Ons wondertje.........

12-04-2010 18:23 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat ik het even kwijt wil, en vooral omdat het ook zo mooi is om goed nieuws met anderen te delen:

Vandaag hebben wij gehoord dat onze zoon (nu 6 maanden) blijft leven!!!!!

Een half jaar terug werden hij en zijn zusje na een aantal jaren dokteren geboren. Een moeilijke zwangerschap, een lange opname in het ziekenhuis maar wat waren we blij dat ze er waren!

Zusje moest in de couveuse (3 pond "licht) en zoon werd na een dag ook opgenomen op Neo daar hij een aantal lelijke blaren had.

Ach, dachten we eerst: "even een antibioticakuurtje en dan knapt hij weer op" Het onderbuikgevoel was echter anders en dat klopte: 4 weken na de geboorte van onze tweeling hoorden wij dat onze zoon de vreselijke ziekte E.B (vlinderziekte) had en ook nog eens een dodelijke variant. Het oudste patientje was 2,5 geworden maar de meesten haalden de eerste verjaardag niet!

De wereld stort dan in...............

De wetenschap dat je kind heel erg ziek en niet oud gaat worden is zo immens zwaar!

Maat T. bleef gewoon groeien (tegen alle verwachtingen in groeide hij door de curve heen) zijn huidje bleef redelijk intact en het was gewoon een blije baby. Niet voor te stellen dat zo'n blakend mannetje niet lang te leven zou hebben............

Vandaag kregen wij echter het mooiste bericht van de wereld:

T. heeft een andere variant, waarmee hij een redelijk draagbaar maar waarschijnlijk ook heel lang leven gaat lijden!!

Ons mannetje mag bij ons en zijn tweelingzusje blijven!

Zo blij, zo dankbaar, zo gelukkig, dat zijn wij!

Het zal gerust af en toe nog moeilijk worden maar toen we hoorden dat het een draagbaar leven gaat worden voor hem, toen verdwenen alle donkere wolken!

Dit wilde ik gewoon even kwijt! Wat een wonder!
quote:summerbreeze21 schreef op 12 april 2010 @ 21:17:

@Maleficent. Is er al iets over de diagnose van jouw zoon bekend?

Nee, ik zit nog steeds te wachten op een reactie van de neurochirurg.

Op zich verandert er niet zoveel, maar dat ze een oorzaak hebben misschien in de zin van aangeboren afwijking die de energieproductie verminderd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow, peggy wat een geweldig nieuws!!! Ik zit met tranen in mijn ogen van blijdschap. L en T gaan gewoon samen opgroeien, wat geweldig! Ik kreeg een smsje van doggie met dit geweldige nieuws en ben gelijk naar huis geraced om dit topic te lezen. Ben super blij voor jullie, wow!
Super! Dat je nog dat mooie stel nog maar vele tientallen jaren al je liefde mag geven. Wat een bijzonder bericht!
Peggy, moooooiiiii

Wat ben ik blij voor jullie dat wonderen bestaan.
Tranen over mijn wangen, kippenvel over mijn lijf.... Wat een geluk!
Ja, dat vind ik echt.
Geweldig nieuws! Dit is volgens mij een van de mooiste dingen die je als moeder kan overkomen.
quote:Maleficent schreef op 12 april 2010 @ 22:00:

[...]

Nee, ik zit nog steeds te wachten op een reactie van de neurochirurg.

Op zich verandert er niet zoveel, maar dat ze een oorzaak hebben misschien in de zin van aangeboren afwijking die de energieproductie verminderd. Pfff wat zenuwslopend voor jullie. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid voor jullie is.
Van harte! Dat is echt waanzinnig nieuws!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Wat een geweldig nieuws

gefeliciteerd en nog heel veel mooie gelukkige jaren met jullie kind

de wonderen zijn de wereld dus echt nog niet uit!
Peggysue... Tranen in mijn ogen...

Wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nieuws!!!

Heb je altijd wel gevolgd op 'Kaetje..' ...

Mag ik je feliciteren? Want dit is toch wel een echte felicitatie waard ook al staat dat misschien ietwat gek Gefeliciteerd
Jeeeeeetje, wat een mooi nieuws! Ik zit hier echt keihard te janken!

Oh Peggy, wat mooi, wat een wonder. Ongelofelijk!!
Ik volg het topic Kaetje en heb dus ook jouw verhaal gevolgd! Ik zit met kippenvel en dikke tranen rollen over mijn wangen! Ik ben zo gigantisch blij voor jullie!!!!! Wat een hel van een tijd hebben jullie achter de rug maar Goddank: de wereld ziet er opeens helemaal anders uit!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel geluk - liefde was er al die tijd al volop - met zijn vieren en de hele familie toegewenst!

Liefs, Greys
Vanochtend toen mijn dochter me wakker riep, moest ik aan jullie denken Peggy. Wat een heerlijk besef moet het zijn dat jullie dit ook mee gaan maken met kleine T. Dat jullie maar héél vaak door hem (of zijn zusje ) wakker geroepen mogen worden!
Peggy wat geweldig. Ik zit hier met kippevel over mijn hele lijf op mijn werk. Wat super, super goed!!!

Zucht, wonderen bestaan toch.....
Wow, dat is zeker een wonder! Wat fijn Peggysue!
Het is dat ik op mijn werk anders was ik in tranen uitgebarsten.. Peggysue wat een ontzettend goed nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Merel
Wauw! Wat een ontzettend mooi, geweldig, fantastisch, ongelofelijk, onwerkelijk, bijzonder, gigantisch gaaf nieuws!!!

Jeetje wat een emoties zullen er bij jullie zijn... Heel veel geluk gewenst met jullie tweeling, die nu toch gezellig samen op mogen gaan groeien. Oh wat mooi!!!
Wow, wat een fantastisch nieuws!
Ik was ook in november uitgerekend en heb van de zijlijn wel eens wat van je gelezen. Super!!

Dat had je toch niet durven dromen. Ooooh echt, wat een emoties, ga lekker vieren!
Wat een geweldig nieuws! Ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen.
Wat een goed nieuws!

Gefeliciteerd en geniet er van
Peggy, gefeliciteerd!!!

Ik ben zo blij voor jullie! De toekomst blijft onzeker, maar NU is het feest.
Wauw zeg wat bijzonder!!

Ben erg blij voor jullie.

Er zullen nog een hoop bergen op jullie pad komen, maar hij mag lekker bij jullie blijven, geen afscheid nemen, wat heerlijk!!!!
Jeetje Peggy, wat een ongelofelijk goed nieuws is dit!!

Ben heel erg blij voor jullie!!!
Ik ken je helemaal niet, maar ik ziet hier gewoon te huilen van geluk. Wonderen bestaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven