Kan niet slapen!!
dinsdag 13 april 2010 om 04:02
Kom er gezellig bij, was om 7 uur in slaap gevallen, half 10 wakker dus beetje eigen schuld.
Macaronirestje opgegeten, kippenpootjes gebakken, tja en nu maar wachten tot de Appie opengaat................
Alhoewel...........buurman heeft een feestje, kan wel een biertje meehappen maar dan zit zoonlief met de geluidsoverlast
Iemand zin in groene thee?
Macaronirestje opgegeten, kippenpootjes gebakken, tja en nu maar wachten tot de Appie opengaat................
Alhoewel...........buurman heeft een feestje, kan wel een biertje meehappen maar dan zit zoonlief met de geluidsoverlast
Iemand zin in groene thee?
Je weet toch!
dinsdag 13 april 2010 om 04:03
dinsdag 13 april 2010 om 04:06
Tja, ik kan ook wel een wijntje pakken, maar dan val ik zo diep in slaap dat ik me weer verslaap. Lijkt me ook weer niet zo'n strak plan.
Nou ja, over 2 uurtjes begint de dag alweer, dus ik giet er nog maar wat koffie in en ga straks gewoon wat eerder opstarten.
Groene thee hoef ik niet nu, neem zo wel even wat vitamine shotjes. E en ginseng voor de concentratie. Heb twee weken training voor mijn nieuwe baan dus moet een beetje scherp blijven. (zal lekker gaan na korte nachtje)
Nou ja, over 2 uurtjes begint de dag alweer, dus ik giet er nog maar wat koffie in en ga straks gewoon wat eerder opstarten.
Groene thee hoef ik niet nu, neem zo wel even wat vitamine shotjes. E en ginseng voor de concentratie. Heb twee weken training voor mijn nieuwe baan dus moet een beetje scherp blijven. (zal lekker gaan na korte nachtje)
dinsdag 13 april 2010 om 09:38
Ik zit nu op mn werk, concentratie is ver te zoeken. Heb al met al toch nog 2 uurtjes slaap kunnen pakken, maar dat is 'in mijn positie' niet genoeg . Ladiosa, dan ben ik jaloers op al jouw slaap van afgelopen nacht. Maar succes vandaag, het wordt toch een lange he!
Andere dames niet meer geslapen? Noahtb, slaap jij helmeaal nooit???
Andere dames niet meer geslapen? Noahtb, slaap jij helmeaal nooit???