Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ach nee joh Xander, ik ben er ook nog
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 14:47:

Noa : https://www.magicbodyfashion.com daar staan veel meer van die dingen.. Ik heb de Tanktop maatje S.. Die kan jij ook zat hebben. Echt je buikje gaat helemaal weg naja vooral de kwabbetjes die net boven je heupen liggen..

Ben een beetje ondersteboven door mijn date gisteravond.. Iets wat totaal een andere insteek had , kreeg een hele andere wending aan t einde van de avond.

Hij is een nuchtere achterhoekse boer met een grappige O in woorden als boot en brood.. Hilarisch om gelachen.

Hij gebruikte aantal keren de woorden: Lekker ding , je bent erg leuk , ik vind je leuk en grappig. Ik krijg geen hoogte van je en we gaan elkaar weer zien.

En dan gaan bij mij altijd weer de belletjes rinkelen : wat bedoeld een man daar mee ? Zegt ie dat omdat ie t echt meent of zegt ie dat om mij uiteindelijk t bed in te lullen ?

Moeilijk om nu al in te schatten of ie het meent, maar om nou gelijk "lekker ding" te zeggen tegen je...hm...zou ik nooit doen zo'n eerste keer...

Denk dat je het snel genoeg in de gaten hebt of ie het meent of niet Vleermuis....zodra de man in kwestie een beetje opdringerig wordt, en het vaak over sex gaat hebben.....ach....eigenlijk is dat overbodig om dat hier neer te schrijven voor je....je zal dat vast zelf ook wel weten he?
quote:Lelie1 schreef op 04 oktober 2007 @ 16:29:

Ach nee joh Xander, ik ben er ook nog Wieuuwww! Gelukkig
Lief hè
quote:Ing33 schreef op 04 oktober 2007 @ 14:46:

@ Xander: ik vond geen rare vraag maar ja dat zal je niet verbazen. Wij denken het zelfde....hahahahah

Nee, 't verbaast me niks Inge...huis al verkocht?
quote:Lelie1 schreef op 04 oktober 2007 @ 16:34:

Lief hèJáááááá!!!!
Haha

Had ik al verteld trouwens dat ik een gemist gesprek van exBM had? Jammer hè, maar hopelijk ben ik vanavond op tijd
Dat hoop ik ook voor je, en als ik het zo hoor dan ben jij ook niet lang single meer?
Hmm... eigenlijk een positief bericht van je, maar die sippe kop erachter laat dan weer overkomen alsof je het me niet gunt! Haha! Of is het pure angst om alleen achter te blijven hier

Ik hoop best dat je gelijk zult hebben. Dat ik exBM in het echt ook gewéldig vind, dolverliefd op hem word én dat het natuurlijk wederzijds is.. Maar ja..een illusie is ook snel gemaakt in een Leliehoofd hoor
quote:Xander68 schreef op 04 oktober 2007 @ 16:34:

[...]

Nee, 't verbaast me niks Inge...huis al verkocht?

Hahahaha....bord staat al in de tuin!!

Nou misschien is dat idee van Noa helemaal niet zo slecht!

Als het zo doorgaat blijven we hier met ons 2-en over?? Hahahahah

Ik vind echt super voor iedereen...die in love is! Gun het iedereen van harte...en mezelf ook!
Xander: ik zit hier voorlopig nog wel hoor .. Dont worry :P

En geen idee waar dit op uit gaat lopen met mijn date,, Ben alleen erg verbaasd dat t dus op heel iets anders is uitgelopen..

En hij komt maar over de brug met een nieuwe date.. Als ie mij echt leuk vind doet ie dat ..
quote:Xander68 schreef op 04 oktober 2007 @ 16:25:

[...]

Zo komen er wel steeds minder singles op het topic hier Nog even, en ik zit tegen mezelf te lullen hier.... Ach en die niet-singles krijgen dan wel weer een visum hier.
Cum non tum age
Psies.. en ik hoef nog geen visum aan te vragen .. ben nog lekker single al hoop ik wel dat deze date een vervolg krijgt en snel ook haha
Nouuu Dess, je had er best een beetje op gehoopt toch? Je laat nu lijken alsof je echt totaal verbaasd bent door dat wat er is gebeurd, maar dit scenario had toch heus wel in je hoofd gezeten?

Wacht eerst nou maar eens af hoe het verloopt.. er is nog niks aan de hand

En jaaa, aan visa doen we sowieso hè!
Lelie nee dit scenario zat absoluut niet in mijn hoofd omdat ik hem op fotos totaaaaal NIET aantrekkelijk vond.. Echt dikke kop en puisten enzoww (echt op elke foto die ik gezien had van hem dacht ik brrrr maar hij smst zo grappig en msnt zo leuk en aan de telefoon was ie ook altijd heel gezellig)

Dacht nah keer wat drinken kan altijd na maanden lang chatten dat t dus in t echt heel erg mee viel echt 180 graden anders had ik niet verwacht.. Had dus ook totaal geen verwachtingen van deze date..

Tis nu dus heel anders gelopen en was onwijs gezellig veel gelachen en hij heeft dingen gezegd waar ik nu over aan t nadenken ben..

Hij die zijn arm om mij heen sloeg , hij die als 1e zei mij erg leuk te vinden , hij die mijn hand vast pakte , hij die mij optilde en 20 meter over t kerkplein droeg en ondertussen kuste en mij op zo'n lampje die in de grond zit neer zette en zei : ik zet je in het licht nu lijk je net een sterretje.. *wat romantisch eigenlijk* haha

hmm ben de boel lekker aan t analyseren en romantiseren.. Desss beide poten op de grond zetten
Genoeg over mijn date .. we wachten rustig af of hij met een leuke vervolgdate voorstel komt..

Ben er wel ondersteboven van , maar dat hadden jullie alwel in de gaten ..
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 17:36:

....hij die mij optilde en 20 meter over t kerkplein droeg en ondertussen kuste en mij op zo'n lampje die in de grond zit neer zette en zei : ik zet je in het licht nu lijk je net een sterretje.. *wat romantisch eigenlijk* haha Hahaha, grappig. Maar als ik eerlijk ben vind ik het totaal niet aantrekkelijk als een man dit tijdens een eerste date tegen me zegt, haha
Lelie, wil je stoppen mij te volgen, je bent zeker gefrustreerd dat ik hier wegging? Je lijkt wel een stalker, om als ik ergens een discussie heb er meteen weer in te hakken met onzin. Ik volg jou toch ook niet. Of zal ik dat dan bij deze doen?

Wat ik je wil zeggen:

Ik heb nooit een onvertogen woord tegen je gezegd, dus ik vind het echt heel onderdegordel hoe je reageert op mij op zoektocht. En er is hier veel kritiek op jou geweest, maar je weigerde altijd naar jezelf te kijken, dus zeg niets van mij in die trant.

En ik heb Singles heel lang nog bepost.. met echte integere adviezen naar mensen, dus hoe durf je en hoe kan je zo reageren. Ik ben hier niet met ruzie weggegaan, maar als je het wil hebben, kan je het krijgen.
Shapeshifter, het verbaast mij dat je mijn post op de andere topic als zo aanvallend beschouwt. Het roept ook erg veel vragen bij me op. Naar mijn weten zijn wij nooit in conflict geweest, maar ik zie je wel hele verwijtende woorden naar me schrijven. Vraag me af waar dat vandaan komt. Ik ben niet gefrustreerd, laat staan een stalker, waarom krijg je dan toch die indruk?

Naar mijn weten ben ik redelijk goede staat om naar mezelf te kijken en vind ik dat ik erg wijs ben en veel heb geleerd de afgelopen tijd. Daarom vraag ik me des te meer af waar jouw aanval vandaan komt?
Lelie : ik heb t hele andere topic niet volledig gevolgd maar als ik jouw reactie en van andere posters een beetje lees.. Komen die op t zelfde neer en is t volgens mij niet gek die reactie van jou op Shape daar..
Lelie, waarom bemoei jij je met een discussie van mij op een ander topic? Daar komt mijn reactie dus vandaan, als je dat nog niet door hebt.
Vleermuis, ik had er een weddenschap op af kunnen sluiten dat je Lelie bij zou vallen. Geen nieuws. Zeg eens iets echts orgineels.
Ik wilde me nergens opzettelijk mee bemoeien, maar het viel me op dat je tegen hetzelfde aan leek te lopen als je hier toen deed. Totaal niet gemeen of als 'steek onder water' bedoeld, zoals jij helaas wel interpreteerde.
Nou Shape, ik vind het niet netjes dat je zo op Lelie reageert. Ik heb ook even gekeken (ja dat krijg je ervan) en ik zie niets verkeerds in haar posting.

En dan kom je zo ineens op dit topic binnenvallen met de mededeling dat Lelie jou stalkt, nouja, vind je dat zelf ook niet erg overdreven?
Cum non tum age
Lelie, zoals ik aangaf is het helemaal niet hetzelfde als waar ik hier tegenaan liep.. dat slaat echt nergens op!! Lees nog maar eens goed mijn reactie op jou op zoektocht, zo te merken heb je het niet gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven