liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
Sterkte Sloopthard en Girlie22
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
-
@sloopthard. Leuke site he! Heb vanmiddag ook Bounty hunter gekeken. Is pas net in de bios. Maar erg leuke film!! Sport ze! Je klinkt wel als een wereldwijf trouwens. Lekker sporten op het strand, moeilijke zaken oplossen op kantoor. Heb nu echt zoon beeld van zoon LA superchick met mantelpakje die in haar mini sportbroekje allemaal mannen eruit rent zonder maar een druppel te zweten! :P

@Cl. Oh jeeh relaas.. Was het zo erg. En raar he hoe je ex en je vriendje een totaaal ander persoon kunnen zijn. Alsof je vriendje ophield met bestaan zodra hij in je ex veranderde. En zie email wel verschijnen! En concert lekker in je eentje heen gaan. Jij krijgt toch de kaartjes? jij hebt het al betaald? Ik zeg nodig een vriendin uit, regel een oppas en plak er luxe uiteten aan vooraf. Klinkt als een avondvullend programma. Leuk!

@girlie. Tuurlijk doet het hem wat, maar dat gaat hij jou toch niet laten blijken. Niet teveel over nadenken, zeker niet als je denkt dat hij dat niet doet!

Ga maar even eten maken. Weer een verslag op de mail gedaan. En nog meer te doen vanavond... Pffff, maar wel afleiding moeten we dan maar zeggen.
Nou inderdaad, Hoe mensen ineens kunnen veranderen. Vooral je ex-vriend(in)...de mijne ook, zo bot ineens, kortaf en weet ik veel wat nog meer. Zo ken ik haar niet terug. En ik? Ik blijf mezelf, ben niet bot en kortaf...integendeel maar ach...volhouden maar... en even erdoor heen bijten.
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
Helaas heeft dat ook 2 kanten. Mijn ex kent mij ook totaal niet meer terug zegt hij. Waar is toch dat leuke meisje gebleven waar hij verliefd op was? Misschien dat we allemaal een plaatje hebben waar we verliefd op worden en dat de echte versie uiteindelijk tegenvalt??
Maar dan alleen tegenvalt op het moment dat het over is lijkt het wel.
Bij mij niet. Hij heeft het uitgemaakt omdat ik tegenviel. Maar als het over is komen de mooie kanten van iemand niet echt naar boven nee. Is verdriet, boosheid, woede, teleurstelling. Nooit een mooie kant van iemand, maar als het uit is en het is op jou gericht is het extra zuur.
Mjah, ik snap het. Niemand is perfect en ik ben van mening dat mensen best kunnen samenwonen of elkaar lief hebben als we eens wat vaker naar de mooiere dingen van het leven zouden kijken in plaats van altijd maar vitten op elkaar of verwijten gooien.

Zo'n programma als 'take me out" ook..pure onzin...al die meiden daar en mensen die weggeklikt worden omdat ze toevallig een bepaalde hobby hebben. Dan denk ik 'grow up'....misschien heb jij die hobby ook wel maar schaam jij je eigen ervoor. Die meiden die daar staan zoeken 1 bepaald iemand in zijn doen en laten en sorry, die zijn er nu eenmaal niet want dat is de perfecte gozer. En die bestaan niet.

Ben ik van mening dan.
Ben ik het mee eens. Mijn ex dus niet, dus nu is het uit.

Take me out is puur nutteloos vermaak, dus kijk het wel. Maar gaat inderdaad nergens over. Mijn ex was alles wat ik eerst zei niet te willen in een vent. Niet sportief, echte student, teveel drank, glimlachte niet zoveel terwijl ik op lach val dacht ik.

Dus mijn plaatje bestaat allang niet meer. Wil alleen iemand die mij accepteert zoals ik ben, want zo verschrikkelijk ben ik niet. Niet zo verschrikkelijk als hij zei in ieder geval.
ik zit er best wel mee dat ik nog veel geld van hem moet krijgen.

dit maakt het niet echt leuker, aangezien ik merk dat het niet soepel verloopt. heb nu al twee keer moeten bellen om te vragen of hij het al heeft overgemaakt. ik denk dat het erg lang gaat duren en ik word er een beetje boos en moedeloos van.

ik merk ook aan hem dat hij dit niet leuk vind.

hebben jullie misschien tips hoe ik dit beter kan aanpakken, zodat het niet tussen ons in komt te staan en we normaal uit elkaar kunnen gaan, zonder ergernis enzo.

ik ben er ook bang voor dat hij dadelijk helemaal de mis in gaat en dus helemaal niks te makken heeft. dan kan ik dus fluiten naar mijn centen.

morgen ga ik met een vriendin al mijn spullen daar ophalen. wil dat alles daar weg is, zodat ik daar niks meer heb te zoeken. doe dit uiteraard als hij werken is, wil hem absoluut niet zien.

maar ik denk dat als dit nog lang gaat duren met het geld dat ik toch nog een keer naar hem toe moet gaan om er eens goed over te praten, want wil het echt goed geregeld hebben en niet dat ik iedere maand moet gaan smeken om m'n geld. (wat het denk ik wel gaat worden.)

dus hebben jullie tips ofzo? vind het echt shit dat hij mij nog geld schuldig is, maar goed, dat is gebeurd, kan het niet meer terug draaien. het is wel een les.
-
ik heb niks wat nog van hem is, maar wil hem liever niet chanteren, wil het gewoon goed afsluiten op een eerlijke manier zonder ergernissen enzo.

laat ik het zo zeggen dat ik in de meubels en alles heb geinvesteerd en de borg van het appartement.

hij neemt alles over, dus het gaat toch wel om een redelijk geldbedrag.
Wederom wens ik iedereen een prettige nachtrust toe !

Dikke knuffels voor iedereen die ze nodig heeft en probeer lekker te slapen. Tot morgen maar weer!
-
Zo pff heb ik even de dag weg geslapen.. Nacht ervoor bijna niet geslapen, dus zal het wel nodig gehad hebben.

Nu lekker douchen, eten, verjaardagskadootje kopen en maar weer wat nuttigs doen.

@sloopthard. Je leest dit aan eind van de dag pas, maar je LA vrouw word steeds meer bevestigd hoor tussen al die knappe mannen in pak!! Beetje jammer van die kilo's dan he... Sorry flauw. Wat een opmerking! Die heb ik ook wel eens gehad: Nu je een vriendje hebt heb je jezelf wel laten gaan of niet?

Was ook niet zo aardig... Hoop dat je dag leuk was vandaag! No time for dipjes for you!

@girlie. Wat hadden jullie afgesproken over dat geld dan toen jullie samen waren? Wanneer zou hij het terug betalen? Wel vervelend. Kan je niet een maandbedrag afspreken? Jij merkt er niets van en hij is dat vanzelf zat en dan krijg je alles terug.

Zit er in ieder geval een beginnetje in, want klinkt alsof het over een hoop geld gaat. Waarom heb je eigenlijk de meubels die van jou zijn niet meegenomen? Is dan toch gewoon jouw inboedel?

Hele fijn dag allemaal!! Kom af en toe wel even langs surfen!

Liefs van moi!
we hadden afgesproken toen we nog samen waren om het ook geleidelijk aan terug te betalen, dus gewoon per maand.

we hebben toen het uit was ook afgesproken dat hij een bepaald bedrag automatisch per maand zou overmaken.

maar ik heb het nog niet gekregen, dus daarom maak ik me zorgen.

ik denk dat ik dat inderdaad binnenkort ook ga doen, want heb het idee dat dit nog wel eens heel lang kan gaan duren. dan vraag ik gewoon de borg terug en neem ik mijn meubels enzo mee. dat zoekt hij het zich maar uit.
Pfff....nou, de hoop slink inderdaad steeds meer als je er achter komt dat je niet meer in de lijst 'mensen die jou toegevoegd hebben" staat op msn....ik snap echt niet waarom je PERSEE alle contact zou willen verbreken maar misschien zouden de dames hier een reactie hierop kunnen geven? (Misschien toevallig ook een positief antwoord ? )
ik weet het niet.

ik heb het zelf ook gedaan, omdat ik gewoon het contact wil verbreken. heb hem net als laatste ook nog van hyves geflikkerd.

nu ben ik nergens meer digitaal met hem verbonden.

ik heb heb het gedaan omdat ik merk dat het me bezig houd, dat ik er toch op ga kijken uit nieuwsgierigheid en dat wil ik niet.
Ach ik heb net gehoord van haar zwager dat ze gewoon zo is. Een ex van haar is een keer vanuit eindhoven naar den haag gereist om dingen uit te praten en ze deed gewoon niet open en nam de telefoon ook al niet op. 'rust en tijd' wat ze zegt te willen hebben is voor haar 'stop contact opnemen'....

Ik vind het vrij ongezond...ik zit nu met een hoop onbeantwoorde vragen waar ik nooit een antwoord op zal krijgen...:(
zijn het echt onbeantwoorde vragen?

of als je goed nadenkt kun je ze zelf wel beantwoorden?

of is het zodat je toch nog een keer contact kunt hebben met haar?

ik zou een poosje wachten, als je dan nog vragen hebt, kun je toch altijd nog contact opnemen?

of weigert ze iedere vorm van contact?
Ze zegt dat er nog meer dingen die naar haar mening niet goed liepen in onze relatie maar wat zegt ze dan niet. Terwijl ze wel altijd bleef hameren op mijn gamegedrag. En ja ik wacht wel een tijdje.

Ben lekker met elektronische dance muziek bezig...voor mij een beetje soort van verwerking...
ja muziek kan idd soms wel goed zijn voor de verwerking.

maar het is wel flauw van haar dat ze niet zegt wat het is.

beetje kinderachtig eigenlijk wel, als je a zegt moet je ook b zeggen.
-
hey girls! and boy,

ben even niet online geweest, wat een tik werk haha om weer doorheen te lezen!

Ik heb het weer enorm zwaar deze dagen. We gaan er weer aan werken, maar het voelt zo vreemd... Ik heb veel buien, heel wisselend. Ene keer kan ik alles aan maar andere keer dan ben ik zo verdrietig en zoek ik zoveel bevestiging bij hem en moet ik me zo inhouden met me uitten tegenover hem.

We hebben gister wel een gesprek gehad, hij wilde een beetje praten. Dat voelde wel goed. Hij gaf aan dat hij weer de passie wil voelen tussen ons, of dat er weer in zit. Blijf dus op mn tenen lopen... en afwachten.

Gister wel enorme dip. Stuurt hij opeens een smsje door die ik aan mijn beste vriendin had gestuurd in de tijd dat ik niets meer van hem hoorde en hij rust wilde. Ik had gestuurd dat ik het uit wilde maken maar dat ik niet wist hoe en dat ik haar hulp wel gebruiken kon. Stuurde hij dus door, want hij had mijn oude mobiel geleend omdat die van stuk was, maar ik was vergeten dat er natuurlijk nog smsjes op stonden van mij!!

Ik raakte zo in paniek. Nu kon hij alles lezen van al mijn verdriet van de afgelopen tijd. En toen ik hem terugsmste reageerde hij niet meer, dus ik heb amper geslapen vannacht.

Uiteindelijk heb vannochtend huilend gebeld dat ik het zo erg vond dat hij alles kon lezen, maar hij gedroeg zich weer echt als een luL. Dat ik niet zo moest overdrijven en me zo druk moest maken en dat ik niet moest zeggen dat ik geen oog dicht heb gedaan want dan kreeg hij weer de schuld. :(

Hij zei dat hij het ook als iets positiefs ervaarde, zodat hij nu kon lezen hoe slecht ik me voelde en hoe erg ik eraan toe was.

Kon hij maar begrijpen dat ik me nog steeds niet zeker voel.

Ga ik me ooit nog zeker voelen? Lijkt wel alsof ik alleen blij kan zijn als ik contact met hem heb gehad op een dag. Al is het 1 minuut... dat is toch niet normaal!!>
Hallo meiden en heer ondertussen,

Ik lees nog trouw mee hoor, maar denk dat ik echt al een stukje verder ben in mijn verwerking. Ik heb zelfs met een andere jongen gezoend ondertussen! ;)

Nadat ik dus bij de notaris was geweest heb ik echt tegen mezelf gezegd van het is nu jouw tijd en je gaat nergens meer rekening mee houden. En dat heb ik ook gedaan en op een of andere manier heb ik hem ook echt los gelaten.

Via via heeft hij blijkbaar alweer gehoord dat ik met iemand anders heb gezoend, want hij smste me gisteren dat hij zich daar best rot over voelde. Nou ja dikke vette pech voor hem! Nu gaat hij zich maar een tijdje rot voelen!! Ik zie hem volgende week op een feest en ik ga lekker heel sexy gekleed. Zo ben ik eigenlijk niet, maar ik mag er zijn en waarom niet!!??

Maargoed kern van mijn verhaal! Probeer op een gegeven moment echt tegen jezelf te zeggen nu is het genoeg geweest! Geen contact meer zoeken en als hij/zij dit wel doet, vragen of hij/zij je voorlopig even met rust wil laten omdat het voor jou te moeilijk is allemaal.

Koppie op! Enne komend weekend heb ik nog geen plannen dus zal af en toe evengoed komen spieken.

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven