liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
Thanks Broc, je hebt helemaal gelijk meis.. lees naast dat topic ook 's dat topic over die verbondenheid berusten in relatie, lekker tegenstrijdig, die TO vecht zich werkelijk een weg in haar relatie, zo herkenbaar.. en haar wordt geadviseerd dat ze aan haar zelf moet werken.. ik snap dat niet, natuurlijk ligt er ook veel wat je kunt doen aan je zelfverzekerdheid dat je die bevestiging niet nodig hebt maar als de relatie goed zit gaat dat denk ik ook vanzelf..

je doet het hartstikke goed meis, je bent al echt heel ver!! top!

Wow broc...wat een hoop wijze woorden (positief bedoeld!) ...

Hier kan ik wat mee ja. Het klopt eigenlijk wel wat je zegt maar mijn hoop is ondertussen gezakt naar het niveau:"Ik hoop dat ik ooit miljonair word"....je weet dat dit nooit zal gebeuren maar toch heb je die hoop. Zo ook nu met mijn ex. En terugnemen zou ik misschien willen overwegen als we eens serieus op een volwassen manier zouden praten, alles voors en tegens afwegen, bespreken wat er nu echt mis was met ons beiden en dan kijken of het zin heeft om opnieuw te beginnen. Ik zeg al, alles is bespreekbaar wat mij betrefd.

Voor nu, doorgaan, en verwerken en aan mezelf denken!

En de rest van de meiden / vrouwen hier doen het ook goed hoor! Petje af! Ga zo door! *knufffff*
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
@girlie. Ja aan je post dacht ik hoop te lezen. Want als je zo ontzettend klaar met hem bent, waarom wil je nog graag contact met hem dan? Waarom wil je een positief berichtje ipv een zakelijk. Waarom wil je zo graag dat het hem allemaal wat interesseert? Bedoel het niet rot en snap het ergens ook wel heel goed, maar klinkt voor mij als hoop dat hij morgen op de stoep staat met bloemen. Is ook een hele grote overstap van veel contact en dan geen contact, maar kreeg je van posts het idee dat je van hem een groot gebaar verwacht omdat jij nu alles gedaan hebt wat je kunt (wat ik zeker geloof dat waar is) en dat de bal nu bij hem ligt. De bal ligt namelijk nergens. Sorry als ik het verkeerd zie en sorry als het bot overkomt... (doe ik namelijk altijd en mijn vriendinnen kennen me allemaal lang genoeg dat ik zo ben... Is hier lastiger) Maar bedoel het goed!

@Sann. Heb dat andere topic niet gelezen, maar denk zeker dat je bevestiging haalt uit je partner. Maar ook hier geld, het is een aanvulling geen invulling. Niet eerlijk op van je partner te verwachten dat hij al je onzekerheid wel wegneemt voor je. Hij moet wel iets hebben om vanuit te bouwen. Oftewel je moet wel zelf die basis leggen. En die basis heb je wel, voelt met liefdesverdriet alleen heel erg alsof hij je bodempje heeft meegenomen. Ken het gevoel. Is ook allemaal heel dubbel.

Word zo ie zo soms helemaal gek van de adviezen op het forum bij relatie problemen. Soms moet je eerlijk zijn, soms moet je niet te zielig overkomen, soms moet je niet smsen, soms moet je bellen. Klinkt allemaal als een verschrikkelijk spelletje. Kan maar beste gewoon jezelf zijn. Als ik het type ben om wel mn emoties te laten zien, dan zal hij daar meteen aan moeten wennen. Als je jaren bij me wil blijven, hoort dat gedeelte van mij er ook bij. Weinig zin om dan eerste paar maanden te doen alsof ik zo niet ben...

@Ed. Ja wat jou betreft. Daar zeg je iets belangrijks. Super goed dat je bezig bent met hoe jij in elkaar zit en zo hoort het ook. Maar je ex klinkt niet het type die voorlopig openstaat voor een normaal gesprek. Jij kan wel een heleboel willen en invullen hoe het zou moeten gaan. Maar als ik iets geleerd heb van dit liefdesverdriet gezeur is dat het nooit precies zo gaat als jij zou willen. En inderdaad nu doorgaan en verwerken en aan jezelf denken. Want zij doet het niet voor je. Maar je bent goed bezig.

Fijne dag!!
Ik ben nog steeds niet echt uit die achtbaan van gevoelens helaas maar merk wel dat ik sinds gister echt een grote stap vooruit heb gedaan. Daar heeft ex wel voor gezorgd. Ik heb hem echt een deel los gelaten. Nog niet helemaal maar ik ben op de goede weg. Mijn hoop is weg. Tenminste ik hoop dat we elkaar over een jaar of wat een keer tegen komen en dan gewoon een leuk gesprek kunnen hebben en misschien wel vrienden zijn. Maar voor nu is de hoop weg. Ik wil hem niet meer spreken alleen belt hij elke paar dagen om mij even terug te trekken in mijn verwerkingsproces. Heb ik heel stom weer toe gelaten maar heb nu besloten gewoon niet meer op te nemen als hij belt en dus ook niet wanneer er met prive nr gebeld word. Ik voel me rustig nu. Ik hou nog steeds zielsveel van hem en eerlijk gezegd denk ik dat dat voorlopig ook niet weg zal gaan. Hij was de man waar ik het meest van gehouden heb en waar ik oud mee wilde worden dus vind ik ook niet zo raar dat dat niet zo snel weg is. De laatste dagen ben ik heel druk geweest met leuke nieuwe contacten te zoeken in de hoop dat ik ex zou vergeten maar dat werkt niet zo. Kon ik zelf ook wel weten natuurlijk. Ik heb nog nooit zo lang liefdesverdriet gehad, maar ik neem er nu ook gewoon de tijd voor. Ik weet dat ik nog lang niet klaar ben met hem, daarvoor zit de liefde te diep bij mij, maar ik ga wel verder. Geen contact is daar het beste bij. Anders blijf ik aan hem hangen.

Broc jij hebt een leuk weekend zeg!

De rest ook leuke plannen?
@brocoli: ik kan best begrijpen dat ik zo overkom, maar ik heb geen hoop. ookal zou hij perfect worden, dan zou ik hem nog niet willen. (weet niet of ik dit nu wel echt meen, maar het komt erop neer dat zijn drugsproblemen wel opgelost kunnen zijn, het neemt de andere problemen niet weg).

en het nog contact willen komt denk ik, omdat ik graag de bevestiging wil hebben dat hij er ook mee zit. want uit contact zou ik geen hoop halen ofzo, wil gewoon weten hoe hij zich voelt. want hij laat nu helemaal niks van zich weten en dat komt bij mij over alsof het hem niks interesseert. daarom wil ik graag die bevestiging dat dat niet zo is. ik denk dat ik gewoon bang ben dat ik de enige van ons twee ben die er zo erg mee zit.

vind het zo moeilijk van veel naar weinig, niet meer bij elkaars leven horen enz. daar kan ik me soms nog behoorlijke kl*te over voelen. het beseffen en af en toe die paniek dat we al zolang geen fatsoendelijk contact meer hebben gehad en dat dat ook nooit meer zal komen, dat vind ik gewoon vreselijk.

maar waarom zou ik dan bang zijn? stel het is zo, dat hij er niet mee zit, wat zou dat voor mij betekenen? dat de hele relatie een leugen was en niks betekende?

eigenlijk moet ik er ook even aan toevoegen dat als ik hoor dat het slecht met hem gaat, dat ik me dan sterker zou voelen. is dat gemeen?

als ik me sterk en goed voel hoef ik geen contact.

als ik me slecht voel wil ik contact om te weten dat het slecht met hem gaat zodat ik me beter kan voelen.

OMG wat voor bitch ben ik wel niet.
@Sann: idd veel gelijkenissen in onze verhalen zeg! Die mannen moeten eerst maar eens uitvogelen wat ze willen. Maar ik proef uit je posts, dat bij jou het deurtje ook nog niet gesloten is... Of wel? Heb je ergens nog een klein beetje hoop? Hoe lang geleden hebben jullie er definitief een knoop onder gezet nu? En lukt het om geen contact te hebben?

Mijn oudste zat net te chatten met dochtertje van ex. Met webcam en geluid... Ex kwam haar ook ff gedag zeggen... Zijn stem alleen al.... Kan het nu handlen hoor... gaat goed... maar het blijft een rare situatie: die meiden zo giechelend achter de laptop... Zo slecht hadden we het toch niet met zijn allen?

@Broc, was ook al aan het lezen geslagen op het topic "Is houden van genoeg?" maar eigenlijk weten we allemaal het antwoord al. En ex en ik hebben dat al vaak tegen elkaar gezegd... we houden van elkaar, maar soms is dat niet genoeg. Kortom: we weten het echt wel... Maar gevoel en verstand zijn rare dingen!

Ik vind deze heeeeeel mooi van je: "Een relatie betekent dat je er energie instopt en dat je elkaars batterijtje ook weer oplaad....!" Die ga ik onthouden!! Want zo is het wel!

Heel veel plezier vanavond... genoeg afleiding!!!

Heb je je trouwens al verdiept in Yahoo? En Sann: ook zin om daar mee te kletsen? Sloopthard... mailtje nog ontvangen, of was je gisteren toch te ver van deze wereld?? Hihi...

Lieve Diay: je zegt dat je nog nooit zo lang liefdesverdriet hebt gehad... maar meissie... is het voor jou niet nog maar net begonnen?? Je bent nog helemaal niet los geweest van hem! Je hebt al die tijd nog contact gehad, hij heeft je hoop gegeven... veel hoop... Je hebt die hoop gehad... tot gisteren!! Het is nog niet over geweest... Dat is het nu mss... Nu kan dus ook het verwerken beginnen. Hard, want dat betekent dat je er nog lang niet bent. Maar mss één verzachtend detail: dat zijn de meeste hier van ons nog niet!! Maar... het komt echt goed hoor!

Dikke voor iedereen!!!!
@Girlie: dan ben ik ook een gemene bitch hoor!! Als ik hoor dat het niet zo best gaat met hem, dan voel ik me daarna ook een stuk sterker. En als hij zegt dat het redelijk met hem gaat, dan denk ik; "Je moet je ook kut voelen....!" het lijkt anders of het hem niets doet of gedaan heeft....

Heel laag... want ik gun hem echt het beste!!!! Ik wil het ook niet voelen zo... maar het is wel zo! Mss gun ik mezelf gewoon eerder het beste!?!?!
precies en zo voel ik me nou ook CL!

oke, misschien moet ik mezelf even anders toespreken. dat ik niks van hem hoor dat hij me mist of dat het slecht met hem gaat hoef niet persée. ik weet dat hij is terug gevallen in de drugs, dus dat zegt eigenlijk toch al genoeg.

ik ben gewoon van hem gewend dat hij contact op blijft nemen en smeekt enzo. dat deed hij voorheen ook altijd en nu dus niet.

hij zal het wel accepteren en zich er bij neergelegd hebben. hij geeft de kans dus op om iets van zijn leven te maken.

boh, wat typ ik veel hier vandaag, maar ik merk wel aanmezelf dat dit vooruitgangen voor me zijn, want ik bekijk het nu weer heel anders en realistischer. alles wordt weer op een rijtje gezet.
@girlie (en CL.)

Ok nou snap ik het beter. Dat heb ik ook heel sterk gehad en nu komt dat ook vaak boven drijven. Precies willen weten wat hij denkt en dan vooral hoe hij over onze tijd samen denkt en hoe hij over mij denkt. En toen stuurde hij een mail en vond hij me dus niets... Tjsa niet helemaal iets waar ik iets mee kan. Maar had er ook niets mee gekund als hij allemaal liefdevolle dingen had geroepen. Maar snap het wel goed. Allemaal mensen in mijn omgeving die riepen: wat maakt het nou uit wat hij denkt.

Nou heel veel. Had toch het idee dat ik het een beter plekje kon geven als ik wist dat hij zich net zo rot voelde als ik. Dat we samen, maar toch op afstand hetzelfde verdriet aan het verwerken waren. En maakt me zo ie zo uit wat iemand van me denkt en hij is niet zo maar iemand!

Maar nu voelt het anders. Het maakt niet meer uit wat hij van me denkt op dit moment. De enige vraag die ik nog heb ik of die tijd samen wel iets voor hem betekend heeft. Maar ergens moet ik dat ook gaan loslaten. Gaat om wat die tijd voor mij betekend heeft. En dat is heel veel. En heb zeker veel geleerd en weer een heleboel ervaringen rijker. En zou leuk zijn als het voor hem ook veel heeft betekend, maar zo niet dan kom ik daar ook wel weer overheen. Heb toch geen illusies dat we ooit weer veel contact gaan hebben. Dus zijn mening doet er niet toe. Die meiden die er vanavond zijn, mijn familie, mijn vriendinnen in studentenstad en mijn eigen mening over mezelf zijn belangrijk. Niet meer die van hem.

En je bent goed bezig. En dit forum is juist om alles op een rijtje te zetten, dus lekker blijven schrijven.

En dat bitch gevoel heb ik ook gehad. Vooral ook omdat ik dacht dat hij dacht dat het waarschijnlijk heel slecht met mij ging. Snap je m nog? :P Dus wilde het liefst dat hij zich zooo rot zou voelen dat hij niet kon voorstellen dat ik me nog slechter kon voelen. Maar zijn verdriet is toch heel anders dan de mijne. Het zijn 2 kanten, 2 verhalen en 2 personen, dus heeft helemaal geen zin om een wedstrijdje te houden.

@CL. Ga yahoo zo proberen... Morgen wel verder uitvogelen.

@Diay. Weet niet wat er gister gebeurd is, maar hele dikke Knuff. En dat dit je ergste liefdesverdriet is kan ook betekenen dat je bij hem echt je muurtje hebt afgebroken. Je echt je hart hebt open gesteld. En dat je nu weet dat je dat kan is toch heel fijn! Jij kan liefde geven en ontvangen en dat kan je straks ook weer bij iemand anders. Geef het tijd en nogmaals

Spreek jullie morgen allemaal weer!! Ik ga zo boodschappen doen. En heb rokje aan! Klinkt niet als een big deal, maar voor me it is. Deze meiden kennen me zo niet en ga eens even laten zien hoe hip ik ben!!

Liefs!
ik wil eigenlijk ook wel bij het yahoo groepje.

geen idee hoe het werkt.

en wat ik toenstraks zei is misschien ook wel irrationeel.

want ik heb het uitgemaakt, dat betekend dat hij het niet erg vond zoals het ging en dus verder met me wou. dus dat moet toch wel verdriet geven.

maargoed, ik ga het nú loslaten
Goed bezig!
Heel het leven is strijd, en vallen is te vergeven, als men maar eerst gestreden heeft. Vallen zonder strijd is verrotting van de ziel.
Girlie & Sann: ik heb Viva-Angel gevraagd mijn mail-adres door te geven aan jullie. Als jullie mij een mailtje sturen, dan zorg ik voor een uitnodiging voor de Yahoogroep!

Broc in een rokje?!!? Je hebt gelijk! Laat zien dat je er mag zijn... Hihi! Way to go!!

Nogmaals: hele fijne avond!!
Hey Lieve allemaal,

Wat is er veel geschreven, nieuw topic enz!! Zoo!!!

Ben blij dat jullie zo veel steun aan elkaar hebben!!

Merk dat het met mij wel goed gaat, soms even op en af, maar wel rustig. Zit zelf ook een beetje te flirten met portier waar ik vorige week mee gezoend heb. Dus dat geeft me wel een lekker gevoel.

Ik lees nog wel mee hoor en reageer even binnekort op iedereen.

Dikke knuf en Kus vogel
2 keer is niet nodig
Hey Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee met dit topic, ik hoop hier wat tips te krijgen over hoe ik met mijn eigen situatie om kan gaan.. Ik heb zelf een relatie van 3 jaar achter de rug waarin ik behoorlijk bedrogen ben op meerdere manieren.. Toch weer met veel moeite het vertrouwen gewonnen in een man. In het begin was hij echt super lief voor mij, deed mij echt geloven dat ik de enige voor hem was. Hij wist ook hoe moeilijk ik het met mijn ex heb gehad.. Maar nu blijkt na bijna een jaar dat hij ook niet het beste met mij voor heeft. Hij ziet mij echt als een scharrel terwijl ik er eigenlijk veel meer in zie dat dat. Toch blijf ik (met mijn domme hoofd:( ) elke keer geloven dat het misschien toch wat gaat worden. Terwijl ik ergens heus wel weet dat hij niet goed voor mij is en dit toch geen kans van slagen heeft. Pfff ik weet ff niet meer wat ik ermee moet hoor.. mij gevoel speelt spelletjes met mij op dit moment! Nou heb ik net gehoord dat hij met allemaal andere meiden heeft afgesproken en zit ik nu in een behoorlijke dip.. Ik hoop dat ik wat steun hier kan vinden hier want ik zit ook met behoorlijk wat liefdesverdriet opgescheept nu...

Liefs Zwemmertje
Hallo zwemmertje...

Welkom op de forums!

Ik ben dan wel een heer (ook met liefdesverdriet en een geknakt hart) dus hopelijk vind je het goed als ik even mijn zegje doe :

Hij ziet jou als een scharrel en jij hem als je vlam, zeg ik dat zo goed? Heb je er al eens over gepraat? Hem duidelijk gemaakt dat jij meer in hem ziet. Wat zegt hij dan? ... Als hij jou echt alleen als scharrel ziet, is het moeilijk, dat kan ik me goed voorstellen. Als hij ook echt niet meer wilt dan dat, zul je toch goed naar je verstand moeten luisteren en zul je denk ik toch beter af zijn door het contact te verminderen of af te kappen. Op deze manier denk jij dat je een geweldige relatie hebt, terwijl de ander denkt, mwoh...het is toch niet voor vast. Dat gaat niet werken. Een relatie moet wel van 2 kanten komen.

En je gevoel speelt met je, snap ik ook. Maar probeer dat verstand naar boven te krijgen. En je gevoel te overwinnen!

En voor de rest, tik lekker van je af. Dat heeft mij ook grotendeels geholpen deze week.
@ broc, je hebt gelijk meis, al die adviezen op die topics hier spreken elkaar soms goed tegen.. en het gaat er idd gewoon om hoe je je zelf voelt in een relatie en dat je jezelf accepteert om wie je bent.. en ja die bodem is wel weggeslagen en daarom ben ik ook wel erg gevoelig nog, daarom maakt het me weer onzeker als ik contact heb met ex. En ben ik nog wel heel kritisch naar mezelf. En dus zal ik toch een keuze moeten maken. Nog niets gehoord trouwens, goh wat is hij met mij bezig zeg. Zijn dochter is er nu en ik verdwijn weer naar de achtergrond, daar heb ik geen zin meer in.

@CL ik had idd nog wel een beetje hoop datis ook wat ik bedoel met die bodem van zekerheid die weg is, erg gevoelig nog en dan val je snel weer terug in je patroon zoals het er op het eind in de relatie aan toe ging.. herken je dat? Ik kan me zo goed voorstellen dat hetdan ook balen is als je ineens via msn zn stem hoort! Ook sneu voor de kids.. leuk dat ze nog contact hebben, al maakt het voor jullie niet echt makkelijk.

vanmiddag nog vriendin op thee gehad met haar kleine babytje zij had ook een moeizame relatie dat uitging en weer aan en toch altijd moeilijk bleef voelen maar ja toch ook zoveel goede dingen had en dan was het zo lastig om los te laten. Nu is in haar geval haar ex uit het leven gestapt, heel heftig natuurlijk maar toen heeft ze hem uiteindelijk wel losgelaten en binnen 2,5 maand ontmoette ze haar nu echtgenoot en was binnen een half jaar zwanger.. en dat is nu nog niet eens anderhalf jaar geleden!!! kun je nagaan.. wat ik wil zeggen, en vooral ook tegen mezelf.. blijven hangen heeft geen zin, je moet verder dan geef je jezelf weer nieuwe kansen..

Leuk dat je mij je emailadres laat sturen, ben benieuwd wat dat yahoo nou inhoudt.. is dat iets als msn ofzo?
-
Hey Meiden en Heer,

Oke hier komen mijn berichtjes...

Sloopthard: Heb ook aan jou (en natuurlijk ook aan de rest gedacht). Heb je nog wat gehoord van die leuke man in de kroeg?? Weetje meis, je bent echt sterk hoor, ook al heb je af en toe dippen! Heb ik ook... Maar begin het te accepteren dat het gewoon zo is en tja dat het niet verandert! Dus laat het maar toe is beter dan om er tegen te vechten! En die momenten dat je ex mist, heb ik ook. Ook als ik even iets leuks wil vertellen en denk o ja kan niet meer bij hem. Maar gelukkig heb nog veel lieve vriendjes en vriendinnetje.

Tja portier is wel leuk, maar ook niet veel meer, snappie? Heb hem dat ook duidelijk gemaakt en staat het zelfde er tegen over.Ik ben niet verliefd en ga ook niet verliefd op hem worden, want ex zit in mijn hoofd. Heb trouwens deze week nog wel met hem gegeten, alleen kwam ik kennissen van ex tegen, die portier ook weer kent. En die kennissen van ex die kennen mij weer van ex... Hahaha volg je het nog?? En dat was een domper voor mij, want dat meteen weer aan ex. Portier weet ook van ex, dus dat is wel weer makkelijk." Ken" portier 2 jaar dusss heb wel eens met mijn zatte hoofd van alles verteld over ex, hahah toen het weer eens een keer uit was. Dus ja ex zou nu ook wel weten dat portier en ik elkaar met elkaar gegeten hebben.

Diay: Meis, echt je bent zo sterk!! Ook al voel je dat even niet, blijf geloven in jezelf, laat de pijn maar even toe , want het moet er toch uit!!! Hoe moeilijk en rot ook! Weet dat de meiden en heer voor JOU ook zijn!!! Dikke x

Broc:Jij sterke toffe meid , JOEHEEEEEEEEEEE een ROKJE aan!!! Goed man, hahaha. Toch altijd lekker als een overwinnig hebt ook al lijkt voor andere mensen klein, zolang je het zelf maar weet! Geniet van je dagje en avond!!!

CL:Hahah ik kan ook zo'n gemene bitch zijn, geeft me soms juist meer power. Als ik zou horen dat het uit zou zijn tussen zijn nieuwe vriendin en hem, zou ik (hoe gemeen dan ook) lachen. En denken pfff nu heb je lekker niemand, erggggggggg gemeend, maar doet me toch goed, die gedachten. Maar meis, soms is het even fijn om die gedachten te hebben omdat je dan het beter voor jezelf vol kan houden.

Girly: Omdat jij het uitgemaakt hebt, heb je nog steeds recht op liefdesverdriet!! Niks is zo erg als je nog steeds het gevoel hebt van iemand te houden, maar verstandelijk weet dat het niet gaat.

Zwemmertje: Kappen met die man, echt geloof me, hij is het niet waardt! Mannen die zo doen , gaan nooit helemaal voor jou en zijn altijd opzoek naar iets "beters" ....

Niet dat jij niet goed bent, maar hij heeft het niet door! Door hoe leuk, lief, grapppig enz je bent. Hij maakt er gebruik van en jij laat je gebruiken. Ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen??

Ik had verkering en dat ging uit, weer terug bij elkaar weer verkering. En toen weer bij elkaar maar het was niet meer zoals verkering voor hem, hij voelde wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel voor mij, ik was, zijn maatje, zijn scheetje enz enz. Uiteindelijk heeft hij drie maanden bij mij gewoont en fijn dat ik het vond. Blijkbaar was ik voor hem tijdbesteding, want op een avond dat hij even ging werken is hij naar zijn eigen huis gegaan. Terwijl hij naar mij zou komen. Toen ging per ongeluk zijn tel af toen ik hem belde en hoorde ik zachtje gekreun op de achtergrond. En hem praten tegen iemand... Uiteindelijk beweerde hij dat er niemand bij hem was, maar dat ik maar op moest rotten enz. Volgens hem en zijn nieuwe vriendin (wat ook een ex van hem is) zijn ze pas een week na dat hij weg was bij mij , bij elkaar gekomen.... Tja dan denk ik, zo naief ben ik ook weer niet, maar als ze er zelf in willen geloven en dat hij het zo kan rechtbreien voor zichzelf moet hij het vooral doen.

Je doet jezelf zoveel pijn met die kerel, en dat verdien je niet!!! Echt Niet!!!

E- detenfier: Het is verschrikkelijk als je genereert wordt.... Iemand zei ooit tegen mij, als iemand je negeert onderkent hij of zij je bestandheid. Hoop is mooi, maar kan ook bij doen als je niet realistisch bent. Maar ik lees dat je wel goed bezig bent, houdt die gedachten vast!!!!

San:Meis je kan het echt wel!!! Blijf zo positief!!!!

Dikke kus voor iedereen Vogel!!
ik heb even niet de energie om iedereen een berichtje te sturen.

Zit er helemaal door heen vanavond.

Ik heb zo'n klote dag gehad. Mijn gevoel zei al iets de hele dag.

We hadden afgesproken voor vanavond, dat vroeg ik van de week of zaterdag goed uitkwam en gister hebben we de afspraak bevestigd. Kreeg ik een uur van te voren een smsje of het wat later kon omdat hij bij zijn zus zat en net pas echt goed wakker was. Ik belde hem op en vroeg hoe laat en hij zei dan een uurtje later? Hij klonk enorm brak dat zeker en er kwam niet veel uit. Ik zei of hij wel wilde afspreken? Hij zei jawel, maar dat ik niet veel aan hem zou hebben vanavond., Daarna kwam er eigenlijk uit dat hij geen zin had en gewoon wilde slapen. Hij had al geen zin om de deur uit te gaan en twee keer over te stappen! Wat een slappe zak!!! Hij is zooo lui... Ik zei nou dan niet en dat ik teleurgesteld was en wantrouwend over de reden. Hij snapte dat ik teleurgesteld was maar dat wantrouwende snapte hij niet, want het kon toch best dat we een andere keer dan afspreken. Hij vroeg meteen wanneer ik zou kunnen maar ik zei dat ik krap in mn tijd zat en dat ik hier op gerekend had.. dat ik dus echt niet wist wanneer.

Toen begon hij over morgenavond... Ik zei dat dat goed was (met mijn stomme kop!!!) en vroeg hoelaat.

Daarna opgehangen en kreeg 5 min later een smsje met 'sorry het is lomp om vlak voor de afspraak af te zeggen, Zou ik ook niet leuk vinden, maar ik denk dat ik niet zo gezellig ben vanavond.'

Hij smste toch om later op de avond af te spreken! En nu!? Nu helemaal geen afspraak! Nu komt hij morgenavond en ik ben er zoooo klaar mee. Ik ben zo teleurgesteld en moet alleen maar huilen, ik lijk wel een klein kind. Maar dit klopt toch niet?? Ik zei nog tegen hem , je hebt nooit afgezegd om het feit dat je te moe was, en toen zei hij echt wel! Wat moet ik hier nou mee. Zit hier nou iets achter, of ben ik weer veels te wantrouwend? Ik ben zoooo veel teleurgesteld de afgelopen 2 maanden dat dit bijna de druppel is. Ik ben in staat om al zijn spullen te verzamelen en in vuilniszakken te stoppen en morgen aan hem tegeven en te zeggen dat het OVER IS!!

Ik ben zo kwaad en verdrietig. Ik heb niet meer gereageerd op zijn smsje... moet ik dat doen? Ik wil niet met dit kinderachtige spelletje meespelen dus als ik volwassen ben reageer ik, maar met wat?

Dankjulliewel dat ik even mijn verhaal kwijt heb kunnen doen, sorry voor het lange gedetaileerde verhaal, maar het lucht voor nu eventjes op.

Op naar een zaterdagavond alleen... :(:(
oh meis.. je bent niet alleen!! sommige mannen zijn nu eenmaal flapdrollen en natuurlijk ben je verdrietig je had er tenslotte op gerekend en het is ook wel een heel slap excuus. Weet nu even niet meer hoe het zat, hij was toch al ex he?! nou dan kan ik je de hand schudden meis, die van mij doet het precies zo laat nu ineens ook niets meer horen.. Laat hem de regie niet bepalen, blijf dichtbij jezelf als dit vaker gebeurt en het heeft zo'n impact op jouw gevoel en stemming, kap het dan af en kies voor jezelf, je verdient zoveel beter..

MIsschien koekje van eigen deeg en morgen sms-en dat er iets tussen is gekomen en dat jij niet kunt? of dat je een andere afspraak vergeten bent?!

ik zit ook alleen vanaaf meis, kom op het valt best mee alleen op de bank, gewoon lekker op tijd gaan slapen, voel je je morgen misschien weer stukkie beter! dikke knuf.. x
Hoi Flyleaf,

Ik breek weer eens in. KAN me jouw teleurstelling zoooooo goed voorstellen maar...(tip voor volgende keer) nooit vragen in zo'n geval of hij echt wel wil afspreken. Als hij al zo brak is was dat een schot voor open doel.

Jij kent 'm beter dan ik maar dit zo lezende zou ik je wantrouwen overboord gooien. Hij had er gewoon geen zin in met een kater of what ever. Om wel even duidelijk grenzen te stellen zou ik overwegen de afspraak van morgen af te zeggen en aan te geven dat je niet prettig vindt hoe het gister is gegaan en dat jij er ook rekening mee hebt gehouden. Hij gaat wel heel makkelijk met jouw tijd en verwachtingen om en denk dat het even tijd is om grenzen aan te geven. Hoe vervelend en onzeker je daar dan misschien over voelt. Het kan ook zijn dat je je er sterker door voelt omdat je het in eigen hand neemt. Succes en sterkte meis!
Bedankt voor jullie lieve en directe reacties, soms best moeilijk om te horen hoe anderen er tegen aan kijken.. Aan de andere kant weet ik dat jullie gelijk hebben.

@e_dentifier: Ik heb zelf het idee dat hij mij zo ziet inderdaad. Elke keer als we afspreken neem ik mezelf voor om het er serieus over te hebben maar dan is het zo leuk en gezellig dat ik denk: wat zeur ik nou hij vindt me toch leuk!? Om vervolgens daarna weer een week niks van hem te horen, behalve dat hij het gezellig vond. Op een of andere manier durf ik er gewoon niet over te beginnen omdat ik bang ben te horen dat hij mij inderdaad zo zit. En dat betekent dat ik al bijna een jaar dom bezig ben..

@Sloopthard: Bedankt! Het gaat op dit moment even niet zo lekker maar je lieve berichtje doet me goed. thnx

@Vogelbekdier: Oh wat naar voor je zeg!! Hoelang geleden is dat gebeurd?? Wat jij hebt meegemaakt is echt precies waar ik nu bang voor ben. Dat hij een ander vindt en mij dan schaamteloos aan de kant zet! Terwijl ik natuurlijk beter zelf die stap kan zetten, en er een punt achter moet zetten om dat te voorkomen. Ik weet het.. maar het is zo moeilijk. Als ik echt om iemand geef kan ik heel veel pikken. Ik heb mijn ex zelfs meerdere malen vergeven toen hij vreemd is gegaan omdat ik zoveel van hem hield. Achteraf ontzettend stom maar kennelijk zit ik zo in elkaar..ben erg makkelijk over te halen. Dat is wat deze jongen ook bij mij doet. Ik ben heel boos en verdrietig als hij een week niks laat horen, maar zodra hij weer toenadering zoekt hap ik weer..

@flyleaf: Wat vervelend zeg dat hij op het laatste moment afzegd! Ik ken je verhaal voor de rest niet maar uit je berichtje maak ik op dat hij al langer van dit soort vage acties heeft?Probeer toch nog wat van je avond te maken, ook al begrijp ik dat dat moeilijk is nu. Ik zit vanavond ook alleen thuis helaas, vriendin heeft afgezegd terwijl ik de afleiding juist zo goed kon gebruiken. Straks maar lekker op de bank met een glas wijn en een bak met chocolade ijs! Het is niet anders.

Fijne avond iedereen! xx
quote:Zwemmertje4 schreef op 10 april 2010 @ 22:04:

@Vogelbekdier: Oh wat naar voor je zeg!! Hoelang geleden is dat gebeurd?? Wat jij hebt meegemaakt is echt precies waar ik nu bang voor ben. Dat hij een ander vindt en mij dan schaamteloos aan de kant zet! Terwijl ik natuurlijk beter zelf die stap kan zetten, en er een punt achter moet zetten om dat te voorkomen. Ik weet het.. maar het is zo moeilijk. Als ik echt om iemand geef kan ik heel veel pikken. Ik heb mijn ex zelfs meerdere malen vergeven toen hij vreemd is gegaan omdat ik zoveel van hem hield. Achteraf ontzettend stom maar kennelijk zit ik zo in elkaar..ben erg makkelijk over te halen. Dat is wat deze jongen ook bij mij doet. Ik ben heel boos en verdrietig als hij een week niks laat horen, maar zodra hij weer toenadering zoekt hap ik weer..

Bij is het nu denk 7 weken geleden, weet het zelf niet heel zeker, dus dat is een goed teken. Snap je heel goed , dat als je voor iemand gaat zoveel pikt... Doe ik ook, als iemand in mijn hart zit, dan.............

Daarom nu ook met portier, hij komt niet dichtbij, hij is zelf heel open, maar ik niet en hoeft ook niet. Ik wil gewoon even merken dat ik wel leuk en lekker ben hoe fout het ook mag klinken.

Ex zit in mijn hart en hij gaat er ook niet zomaar uit, hij is niet een slecht persoon, alleen wel voor voor mij slecht.

Denk ook nu dat ik te veel naar betekenis heb gezocht vanuit hem, hij had een nummer voor mij opgezocht, toen hij bij mij woonde en zei deze is voor jou, want dit doe je elke keer.....

dit nummer dus

Maar ja blijkbaar vond hij me wel lief en was ik ooit belangrijk voor hem, maar allemaal niet genoeg.....

En tja nu heeft hij haar. Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt , alleen ik ga niet meer mee met zijn spelletjes, als hij haar kwijt is en dan weer bij mij aan komt kloppen.

Kom op ik ben zoveel meer waardt!!!!!! EN JIJ OOK!!!!!!

Dikke x
quote:vogelbekdier schreef op 10 april 2010 @ 22:22:

[...]

Bij is het nu denk 7 weken geleden, weet het zelf niet heel zeker, dus dat is een goed teken. Snap je heel goed , dat als je voor iemand gaat zoveel pikt... Doe ik ook, als iemand in mijn hart zit, dan.............

Daarom nu ook met portier, hij komt niet dichtbij, hij is zelf heel open, maar ik niet en hoeft ook niet. Ik wil gewoon even merken dat ik wel leuk en lekker ben hoe fout het ook mag klinken.

Ex zit in mijn hart en hij gaat er ook niet zomaar uit, hij is niet een slecht persoon, alleen wel voor voor mij slecht.

Denk ook nu dat ik te veel naar betekenis heb gezocht vanuit hem, hij had een nummer voor mij opgezocht, toen hij bij mij woonde en zei deze is voor jou, want dit doe je elke keer.....

dit nummer dus

Maar ja blijkbaar vond hij me wel lief en was ik ooit belangrijk voor hem, maar allemaal niet genoeg.....

En tja nu heeft hij haar. Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt , alleen ik ga niet meer mee met zijn spelletjes, als hij haar kwijt is en dan weer bij mij aan komt kloppen.

Kom op ik ben zoveel meer waardt!!!!!! EN JIJ OOK!!!!!!

Dikke x

ALs ik het zo hoor vind ik je ex er echt een type voor dat weer bij je zal aankloppen als hij haar kwijt is, niet intrappen inderdaad!

Ik snap gewoon niet dat mensen dat kunnen; iemand leuk vinden maar diegene daarnaast ook voorliegen.

Ergens heb ik ook gewoon die bevestiging nodig die jij ook zoekt. Af en toe horen dat je leuk bent en lekker is ook zeker niet verkeerd!! En juist omdat ik continue die bevestiging zoek blijf ik ook zo aan hem hangen. Van wie moet ik het anders horen?? Maar als hij mij dan even later weer als een baksteen laat vallen vraag ik me weer af of ik hier nou echt zoveel gelukkiger van word.

Het doet gewoon pijn om te beseffen dat iemand om wie ik zoveel geeft, en die zoveel kansen heb gegeven, niet veel om mij geeft. Ik hoop gewoon dat ik sterk genoeg om volgende keer nee te zeggen als hij mij vraagt wat af te spreken. Want ik wil zo graag bij hem zijn.. (hij woont niet in de buurt trouwens).

Het is wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben, want zo voelt het natuurlijk wel af en toe als ik alleen thuis zit met zo'n rot gevoel.

Hoe zit dat trouwens met jou en portier voor de rest??

Dikke knuffel x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven