Spijkerrokje
donderdag 15 april 2010 om 10:10
donderdag 15 april 2010 om 10:46
Zo'n rok als Ingmagh plaatst heb ik ook van mexx, vat ook boven de knie. Kleedt wat mooier af dan een strokenrok. De bovenste vind ik wel kunnen voor volwassenen, maar mij zou hij ook niet staan, haha. Ik zie het eerder op slanke hippe meisjes met nonchalante look, liefst hoogzomers met teenslippers eronder. Maar ik vind het maar voor weinigen weggelegd.
Ik heb trouwens wel een strokenrok, maar alleen van wat soepeler materiaal. Het lijkt me dat een strokenrok in jeansstof wat pompeus wordt?
Ik heb trouwens wel een strokenrok, maar alleen van wat soepeler materiaal. Het lijkt me dat een strokenrok in jeansstof wat pompeus wordt?
...
donderdag 15 april 2010 om 11:00
donderdag 15 april 2010 om 11:06
quote:El_lebel schreef op 15 april 2010 @ 11:00:
Sorry maar ik vind dit soort modellen heel erg Anita ogen hoor. Van die magere tienermoeders die een pakje per dag roken zie ik hiermee ook over de markt lopen (logisch, want daar worden dit soort rokjes ook verkocht).... Ook al is het van Esprit, het is 't nie!!Minder tactisch maar helemaal eens.
Sorry maar ik vind dit soort modellen heel erg Anita ogen hoor. Van die magere tienermoeders die een pakje per dag roken zie ik hiermee ook over de markt lopen (logisch, want daar worden dit soort rokjes ook verkocht).... Ook al is het van Esprit, het is 't nie!!Minder tactisch maar helemaal eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 april 2010 om 12:22
Ja, ik heb er een van C&A. Ze hebben er nu ook een paar, maar met slijtplekken. In de winkel hebben ze soms nog in het magazijn, is mijn ervaring. Yessica heeft er een paar.
Mexx heeft ook zoiets volgens jouw beschrijving.
Kijk eens op de site van Wehkamp.
Miss Etam heeft er ook een paar. Die vind ik mooier dan van Mexx.
EDIT: ik beantwoord alleen de vraag van TO. Deze vind ik niet zo mooi. In de winkel heb ik betere gezien.
EDIT2: Het lijkt wel alsof ze de retourzendingen aan het uitpakken zijn....krijg er meerdere op mijn scherm
Nee, ik kijk niet meer. Veel plezier ermee!
Mexx heeft ook zoiets volgens jouw beschrijving.
Kijk eens op de site van Wehkamp.
Miss Etam heeft er ook een paar. Die vind ik mooier dan van Mexx.
EDIT: ik beantwoord alleen de vraag van TO. Deze vind ik niet zo mooi. In de winkel heb ik betere gezien.
EDIT2: Het lijkt wel alsof ze de retourzendingen aan het uitpakken zijn....krijg er meerdere op mijn scherm
Nee, ik kijk niet meer. Veel plezier ermee!
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 15-04-2010 12:37
Reden: EDIT
Reden: EDIT
% gewijzigd
donderdag 15 april 2010 om 13:08
woensdag 21 april 2010 om 08:53
Ik ben ook op zoek naar een spijkerrokje. Een korte (niet ultrakort) en in het zwart (verwassen). Zoiets als op het plaatje hieronder (dit is een kinderrokje ahum). Belangrijk is dat het zonder stretch is! De meeste op dit moment zijn met stretch, maar dat wil ik dus niet. Heeft iemand iets dergelijks misschien recent nog ergens zien hangen?
woensdag 21 april 2010 om 13:56
Kijk eens op de diverse site met sale, want vorig jaar heb ik ze wel zien hangen. Nu is het allemaal met slijtplekken.
Deze of een van de andere
komen een héél klein beetje in de richting. Als je dat nog niet gedaan hebt dan zou je ook nog in de SALE bij Wehkamp en Esprit kunnen kijken. C&A had vorig jaar een heleboel korte van Clockhouse.
Deze of een van de andere
komen een héél klein beetje in de richting. Als je dat nog niet gedaan hebt dan zou je ook nog in de SALE bij Wehkamp en Esprit kunnen kijken. C&A had vorig jaar een heleboel korte van Clockhouse.