Januari 2010

30-04-2009 06:48 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamUitgerekendLeeftijdKindjeBijzonderhedenLily794 jan3eCorneel705 jan392eLeeuwedraak5 jan332eFluor5 jan291eMissDreamer6 jan362e Sanne787 jan301e14/9 echoEllen10 jan251eNonovrouw10 jan302eSientje3313 jan2eIlta13 jan261e30/9 vkFayama14 jan3e18/9 20-wkn echo, 28/9 gynSquirrel16 jan353eWind19 jan313e4/9 20-wkn echoBianca19 jan1eLientje197220 janArc21 jan382e10/9 20-wkn echoDemismile21 jan401eMagica22 jan292eZomer24 jan1e11/9 20-wkn echoNajul25 jan3eSabine25 jan1eIlar27 jan321e14/9 20 wkn-echoLolalila28 jan322eZwolleneesje30 jan1eSaffier31 jan

Hoi!

Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!

Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?

Groetjes,

Leeuwedraak
Hier eigenlijk hetzelfde....ik ben 7-1 bevallen en ben ook erg benieuwd naar ervaringen van andere moeders met baby's van dezelfde leeftijd...vind het allemaal erg spannend (en leuk!)...misschien is er ook nog een plekje voor mij? Of zullen we elkaar vermaken, peanutje?

ben benieuwd...
oh mag ik mee doen? ben op 16.1 bevallen
Lijkt mij geen probleem: hoe meer, hoe beter (en er hebben er al een paar op het forum ook aangegeven dat het geen probleem is).

Stuur even een mailtje naar het adres op de vorige bladzijde, dan zien we jullie wel verschijnen...
Leuk, ik heb gemaild!
ik heb ook gemaild!
Oh leuk ga ik ook doen.
Hé k*t, onze Live-groep is geannuleerd! Enig idee wie dit (per ongeluk?) gedaan heeft? Laten we hier in elk geval even verzamelen (net als bij een ontruimingsoefening...) en een nieuw plan trekken.
Ja, vreemd verhaal zeg! Idd maar eventjes hier verder gaan, al zal het nog lastig zijn om weer nicks te gaan gebruiken en me niet per ongeluk te 'verspreken'... Eerst maar eens even kijken of we de oude groep kunnen doen herleven (het zag er redelijk definitief uit alleen...) en anders een nieuwe oprichten?
Mijn vermoeden... iemand heeft zich willen afmelden voor de groep en per ongeluk meteen de hele groep gedelete??
Zou kunnen. Diegene heeft dan wel met haar neus zitten lezen, want aan het verwijderen van een simpele foto gaat al een waarschuwingsschermpje vooraf, laat staan aan het deleten van de hele groep. Anyway, ik hoop dat men snel de weg hiernaartoe terugvindt en we dan een ander plan kunnen maken. Vrees ook dat dat een nieuwe groep moet worden, het zag er inderdaad behoorlijk definitief uit.
Ik meld me hier ook. Echt balen zeg. Ik wilde vanmorgen even bijlezen en kon er niet meer op. Handig dat ik in ieder geval een paar mensen op hyves heb, de communicatie komt zo snel weer op gang. Maar wel heel irritant dat we nu zo op moeten letten met namen noemen! Ik ben er voor om snel een nieuwe groep op te richten (Wie heeft dat vorige keer gedaan? Geen idee hoe het werkt...) en daar verder te gaan.
Hé, da's gek! Nou zegt 'ie:

We kunnen deze pagina niet laten zien

Er zijn problemen met onze server. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer het over een paar minuten opnieuw.

Zou er dan toch nog hoop zijn...?
Wat! Aaah, dat is bizar! Ik zie de groep ook niet meer als ik inlog. Enne, ik was het niet hoor . Op zich vond ik Windows Live niet zo heel handig, maar ik ken ook geen andere groups-dingen. Volgens mij heeft Wind deze opgericht.

Leeuwedraak, jouw motto :-D.
Op zich wel een mooi opschoonmoment voor mensen die zich al lang niet meer gemeld hebben, dat dan weer wel.
Hmmm, bij mij blijft staan dat hij geannuleerd is. Verdorie, ik ben net terug van het cb en wilde lengte en gewicht even gaan vergelijken.
Ha, nou, die van jou is toch wel zo'n beetje de grootste. Heeft alleen concurrentie van Squirreltje denk ik .
Nou, de langste misschien wel (66,5 cm) maar volgens mij niet de zwaarste hoor... Hij was vandaag 6340 gram, ik had zwaarder verwacht. Volgens mij waren er toch wel meer met zo'n beetje dat gewicht?
Jeetje, Ilta-baby (je moet wat ) is echt lang en dun zeg! Squirreltje was twee weken geleden nl 62 cm en 6300 gram!

Hier is de groep ook nog steeds geannuleerd...
Meld zich dan ook maar even hier (ik was het niet). Moet zeggen dat ik hier schrijven wel makkelijker vind dan op de groep.
Zo, ben er ook, balen zeg, een hoop geschreven herrineringen al weg.

Ik zit met mn januari2004 group bij multiply, wellicht iets om naar te kijken?

Moet wel ggaan nadenken wie ook alweer welke nick had.....

Oja, ik was het ook niet....
toevallig zie ik dit topic voorbijkomen. Ik heb in het begin ook even meegeschreven maar hield het niet bij....

Ik was 10 januari uitgerekend en ben uiteindelijk op 22 januari bevallen van een gezonde dochter.

Ik zou het ook erg leuk vinden om met andere januari-mama's te schrijven. Als jullie een nieuwe groep openen, kan ik dan ook meedoen?
Dat idee van Bowie vind ik ook wel leuk! Ik zou ook wel willen aansluiten. Ik geloof dat ik hier ergens in het begin ook eens mn gezicht heb laten zien maar kon het ook niet bijhouden, icm de eerste dramatische misselijke zwangerschapsweken.

Lijkt me erg leuk alle babietjes te zien, te volgen, te vergelijken en tips uit te wisselen!
Ja! Ik had me ook aangemeld bij de msngroep maar kon er niet meer opkomen...is een Hyves miss een optie als jullie toch besloten willen?

Werkt echt super handig!

Wat zonde dat die groep zomaar is geannuleerd! Kan me voorstellen dat jullie balen zeg!!!
Ha Bowie, had jou eerlijk gezegd al een beetje gevolgd de laatste maanden; zo ongeveer tegelijk met mij moest jij ook volledige rust houden (al was dat dan om een andere reden) en onze dochters zijn op dezelfde dag geboren... Wat mij betreft is iedereen welkom.

Zal ik even op zoek gaan naar iets nieuws dan? Ik kom het hier wel even melden!
Ben toch maar weer bij Live uitgekomen. Niet ideaal misschien, maar we hebben er nu toch al een account (althans de meesten van ons...) en van andere fora kan ik zo snel niet zien of ze beter zijn. Ivm herkenbaarheid blijf ik liever niet op het VF, vond het wel prettig om gewoon vrijuit te kunnen praten.

Maar goed: heb een groep aangemaakt! Iedereen die daar weer verder wil praten, stuur even een mailtje naar januari2010forum@yahoo.co.uk, dan stuur ik je een uitnodiging. Stuur me ook even je Viva-nick, dan weet ik om wie het gaat.

Tot daar dan! (Maar ik baal wel ontzettend hoor, al die foto's, al die verhalen... Boehoe...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven