Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
donderdag 15 april 2010 om 12:32
donderdag 15 april 2010 om 12:44
Dit zijn er weer een paar van mij
De fruitstickers tot nu toe,
De afdruk blz met dikke klodders verf (die heeft echt een week moeten drogen haha)
En mijn boodschappenlijstje, is ook nog niet af, maar ik vind het zo leuk om jullie foto's te bekijjken. Dan kan ik zelf niet achterblijven natuurlijk.
Ik heb hier ook een dummie, de goeie ideën komen meestal pas ná het maken van een opdracht.
donderdag 15 april 2010 om 16:11
donderdag 15 april 2010 om 17:46
Binnenkort in de krant:
"Opmerkelijke verdwijning van fruitstickers".
Van onze verslaggever.
De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie.
donderdag 15 april 2010 om 18:05
quote:noahtb schreef op 15 april 2010 @ 17:46:
Binnenkort in de krant:
Van onze verslaggever.
De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie. ik ga dit uitprinten en inplakken op de happy thoughts pagina!
Binnenkort in de krant:
Van onze verslaggever.
De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie. ik ga dit uitprinten en inplakken op de happy thoughts pagina!
donderdag 15 april 2010 om 18:25
quote:noa_lynn schreef op 15 april 2010 @ 18:07:
Dummies van de witte boekenmarkt??
Vertel eens..
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar die boekjes.
Ja, inderdaad die van de witte boekenmarkt! Ik teken en plak (collage) er vooral in, maar schrijf er ook wel in!
Hoe groot zijn de WTJ's eigenlijk? Is dat vergelijkbaar met zo'n dummy (a5 formaat dacht ik) ?
Misschien een beetje offtopic, maar kwam via dit topic ook bij het postcrossing topic terecht, klinkt ook leuk! Ik geloof dat ik nog niet helemaal snap hoe het werkt , maar ga me er eens even in verdiepen.
Dummies van de witte boekenmarkt??
Vertel eens..
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar die boekjes.
Ja, inderdaad die van de witte boekenmarkt! Ik teken en plak (collage) er vooral in, maar schrijf er ook wel in!
Hoe groot zijn de WTJ's eigenlijk? Is dat vergelijkbaar met zo'n dummy (a5 formaat dacht ik) ?
Misschien een beetje offtopic, maar kwam via dit topic ook bij het postcrossing topic terecht, klinkt ook leuk! Ik geloof dat ik nog niet helemaal snap hoe het werkt , maar ga me er eens even in verdiepen.
donderdag 15 april 2010 om 18:34