vivalalisa
dinsdag 13 april 2010 om 15:54
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde
ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem
hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis
daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland
in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar
nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem
ik heb niks gemerkt, niks niks niks
en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...
en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.
vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!
ik snap het niet
ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar
hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil
ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...
sorry als er veel taalfouten in staan ,
ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem
hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis
daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland
in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar
nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem
ik heb niks gemerkt, niks niks niks
en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...
en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.
vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!
ik snap het niet
ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar
hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil
ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...
sorry als er veel taalfouten in staan ,
dinsdag 13 april 2010 om 17:12
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:10:
ik win erbij dat het dan waarheid wordt ik in zal zien dat dit echt zo is... kan er danneitmeer onder uit
Nee, dat is niet zo, je wint als nu voor jezelf gaat nadenken. Laat hem en zijn ouders barsten, kies voor jezelf, dat is de allerbeste overwinning.
Je weet de waarheid namelijk al.
ik win erbij dat het dan waarheid wordt ik in zal zien dat dit echt zo is... kan er danneitmeer onder uit
Nee, dat is niet zo, je wint als nu voor jezelf gaat nadenken. Laat hem en zijn ouders barsten, kies voor jezelf, dat is de allerbeste overwinning.
Je weet de waarheid namelijk al.
dinsdag 13 april 2010 om 17:13
Vivalisa, wat ontzettend K dit. Afschuwelijk en wens je heel veel sterkte om de juiste beslissingen te nemen. Zorg in ieder geval goed voor jezelf en neem dat geld op.
En jouw reden om mee te gaan naar zijn ouders vind ik een goede en zuivere reden voor jezelf. Hopelijk lukt het je daarna om actie te ondernemen. Hele dikke knuffel en sterkte!
En jouw reden om mee te gaan naar zijn ouders vind ik een goede en zuivere reden voor jezelf. Hopelijk lukt het je daarna om actie te ondernemen. Hele dikke knuffel en sterkte!
Ik word hier gewoon boos van.
Bij je broertje logeren dus? En als een idioot naar de huisarts. Die kan je helpen aan verwijzing psych en een soatest.
Realiseer je je dat die eikel je ook aan allemaal gevaren heeft blootgesteld? Soa's, hiv? Br. Dat hij zonodig risico wil lopen is zijn eigen schuld, maar dat jij dat nu ook loopt, bah. Onveilige sex met meerdere vrouwen. Ook nog eens uit een ontwikkelingsland (sorry voor dit vooroordeel aan mijn kant, naar mijn gevoel meer risico).
Ik snap dat het je verlamd. Ik had dit gedrag ook een beetje toen ik ooit aan de kant werd gezet voor een ander. Het is totaal niet terecht, hij verdient dit niet. Ik hoop dat je voor jezelf kiest. Je bent nog jong en vrienden kan je echt wel weer maken.
Bij je broertje logeren dus? En als een idioot naar de huisarts. Die kan je helpen aan verwijzing psych en een soatest.
Realiseer je je dat die eikel je ook aan allemaal gevaren heeft blootgesteld? Soa's, hiv? Br. Dat hij zonodig risico wil lopen is zijn eigen schuld, maar dat jij dat nu ook loopt, bah. Onveilige sex met meerdere vrouwen. Ook nog eens uit een ontwikkelingsland (sorry voor dit vooroordeel aan mijn kant, naar mijn gevoel meer risico).
Ik snap dat het je verlamd. Ik had dit gedrag ook een beetje toen ik ooit aan de kant werd gezet voor een ander. Het is totaal niet terecht, hij verdient dit niet. Ik hoop dat je voor jezelf kiest. Je bent nog jong en vrienden kan je echt wel weer maken.
Doe het anders stapje voor stapje. Ik kan me voorstellen dat alles wat je nu 'moet regelen' je hartstikke aanvliegt. Dus doe het stap voor stap. Stap 1. pak je tas in, voor een paar dagen. Als je dat gedaan hebt, denk dan pas aan het volgende; een onderkomen. Zoek een hotelletje in de buurt van je werk, hell, boek een week in een centre parcs huisje, dan kan je 'savonds nog naar de sauna en het subtropisch zwemparadijs. Dan pas stap 3. Ect etc etc.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 17:13:
Ik hoop dat je er wat mee doet. Anders voorspel ik het volgende:
Help ik ben zwanger en mijn vriend heeft me verlaten voor een ander
Help mijn vriend wil geen alimentatie betalen voor zijn kind
En zo voorts. Dat wil je niet hoor.Vervang het woord vriend maar voor ex.
Ik hoop dat je er wat mee doet. Anders voorspel ik het volgende:
Help ik ben zwanger en mijn vriend heeft me verlaten voor een ander
Help mijn vriend wil geen alimentatie betalen voor zijn kind
En zo voorts. Dat wil je niet hoor.Vervang het woord vriend maar voor ex.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:09:
broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak he
Nou, je hebt 'm zelf wel door
Natuurlijk kun je naar je broertje toe gaan, je kunt daar ongetwijfeld ergens in huis slapen.
Het heeft toch geen enkel nut om te blijven? Deze man is fout, heel erg fout. Hij zal niet bij je terug gaan komen, dat moet je niet eens willen. Kom voor je zelf op, ga je eigen leven leiden!
broertje zit niet hier in de buurt, heb ook een baan en hij heeft niet groot huis.... ppff ik haal allemaal redenen uit de kast om niet weg te gaan zwak he
Nou, je hebt 'm zelf wel door
Natuurlijk kun je naar je broertje toe gaan, je kunt daar ongetwijfeld ergens in huis slapen.
Het heeft toch geen enkel nut om te blijven? Deze man is fout, heel erg fout. Hij zal niet bij je terug gaan komen, dat moet je niet eens willen. Kom voor je zelf op, ga je eigen leven leiden!
dinsdag 13 april 2010 om 17:14
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:13:
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesVolgens mij hoef je niet netjes te zijn. Hij heeft in de tussentijd vermogen opgebouwd, jij niet.
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesVolgens mij hoef je niet netjes te zijn. Hij heeft in de tussentijd vermogen opgebouwd, jij niet.
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesWel zo netjes.... terwijl hij je gewoon bedonderd heeft waar je bij stond! Denk nu eens aan jezelf! Als die man zo'n beste baan heeft red ie het ook wel zonder dat geld dacht ik zo..
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesWel zo netjes.... terwijl hij je gewoon bedonderd heeft waar je bij stond! Denk nu eens aan jezelf! Als die man zo'n beste baan heeft red ie het ook wel zonder dat geld dacht ik zo..
dinsdag 13 april 2010 om 17:15
ha ik ga echt niet aan kinderen beginnen, ik ben gek ik ben de weg kwijt maar zo gek?echt niet
mooie van die drugs verslaving
doet me denken aan hans teeuwen een gedichtje
Verleid me, verstik me, pak m?n vrijheid af
Bemin me, beperk me, ga je gang ik ben laf
Je wilt samensmelten een onnozel idee
Maar ik ben romantisch, ik ga der in mee
Kneed me, en knecht me, wees lief en gemeen
Gun me de plek van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent, ben ik je man
Dan vechten we samen voor dat wat niet kan
We doen nog meer water bij onze wijn
Totdat er alleen nog maar water zal zijn
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
Zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
Jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
Is alle wijsheid van de wereld maar een fabeltje
Ik wil het graag geloven want ik hou zo veel van haar
Het spel is weer begonnen ik zit er midden in
Verslaafd als een verslaafde
Verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen, mijn hart en mijn verstand
De liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
Alleen en onbemind
mooie van die drugs verslaving
doet me denken aan hans teeuwen een gedichtje
Verleid me, verstik me, pak m?n vrijheid af
Bemin me, beperk me, ga je gang ik ben laf
Je wilt samensmelten een onnozel idee
Maar ik ben romantisch, ik ga der in mee
Kneed me, en knecht me, wees lief en gemeen
Gun me de plek van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent, ben ik je man
Dan vechten we samen voor dat wat niet kan
We doen nog meer water bij onze wijn
Totdat er alleen nog maar water zal zijn
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
Zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
Jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
Is alle wijsheid van de wereld maar een fabeltje
Ik wil het graag geloven want ik hou zo veel van haar
Het spel is weer begonnen ik zit er midden in
Verslaafd als een verslaafde
Verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen, mijn hart en mijn verstand
De liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
Alleen en onbemind
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjes
Hij is vreemd gegaan, hij krijgt ergens anders een kind, hij heeft je bedrogen, hij heeft helemaal geen recht op netjes gedrag van jou.
Hij heeft een huis, jij straks niet meer. Je hebt dat geld keihard nodig, en het is van jou.
Probeer om zo te gaan denken, hoe moeilijk het ook is
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjes
Hij is vreemd gegaan, hij krijgt ergens anders een kind, hij heeft je bedrogen, hij heeft helemaal geen recht op netjes gedrag van jou.
Hij heeft een huis, jij straks niet meer. Je hebt dat geld keihard nodig, en het is van jou.
Probeer om zo te gaan denken, hoe moeilijk het ook is
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesNee, dat is niet reëel want jij betaalde alle boodschappen voor jullie beiden.
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesNee, dat is niet reëel want jij betaalde alle boodschappen voor jullie beiden.
dinsdag 13 april 2010 om 17:16
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesNetjes? Is hij dan ook zo netjes naar jou toe geweest door vreemd te gaan bij het leven en een ander te bezwangeren? Lijkt me niet! Als dat geld van jou is, moet je het nu als de sodemieter op je eigen rekening storten. Als jij iedere maand 600 euro hebt overgemaakt, zal het een aanzienlijk bedrag zijn en dat kun je nu goed gebruiken, om je eigen leven op te bouwen. Je gaat hem toch zeker geen geld geven, na wat hij jou heeft aangedaan? Volgens mij verdient deze man geen liefdadigheid!
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesNetjes? Is hij dan ook zo netjes naar jou toe geweest door vreemd te gaan bij het leven en een ander te bezwangeren? Lijkt me niet! Als dat geld van jou is, moet je het nu als de sodemieter op je eigen rekening storten. Als jij iedere maand 600 euro hebt overgemaakt, zal het een aanzienlijk bedrag zijn en dat kun je nu goed gebruiken, om je eigen leven op te bouwen. Je gaat hem toch zeker geen geld geven, na wat hij jou heeft aangedaan? Volgens mij verdient deze man geen liefdadigheid!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 13 april 2010 om 17:16
O wat erg voor je!! Vivalalisa, je wilt er nu waarschijnlijk nog niet aan denken maar ECHT er is een betere man voor je dan deze man. Dat verdien je! Je bent nog jong, je kan nog een heel leven opbouwen met een andere man inclusief kinderen. Je vriend ging niet eenmalig vreemd (dat kan gebeuren) maar heeft je al die tijd bedrogen. Dat verdien je niet! Ook al heb je nu niemand om op terug te vallen het gaat je echt wel lukken! Nieuwe vriendinnen komen ook! Heus! Kies voor jezelf! Neem het geld op en ga bij je broertje wonen! dikke knuffel van mij.
dinsdag 13 april 2010 om 17:17
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesja, en met die hypotheek heeft hij een huis, en eventueel ook de winst van de verkoop. Zie de inleg voor de wereldreis als jou spaargeld, en maak dat geld over naar jou rekening. Als het echt zo'n oetlul is als ik uit het verhaal opmaak gebruikt hij straks JOUW spaargeld om naar zijn scharrel in Indonesie te vliegen, en dan heb je helemaal niks.
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesja, en met die hypotheek heeft hij een huis, en eventueel ook de winst van de verkoop. Zie de inleg voor de wereldreis als jou spaargeld, en maak dat geld over naar jou rekening. Als het echt zo'n oetlul is als ik uit het verhaal opmaak gebruikt hij straks JOUW spaargeld om naar zijn scharrel in Indonesie te vliegen, en dan heb je helemaal niks.
dinsdag 13 april 2010 om 17:17
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesLieverd, als het allemaal jouw centjes zijn dan neem je lekker alles. Hij heeft er ergens eentje zwanger gemaakt, netjes zijn naar hem toe hoeft dus niet meer. Jatten doe je natuurlijk niet, maar aangezien het om jouw geld gaat heb je het volste recht om dit op te nemen.
ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjesLieverd, als het allemaal jouw centjes zijn dan neem je lekker alles. Hij heeft er ergens eentje zwanger gemaakt, netjes zijn naar hem toe hoeft dus niet meer. Jatten doe je natuurlijk niet, maar aangezien het om jouw geld gaat heb je het volste recht om dit op te nemen.
dinsdag 13 april 2010 om 17:18
Deze 'liefde' maakt jou kapot, zie je dat niet? Dit is geen liefde, dit is macht. Deze eikel heeft je gebruikt vanaf je 16e. Je bent zo naïef als wat en doet alles om hem te pleasen, maar hij is inmiddels al een tijdje op je uitgekeken. Daarom gaat ie vreemd met andere vrouwen. Ik vind het heel erg voor je, dat meen ik oprecht. Je zult nooit gelukkig worden met deze man. Je cijfert jezelf weg en hij lacht erom.
dinsdag 13 april 2010 om 17:19
quote:hanneke000 schreef op 13 april 2010 @ 17:17:
[...]
ja, en met die hypotheek heeft hij een huis, en eventueel ook de winst van de verkoop. Zie de inleg voor de wereldreis als jou spaargeld, en maak dat geld over naar jou rekening. Als het echt zo'n oetlul is als ik uit het verhaal opmaak gebruikt hij straks JOUW spaargeld om naar zijn scharrel in Indonesie te vliegen, en dan heb je helemaal niks.Pcies, ik zou hem ook niet vertrouwen.. Hij weet te goed hoe die alles regelen moet.. Staat het geld er uberhaupt nog op?
[...]
ja, en met die hypotheek heeft hij een huis, en eventueel ook de winst van de verkoop. Zie de inleg voor de wereldreis als jou spaargeld, en maak dat geld over naar jou rekening. Als het echt zo'n oetlul is als ik uit het verhaal opmaak gebruikt hij straks JOUW spaargeld om naar zijn scharrel in Indonesie te vliegen, en dan heb je helemaal niks.Pcies, ik zou hem ook niet vertrouwen.. Hij weet te goed hoe die alles regelen moet.. Staat het geld er uberhaupt nog op?
dinsdag 13 april 2010 om 17:21
weetje, ik begrijp het allemaal nog steeds niet, en weet dta de volgende fase woede is en ik daaruit zal handelen. heb nu al 4 keer baas gebeld om uit teleggen dat vrij wil even, en dat niet echt ziek was.. hij neemt niet op.. broertje ook niet. maar die belt wel terug. we gaan zo naar zijn ouders en vanuit daar ga ik kijken . hij is er over 10 min
hij belde net:
wat we gaan eten eerst haha ik hoef niks te eten ha maar maak jij je maar druk om eten, ik zie je zo
pfff
en al meteen weer spijt zo gemeen te doen..
hij belde net:
wat we gaan eten eerst haha ik hoef niks te eten ha maar maak jij je maar druk om eten, ik zie je zo
pfff
en al meteen weer spijt zo gemeen te doen..
dinsdag 13 april 2010 om 17:22
Lieverd je hebt echt een wakeup call nodig. Ik hoop dat je heel snel gaat inzien dat je een beetje in een tunnelvisie zit. Stap voor stap aanpakken klinkt heel goed. Maar neem van dat geld op wat van jou is, dan kan je in de toekomst je eigen huis leuk inrichten.
Niks wat hij heeft gedaan is netjes. Het is ronduit schofterig, waarbij het al begint met het feit dat hij als 27 jarige een relatie aanging met een 16 jarige die het moeilijk had. Al heb jij er warme gevoelens bij, dat is echt niet oke. Vreemdgaan, jouw gezondheid in gevaar brengen, liegen en nu niet eens op zn knietjes smeken of je bij hem wil blijven. Maar informeren of zn nieuwe vriendin hierheen kan komen? Samenvatting? BAH.
Niks wat hij heeft gedaan is netjes. Het is ronduit schofterig, waarbij het al begint met het feit dat hij als 27 jarige een relatie aanging met een 16 jarige die het moeilijk had. Al heb jij er warme gevoelens bij, dat is echt niet oke. Vreemdgaan, jouw gezondheid in gevaar brengen, liegen en nu niet eens op zn knietjes smeken of je bij hem wil blijven. Maar informeren of zn nieuwe vriendin hierheen kan komen? Samenvatting? BAH.