Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 17:07:

[...]

Gelukkig staat daar geen straf op

Ik vind het bijzonder kinderachtig om hier te gaan bespreken op welk topic er nou weer aan een rel deelgenomen kan worden. Richt lekker een mailclubje op ofzo zeg.Want dan is het niet kinderachtig? Cool. Maar ik weet niet of mijn ouders het begrijpen als ik ze uitnodig op Biggen en nogwat.
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 17:07:

[...]

Ik zou zeggen, schakel Naomi in.Ja tuurlijk, want het verleden heeft uitgewezen hoe ontzettend veel zin dat heeft. Om te beginnen een maand wachten op antwoord...
Already done Minny.
En als ik iets een stomme titel vind dat zeg ik dat, klaar uit. Kun je het wel weghalen, maar dat maakt de titel niet minder stom. Bovendien zeg ik het dan gewoon nog een keer:

Stomme titel. Hele stomme titel. Gigantisch stomme titel. Ondanks kinderachtige reacties van Angels nog steeds een stomme titel.
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 17:12:

Already done Minny.Dan hoor ik het wel na het weekend van 3 maanden.
Oh en dan nog iets:

Wat een stomme titel trouwens.
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 17:10:

Suuhuuus, POPCORN!Zegguh, verwijs jij haar nu naar een rel? Tsk
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 17:12:

Already done Minny.Cool! Heb je jezelf nou aangegeven?
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:12:

Stomme titel. Hele stomme titel. Gigantisch stomme titel. Ondanks kinderachtige reacties van Angels nog steeds een stomme titel.Nou, kunnen we misschien een consensus bereikuh dat het een bijzonder plekje verdient in de literaire hoogstandjes van het Viva forum? Wat denken jullie, katjes?
Ik zou het niet weten, vogelgrotebekdier. Stel het voor zou ik zeggen.
quote:Ainne schreef op 16 april 2010 @ 17:13:

Zegguh, verwijs jij haar nu naar een rel? TskNee, ik heb er gewoon zin in. In popcorn. Hier mag dat.
Oh maar even tussendoor, voordat ik het vergeet, hadden jullie die stomme titel toevallig al gezien?
Minny is de enige die zelfs geen katalysator nodig heeft om te rellen, ze is er zelluf één.
Is hier nou een rel in wording tussen een engel en Minny
Tsssssk, beticht jij mij van een wandelende rel te zijn?

quote:prulleke schreef op 16 april 2010 @ 17:20:

Is hier nou een rel in wording tussen een engel en Minny Ik werd uitgedaagd
Misschien moeten we maar een stomme titel verkiezing houden. Geen idee hoe ik daar zo op kom, maar ineens leek me dat een goed plan.
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:21:

[...]

Ik werd uitgedaagd Door een stomme titel en door een engel, must be your lucky friday
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:20:

Tsssssk, beticht jij mij van een wandelende rel te zijn?

Tja, buskruit én versneller in één vat, da's een explosief mengsel.
En nog net op tijd voor een vrijdagmiddagrel
Wat is in hemelsnaam een stokke triptrap ?
Tja, en ik rook ook nog, kun je nagaan.
Maar ik heb - gelukkig - al voor explosiever vulkanen gestaan vandaag.
quote:prulleke schreef op 16 april 2010 @ 17:24:

Wat is in hemelsnaam een stokke triptrap ?Een heel erg stomme naam uit Friesland?
quote:prulleke schreef op 16 april 2010 @ 17:24:

Wat is in hemelsnaam een stokke triptrap ?Een wàtte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven