Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Goedemorgen!

Olive: die vleugels zijn wel een heel grappig idee! Ik vind je cirkelpagina ook erg mooi!

Steph: balen dat je WTJ er nog niet is!
MeJane, 1 woord, WOW!
Nou, Steph en de jouwe is er nog niet he...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Thnx chayuz!

Hehe, 3 wtj's... succes! Het zijn volgens mij ook hele leuke cadeautjes om te geven!

Ik was in een kleur-mood dus ben in sneltreinvaart door de 'color this entire page' gegaan:

Leuke wreckies weer zeg!

Ik kreeg gisteravond een idee. Om half 2 vannacht heb ik toch maar besloten de rest vanochtend af te maken.

Zometeen maar weer boodschappen doen. Fruitstikkers niet vergeten
Wow, wat mooi gedaan allemaal!!!

Hier nog weinig vooruitgang, nog steeds niet bij de Action langs geweest..

Tis anders wel echt weer om even te wrecken!
Wat cool Fieka!!! Echt supergaaf!
Erg mooi en origineel Fieka!

Ik vond nog een leuk plaatje voor als iemand inspiratie nodig heeft voor "Find A Way To Wear The Journal"

Olive, post jij ook op hyves? Ik heb jouw prachtige blz. volgens mij wel eens gezien al...?
quote:suuz83 schreef op 10 april 2010 @ 13:08:

Hoe hebben jullie de voorkant trouwens bewerkt want dat is toch een soort van geplastificeerd waar je niet zomaar op kunt schrijven/tekenen?ik heb m gekaft
Mejane, heb je die hand ingekleurd? of ingeplakt?

Ziet er prachtig uit!
Fieka, wat ben jij creatief zeg! ben jij kunstenares in t dagelijks leven ofzo??
Echt toffe foto's allemaal weer; heb zin om ook te gaan \wrecken, maar moet zo naar een feestje....
Fieka: supercool! Leuk de opdracht geinterpreteerd!
ouderwets kaften uitmuntend idee!

Fieka jouw schatkaart is echt heel mooi en vooral leuk bedacht ook met de opdracht!

Ik kom er net achter dat ik nog een stuk krant heb geplakt op de linkerpagina die ik straks moet gaan naaien en zelfde punt bij de fruitsticker pagina ook veel stickers al links geplakt maar dat wordt de papierketting nou ja das dan dus echt wrecken dat ik me daar niet druk om moet maken en die papierketting plak ik gewoon andersom in elkaar met de fruistickers als design....
ik heb mijn journal vrijdag gekregen, hij is al helemaal naar de klote

Ik heb met een aansteker gespeeld,, dat werkt

ik heb hem gebroken, gegooid, gesmeten. Ik heb hem gisteren mee uit eten genomen, er zit mexicaans gehakt in (blijft verbazingwekkend goed plakken ) er is een half glas cola overheen gegaan.

En ik heb er ook nog vanalles in getekend en gekleurd.
Ik heb er eentje!!!!! In Utrecht gekocht. Gelijk uitgelaten, Thee in geknoeid, Brownies en jam erin. Ook hebben vele forummers erin geschreven.

bij Bol.com is hij geannulleerd.
quote:steph schreef op 10 april 2010 @ 23:26:

Als ik morgen in de stad dat boekje zie dan.....laat ik hem liggen. Netjes tot dinsdag wachten grrrr.

Haha, het is je dus niet gelukt Steph!

Ik ga zo even de foto's van het uitlaten van de wreckies uploaden en eens kijken of ik er hier nog een kan posten!
Ook ik heb er eentje in Utrecht gekocht.

Een heleboel forummers hebben erin geschreven vanmiddag en het wrecken kan beginnen .
Dit is een foto van het uitlaten van de wreckies van Janna, Kozoo en mij!

Mensen keken ons heel stom aan, raar hé? En die meneer die met zijn auto over mijn wreckie mocht rijden die snapte er ook al helemaal niets van......

Tjonges jonges jonges, wat kunnen mensen vreemd omdraaienkijken, toen ze jullie zagen lopen. Hahaha wat een lol vanmiddag met de wreckies ;)

nee ben niet overstag gegaan vandaag
Haha, wat grappig die foto!

Hadden jullie een meet vandaag?

En gek hè, dat die automobilist er niks van snapte

Ze zien er echter nog alledrie erg netjes uit, dakannie hè!
Wat een grappige foto zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
Wow mensen! Wat tof om al die verschillende creatieve uitspattingen te zien

Hier is mijn eerste wreck (thanx Mejane! )

die foto van de wreckies aan de lijn is echt super! justanne wat een mooie cirkels, tekent toch niet echt makkelijk zo op een zijkant van een boek...

een vraagje trouwens: ik heb kleurpotloodjes bij de action gekocht maar die kleurde super licht, bijna onzichtbaar. Toen heb ik bij Hema een setje gekocht, zijn iets beter maar nog steeds heel licht op het papier. Ligt dit aan de kwaliteit/soort potloden of aan het papier van de WTJ? Of moet ik overstappen op viltstiften ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven