Bloedvlekken in lakens

14-04-2010 21:50 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Iemand tips hoe ik bloedvlekken uit mijn lakens kan krijgen?
Welterusten en tot morgen!
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 23:30:

dan snap ik niet dat ik niet meteen doorverwezen ben.

Ja dit googlevondstje is redelijk neutraal en niet bangmakend.

Grote hoeveelheid... tja da's relatief. Als je hb ervan omlaag gaat, dan is het een grote hoeveelheid in ieder geval.

Er zijn veel mensen die bij een druppeltje bloed op het pleepapier na een harde drol zich al enorme zorgen maken.... deze hoeven in principe niet doorverwezen worden als het gewoon een kleine aambei of kloofje is.

Maar spontaan bloeden uit je anus, dat het er zomaar uitloopt, dat hoort niet. Misschien is het geen liter wat eruit komt, meerdere spontane bloedingen is wel iets waar echt naar gekeken moet worden. Superspoed naar de ehbo hoeft niet, maar binnen een maand gezien worden door de mdl arts zou mijn idee zijn van doorverwijzen in jouw geval.

Maar kijk wat je huisarts ervan vindt, als je zelf niet zo bezorgd lijkt (en ik zeg lijkt.... want voor een huisarts is een patient die een keer komt en met een geruststelling naar huis gaat, heel snel van de klacht af... kom je nog een keer, dan ben je voor je huisarts vaak pas bezorgd ) dan veronderstelt deze vaak dat het wel meevalt.

En volgens mij ben je een persoon met een hoge pijngrens/ weinig gezeur over klachten.... dus lijk je al snel minder ziek en bezorgd voor je huisarts. (Maar dit is pure speculatie hoor)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
en qwertu... heb je het hele artsennet uit de lucht gegooid ofzo? Hij wil niets meer qua richtlijnen en zooi bij mij
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Bij mij ook niet, Singalala, ik kwam er uiteindelijk op uit via de cache van Google.
Dag Moordwijf, ik kom even checken. Heb je al gebeld?
Nou ik heb gebeld en gezegd dat ik zijn collega wil spreken Morgen kan ik naar haar toe. Maar volgens hem is er nog steeds niks aan de hand. Zucht, mannen ;)
quote:Moordwijf schreef op 15 april 2010 @ 11:05:

Nou ik heb gebeld en gezegd dat ik zijn collega wil spreken Morgen kan ik naar haar toe. Maar volgens hem is er nog steeds niks aan de hand. Zucht, mannen ;)Fijn dat je ook naar zijn collega kunt stappen. Succes morgen en neem evt iemand mee (je vriend was er toch al bij...). Op een een of andere manier toch minder genant en je wuift je eigen klachten minder makkelijk weg.
dubbel
wat supergoed en dapper van je !!! ik ben trots op je, kindje
Fijn MW. Wat raar joh, dat hij zegt dat er niets aan de hand is. Als zoiets al zo vaak voorgekomen is, hoe kan dat dan "niets" zijn? Tsk.

Utkompgoeh!
quote:singalala schreef op 15 april 2010 @ 12:49:

[...]

Fijn dat je ook naar zijn collega kunt stappen. Succes morgen en neem evt iemand mee (je vriend was er toch al bij...). Op een een of andere manier toch minder genant en je wuift je eigen klachten minder makkelijk weg.hoe bedoel je mijn vriend was er bij?
Heel goed gedaan! Trots op je
Ja, dat vind ik echt.
quote:Moordwijf schreef op 15 april 2010 @ 13:22:

[...]

hoe bedoel je mijn vriend was er bij?

Oh foutje.

Dat dacht ik gelezen te hebben, dat je vriend bij jou was toen je de bloedvlekken creëerde, maar bij teruglezen blijkt dat je dat helemaal niet gezegd hebt.

Ik dacht dus dat vriendlief al van dit probleem afwist....
quote:singalala schreef op 15 april 2010 @ 15:40:

[...]

Oh foutje.

Dat dacht ik gelezen te hebben, dat je vriend bij jou was toen je de bloedvlekken creëerde, maar bij teruglezen blijkt dat je dat helemaal niet gezegd hebt.

Ik dacht dus dat vriendlief al van dit probleem afwist....Hij weet dat ik last heb van bloedingen, hoe en wat precies heb ik hem niet verteld.
In dat geval zou ik hem thuislaten.

Goed dat je gebeld hebt en goed dat je een afspraak bij de collega hebt gemaakt!
quote:AlettaJacobs schreef op 14 april 2010 @ 22:10:

Hebben jullie nooit bloedvlekken in je lakens dan? Hmm, misschien toch wat kalmer aandoen met die tepelklemmen.

Dasty van de Wibra, maakt alles schoon.
Je weet toch!
Heel veel sterkte morgen, en top van je dat je gebeld hebt! Ik zal morgen aan je denken. Veel sterkte
Ik heb om 11 uur een afspraak en daarna een tentamen dus ik kom pas vanavond vertellen hoe en wat!
Succes Moordwijf, rustig blijven; het valt vast mee!
Oke nou ik ben geweest. Deze dokter maakt zich wel zorgen en heeft een afspraak voor volgende week geregeld voor me voor een darmonderzoek (ze gaan met een camera mijn poeperd in, ben even de naam kwijt?) Ze zegt dat ze het zo snel wil omdat er zoveel tumorgroei in de familie zit.

Ze vond het heel vreemd dat ik zo weggestuurd was zonder wat dan ook door mijn echte dokter. Vond ze niet kloppen.

Dus ik ben voor geen meter gerustgesteld...
Colonoscopie. Het laxeren vantevoren is niet leuk, het onderzoek zelf pima te doen, helemaal als je een roesje krijgt.

Fijn dat je doorverwezen bent. Maak je niet te druk nog
ja dat woord zocht ik, ik kwam niet verder dan ''iets met scopie''.

Ik heb er al eerder een gehad, paar jaar terug, dus ik weet wat ik kan verwachten, dat scheelt wel.
Spannend Moordwijf! Veel succes volgende week en ik hoop dat het allemaal meevalt
Bah, sterkte met wachten
Het is best te doen hoor, een colonscopie. Het laxeren is het vervelendst. Met een roesje merk je er weinig van.

Sterkte en succes!

@Suus: ik ben ook een emetofoob. Een aantal jaar geleden heb ik (naast de colonscopie) ook een maagonderzoek gehad. Met een roesje, want zonder met geen 10 paarden. Maar van het roesje(dormicum), wordt je niet misselijk hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven