Bloedvlekken in lakens

14-04-2010 21:50 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Iemand tips hoe ik bloedvlekken uit mijn lakens kan krijgen?
Echt bellen hoor MW, voor een verwijzing naar de internist.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:42:

Ja mama's

Fijn hè, dat je ons hebt.
Ja Qwertu eigenlijk wel.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:52:

Jullie zijn schatten

Suus; heb je al eens therapie geprobeerd voor je fobie?Jawel, alleen het haalde niet heel veel uit destijds en ik heb nu de rust niet in mijn hoofd om aan EMDR te beginnen. Het is inmiddels ook een heel stuk afgezwakt door dat andere dingen me bezig houden maar het zit er nog wel
Nou, kom maar hier dan.

*drukt Moordwijf aan haar verlepte -borstvoeding hè - boezem*

Ow Q mag ik ook?
quote:qwertu schreef op 14 april 2010 @ 22:56:

Nou, kom maar hier dan.

Ja, dat vind ik echt.
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:56:

[...]

Jawel, alleen het haalde niet heel veel uit destijds en ik heb nu de rust niet in mijn hoofd om aan EMDR te beginnen. Het is inmiddels ook een heel stuk afgezwakt door dat andere dingen me bezig houden maar het zit er nog wel Ik wilde idd EMDR aanraden. Zowel vanuit professioneel oogpunt als uit eigen ervaring.

Dus mocht je er wel de rust in je hoofd voor kunnen vinden is het altijd de moeite waard om het te proberen!
quote:qwertu schreef op 14 april 2010 @ 22:56:

Nou, kom maar hier dan.

Ahhhhhh
Ik ga het zeker proberen moordwijf, ik weet alleen dat het nu geen zin heeft omdat er een enorme brok ellende voor zit, en daar moet ik eerst doorheen
MW, meisje toch..... Je bent een jaar of 23-24 toch? Dan is de kans op darmkanker, ook als het in je familie voorkomt erg klein. En over het algemeen is darmkanker ook nog een van de best behandelbare soorten, mits je let op alarmsymptomen zoals dit.

Bovendien is de kans zooooooveeeeeeel groter dat het iets anders is, van kloof tot aambei of vervelender, maar behandelbare dingen zoals de ziekte van crohn.

Dus ga naar je dokter en vraag naar een verwijzing naar de mdl-arts/internist.

Oh en als het witte lakens zijn, gooi bleek op de vlek en na een paar uur in de was
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 23:00:

Ik ga het zeker proberen moordwijf, ik weet alleen dat het nu geen zin heeft omdat er een enorme brok ellende voor zit, en daar moet ik eerst doorheen Heb je daar al een goede therapievorm voor gevonden?
Singalala waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?
quote:singalala schreef op 14 april 2010 @ 23:02:

MW, meisje toch..... Je bent een jaar of 23-24 toch? Dan is de kans op darmkanker, ook als het in je familie voorkomt erg klein. En over het algemeen is darmkanker ook nog een van de best behandelbare soorten, mits je let op alarmsymptomen zoals dit.

Bovendien is de kans zooooooveeeeeeel groter dat het iets anders is, van kloof tot aambei of vervelender, maar behandelbare dingen zoals de ziekte van crohn.

Dus ga naar je dokter en vraag naar een verwijzing naar de mdl-arts/internist.

Oh en als het witte lakens zijn, gooi bleek op de vlek en na een paar uur in de was

Ja ik ben overgehaald door de lieftallige forummama's hier, dus ik bel morgen voor een afspraak.

Bedankt voor de peptalk :-)
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 23:03:

[...]

Heb je daar al een goede therapievorm voor gevonden?

Ja, ontkennen en keihard doorgaan.

Nee, ben een tijdje bij een vriendelijke loog geweest maar ik heb er niets mee. Ik weet niet hoe het komt maar het irriteert me vreselijk wanneer mensen in mijn hoofd gaan poeren, en dan sluit ik me af want dan komen ze te dichtbij. Ik praat er wel heel veel over en heb mijn eigen therapie-clubje hier, klinkt bezopen maar ik heb 100 keer meer aan dat groepje mensen hier als dat ik het gevoel had nadat ik bij de psycholoog geweest was.

Misschien komt er nog een moment dat ik er klaar voor ben om nog eens te praten maar ik denk dat ik er ongeschikt voor ben

Ik ken mijn zwakke punten, en kan precies aangeven wat het probleem is en waar de oplossing ligt, maar er iets mee doen, is me nog een brug te ver
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 23:06:

[...]

Ja, ontkennen en keihard doorgaan.

Nee, ben een tijdje bij een vriendelijke loog geweest maar ik heb er niets mee. Ik weet niet hoe het komt maar het irriteert me vreselijk wanneer mensen in mijn hoofd gaan poeren, en dan sluit ik me af want dan komen ze te dichtbij. Ik praat er wel heel veel over en heb mijn eigen therapie-clubje hier, klinkt bezopen maar ik heb 100 keer meer aan dat groepje mensen hier als dat ik het gevoel had nadat ik bij de psycholoog geweest was.

Misschien komt er nog een moment dat ik er klaar voor ben om nog eens te praten maar ik denk dat ik er ongeschikt voor ben

Ik ken mijn zwakke punten, en kan precies aangeven wat het probleem is en waar de oplossing ligt, maar er iets mee doen, is me nog een brug te ver

ah de struisvogel therapie vorm, erg populair ja! ;)

Praten is overigens niet de enige manier om therapie te volgen he

Fijn dat je veel hebt aan de vrouwen hier. Dat kan absoluut helpen. Als je wel zo ver bent om er met een professional aan te werken wil ik wel helpen zoeken naar een geschikte vorm van therapie plus bijbehorende therapeut mocht je daar hulp bij nodig hebben
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:58:

Ow Q mag ik ook?

Nou, vooruit.

Ik weet niet of je zelf al gegoogled had trouwens? Als een echte zorgzame moeder heb ik het even voor je gedaan en ik lees juist dat bij dat waar je zo bang voor bent bloedingen meestal níet voorkomen. En als wel, dat het dan slechts minimaal bloedverlies is. Lees zelf maar even... Dit is zo'n beetje de vertaling van de huisartsen-standaard in normale mensentaal.

En over huisartsen-standaard gesproken: hier de beslisboom die ik in deze standaard vond.
Nee had nog niet gegoogled, dan kom je meestal de engste dingen tegen.

(ps, ik vind anale kloof echt enorm ranzig klinken )
Wat verstaan ze trouwens in die verwijsboom onder een grote hoeveelheid?

iemand enig idee?
anoniem_67869 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 23:26
Reden: Spatie
% gewijzigd
Dgs ik heb hier op het forum weleens iets gelezen over jouw fobie en ik kan ook niet tegen 'gepraat'. Heb iets soortgelijks gehad en heb de beste therapie ever gehad, zonder 'gezeur' zeg maar en gewroet in je hoofd. Heel effectief en zo fijn.

Wanneer je er iets over wilt weten kun je me altijd mailen.

summerbreeze21@live.nl
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 23:23:

Wat verstaan ze trouwens in die verwijsboom onder een grote hoeveelheid?

iemand enig idee?Geen idee, maar een zwangerschapsmatje nodig hebben lijkt me op zich wel een aardige indicatie...
Ik heb het trouwens gepost, mijn zoekresultaat, juist omdat ik het erg geruststellend vond.
dan snap ik niet dat ik niet meteen doorverwezen ben.

Ja dit googlevondstje is redelijk neutraal en niet bangmakend.
Ik ga nu slapen, ik zal braaf komen melden morgen als ik de dokter gebeld heb!

Dankjulliewel allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven