel kinderachtig over maar behalve dat heb ik geen idee wat je kan doen om het terug te krijgen. Ja blijven zeuren, maar ja van een kale kip kan je niet plukken.. Zoals je zegt zou ik sowieso je spullen daar weg halen. Misschien dat je dan al een beetje meer rust hebt. Jij moet het ook af kunnen sluiten. Hoop dat het goed met je gaat.

@ Sloopthard, hoe is het gegaan vandaag met alle sexy mannen in pak? Lekker een beetje kunnen flirten? Is goed voor je ego he?! Gister scheen de zon, het was heerlijk weer. Ik mijn haar leuk gedaan, leuke kleding aan, grote zonnebril op, veel lipgloss en ja hoor.. de mannen verdraaiden hun nek bijna in de auto hahaha. Deed me zo goed!

@ Prinsesje, wat leuk om te horen dat je met een andere jongen gezoend hebt! Dan ben je zeker een stuk verder ja. Net wat je zegt mag je ex zich zeker wel even rot voelen. Je komt echt heel sterk over, goed zo!

@ Fly, heb eigen weinig tegen je te zeggen. Alleen dat hij toch zal moeten praten. Ik denk dat er geen andere manier is om jou van het rot gevoel af te helpen. Er moet een hoop goed gemaakt worden en daar zal hij bij moeten helpen door veel te praten. Hoop dat je je nu wat beter voelt.

Hier ondertussen alweer zo veel mee gemaakt. Ben blijkbaar toch niet helemaal klaar met ex en ex niet met mij.. pff wanneer gaat dit over? Ik ga jullie zsm alles vertellen maar heb er nu even de energie niet voor. Ben kapot en ga zo lekker mijn bedje in.

Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.

Liefs
@diay, ik hoop écht werkelijk waar dat het snel wat beter met je gaat. je bent een sterke vrouw, je kan het wel :-)

iedereen trouwens.

ik heb vandaag al mijn spullen opgehaald, mijn kleren, films enz. voelde me er best raar bij.

zijn ouders hebben het geld ook niet, anders had ik het allang van hun gekregen.

ik heb met mijn ouders besloten dat ze samen met mij de grote spullen willen gaan halen. dus de meubels; matras, bank, salon-, eet tafel enz.

dan valt er al een gigantisch bedrag af en hoeft hij alleen nog maar de borg te betalen. dit is weliswaar nog wel een paar honderden euro's, maar van die 3 nullen ben ik dan wel af en het gaat hopelijk zo een stuk sneller. want dit maakt het niet gemakkelijker voor mijn verwerkingsproces. hoop dat ik er snel vanaf ben en dat ik hem ook echt kan vergeten.

ik ga hem denk ik morgen bellen of ik van het weekend langs kan komen om hier eens goed over te praten en ik ga hem dan zeggen dat ik geen zin heb in gezeiks en dus beslag ga leggen op mijn spullen. als hij het niet op een fatsoendelijke manier wil terug betalen, is dit denk ik de enige en beste optie.
Pff zit ik weer een heel bericht voor je terug te typen, valt mijn internet weg precies als ik op verzenden druk. Weg bericht! Haha nou nog maar een keer dan.

Goed van je dat je je spullen op gaat halen. Misschien niet leuk voor hem maar als er dan nog maar een paar 100 euro over blijft is dat een heel stuk minder erg dan een bedrag met 3 nullen. Dan kan jij het hier na misschien afsluiten. Of in ieder geval een beetje rust vinden omdat het bedrag niet meer zo hoog is. Jij moet aan jezelf denken en jij moet verder dus probeer het op die manier af te sluiten. Gaat het, behalve dat, wel goed met je?

Het gaat opzich niet heel slecht met me nu hoor. Vanmorgen na lange tijd weer op de weegschaal gestaan en daar ben ik wel erg van geschrokken, maar heb vandaag goed gegeten dus ik ben op weg. Nu lekker mijn bedje in.

hi, hier ben ik weer. Ik was erg druk de laatste tijd. Nu ik weer wat wat bijgelezen heb op dit forum valt mij op dat velen van jullie toch wel verder zijn gekomen in positieve zin. Heel goed.

Probeer sterk te blijven. Wees trots op wie je bent.

Voor mij geldt dat als iemand niet verder met mij wil en mij niet meer wil zien of spreken, ik meteen het contact verbreek met die persoon. Voor haar tien anderen. Tuurlijk voelt het even k...., maar mijn trots en eigenwaarde is groot.

Ik denk altijd waar haal jij de arrogantie vandaan om te zeggen dat ik geen contact meer mag opnemen met je.

Mijn boodschap is denk vanuit je eigen kracht en wees trots op wie je bent. Als de ander je niet wil dan is het zijn of haar loss. Voor de vrouwen er lopen veel leuke mannen rond. Stap in de onzekere nieuwe maar hele leuke wereld van het daten en verkennen. Het leven is veel te kort om stil te staan bij wat geweest is.

Een knuf voor iedereen.

Lindos
quote:Diay schreef op 08 april 2010 @ 22:24:

@ Ed, sorry maar ik vind het ook niet echt normaal dat ze helemaal geen contact op neemt, of nergens op wil reageren. Als jij echt nog met die vragen zit snap ik dat je daar over wil praten. Al zou ze het alleen maar telefonisch doen, zou jij misschien ook iets kunnen afsluiten. Ik zelf vind dat de ander daar recht op heeft. Maar ik denk ook dat jij nu moet gaan accepteren dat ze geen contact wil. Je weet nu dat dat niet aan jou ligt want ze heeft het bij haar ex ook gedaan. Dus het is niet jouw schuld. Betrek het niet op jezelf maar blijf denken dat dat een probleem van haar is, iets waar jij niks aan kan veranderen. Jij moet aan jezelf denken nu!

En dat is nu helemaal waar we maar voor gaan!
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
ja idd, misschien niet leuk voor hem omdat hij dan weinig overhoud, maar hij zei ooit wel eens dat hij steeds aan mij moest denken als hij de spullen zag en dat hij dat niet leuk vond. ach, het is aan hem, hij doet maar wat hij wil, het interesseert me niet meer, zolang ik er maar van af ben.

ik ga ook aan mezelf denken, vind het alleen zo vervelend dat het op zo'n manier moet. dat ik om mijn geld moet gaan zeuren, terwijl we hadden afgesproken om het op een fatsoendelijke manier te doen. want hij wou het ook goed afsluiten en zie nu..pff.

verder gaat het wel goed met me. ben echt blij met de afleidingen die ik heb, want als ik te lang alleen ben, ga ik me ook alleen voelen en dan komt het zielige gedoe en de tranen weer. kan soms zo spontaan in huilen uitbarsten als ik een verliefd koppeltje op tv zie ofzo. toenstraks ook nog even een paar traantjes gelaten toen ik aan hem aan het denken was, maar niet dat ik het k*t vind dat wij uit elkaar zijn, maar gewoon omdat ik weet dat hij zijn leven nu weer helemaal naar de klote aan het helpen is. dat maakt me wel een beetje verdrietig, zó zonde, maar aan de andere kant, het is zijn eigen keus..

slaap lekker en zorg goed voor jezelf
Jij ook lekker slapen girlie22....en weltrusten alle anderen. Dikke knuffel!
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
hey allemaal, hoe is het met jullie?

ik had vanmorgen een mail van hem, dat hij het bedrag wat hij me maandelijks schuldig is nu heeft ingesteld.

en dat hij een paar van mijn spullen wilt overnemen.

het was best een zakelijke mail.

ben blij dat hij contact heeft opgenomen en verantwoording draagt over alles.

hopen dat het ook lukt en dat ik het geld krijg.

ergens vind ik het jammer dat de mail alleen maar zakelijk was en helemaal niet persoons gericht, maar eigenlijk is dat wel maar beter, want het zou het alleen maar moeilijker maken.

zie een beetje op tegen het weekend, heb niet veel te doen dus ook niet veel afleiding.
Hey lieve ladies en heer.

Heleboel mensen om op te reageren, maar komt volgens mij veel op hetzelfde neer.. Het contact met je ex.

Ik ben er nog niet overuit wat verstandig is. Ik kan hier wel gaan roepen dat geen contact het beste is maar zit zelf ook met het idee te spelen om wel contact weer even te hebben. Denk alleen voor de mensen hier waarbij het nog heel vers is dat geen contact echt het beste is. Schrijf je vragen op en waarschijnlijk veranderen ze in de komende maand nog honderd keer. En dan over paar maanden en je kan een aantal vragen echt niet uit je hoofd zetten dan kan je het nog overwegen. Dat is in ieder geval hoe ik het gedaan heb. Mijn vragen zijn vergelijken met helemaal in het begin totaal veranderd maar nu al zeker 2 weken constant, dus misschien word het toch maar eens tijd om die vragen te gaan stellen over aantal weken/dagen.

@Girlie. Klinkt als goed geregeld ondertussen. Zakelijk steekt even, maar was denk moeilijker geweest als het ook gelijk een hele liefdesverklaring was geweest toch? Je doet het goed.

@sloopthard. Jeeh voor je wolkje! Je klinkt nog steeds als een wereldwijf. Ga zo door! En mn verjaardag was heel gezellig gister. Weer ontzettend gelachen over de stomme opmerkingen waar vooral ik heel goed in ben.. Oeps.. :P

@flyleaf. Kan alleen maar zeggen, Luister naar je gevoel!! Jullie relatie heeft een deuk opgelopen en die moet je langzaam weer gaan vullen. Er is niet 1 grote gebeurtenis die het geheel ineens weer terug laat ploppen. Heb het idee dat je daar een beetje op zit te wachten. Geef het tijd en blijf kritisch. Je kan altijd nog je conclusies trekken.

@Diay. Hoop dat het goed met je gaat. Want hoewel ik je heel goed advies zie geven voor anderen, weet ik nog niet of het met jou nou goed gaat. Hoop wel goed, want je verdiend het zo om eindelijk eens uit die achtbaan van gevoelens te stappen.

@sexy prinsesje. Heel veel plezier met dat feestje. Laat je even weten hoe het was? Blij te horen dat het zo goed met je gaat!!

Hoe is het met CL? Hele dikke in ieder geval.

En dan nu het egogedeelte. Gaat wel goed eigenlijk. Ben er nog niet overheen, maar zijn naam en zijn activiteiten steken niet meer zo erg als tijdje geleden. Hij gaat door en hoe k*t het soms ook is dat dat niet met mij is, moet ik ook gewoon door. Leven is nog veel te lang om alleen maar met hem bezig te zijn.

Vanavond een vriendinnetje op bezoek en morgen komen er een heeeleboel meiden bij mij eten, dus druk, druk. Zal af en toe langs komen om te checken hoe het hier gaat!!

Allemaal heel veel liefs!

PS. Oh wil toch wel bij yahoo groepje... Maar nog geen mailtjes ontvangen ervoor en ook geen flauw idee hoe zoiets werkt.. :(
Hallo allemaal!

Gisteren ff een dagje niet gepost. Geen puf om mijn update te geven en ook weinig tijd gehad eerlijk gezegd! Neemt niet weg dat ik met iedereen meeleef hoor... heb alles gelezen. Weinig toe te voegen eigenlijk. Alleen:

Mijn story so far:

Na de datingsite-ontdekking was ik best stellig en sterk. Werd 's avonds door hem aangesproken op msn en heb wel gereageerd. Wilde toch vragen of ik de volgende dag nog wat bij hem op kon halen... Het werd een lange chat, waarin ik veel kwijt heb gekund... Werd er ook rustiger van. (Maar ik ben niet begonnen over die datingsite!)

Gisteren gewerkt en 's avonds dus naar hem toe.

Toch naar binnen om bakkie te doen... Weer praten. Veel herhaling, maar ook weer bevestiging dat het niet aan mij lag. Deed me wel goed. Verder nog wel iets kunnen zeggen, wat mij al ff bezighield, en waar hij nu toch van zei dat ik mss wel gelijk had... Merkte dat hij dat meende en dat lucht op!

Nu wel over de site begonnen (kon het niet laten toen hij beweerde niet zo snel 'op zoek' te gaan naar een ander). Hij zegt dat hij ook recht heeft op af en toe een verzetje. En daar bedoelde hij mee: een avondje stappen... Hij heeft eigenlijk niet veel vrienden waar hij dat mee kan doen. Ik vind het een rare plek om een stap-vriendin te zoeken. Ik heb zelf ook niet veel single vriendinnen/stapmaatjes en ga dat ook niet op zo'n site zoeken...Maar hij heeft wat dat betreft zijn eigen gedachte. Volgens mij kán hij niet alleen zijn en steekt er echt meer achter. Maar goed...

Uiteindelijk wel in zijn armen beland. Stom mss... maar had er behoefte aan en het voelde goed! Heb er geen spijt van!

Weet wel dondersgoed dat ik gewoon geen contact meer wil... het moét afkappen. We zijn nog gek op elkaar, maar blijkbaar werken "hij & ik" niet in een relatie...! Dat maakt het overigens wel enorm zwaar en moeilijk... Gevoel en verstand zijn in strijd!

Zal jullie voorlopig nog wel nodig hebben dus!
fijn dat je afleiding hebt, dat doet mij tenminste goed :-)

en ik vind dat je nu lang genoeg hebt gewacht met je vragen.

je hebt jezelf de tijd gegeven en je hebt nog altijd vragen, dus het is niet zo dat je meteen contact zoekt, maar je hebt het even rust gegeven. vind ik erg goed van je meid.

ik hoop ook echt dat je antwoorden krijgt op je vragen en dat het een goed contact word, zonder dat je weer een paar stappen terug gaat.
@Broc, ff snel... heb Viva-Angel gevraagd mijn mailadres aan je door te geven... Hoop dat dát snel gebeurd. Stuur mij dan ff jouw adres, zodat ik je kan uitnodigen!
Hey CL!

You've got mail! ;)

En hele dikke voor jou.

Je klinkt ontzettend verstandig. En gevoel en hart is ook heel verschillend soms, maar wel super goed dat je dat inziet en ermee omgaat. Je doet het echt heel goed. No regrets.

Liefs!
wat is het hier maar rustig.

geen nieuws betekent dat het goed met jullie gaat?

met mij ook wel een beetje, voel me af en toe zo alleen en leeg.
Och ik kijk zo af en toe nog eens eventjes...om een reactie aan bijvoorbeeld jou te geven...

Leeg en alleen...zo voel ik me ook ja...maar ik probeer me bezig te houden, lekkere trance muziek opzetten dat ik even lekker wegdroom, of een spelletje spelen...of zelf muziek maken. Dus `t gaat niet goed, maar redelijk zou ik zo willen zeggen.

Dikke knuf trouwens! En je komt vanzelf wel een op een punt dat je denkt, hey, de zon gaat schijnen
-
Tuurlijk Sloopthard! Heb je geen mailtje van Viva-Angel gehad?
-
Whaha... als het maar leuk was, Sloopthard?!?!
Hey CL, lekker bekend klinkt je verhaal zeg.. het enorm gek zijn op elkaar maar dat het toch niet werkt.. doet me denken aan mijn ex.. oh wat wil hij er zogezegd voor vechten. Ik heb hem schijnbaar niet goed begrepen want hij wil kijken wat de mogelijkheden zijn das kennelijk wat anders.. maar vervolgens staat het contact weer op een laag pitje, gister heb ik zelf sms moeten sturen en vandaag heb ik ook helemaal niets gehoord. Ok ik moet misschien geen verwachtingen hebben maar als je zo gek bent op iemand en je wilt kijken naar de mogelijkheden dan kun je toch wel vaker actief wat laten horen? of ben ik nu veeleisend? Dus waarschijnlijk wordt dit weer een harde les, ik merk namelijk dat ik het toch weer vastgrijp en hij het dus allemaal losser ziet als ik het er dan over wil hebben over het "hoe nu verder" dan vindt hij dat we niet zoveel van die moeizame gesprekken moeten hebben.. daar gaan we weer.. ik geloof heus wel dat hij van me houdt maar twijfel of hij wel oprecht genoeg is, hij twijfelt duidelijk nog. Nou laat hem dan eerst zelf uitvogelen hoe of wat..Ik ga proberen afstand te nemen en gewoon maar te zien omdat ik mezelf wil leren om in dit soort situaties mezelf niet te verliezen maar centraal te laten staan hoe moeilijk het ook is.. ben namelijk anders zo bang dat ik dit in een volgende relatie ook niet kan, dat ik me dan ook zo vastklamp.. maar als hij zo vaag blijft, dan wijs ik hem wel de deur... dan is de conclusie heel duidelijk.. ik heb er overigens (nog) geen spijt van dat het is gebeurd, ondanks de harde lessen weet je wel steeds beter waarom het niet werkt en dat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt, misschien is dat makkelijker loslaten.. ik sta in ieder geval al open voor andere mannen heb ik gemerkt dus ik ga zeker niet op hem wachten.. :-) Sorry voor de egopost hoor, erg onbeleefd maar mn hoofd zit vol..

Broc! genoeg om mee te nemen in jouw avontuur wanneer je je ex wilt spreken.. verlies jezelf niet, wees sterk!

De rest van de meiden, dikke knuffel!!! ondanks de dipjes, zijn jullie wel elke keer weer iets sterker.. dat yahoo groepje klinkt gezellig!! :-) xxx
ik voel me nu eigenlijk nog erger als gisteren.

werd vanmorgen wakker met een enorm k*t gevoel.

buiten die zakelijke mail hoor ik helemaal niks van hem en ik weet ook dat geen contact het beste is, maar ik voel me zo slecht, zou zo graag even normaal met hem willen praten, ben nu zelfs weer aan het janken.

maar ik ken mezelf ook, als hij geen contact opneemt, dan vertik ik het ook om dat te doen. al is misscien wel een beetje raar, want hij zit niet echt in een positie om contact op te nemen, toch?

pff nu laat hij merken dat het hem niks interesseert, anders had hij wel contact opgenomen. of is dit nu een irrationele gedachte?
@girlie22: In mijn geval denk ik nu ook , tja, als zij geen contact opneemt zal ze er wel geen behoefte aan hebben en soms moet ik me echt inhouden om niks te sturen. Al gaat me dat langzaam maar zeker nu wel beter af na dat verhaal gehoord te hebben dat ze dat bij al die exen gedaan heeft en ik niet de enige ben. Dan denk ik:"Tja, eigenlijk is het gewoon kinderachtig, totaal niet volwassen, koppigheid, steek je je kop in het zand en loop je weg voor exen die willen praten dus zoek het maar lekker uit...ik heb mijn best gedaan nu is het jou beurt"...

Zoals ik al zei, als ik zo denk, valt het me veel minder zwaar dan dat ik dacht. Tuurlijk is het nog steeds moelijk maar met de tijd leer je er mee omgaan op een volwassen manier. En als zij niet kan praten of niet wil praten, so be it.
het gaat nu wel wat beter.

heb mezelf even realistisch toegesproken. ik kan wel contact zoeken, maar wat bereik ik daar mee? wat zou ik hem dan willen zeggen? bijna niks.

en waarschijnlijk voel ik me erna nog slechter, dus allemaal redens om het niet te doen.

had vanmorgen toen ik wakker werd en alles weer besefte even een zwak moment. pff gelukkig voel ik me nu al weer wat beter.

hoe is het met jullie?
Hey allemaal.

Net 1 vriendin weer afgezet en straks vanaf 4 uur weer mega vol huis met 10 meiden om te gourmetten. Lekker het huis van mn ouders volstinken. Moehaha! Dus even afwassen, huis opruimen, gourmetstellen regelen en heeeleboel boodschappen doen. Blijven er 2 slapen en dan morgen puinruimen. Maar heb er zin in!!

Maar eerst hier natuurlijk nog even reageren.

@eigenlijk allemaal.

Misschien moet we even kijken bij het topic: Is houden van genoeg?

Mooi antwoord; Nee is niet genoeg, alleen bij je huisdier is dat genoeg.

En dat klopt ook. Het doet rete veel zeer dat liefde niet genoeg is, maar de sprookjes van liefde overwint alles is niet waar.

Het vergt ook timing, acceptatie, respect, persoonlijke groei, groei naar elkaar, soort gelijke toekomstbeelden, soort van zelfde plek zijn in je leven, wederzijds aanpassen, begrip, loslaten en inderdaad een heleboel liefde. En doordat er liefde is word het allemaal veel moeilijker te begrijpen en te accepteren, maar nee alleen liefde is niet genoeg...

En dat doet zeer en dat is kut, zeker als het weer zo vertrouwd voelt als je hem/haar ziet.

Maar CL en Sann jullie doen het al zooo goed. Jullie hebben zelfreflectie, overwegen al jullie opties, denken met gevoel en met je verstand. Jullie zien je eigen fouten onder ogen en je sterke punten. Meer kunnen jullie echt niet doen. Een relatie kan je niet in je eentje dragen. En hoe fijn zal het ooit zijn als je iemand vind die een aantal van die lasten voor je uit handen neemt. Wat een rust zal je dan vinden. Dan loopt het gewoon. Ja een relatie is hard werken, maar niet not this much. Niet zoveel dat het jullie zoveel energie vreet. Een relatie betekend dat je er energie instopt en dat je elkaars batterijtje ook weer oplaad. Ik geloof echt dat we ooit allemaal iemand vinden en denken met een zucht van verlichting: oh zo kan het dus ook.

Heb het vaker gezegd, maar geloof het nog steeds en gun het ons allemaal!!

@Girlie en E_d. En jullie doen het ook goed. Maar voel bij jullie nog een heleboel hoop. En dat is heel logisch want bij jullie is het nog heel vers. Probeer echt alleen aan jezelf te denken. Is heel moeilijk, dat weet ik zelf ook, maar dat heeft het meeste zin. Je gaat toch niet meer je ex omvormen tot de vrouw/man die jij wil dat ze zijn. Ze gaan nooit de dingen zeggen die je het liefste wil horen en zelfs al doen ze dat wel er is teveel geknakt dat een paar mooie woorden dat weer goed maken. Zou je je echt beter voelen als jullie exen nu aan de deur zouden staan met allemaal beloftes en liefdesverklaringen? Je weet nu te goed welke kant er ook aan ze zit en die kant heeft een twijfel doen ontstaan. En wat zullen ze allemaal moeten doen om die twijfel weg te nemen? En is dat realistisch?

Weet dat het crap is. En wil ook nooit meer dat proces van de eerste paar weken terug, Maar het word echt beter. En wat ik geleerd heb (zonder heel moederlijk en eigenwijs en bet-weterig over te komen, en anders sorry!) dat als je weer contact hebt met je ex, moet je dat echt voor jezelf doen. Voor je eigen vragen die je nog hebt en antwoord op wil horen. Niet om het uit te praten, niet zodat ex nog goed over je denkt, niet omdat je je ex wil kwetsen door er nog wat dingen uit te gooien, niet om excuses te maken, niet om ex beter gevoel te geven, niet voor de afsluiting voor je ex, maar voor jezelf. Voor je eigen verwerking en afsluiting. En je moet zelf beslissen wanneer je denkt daar klaar voor te zijn. Denk dat ik een heel eind ben, maar als blijkt bij gesprek van niet, dan heb ik daar ook weer wat van geleerd.

Schrijf hier lekker alles van je af, heeft mij ook veel geholpen, en het word echt beter. Jullie kunnen dit!

@sloopthard. Al uitgebrakt? Klinkt alsof het toch nog wel gezellig was. Dipje weg gedronken? Nog LA meid plannen dit weekend? Cosmo's drinken in je LBD? :P

Fijn weekend allemaal!! Kom zondag weer reageren en meelezen. Liefs!
haha voel je serieus bij mij hoop?

wat raar.

ik heb er namelijk geen moment spijt van sinds ik het 6 weken terug heb uitgemaakt. totaal niet.

vind het alleen moeilijk om goed om te gaan met helemaal geen contact, maar ben er absoluut niet aan het denken van of het ooit nog goed komt of wat nou als hij dit doet dan.. nee, ik ben er écht klaar mee. maar dat neemt mn verdriet niet weg, en daar heb ik het wel nog moeilijk mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven