Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Noa_lynn, dat kaartje wat je naar je buur stuurde kan ik bij artunlimited niet vinden (heb 77 pagina's doorgespit en maar gestopt). Onder welke catagorie behalve postkaarten heb jij gezocht?

Kozoo, na een ziekenhuisbezoek mag je jezelf echt wel verwennen. .
O Kozoo wat een ellende al die ziekenhuisbezoeken!

Koop maar zoveel kaartjes als je wilt!
quote:steph schreef op 17 april 2010 @ 16:07:

Noa_lynn, dat kaartje wat je naar je buur stuurde kan ik bij artunlimited niet vinden (heb 77 pagina's doorgespit en maar gestopt). Onder welke catagorie behalve postkaarten heb jij gezocht? Ik ga even zoeken naar een link.. => brievenbus-kaartje

Volgens mij de zoektermen: Canada en Paul van Riel..

Kaartje heb ik bij Selexyz gekocht en op de kaart stond dat het een kaart van ArtUnlimited is .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 17-04-2010 16:17
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
quote:Kozoo schreef op 17 april 2010 @ 14:55:

Hello!

Noa-Lynn: wat een stoere actie van je!! You go girl :-) Ik hoop dat je een leuke reaktie van hem krijgt.

Oei ik weet nu al niet meer wat er allemaal geschreven is, mijn hoofd doet erg pijn en werkt niet echt mee. Nou ja, ik heb in ieder geval gister een kaartje gehad uit Finland. En ik heb er net eentje geschreven naar USA.

Ook heb ik vd week nog 10 kaartjes in Amsterdam gekocht (moet er echt eens mee ophouden, heb nu 2 dozen vol waarvan de deksels niet meer erop kunnen ) Maar het is zo leuk om iets mee naar huis te nemen he. Van de ziekenhuisbezoeken krijg ik alleen maar heel veel napijn, dus zulke kleine kadootjes zijn eigenlijk prima geoorloofd, ghehe. Hou je er toch iets leuks aan over.

Oh ja, Snjokorn had mooie foto's geplaatst. Wil niet direct de ramptoerist uithangen maar het ziet er wel heel mooi uit!

Mijn kaartjes van de meeting zijn nog niet aangekomen.

Je kan geen ramp-toerist uithangen want er wordt niet gevlogen naar dit eiland.... (oke, nog wel vanuit USA).

Wat mij betreft mag de vulkaan nu weer uit. Het is wel weer genoeg geweest.

Ik heb op m'n PC profile gemeld dat mijn kaarten er langer over gaan doen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Je zou denken dat de USA het eerste land is dat dan alles stil legt toch?
quote:noa_lynn schreef op 17 april 2010 @ 17:03:

Je zou denken dat de USA het eerste land is dat dan alles stil legt toch?

Daar zitten geen asdeeltjes in de lucht dus geen redenen tot stillegging.

Hier even 2 kleurenfoto's....

Snjókorn falla, á allt og alla
Wow.... ziet er prachtig en indrukwekkend uit... jammer dat het alles gelijk plat legt, dan is het inderdaad na een paar dagen wel weer leuk geweest.

Vanmiddag wat dingen op de post gedaan en daarna in de zon gaan zitten, het was heerlijk!
Thanks voor de knuffels meiden!

Ik heb ook een paar van Vincent van Gogh gekocht, dat is wel leuk voor mensen die om kunstkaarten vragen toch?

Ja het is toch wonderlijk he, zoiets als die vulkaan. Hoe het uiterlijk van de natuur dan veranderd.
Dank je Noa_lynn, kaartje is in het winkelwagentje.

Kozoo, van Gogh is perfect voor mensen die van kunstkaarten houden.
Kozoo, zeer geoorloofd om kaartjes te kopen nadat je in het ziekenhuis bent geweest hoor.

Je mag jezelf dan echt wel verwennen.

Heerlijk weertje vandaag he.

Veel met dochter buiten geweest en samen gewandeld met kleine man.

Heerlijk!!!!!

Zo mag het heel mijn verlof wel zijn.

Eind van de middag een hurray uit USA na 28 dagen.

Grappig hurray ook, want het kaartje deed haar aan kadopapier denken, hahaha
Leuk, van Gogh kaarten! Waar heb je die gekocht?

En zeker zeer geoorloofd, kaarten kopen als je terugkomt uit het ziekenhuis!

Snjokorn, wel toevallig dat die Ijslandse vulkaanexpert in NL is nu.. Wel mooi, die foto's. Maar erg onhandig...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Lekker Anita, tis perfect weer om buiten te wandelen en te genieten van de natuur lijkt me. En dan met je 2 kids, dan voel je je heel rijk!

Ghe.. ik vind ook hoor dat je jezelf mag verwennen na ziekenhuisellende. Tis alleen wel zo dat ik daar gemiddeld 2 keer per week heen moet (pogingen tot pijnbestrijding), dus dan groeit de kaartenvoorraad wel heul hard, haha.

Ik registreerde net mijn kaartje die ik gister ontving en zag dat haar hele profiel in het fins is :-o terwijl ze toch al meer dan 100 kaarten heeft verstuurd. En dan staat er bij de talen die je spreekt: Speaks: Finland (ipv finnish)

Het adres wat ik net opvroeg heeft echt een onvriendelijk profiel. Er staat een aantal keer in dat ze alleen onbeschreven kaarten in envelop wil ontvangen en dan ook alleen maar bepaalde kaarten. Hmm... ergens verderop stond ook nog dat ze aarbei kaarten spaarde, dus heb de idrukker kaart met de aarbei in de hangmat gepakt. Er achterop het ID geschreven en verder niks. Ze wilde immers onbeschreven kaarten he. Heb haar wel mooie postzegels op de envelop gegeven, die spaart ze ook. Ben benieuwd, het is echt de allereerste keer dat ik niks op een kaartje schrijf. Maar had even geen zin om er een briefje bij te doen, vond het profiel te onvriendelijk.

Tweede adres dat ik opvroeg mag naar rusland. De postcrossingstroom gaat duidelijk met de windrichting mee
Janna: de kaarten van van Gogh heb ik op de Singel in Amsterdam gekocht, daar hadden ze er heel veel
Kozoo, voorlopig mogen de kaarten helaas het luchtruim niet in. Dat word lang wachten.
En wachten kan soms zo enorm lang duren.. .

Ik verveel me intussen hier thuis..

Verder laat de buurman zich ook nog niet zien en ligt het kaartje nog netjes in de brievenbus op hem te wachten..

Of je schrikt je rot als er een soortgelijke auto op de parkeerplaats staat als die van de buurman..
Zoww zo net een hurray binnengekregen, had het kaartje naar NL gisteren vlak voor 18 uur in de brievenbus gedaan en is nu al aangekomen.
Kozoo, met geen pen te beschrijven hoe rijk ik me voel dan.

Een miljonair is er niks bij, hahaha

Noa-Lynn, waar gaat je volgende kaart naar toe???

Hier is net de visite weer de deur uit.

Ik kan ondertussen geen cake met muisjes meer zien, hahaha

Straks mijn bed opzoeken en dan hopelijk toch echt morgen even tijd om adressen op te vragen.

Fijne avond voor allen.
quote:Anita1973 schreef op 17 april 2010 @ 21:40:

Noa-Lynn, waar gaat je volgende kaart naar toe???

Ik ben ook zo'n verslaafde..

Ik lees bovenstaande tekst en vraag me af hoe ik nu ineens aan een nieuw adres moet komen .

*Gaat hm aanvragen*

Mn eerdere hurray (najah adres) mag trouwens naar Zwitserland.

Mn nieuwe adres mag naar Tsjechie.
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 17-04-2010 21:48
Reden: nieuw adres toegevoegd
% gewijzigd
Oh, die vulkaan doet echt geen goed voor postcrossing... Nu moet ik nog langer wachten... Tot waar in Europa zou 't met de trein of vrachtwagen ofzo gaan? Ik zal er maar geen airmail opzetten
Vandaag geen kaartjes voor mij

Wel een hurray uit NL, de ontvanger was blij met haar kaartje en ze had er nog nooit eentje ontvangen van zo dichtbij (15 kilometer)

Voor de rest vandaag heerlijk genoten van het weer en lekker in de tuin gewerkt.
Post naar Duitsland en België gaat zo wie zo met de trein hoorde ik van een postbode. Die gaat niet via Schiphol naar Berlijn oid.

De optie NL staat weer aan bij mij.
sorry sorry hele week nog niet geschreven

druk gehad met mijn WTJ samen met de kinderen

we hebben gekleurd bloempjes geplukt en geplakt rondjes getekend stikkers van fruit gehaald samen met mijn moeder ja ja iedereen helpt

Zelfs manlief zo gek gekregen om vanavond op de bank te blijven zitten met de WTJ onder de bank om de bloemen plat te drukken hahahaha

Wat veel om bij te lezen zo eens even doen

Er zijn twee kaarten van de meeting aangekomen ik moest jullie bedanken

5 kaarten ontvangen 1 uit Taiwan van een meisje van 16 jaar die het wel heel raar vond dat een moeder (ik dus) aan postcrossing deed nou ja zeg

Noa -lynn wat een gave actie van jou hopen dat je snel wat hoort

Snjokorn sorry maar het zijn wel hele mooie foto's

Ik las ook iets over een hyves ruil lijkt me leuk

Ik weet alleen niet of ik iedereen al op mijn hyves heb
Ja, Belgie/Duitsland sowieso, Luxemburg ook wel, maar de rest?? Misschien nu wel?
Hopelijk maar mijn kaartje naar Engeland gaat hopelijk wel met de boot.
Hahaha, ja, denk 't wel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven