vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
nee ik was geen perfecte vrouw niet voor mezelf, maar hij waardeerde het altijd. dat zei hij ook. zo hoort een vrouw te zijn die volgt de man.. en dat deed ik...
.
.
Je bent echt zwaar verslaafd aan deze man. Maar hij is niet goed voor jou. En jij bent niet goed voor hem. Dit gaat echt op geen enkele manier werken.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:03:

nee betaalde niet mee aan hypotheek. we zouden wereldreis makenvan 9 maanden, ik storte elke maand 600 op rekening ervoor. zodat we van dat geld konden genieten

METEEN opnemen dat geld. Alles!

Ga desnoods een poosje in een vakantiehuisje of zoiets zitten.

Je kunt wèl weg! Welles! Echt waar. Ga!
Kun je niet bij je broertje in dat huis wat wel op jou naam staat terecht? Lijkt me een goede optie.
Vivalalisa adem in adem uit. Geef jezelf even een paar dagen de tijd om dit te laten bezinken.

Je kan echt veel meer dan je denkt, ook alleen verder. Dat het je nu allemaal overvalt is niet zo heel raar. Gun jezelf ook wat ruimte en tijd om na te denken wat je wilt.

Er staat niks op papier, dom inderdaad, anderzijds geeft dit je vrijheid tot handelen als je zover bent.

Je kan echt veel meer dan je denkt, al voelt dat nu niet zo. En zelfs als je je zo het geschikt naar iemand jij kan je veranderen.
.
quote:Schmoepie schreef op 13 april 2010 @ 17:06:

[...]

METEEN opnemen dat geld. Alles!

Ga desnoods een poosje in een vakantiehuisje of zoiets zitten.

Je kunt wèl weg! Welles! Echt waar. Ga!Niet alles, alleen haar deel. ga haar nu niet adviseren zijn geld te stelen. Hij is een klootviool van de bovenste plank maar zijn geld is en blijft zijn geld.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:05:

nee ik was geen perfecte vrouw niet voor mezelf, maar hij waardeerde het altijd. dat zei hij ook. zo hoort een vrouw te zijn die volgt de man.. en dat deed ik...Ehm...pardon?! Komt jouw vriend uit 1920? Wat een ongelooflijke randdebiel! Lees dit nou allemaal nog eens over en zeg dan eens eerlijk: klinkt deze man als een leuke, gelijkwaardige partner die respect voor je heeft? Nee! Zo moet je je geen seconde langer laten behandelen. Is hij nou helemaal gek geworden...!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:05:

zo hoort een vrouw te zijn die volgt de man.. en dat deed ik...

We leven in de 21e eeuw!!!

Daarin zijn vrouwen gelijkwaardig aan hun partner.
Meis, haal je geld van die rekening, voordat hij het ergens anders voor gebruikt.

Ga naar je broertje, dat is tenslotte je familie en je hebt hem heel erg geholpen.

Als jij mee wilt gaan naar die schoonouders, ga je lekker mee. Maar denk er nog even over na. Zou je dat wel doen? Wat win je erbij?
Ik zou ook die rekening leegplukken, jouw centen toch?

En jij blijft met lege handen achter, lijkt mij het meest eerlijke.
broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak he
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:07:

haha had ik het goed?? ik storte elke maand bedrag voor ONZE reis, ik steun mijn broertje, ik hield niet veel over hoor,Je bent te goed voor anderen, het wordt tijd om aan jezelf te denken.. Dus haal dat gespaarde geld terug, bel je broertje dat je eraan komt en ga van daaruit verder kijken..
Kan je niet bij je broertje gaan wonen? Tijdelijk? Rekening leegplukken, je spullen bij elkaar rapen, uit dat huis weg, een psycholoog inschakelen en aan jezelf gaan werken. Zelfstandig worden, je eigen keuzes leren maken en het idee dat een vrouw een man "hoort te volgen" heel snel loslaten.
Eh heel snel even je eigen spaargeld terughalen.. Naief ben je misschien geweest maar vanaf vandaag niet meer!
ik win erbij dat het dan waarheid wordt ik in zal zien dat dit echt zo is... kan er danneitmeer onder uit
Pak nu een tas, zet het geld over op je eigen rekening (waar hij niet aan kan komen) en sluit de deur achter je dicht, uithuilen ga je ergens anders doen, nu moet met je hoofd denken.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:09:

broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak heWelke redenen heb je om te blijven?

broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak heJa ik zal idd niet ontkennen dat ik dat behoorlijk zwak vind..
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 17:07:

[...]

Niet alles, alleen haar deel. ga haar nu niet adviseren zijn geld te stelen. Hij is een klootviool van de bovenste plank maar zijn geld is en blijft zijn geld.

Maar al dat geld is toch van haar? Zo heb ik het wel begrepen nl. Hij betaalt de hypotheek en zij spaart voor hun gezamelijke vakantie.

Maar als het anders is: natuurlijk alleen je eigen deel opnemen.

broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak hePrecies, ja. Je zit redenen te bedenken die nergens op slaan, zodat je de knoop niet door hoeft te hakken. Het doet er niet toe of je broertje aan de andere kant van het land en in een huis ter grootte van een postzegel woont. Alles beter dan bij deze man blijven. Dat weet je zelf ook.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
ik ben zo bang om weg te gaan zo bang... iets houdt me tegen en weet verdomme niet wat

juliie hebben gelijk.. en ik ben heel dankbaar voor jullie steun en reacties..

misschien denken jullie ze lusiterd toch niet wat een onzin, maar dit helpt mij wel
Als al het geld van haar is Schmoop dan natuurlijk wel, ik dacht dat ze gezamelijk aan het sparen waren voor die reis, Als het alleen haar inleg is, dan tuurlijk opnemen en wegwezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven