liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
kwam je net tegen op een ander topic: wat is het toch lastig he, dat liefdesverdriet...
pff, merken jullie ook dat je je best staande kunt houden als je aan de oppervlakte blijft, maar dat wanneer er emoties (one way or the other) bij komen kijken, je meteen instort? Bruiloften, begrafenissen, verrassingen, janken is het! Voel me dan weer echt kut, en kan de emoties niet goed onderscheiden; jank ik nu omdat ik het bruidspaar zo schattig vind, of jank ik omdat ik mijn man zo mis...?
@bkstr; Jjjjaaaaa, dat herken ik ook. Tranen rollen over mijn wangen en dan denk ik zo bijzonder was dit nu ook weer niet?! Haha. Ik ben er voor mezelf achter gekomen dat het meer mijn eigen emoties zijn (het gemis, verdriet, boosheid rondom de situatie etc.).... Dus je bent niet de enigste!
moeilijk he MJ? Ik vind het zo lastig! Dan heb best een goede dag, lukt het me best om mezelf overeind te houden, maar dan hoeft er maar iets enigszins emotioneels te gebeuren en ik zit al in tranen. Gets!
niemand meer liefdesverdriet? Ik nog wel behoorlijk
quote:bkstr schreef op 26 augustus 2010 @ 08:34:

niemand meer liefdesverdriet? Ik nog wel behoorlijk Hier te druk met werk om met mijn verdriet bezig te zijn. En ik vind even heerlijk.... weet ook dat ik mijn verdriet soms even toe moet laten. Maar knuffel voor jou! Wisten we maar een datum dat het over was, he?!
Zou ik me hier ook mogen melden? Ik had het liever niet gedaan maar helaas is mijn relatie vandaag over gegaan.

En het erge is, ik weet niet waarom! Ik weet dat we niet het makkelijkste stel waren en dat er vaak irritaties waren maar ik weet aan de andere kant hoeveel daar tegen over stond...

Gister hebben we een ruzie gehad, vannacht en vanmorgen probeerde hij het zo hard goed te maken tussen ons. Eergister kreeg ik een kaart met een tekst waarin je duidelijk kunt lezen dat ik alles voor hem was.

En toen ineens was het omgeslagen. Was hij boos op me, wilde niet meer praten. Hij is vanmiddag naar zijn familie gegaan, daar blijkbaar gesprekken gevoerd. En ik kreeg via de sms te horen dat hij niet meer verder wilde. Ik was de liefde van zijn leven enz.

Hij weigert te praten met me, neemt niet op en reageert nauwelijks op sms. En als hij reageert heel boos. Hij wil de relatie en mij zo snel mogelijk vergeten.

Ik snap werkelijk niet dat dit zo kan eindigen. Ergens heb ik nog hoop maar als zijn familie zich ermee heeft bemoeit weet ik het niet zo zeker.

Het doet me zoveel verdriet! Ik hoop dat ik het hier een beetje van me af kan schrijven en dat ik misschien wat inzicht krijg.
moeilijk beau... Lastige, vervelende en onbegrijpelijke dingen he. En nu; hoe nu verder denk je bij jullie?
Tsja dat is dus het lastige. Ik heb geen idee. Er is inmiddels wel wat contact geweest waar ik gemixte signalen uit haal. Het is wel minder rigoreus mbt spullen verdelen etc geworden.

Ik heb de hoop op een goed gesprek, maar dat zou ook weer in mijn gezicht kunnen klappen. Het is zo dubbel allemaal!

Ik weet ook niet goed hoe ik me nu moet opstellen....
hoe is het gegaan beau?

Hier voel ik me constant 'onbestemd'; wetende dat ik me zo lang nog zo zal voelen, dat ik hem overal in zal moeten missen en dat ik dat moet 'leren': yuck! Ik mis hem zo! Mijn oude leventje, mijn huis (ons huis, wat nu zijn huis is zelfs), het samen zijn, samen wakker worden, alles!
bloedt hier toch niet langzaam dood.... :( ?
pfff, dan blijk ik toch de enige met aanhouden LDVD
Nee hoor, ik heb het ook erg moeilijk, maar voel me een beetje lullig om dat hier neer te zetten, omdat ik de man in een jaar tijd maar ongeveer 25 keer heb gezien. Maar godsamme wat heeft hij een indruk op mij gemaakt.

Afgelopen zondag heb ik aan hem gevraagd of we wat aan het opbouwen zijn en ik heb daar een negatief antwoord op ontvangen. Hij heeft zijn enorm drukke leven op orde, en het zonder een relatie te hebben goed naar zijn zin. Ik was ergens wel voorbereid op het antwoord, namelijk de situatie stond er in januari dit jaar precies hetzelfde voor. Afgelopen mei heb ik toch weer contact met hem opgenomen, omdat ik continue aan hem bleef denken. Ik had voor mezelf besloten dat ik liever zeer schaars contact met hem had dan helemaal geen. Met als gevolg dat ik eigenlijk al maanden verdrietig ben omdat ik hem zo weinig zie en zo weinig contact met hem heb. Dus verstandelijk gezien is het beter voor mij dat het over is, maar het doet me heel erg veel pijn, ben gewoon zo gek op hem. Ik heb geen flauw idee hoe ik hem los moet laten. Het vliegt me naar mijn keel als ik denk; nooit meer...

Stom, ik heb eerder tien jaar een relatie gehad en samengewoond, maar die breuk heeft er veel minder hard ingehakt dan deze. Maar dat komt misschien omdat ik op deze man nog smoorverliefd ben.
Ppfff ook hier heeft mijn gevoel weer gewonnen van mijn verstand. Dus op dit moment liefdesverdriet!!!

Het is zo lastig, Wij hadden eigenlijk geen slechte relatie .. totdat het moeilijk werd ... toen kon ex er niet voor mij zijn.

Maar verder?! Als ik een lijstje maak met + en - dan helpt dat ook niet ... de + kant is veel langer. Vorig jaar waren wij op dit moment zwanger, zo gelukkig, na een traject van 3 jaar ... en nu ... nu heb ik niet eens meer een partner. Het soms moeilijk te bevatten. Waarom heeft het zo moeten lopen. Op dit moment chaos is mijn hoofd....
MJ ik herken het zo ontzettend, jammer genoeg! Onbegrijpelijk is het, onbegrijpelijk, onecht, ongelukkig... Pffff
Mis hem... nogal
quote:bkstr schreef op 15 september 2010 @ 08:02:

Mis hem... nogal

Ik ook! Konden we maar een knopje omzetten. gevoel uitschakelen. Een kijkje in de toekomst nemen en zien dat je over een tijdje weer helemaal happy bent zonder hem, en het dus los kunnen laten.

Ik voelde me tijden zo sterk, het gevoel van de hele wereld aan kunnen. Ik wil het terug, want voel me op het moment alles behalve zo ... maar hoe krijg ik het terug?
klote he? Ik weet echt dat het beter is zo, maar shit wat mis ik hem! MIsschien moeten we ook niet proberen om steeds het goede gevoel te willen; ervaren wat er voor gevoel los komt en accepteren dat het even kut voelt? Sterkte meid!
Hier ook heftig ldvd, na een relatie van 2 jaar, eerst een break maar een week later stopte hij er definitief mee en nu al weken geen contact meer. Wij hadden ook beide psychische problemen waardoor het laatste half jaar echt niet leuk tussen ons was. Ook ik heb een zoontje uit vorige relatie waar hij een hele leuke band mee had.

Ik word op het moment echt gek van verdriet en kan me niet voorstellen dat ik er nog overheen kom. Huilen en paniek, niet weten wat ik met mezelf aan moet.
sterkte voor jou ook twinkle toe! Het is gewoonweg kut, iets leukers of fijners kan ik er niet van maken. Ik ben inmiddels 3,5 maand verder, maar ik voel de pijn nog iedere dag. De ene dag wat minder heftig dan de andere, maar de momenten overvallen me. Vandaag een hele drukke zware dag op het werk, en dan moet ik naar huis; alleen, niet iemand om mijn verhaal even aan kwijt te kunnen, of niet de lekkere knuffel van mijn ex om het even van me af te kunnen schudden.

Probeer zo min mogelijk naar de toekomst te kijken, maar soms overvalt het idee van kerst alleen me, nieuwjaar, alles. De herfstdagen, waar we zo samen van konden genieten: onder dekentje op de bank, luisteren naar het kraken van ons huis waar ik nu niet meer woon. Life sucks sometimes, en my god wat mis ik hem!
Nou inderdaad, het is gewoon weg kut!

De een kan er iets beter mee omgaan dan de ander (ik hoor bij degenen die het maar moeilijk kunnen loslaten)
Nou Twinkle: don't be so hard on yourself! Het is net uit; mág je het even moeilijk vinden! Hang in there!
Ja daar heb je gelijk in, mag best iets liever voor mezelf zijn.

Ben heel erg bezig met m'n eigen aandeel in het mislopen van de relatie en heb spijt hoe ik bepaalde dingen aangepakt heb.

Maar goed, ben ook maar een mens. En ik wilde koste wat het kost zo graag dat het werkte tussen ons. Tot op het gefrustreerde toe. Het verstand weet we pasten gewoon niet bij elkaar. Het gevoel zegt ik mis heb, we hadden het toch ook heel vaak leuk en ik hou heel veel van hem.
Dat is zo herkenbaar; mijn verstand weet ook echt dat het niet meer anders kan tussen mijn ex en mij, maar my god wat zou ik graag willen dat het wel werkte. Dat we wel bij elkaar kunnen zijn, en dat we dan ook gelukkig zouden zijn.

Sterkte TT!
Hey meiden,

Ik heb al een maand of 2,3 niks gepost zie ik net!

Wat ik heel erg herken (als ik zo bkstr en Twinkle Toe lees) is dat we heel erg geneigd zijn om steeds bezig te zijn met die gedachtes 'wat als ik dit had gedaan', 'hoe kan ik het nu beter maken', enz. Alsof jij degene bent die het moet redden!

Verstand en gevoel zijn twee heel verschillende dingen en helaas wint de een het vaak van de ander...

Mijn ex is nog steeds met zijn nieuwe 'liefde' en op dit moment heb ik er helemaal vrede mee. We hebben even radiostilte gehad en zijn nu weer op goede voet met elkaar. Die keuze hebben we allebei voor onszelf gemaakt en blijkt te werken.

Wat me enorm hielp, is verder te gaan met alle gewone dingen, me te focussen op mijn studie, gebruik maken van het aanbod dat vrienden je geven om afleiding te vinden (doen!).

En wat je zegt Twinkle Toe, je bent ook maar een mens! Dus wees vooral lief voor jezelf en gun jezelf ook gewoon lol (en verdriet, want dat mag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven