Kan niet slapen!!

01-04-2010 01:40 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een gedoe, ben er al 4x uitgekomen en terug gegaan. Val gewoon niet in slaap! Nog meer mensen die niet kunnen slapen?

Kben nu maar tv aan t kijken, docu over verwende en luie kinderen.
Komt het?
Nee, en bij jou?
Je weet toch!
Je weet toch!

Je weet toch!
Mag ik bij de club? Ik ging de kids op bed leggen en was meteen maar zelf in slaap gevallen... half 8 lag ik onder zeil en om 2 uur klaarwakker. Half 3 ben ik er maar uit gegaan.
Kom er gezellig bij, was om 7 uur in slaap gevallen, half 10 wakker dus beetje eigen schuld.

Macaronirestje opgegeten, kippenpootjes gebakken, tja en nu maar wachten tot de Appie opengaat................

Alhoewel...........buurman heeft een feestje, kan wel een biertje meehappen maar dan zit zoonlief met de geluidsoverlast

Iemand zin in groene thee?
Je weet toch!
quote:ladiosa schreef op 13 april 2010 @ 03:57:

Mag ik bij de club? Ik ging de kids op bed leggen en was meteen maar zelf in slaap gevallen... half 8 lag ik onder zeil en om 2 uur klaarwakker. Half 3 ben ik er maar uit gegaan.Mens, dan heb je je nachtelijke tax al gehad!
Je weet toch!
Tja, ik kan ook wel een wijntje pakken, maar dan val ik zo diep in slaap dat ik me weer verslaap. Lijkt me ook weer niet zo'n strak plan.

Nou ja, over 2 uurtjes begint de dag alweer, dus ik giet er nog maar wat koffie in en ga straks gewoon wat eerder opstarten.

Groene thee hoef ik niet nu, neem zo wel even wat vitamine shotjes. E en ginseng voor de concentratie. Heb twee weken training voor mijn nieuwe baan dus moet een beetje scherp blijven. (zal lekker gaan na korte nachtje)
quote:muchacha schreef op 13 april 2010 @ 04:03:

[...]

Mens, dan heb je je nachtelijke tax al gehad!Is maar 6 uurtjes... en daarna een 'dag' van half 3 's nachts tot half 7 vanavond.
Ik ben er ook nog steeds.

Heb nieteens de moeite genomen om het proberen, kan toch niet slapen..

Koffie iemand?
Jaaaaa koffie!
Koffie, goed plan, mag ik verkeerd?
Je weet toch!
Ik zit nu op mn werk, concentratie is ver te zoeken. Heb al met al toch nog 2 uurtjes slaap kunnen pakken, maar dat is 'in mijn positie' niet genoeg . Ladiosa, dan ben ik jaloers op al jouw slaap van afgelopen nacht. Maar succes vandaag, het wordt toch een lange he!

Andere dames niet meer geslapen? Noahtb, slaap jij helmeaal nooit???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven