Saai!
woensdag 14 april 2010 om 14:58
hoi saaie elfjes.
nou snjo best een saai landje daar bij jou!!! ik ben ook weer goed saai;vanmorgen gewerkt,huisje gepoetst,gestofzuigt en gedweild,ook boven dit x,daar maak ik weinig gebruik van dus afentoe ff bijhouden,wasje gedaan.zomerschoenen naar beneden gehaald,paasspullen opgeruimd,
ga van de afspraak maken voor ha.de rest vd dag ga ik fijn met saaie ondjes spelen....
nou snjo best een saai landje daar bij jou!!! ik ben ook weer goed saai;vanmorgen gewerkt,huisje gepoetst,gestofzuigt en gedweild,ook boven dit x,daar maak ik weinig gebruik van dus afentoe ff bijhouden,wasje gedaan.zomerschoenen naar beneden gehaald,paasspullen opgeruimd,
ga van de afspraak maken voor ha.de rest vd dag ga ik fijn met saaie ondjes spelen....
woensdag 14 april 2010 om 21:29
Hallo, saaie meisjes!
Mag ik even een berichtje voor Doezel achterlaten? Ik ben nl al mijn vrienden kwijt.... Viva heeft ze opgeslokt... ben ook nog maar 0 dagen lid in ene...
Doezel, ik heb je gemaild op je yahoo!
Hoop dat alles goed is met de saaie meisjes hier!
Zoen, Lys
Mag ik even een berichtje voor Doezel achterlaten? Ik ben nl al mijn vrienden kwijt.... Viva heeft ze opgeslokt... ben ook nog maar 0 dagen lid in ene...
Doezel, ik heb je gemaild op je yahoo!
Hoop dat alles goed is met de saaie meisjes hier!
Zoen, Lys
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 14 april 2010 om 22:51
woensdag 14 april 2010 om 23:09
donderdag 15 april 2010 om 08:27
hey Lys.hoe gaat het nou?hou ja taai hoor meisss!!! ik wil ff mopperen,de brandstoftank van mn auto lekt.ik had um net volgetankt,toen ik het zag,drupte behoorlijk.zit wel tamelijk hoog,denk bij de aanvulslang.want hier terug thuis, lekte ut niet meer.hopelijk kan het gemaakt worden zonder al teveel kosten....hij moet ook apk gekeurd worden...pphff.
donderdag 15 april 2010 om 19:19
Dez toch, jij hebt het geluk ook niet meezitten zeg. Nu dit weer. .
Saaierds (Dez ook), het is rustig vandaag.
Ik heb saai het huishouden gedaan, saai gewerkt met mensen naar een kleine farm gelopen en wat gedronken.
Saai mijn nagels, weer, laten doen. Nu saai wrecken en tv kijken (en op Lief wachten die om1900 thuis zou zijn).
Saaierds (Dez ook), het is rustig vandaag.
Ik heb saai het huishouden gedaan, saai gewerkt met mensen naar een kleine farm gelopen en wat gedronken.
Saai mijn nagels, weer, laten doen. Nu saai wrecken en tv kijken (en op Lief wachten die om1900 thuis zou zijn).
vrijdag 16 april 2010 om 14:30
nou de apk viel niet tegen.
paar kleine dingen die gebeuren moeten.maar ut valt te behappen.tis een auto van 93 maar motorisch echt nog super en voor de rest ook nog goed genoeg om jaar verder te kunnen.joeppieeee.nu ff afspreken met mn autoklusman wanneer hij eea kan fixen voor mij.mn andere klusman komt morgen met zn dinnetje.we gaan de trapkast betimmeren en werkblad/boekenplanken maken voor mn pc en studieboeken.zn dinnetje en ik gaan lekker eten koken en ijs en taart maken.
mn leukelekkereaanwaai-man komt zondag....hihihi.
SNJO: hoe is ut in ijsjesaswolkjesland????????
heb je last van de vulkaanuitbarsting?
paar kleine dingen die gebeuren moeten.maar ut valt te behappen.tis een auto van 93 maar motorisch echt nog super en voor de rest ook nog goed genoeg om jaar verder te kunnen.joeppieeee.nu ff afspreken met mn autoklusman wanneer hij eea kan fixen voor mij.mn andere klusman komt morgen met zn dinnetje.we gaan de trapkast betimmeren en werkblad/boekenplanken maken voor mn pc en studieboeken.zn dinnetje en ik gaan lekker eten koken en ijs en taart maken.
mn leukelekkereaanwaai-man komt zondag....hihihi.
SNJO: hoe is ut in ijsjesaswolkjesland????????
heb je last van de vulkaanuitbarsting?
vrijdag 16 april 2010 om 23:26