Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
En een hele goede morgen, middag eigenlijk, maar da's een detail ;)

Jon je was er vroeg bij vanochtend, werken vandaag?

Hier ook al weer bruisend van energie... ... gepoedeld, getut, haar in de knoedel, nu nog even in de plakkousen schieten en de proppellor om de nek draaien, en uiteraard de aanverwante artikelen, zoals daar zijn, de rok, het blouse en het gilet en ik ben er weer helemaal klaar voor!

Wens u allen een fijne dag, de donkere wolken hebben hier inmiddels plaats gemaakt voor een ielig zonnetje, maar het begin is er.

Geniet er weer van!

"Acties weerspiegelen prioriteiten."
Gayl; Ik kan me idd wat voorstellen bij de roddelfabriek.. jachtterein wordt idd heel erg verkleind dan, maar... als je een andere baan vindt :P

Doet me ineens denken aan een klas waar ik ooit in gezeten heb, was echt een klote-klas.. mijn voormalig beste vriendinnetje zat in die klas, wij deelden echt alles met elkaar tot zij op een gegeven moment vanuit haar vriendengroep zo gepusht werd (denk ik) om de vriendschap met mij te beindigen en voor de drugs te kiezen. Zij zat bij mij in de klas dus nog steeds en ze waren elke move die ik deed aan het analyseren, werd enorm geroddeld omdat zij alle vertrouwelijke dingen door ging vertellen aan mensen van wie ik niet wilde dat ze het wisten, waaronder haar hele vriendenkring. Ik had het idee dat ik het voorwerp/onderwerp was waarover zij het liefste spraken, altijd maar gezeur en insinuaties. Ik kon niets meer doen zonder daar gelijk de dag erna vanallerlei soorten commentaar op te krijgen.

Dat heeft er bij mij flink ingehakt. Ik hou niet van roddelen, heb er een pesthekel aan. Ik wil ook wel eens ongenuanceerd afgeven op iemand, maar dat doe ik dan alleen wanneer ik weet dat het 'onder ons' blijft. Soms is het namelijk even heel lekker om al je grieven uit te storten. Maar wanneer ik dan merk dat het bij een ander terecht komt wordt de 'schuldige' daar ook op niet subtiele wijze op aangesproken.

Misschien is dit bovenstaande wel de oorzaak van het bang zijn vriendschappen kwijt te raken, ik weet 't niet. Naja, lang verhaal zo op de vroege eh.. middag ;)
Wat een rust hier!

Ik ben weer in de worstel-modus, denk veel na. Wil zo graag goed zijn in iets enzo. Zoektocht naar waardering ofzo? Weet 't niet zo goed.

Heb net al even hardgelopen. Heb beetje teveel medicijn geahd denk ik, heb olifantjes op mijn borst :( De komende dagen maar wat minderen.
Stil hier inderdaad.

@Pip: jij had dus ook zo'n fijne 'vriendin'? Ik had een groepje, maar die hebben zich ook tegen me gekeerd. Dat ze me niet meer zo zagen zitten is 1 ding, maar de manier waarop ze met me omgegaan zijn: me heel bewust buitensluiten, roddelen waar ik in de buurt was (ook onwaarheden of het vergroten van kleine dingetjes). Een keer meegemaakt dat er iets in groepjes moest, dat was op dat moment gewoon naar omdat ik in die klas nergens (meer) bij hoorde. Er was een groepje waar ik qua plek bij zat maar verder niet en het groepje voormalige vriendinnen. Die waren over en weer argumenten aan het geven waarom ze mij er niet bij wilden. Ik stond erbij. Erg leuk. Ben op een gegeven moment in een groepje ingedeeld, maar heb die dag (het was een excursie) heel verloren rondgelopen. Ook niet eht een boost voor je zelfvertrouwen dit soort dingen. Ben gelukkig nu verder, ook als persoon zeg maar en heb wel meer vertrouwen. Tja en soms gaat er dan ineens wat stuk, zoals met die vriendin een paar maanden geleden. Maar ik kan er wel over denken van: het zegt meer over haar dan over mij en het zegt vooral veel over hoe 'belangrijk' zij onze vriendschap kennelijk vindt. Maar ik kan je wel begrijpen dus, want die herinneringen draag ik nog steeds bij me! Is het bij jou ook van een tijd terug?

Overigens, ligt misschien aan het tijdstip of gebrek aan kennis van een bepaald jargon, maar wat zijn olifantjes op je borst? Vlekken/uitslag? Hoop dat ik nu geen hele domme vraag stel, hahaha.
Laura; olifantjes op mijn borst betekent niet meer of minder dan dat ik een benauwd gevoel heb, ws van medicatie. Dat het lijf iets minder vraagt dan het krijgt. Heb het al een paar weken, maar wordt niet minder. Vandaar :)
Ah zo... Vervelend, hopen dat het snel weer wegtrekt.
Laura; heb het al aan de kudde doorgegeven ;)

3 Doors Down - The Real Life

I wanted to find somewhere to hide

and I opened up and let those fears inside

and I wanted to be anyone else

only to find that there was no one there but me

but I woke up to the real life

and I realized It's not worth running from anymore

when there was nowhere left to hide I found out

that nothings real here but I won't stop now until I find a better part of me

I let those hard days get me down

and all the things I hate got in my way

I could've screamed without a sound

I found myself silenced by those things they say

but I woke up to the real life

and I realized It's not worth running from anymore

when there was nowhere left to hide I found out

that nothings real here but I won't stop now until I find a better part of me thats out there somewhere

and It cant be that far away

thats where I'll find myself

and I'll find my way out

that's where I'll find out
Mooie tekst!
Goeiemiddag, uitgeslapen hier, eindelijk weekend, drukke dagen weer achter de rug! :D

Gisteren redelijk vroeg klaar en toen nog even met vriendin/collega blijven hangen bij een party, was gezellig, kwam nog een ouwe scharrel tegen. bij staan beppen, leuk!

Op weg naar huis de fuik in, krijg nog eens een fikse longinhoud als dat zo blijft gaan dat ik ieder weekend mag blazen.... ;)

Fijne dag allen!

"De stem in je hoofd bedenkt honderd keer per dag waarom het goed is wat je doet. Maar de stem in je hart laat je bij elke slag voelen dat het anders moet."
Grrmmbl.. ben nog steeds boosj op huisgenoot.. die had gister vrienden over de vloer, kwam mij om een sigaretje vragen. nah, ik geef hem er 1 en hij nodigt me uit om ook mee te komen naar zijn kamer. Prima, was best wel oke daar, rookt hij gewoon mijn sigaretten op. Grr. Dus ik gezegd dat hij nieuwe voor me moet gaan halen (hij is het type geef hem 1 vinger en hij pakt je hand kennelijk) en dat had ie dus niet gedaan gister. Hij zei dat hij de sigaretten van een vriend van m had. :? Zegt die vriend dat ik er wel een mag, als ik voor m dans. :o  Toen ben ik dus maar gewoon weggelopen, rot op zeg.

Kwam ie later savonds naar me toe (die vriend van wie ik moest dansen)  hoe het met me was en dat ik een mooi kamer had, en of ik ook een sigaret wilde. Ehh.. nee?

Grrrmbl.. vind het ZO stom! 't Gaat me nieteens om die sigaretten, (hb overigens nog geen nieuwe en geen zin om ze te halen) maar stel nou dat het in plaast van sigaretten boterhammen waren :(
Misschien een stomme opmerking hoor, aar die olifantjes op je borst komen van de medicijnen en niet toevallig van ....euh....sigaretten?:P

Laminaat op zolder ligt, kamer is af, nu nog gipsplaat tegen de binnenkant van het dak, gaatjes dichtplamuren en schilderen en dan is de hele zolder eindelijk klaar. Vind klussen best leuk!
Tijn; dat kan idd. Er zijn alleen olifantjes en olifantjes, en deze komen toch hoofdzakelijk van medicijnen denk ik. Ben nl ook onrustig, moe, warm, extreeem opruimerig, snel aangebrand.. gewoon orustig dus :D

Maar.. ben alweer druk in Allen Carr aan het lezen en heb nog steeds geen sigaretjes gehaald. Ik weiger het gewoon, ik wil er vanaf. :$

Nu zitten die dudes van huisgenoot weer wiet te roken.. al drie dagen achterelkaar die geur in huis :( Ik ga zo maar eens demonstratief wat ramen en deuren open zetten, word ubersuf van dat wiet-gerook. :o
Haha, Pip, ik denk dat die vriend zelf ook doorhad dat hij lomp gedaan had en dat later naar je toekomen misschien een poging was om het een beetje goed te maken.

Ik zou het knap vinden als je kan stoppen met roken. Bedoel ik niet naar jou speciaal, maar in het algemeen. Nou heb ik nooit echt gerookt, dus heb ook niet hoeven stoppen, maar het snoepen voelt weleens als een soortgelijke verslaving.

Misschien heel erg mosterd, maar ik was even bij het Beautytopic ('doet ze anders nooooit!' ), en wat zie ik daar? Een topic: 'jonge Diva's en hun perikelen'! :o Ze heetten eerst wat anders, iets met diva's, maar nu is dat 'perikelen' er nieuw bij. Nou ja, nieuw... het topic is een half jaar geleden opgestart. Kunnen we ze niet echt meer beschuldigen van na-aperij he hahah! Bij hen gaat het meer over Beauty, maar ook over van alles geloof ik na een korte blik. Ook gedoogd dus?
pff.. .moet ik die paper gaan schrijven over een onderwerp waarnaar 'effectiviteitsstudies nog niet of nauwelijks zijn uitgevoerd' :? En ik moet juist een paper schrijven over effectiviteit  Hoe moet dat, als de methodes die ik moet beschrijven nog niet onderzocht zijn :o

Naja, ik verzin wel wat. Ik begin gewoon met 'er was eensch' en eindig met 'en ze leefden gelukkig lang'  ;) En dan doe ik er een plaatje bij van een prinses en een prins. Of twee prinsen. En een wit paard. Of een witte prins. Op een zwart paard. Of een ridder. Hmm. Een prins en een ridder. Of..

Naja
quote:Misschien heel erg mosterd, maar ik was even bij het Beautytopic ('doet ze anders nooooit!' ), en wat zie ik daar? Een topic: 'jonge Diva's en hun perikelen'! :o Ze heetten eerst wat anders, iets met diva's, maar nu is dat 'perikelen' er nieuw bij. Nou ja, nieuw... het topic is een half jaar geleden opgestart. Kunnen we ze niet echt meer beschuldigen van na-aperij he hahah! Bij hen gaat het meer over Beauty, maar ook over van alles geloof ik na een korte blik. Ook gedoogd dus?Beter goed gejat, dan slecht verzonnen ;)
Ook dat...
Clogs; Hoe gaat het? De woede wat gezakt? En hoe gaat het met broer?

Gayl; Hoe gaat het met oudste? En met smurf? En alle hele kleine poezels? Heb je voor allemaal een tehuis kunnen vinden?

Jon; Hoe is het met jouw meisjeskind?

Sum; al weer bijna terug? Of blijf je nog even lekker daar ;)

Summerdance; Is je hoofd alweer teruggeschud? Of ligt nog steeds alles overhoop

Laura; Ik denk ook dat ie het goed wou maken, maar ik had daar ff he-le-maal geen zin in.. eerst een beetje tegen je aan lopen slijmen en dan were hopen in een goed blaadje te komen.. mooi niet ;) Eigenwijs is eigenwijs :$
@Pip: haha herkenbaar.
Oh ja... pip.. dat zou bij mij ook werken als een rode lap op een stier... Verschrikkelijk dat soort groep laten-we-elkaar-vooral-lekker-opstoken opmerking... jek.
Ze zijn nog steeds 'bang' voor me ;) Terwijl ik niet (meer) boos p ze ben maar gewoon met heel andere zaken in mijn hoofd zit.

Heb nu artikelen bijelkaar, nu nog schrijven. En een vraagstelling heb ik al, maar moet ik daar nou ook nog een deelvraagstelling bij maken, want die ik heb is weer heel erg algemeen :o Grrmbl ;(
Niet al te nonchalant een deur open en dicht gooien, niet van de kelder niet van de koelkast, niet impulsief je benen van de bank af op de grond zetten, uitkijken voor je je omdraait, de trap naar boven barricaderen..... kortom Pip het gaat goed met de mini-poezels :D, en als ze slapen is het hier net zo rustig, geen gekattaklop of sprint partijen achter elkaar aan, geen gestoei vlak voor de voordeur.

Uren kun je er naar kijken, nog een krappe 2 weken en dan mogen er 5 weg!

Één is er nog over en zoals het er nu naar uitziet zal die wel liefdevol in onze familie opgenomen worden, echt de laatste, vol is vol ;)

Heb net oudste aan de foon gehad, mis haar, denk dan stiekum wil m'n gezinnetje weer compleet hebben, hier thuis..... pfff ben moe, te druk weekend, wordt ik altijd ietwat melodramatisch van, goede nachtrust doet vaak wel wonderen.
Haha Laura, zag dat laatst ook ja op de beauty-pijlert, kom ik anders ook nooit ;), dacht nog van hee, we zijn trendsetters
Pip of de prins op het verkeerde paard, maar die is dan ook goed gejat ..... of de verkeerde prins da's dan weer een leuke variant en misschien wel op zo'n grote friese knol
Ik heb een verzoekje ingediend bij de angel.... of ik alsjeblieft mijn oude nick weer terug mag! Ik kan er, net als jullie maar niet aan wennen. Duimen dus!

Zou eigenlijk vandaag naar Parkpop gaan, maar regen gooide flinke hoeveelheden roet in het eten...... en aangezien ik slecht tegen regen en kou kan.... werd het, heeeeel vervelend, vanavond dus maar de kroeg in :P

Ik heb nog steeds rode en pijnlijke ogen en dat wordt dus erger als ik thuis ben, ik báál daar zo verschrikkelijk van..... denk echt dat ik allergies ben voor de poezels en moet er niet aan denken om ze weg te moeten doen! En helemaal niet nu ik de verhalen van Gayl hoor over de mini poezels ;(

DveM, had ik nou al gezegd dat ik die laatste foto's heel erg mooi vind? Die je me via de mail stuurde? Zet je die ook op dat andere forum?

Uk hoe is het met jou? Er gaat echt geen dag voorbij dat ik niet aan je denk, je weet waarom ;)

Pip, met mijn meisjeskind gaat het goed. We hebben het erg gezellig zo met ons tweeën, maar ze weet ook dat ze wel naar eigen woonruimte mag gaan zoeken. En als ik haar even zat ben, stuur ik haar naar haar pa :D

Hee Jon, ik duim met je mee voor je nickname...

Mijn moeder is geloof ik ook wat allergisch. Maar ze heeft groot huis en katten veel buiten. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat als ze naar een kleiner huis gaat. Was van plan mijn kat bij haar te stallen als ik ga samenwonen (vind ik ook al een niet leuke stap om te ondernemen :(), maar...hm nou ja. Misschien kun je wat medicijnen proberen en is er iets wat helpt en waar je relatief weinig last (vermoeidheid is vaak een bijwerking) van hebt. Ik zit 3 a 4 maanden (en dit jaar waarschijnlijk zelfs 4 a 5) per jaar aan de tabletten vanwege hooikoorts. Ik dacht trouwens dat diezelfde tabletten ook hielpen tegen muggenbeten, maar ik heb weereens twee ellebogen aan 1 arm.. :?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven