vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Stel je gaat niet bij hem weg

Wat voor gevolgen heeft dat voor jou?

Jouw vriend heeft een kind bij een andere vrouw, terwijl hij met jou een relatie heeft en hij heeft ook nog gekeken of hij haar naar NL kan halen, en wat als dat wel had gekund? Als je nou in Europa had gewoond bv (omdat het dan iets makkelijker allemaal te regelen is) dan had ie verdomme bij je weggegaan anders gaat ie ook niet kijken of ie haar naar NL kan halen

Daarnaast, vertrouwen, of beter gezegd wantrouwen; dat komt niet goed, dit is niet zomaar een slippertje, dit zijn complete leugens, dit is walgelijk

Daarnaast ben jij zelf als persoon, zoals anderen ook zeggen, veels te goed, hij verdient jou niet!

Ik snap van jouw kant dat het zo verschrikkelijk moeilijk is om nu je spullen te pakken. Je bent 10 jaar met hem samen geweest en je houdt van hem, je hebt ook mooie tijden samen gehad, dat vergeet je niet 1 2 3 maar dit is waarschijnlijk niet de vent wie je dacht dat hij is

Het klinkt bijna alsof ie het met opzet heeft gedaan, als je samen verder wilt koop je in mijn ogen SAMEN een huis en zorg je dat er wat ook gebeurt dat je partner het zo goed mogelijk heeft

Nee, ik snap dat je nu nog niet kunt beseffen wat er allemaal gebeurt maar neem afstand en bedenk je goed wat die keerzijde van de medaille is als je bij hem blijft

Sterkte!!!
Don\'t ever let them get you down
Spijt om gemeen te doen? Echt, get yourself together! Denk in stapjes, en pak in elk geval alvast een tas in. Doe verder niks, denk nergens aan, pak een tas in. Gooi er wat strings in, schone sokken en wat kleding, en zet 'm vast klaar. En daarna ga je achter de computer zitten (ehh net als nu dus ) om als de wiedeweerga je spaargeld op je betaalrekening over te maken.
weet dat grietje uit indonesie eigelijk wel dat ze een relatie heeft met een bezette kerel?

en die waar hij nog eens mee vreemdging...ook een meisje uit indonesie?
Ze houdt niet van hem, ze is verslaafd aan hem. Dat is een verschil.
.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:21:

en al meteen weer spijt zo gemeen te doen..

Hier kan ik met mijn pet niet bij.

Wie is hier nou gemeen?

Net als dat plan om de helft van het spaargeld te laten staan. Hij gaat ook heus de helft van de overwaarde van zijn huis niet aan jou geven, hoor. Maar dat heeft de rest gelukkig ook al duidelijk proberen te maken.
ne dat meisje kwam ergens anders vandaan.. en die zwanger is wist van mijn bestaan die trut

hoe ik het verder zie?? niet want ik weet dat we niet samen kunnen blijven.

hij krijgt een kind en heeft daar verantwoordelijkheid voor. hij kan dat kind niet laten stikken.
Ik zou wel willen schreeuwen: Dit heeft niets met liefde te maken.

Ga weg, neem het geld mee.
Denk hier nou eens serieus over na;

Zelftest ‘Co-dependency’

Beantwoord de volgende vragen alsof je in gesprek bent met een dierbare die verslaafd is. Als je in de meeste gevallen de vraag met ‘ja’ beantwoordt dan ben je ‘co-dependent’ en beïnvloedt het welzijn en het gedrag van de ander op ongezonde wijze jouw welzijn.

• Ik voel me alleen gelukkig als jij me waardeert .

• Jouw goedkeuring is bepalend voor mijn humeur en geluk.

• Jouw gevecht met je verslaving schaadt mijn gemoedsrust. Al mijn aandacht is gericht op het doen verdwijnen van jouw problemen en jouw pijn.

• Jij speelt bijna continue een rol in mijn gedachten.

• Mijn aandacht is erop gericht jou te beschermen.

• Mijn aandacht is erop gericht om je te doen inzien dat mijn oplossing voor jouw probleem de juiste is.

• Mijn eigenwaarde groeit als ik jouw problemen oplos.

• Mijn eigenwaarde groeit als ik jouw pijn verzacht.

• Mijn hobby’s en interesses zijn ondergeschikt aan die van jou.

• Jouw kleding en presentatie worden bepaald door mijn wensen , want jouw presentatie weerspiegelt de mijne.

• Jouw gedrag wordt bepaald door mijn wensen, want jouw gedrag weerspiegelt het mijne.

• Ik ben me er nauwelijks bewust van hoe ik me voel. Ik ben me er wel bewust van hoe jij je voelt.

• Ik weet niet goed wat ik wil, maar intussen vraag ik wat jij wilt.
ik dnek eerder dat ze het heeft gepland, ze is arm heeft niks, hij is een rijke europeaan.. hoop dat ze hem leegtrekt soms
(niet rijk in nl, maar in dat land wel)
jezus

uhhm dat is ja ja ja ja ja ja ja ja
Laat haar hem leegtrekken, maar niet jou, kies voor jezelf.
hij is er zo, dus ik ben even offline, super bedankt voor jullie steun. wordt vervolgd. jullie zijn super
Jeetje wat een verhaal!

Volgens mij dringt het gewoon nog niet helemaal tot je door. Een normaal mens zou in zo'n geval direct d'r spullen pakken en vertrekken.

En is die kerel van je nou helemaal gek geworden? Wat eten we? Flikker op zeg. Die wil ook nog eens lekker normaal doorgaan met zijn leventje?

Word echt woedend van dit verhaal en vind jou wel heel erg onderdanig tegenover hem. Hij heeft weet ik veel hoeveel andere vrouwen gehad, overal over gelogen, is op vakantie gegaan met een ander, enz. enz. Wat een zak hooi zeg.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:26:

ik dnek eerder dat ze het heeft gepland, ze is arm heeft niks, hij is een rijke europeaan.. hoop dat ze hem leegtrekt soms

Aaaaaah... wat zielig voor hem. Dus hij is een slachtoffer van haar?

Kom op meid, maak jezelf toch niet van alles wijs. Bovendien is ie 37 dus hij weet heus wel hoe het leven in elkaar zit. In tegenstelling tot jou.
dat was in indd ook aan het denken, dat ze zich met opzet zwanger heeft laten maken door jou vriend/ex

voor de centen
Laat hem maar lekker met dat grietje

Wordt hij ook eens flink gebruikt

En ondertussen ga jij een eigen leven opbouwen en je eigen ding doen en zien wat voor topwijf je zelf bent en dat je niet zo'n vies vuil iieeekkksss bah bah bah ventje nodig hebt
Don\'t ever let them get you down
succes en sterkte!!
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:27:

jezus

uhhm dat is ja ja ja ja ja ja ja jaJuist. Dus wat jij nu moet doen, is (misschien voor het eerst in 10 jaar) eens aan jezelf te denken. En dat doe je niet door lief en aardig voor hem te bijven, maar wel door je tas te pakken, geld op te nemen en in een hotel te gaan zitten.
Als ik jou was zou ik hem niet eens meer willen. 't Is geen slippertje maar 'n complete maandenlange relatie die die heeft gehad. Al dan niet zwanger maakt bij zo'n lange afstandssituatie niet zoveel uit. Als hij wil kan ie alle banden met haar verbreken en hoeft ook niet voor z'n nageslacht op te draaien.
Sowieso zal ik dat geld maar op nemen, want buiten een reisje naar Indonesië, een gezamenlijke vakantie met zijn scharrel (dus niet jij) op de Maldiven of gebruiken als spaargeld om aan de voorwaarden voor een verblijfsvergunning voor haar te voldoen, kan hij er ook nog alimentatie voor zijn kind mee gaan betalen.

Als je niet wilt dat eens van bovenstaande scenario's gebeurd; opnemen die handel. En niet zeggen 'dat doet 'ie niet'. 2 dagen geleden had je ook niet gedacht dat hij een chickie in Indonesië zou bezwangeren, en dat is ook gebeurd.
Het is toch jouw spaargeld?

Hij beteeld de hyptoheek en vaste lasten (?). Jij betaald alle boodschappen. Lijkt mij redelijk in verhouding.

Jij betaald nog voor je broer en je moet (?) EUR 600,00 per maand sparen voor een gezamelijke reis waar hij geen financiële bijdrage aanlevert?

Dus eigenlijk komt het erop neer dat, omdat hij je onderdak geeft, jij de vakantiemoet betalen. Nu heb jij zijn onderdak niet meer nodig, dus is het geld van jou. Die gezamelijk reis gaat het niet meer worden. Dus overmaken dat geld, vandaag nog! Ga niet beginnen over eerlijk e.d, als er iemand niet eerlijk is hij het. Laat je ook niet meer door hem intimideren.

Volgens mij ben je ook nog eens aan het frauderen met de situatie rond je broer.

Wanneer ga jij eens voor jezelf zorg? Ga van jezelf houden, want alleen dan kun je echt iets voor een ander doen.
Je moet je boosheid naar boven laten komen en kaffer hem uit! Hij verdient het. Zeg hem hoe waardeloos je hem vindt en hoe minderwaardig hij jou heeft behandeld enz. Die man van jou verdiend je liefde niet en wat hij je geeft is ellende, dat is GEEN liefde al voel je dat voor hem.....denk je......Ik heb dat gisteren ook met 'mijn vriend' gedaan en hij was blij dat ik zo boos werd.....Hij vond me te lief, terwijl ik heeeeel boos kan worden als het echt mis is....Dat heeft hij nu meegemaakt en daardoor ziet hij me anders. In jou situatie is er ook nog eens een ander en zwanger gemaakt, dus mij lijkt: eerst flink tekeer gaan, dan wegrennen en nooooooooit meer terug! Hoe moeilijk ook, die vent deugt niet! Mijn vriend misschien ook niet, maar dat gaat nog niet over bedriegen, maar over mooi doen en dan zeggen ik hou niet zoveel van jou als jij van mij......Ik kijk het nog EVEN aan. Niet lang!
voer eendjes geen oorlog!
Ik heb alles gelezen en ik vind het heel erg voor je. Ik wil je nog even met klem verzoeken dat je JOUW zuurverdiende spaargeld op een andere rekening moet zetten, alles. Je hebt het hard nodig, je hebt nieuwe woonruimte nodig etc. Waar denk je dat hij het geld aan zal uitgeven? Een vakantie met haar of een nieuwe babykamer misschien??
pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven