Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Een echte verrassing als Nicholas haar volgende x ten huwelijk vraagt. Hij zal wel moeten.
quote:supershiva schreef op 17 april 2010 @ 00:07:

ach ik ben gek op die maffe pfaffs stuk voor stuk vind ik ze gewoon fijne mensen,die hechte familieband heerlijk!

Goede zaak hoor,

En die kids zijn lief maja zijn niet alle kids lief??

Shiva, wij zijn over het algemeen niet zo positief. Eigenlijk is dit een afzeiktopic

(maar ja,...... we blijven kijken)
quote:almosthappy schreef op 17 april 2010 @ 00:09:

Raar hoe Sam een oud hoofd krijgt, terwijl hij nog wel een babyface heeft.

Dat vind ik nou ook bij die nieuwe afleveringen, een hele oude baby die al zijn hele leven aan het dementeren is, maar het valt niet eens meer op niet...

Vond het ook opvallend om te zien hoe relaxed Lindsey was met haar papa in het kantoor - en hoe bewust van de cameras zij de hele tijd is, je ziet haar haar woorden wegen en ik zag zelfs hoe ze zich herinnerde om zonder zeikstem tegen bruceke te spreken toen ze de camera zag-

Als zij en dn Dave samen zijn zitten ze mekaar altijd af te troeven, vooral dn Dave, hij reageert altijd flauw op haar. Toen ze aan tafel zaten zag je dat, en dat ze die pop vasthad en maar haar schouders ophaalde , van je weet toch wel wat ik bedoel.

Net alsof ze geen gevoel hebben samen.

Dave is duidelijk meer verliefd geworden op Lindsey haar achternaam - PFAFF BV. - en haar entourage van zussen en huizen en poen en fame, en niet zozeer op Lindsey zelf. Zij moeten maar eens mee doen aan zo'n programma als 40 dagen zonder elkaar, ofzo.
Ik weet het niet hoor Nina.. Volgens mij is Dave niet echt blij met de camera's om hen heen en is hij of stil óf flauw.

Lyndsey vind ik wel op haar moeder lijken; zorgzaam, maar ook een zeikerd.

Ik moest zowaar om Sam grinniken gisterenavond, hoe hij Nederlands zong...verrassend!

Kelly is wel helemaal dol op hem, ze moet zo vaak om hem lachen en hoe ze naar hem kijkt.

Mijn zoon keek mee naar de oude aflevering, aan het begin van de avond. Hij dacht dat Jean Marie een nieuwe vrouw had! Haha....wat styling niet met een mens kan doen.

Jean Marie op bezoek bij dat ventje en zijn hele familie...het was toch wat tenenkrommend. Ik kan het niet uitleggen... JM doet lief, maar is ook zo afwezig.

Volgende week het huwelijksaanzoek...ik kreeg toch wel een kleine brok in mijn keel van Debby...

Zucht...veel commentaar weer, maar ik blijf ervan genieten!
Debby en Nicolas waren naar een badplaats me de kinderen. Wie weet welke? Knokke????

Apart wel dat Nicolas Frans praat met de kleintjes en ze praten in het Vlaams terug... oooh ja, en ik vond dat hij best wel hardhandig omging met Liam in dat badje....
It's 5 o'clock somewhere
quote:poppetje2006 schreef op 17 april 2010 @ 11:02:

Debby en Nicolas waren naar een badplaats me de kinderen. Wie weet welke? Knokke????

Apart wel dat Nicolas Frans praat met de kleintjes en ze praten in het Vlaams terug... oooh ja, en ik vond dat hij best wel hardhandig omging met Liam in dat badje....

Ze waren in Mexico poppetje, maar vraag mij niet waar.

En inderdaad, in dat badje met de kleine Nicolas wederom op zijn onnozelst. 't begint gewoonte te worden.

Dadaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:binkie14 schreef op 17 april 2010 @ 11:13:

[...]

Ze waren in Mexico poppetje, maar vraag mij niet waar.

Nee joh, ze waren al terug uit Mexico!! Wie weet het??? Ik had net het begin gemist van de aflevering. Ik zag alleen Keano allerlei skelter uit proberen
It's 5 o'clock somewhere
nee ze waren deze aflevering niet in Mexico maar in Blankenberge. Weet alleen wel dat als mijn kinderen deden met die autootjes en met het speelgoed in dat winkeltje dat ik allang iemand op de nek hadden gehad met het verzoek het weg te leggen of voorzichtiger te doen.
Puck
Als ik ook in Mexico was geweest, was ik tijdends het huwelijkaanzoek van Debby aan Nicolas, onder de tafel gaan liggen met een fles likeur.

Gottogot, wat is het toch een hork.

Ik ben bepaald geen fan van Debby, maar zelfs dit deed mijn tenen krommen.

Ze was bijna smekende, en hij maar flauwe grappen maken,en die vreselijke grote oliedomme grijn opzetten.

En wat kan ons Bruuske al lekker jokken he?.

Heddege er van gedronken?. Neeeee

Wezenloos om zo,n vervelend ventje er op uit te sturen, met een fles hoestmiddel.

Maar ja ze hebben het harstike druk met hele gewichtige zaken , dan kun je ook niet zo goed op je spruit letten.

En ik denk ook dat den Dave, erg gek is op het wereldje wat 'ons' eigen pfaffke Nina beschreef.

Over zijn eigen thuisfront, hoor/zie je weinig, hij zal zich ongetwijfeld lekker thuis voelen bij zijn schoonfamilie.

Want om nou te zeggen dat Lyndsey een meid is om in te bijten?

Nee, dat gaat zelfs mij te ver.

Ben ik trouwens de enige die de tong van Sam heeft gezien??

Badkamerscene, met schatje Shania.

Ik weet eerst genoeg.

Saluutekes he, dadaaaaa,tot subietekes, daaaaag
Bij de uitzending van 20.00 uur gisteren was Debby met familie in een badplaats.

De kindjes hadden eerst allebei een blauwe polo aan en toen ze even later gingen eten, hadden ze allebei een roze aan.

Daar is over nagedacht!
quote:poppetje2006 schreef op 17 april 2010 @ 11:17:

[...]

Nee joh, ze waren al terug uit Mexico!! Wie weet het??? Ik had net het begin gemist van de aflevering. Ik zag alleen Keano allerlei skelter uit proberen

Oh ja, sorry jullie hebben helemaal gelijk.

Ik denk dakn afleveringke gemist heb
was gisteren het huwelijksaanzoek? Ik ben halverwege de uitzending in slaap gevallen....

Ik vond ook dat Nicholas veel te hard met die kinderen omging.

En Lindsey is gewoon een ouwe zeur! Ben het eens met Zonnestraaltje, Dave wist niet in welke familie hij terecht zou komen. Heb wel beetje meelij met hem.

Nou ja, Saluutjes Dadaaaaaaa en Merci voor het lezen.
Hallo allemaal, ik zit hier op mijnen poep te lachen, allee mannekes, oh nee vrouwkes, ik heb de nieuwe aflevering van gisteravond nog niet gezien, maar het belooft wat...

Lindsey vind het volgens mij prachtig om zichzelf zo'n moeke imago aan te meten, en allemaal van die cliche dingen te roepen. (vooral dat mannenwerk versus vrouwenwerk, brrr!)

Maarre saluukes weer, ik ga nog effe in mijnen hof zitten.
da vo moe je toch wel een dwaaze zijn é ze is aan et filmen ma aar ding zat der nog voor da klepke OMG

Ik was eens aan het rondkijken op de VTM site, bij de Pfaffs. Dit hierboven is een reactie van een kijker op een fragment, echt waar!
JM was werkelijk tenenkrommend bezig bij dat bezoek aan Het Zielige Kind. Vooral dat geknuffel met dat wild vreemde meiske, èrm kind. Je zag haar gewoon denken; hoe kom ik hier weg?

Wat kan die man raaskallen zeg.
De nieuwe afleveringen komen nu nog later op vrijdagavond, dat haal ik echt niet meer. Pffff, wachten op de herhalingen dan maar.

Maar ik heb wel iets gemist geloof ik van de vakantie van Debbie en Nicolas.
Ik zit mijn comentaar van de Pfaffs al zo'n twee weken op te sparen, dus mag ik even ja?

Die aflevering waarin Bompa overleed: De uitvaart werd inderdaad als een tussendoortje gebracht. Een snack. Op die sluiers hebben de dochters toen ook al comentaar gehad.

JM in het interview na dat overlijden: "Ut was menen beste vriend. Ik heb die man nooit kwaad gezien."Nou ik heb die man vaak genoeg kwaad gezien en dat het "zenen beste vriend was". was niet te merken.

Die oude foto van Bompa en JM op dit topic vond ik dan wel weer mooi.

*Tijdssprong*

Lindsey die gaat fietsen met twee peuters. Naar de bakker, 5 min voor sluitingstijd. Erg handig. Zeer over na gedacht. Dat brood uit de muur halen vind ik ook wel een uitvinding! Heb ik hier nog nooit gezien en zover woon ik niet van Brasschaat vandaan...

Ik heb me ook enorm zitten irriteren aan Nicolas die seksistisch bezig is tegenover zijn zoon van vijf. Keano is slimmer. Zelfs Sam vind ik nog minder irritant.

Pff, ik ben blij dat ik niet de enige was die zit zat te irriteren aan JM bij het bezoek aan het zielige jongetje. Sloeg echt helemaal nergens op! Hij vergeleek alles en iedereen met zijn kleinkinderen. ( Net Liam, net Keano.) Moeder zit midden in een verhaal, gaat JM zijn telefoon. "Ja Lindsey, vraag eens aan Carmen wat we eten?" Te beschamend. Hij vond zich zelf ook heel de tijd grappig. Ik kon het niet waarderen...

Tja en toch kijken ja...

Is gisteren HET AANZOEK al geweest???

Ik ben halverwege in slaap gevallen, heb ik dat nu gemist? :'(

Nou, dadaaaaaaaaaaaa
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Re__ske schreef op 17 april 2010 @ 20:32:

Moeder zit midden in een verhaal, gaat JM zijn telefoon. "Ja Lindsey, vraag eens aan Carmen wat we eten?" Te beschamend. Dat was inderdaad tenenkrommend, vooral omdat die vrouw net zal te vertellen aan JM dat haar zus overleden was aan kanker.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 17 april 2010 @ 21:31:

[...]

Dat was inderdaad tenenkrommend, vooral omdat die vrouw net zal te vertellen aan JM dat haar zus overleden was aan kanker.

Zo is dat, dan druk je het gesprek weg!. De hork.

Zo belangrijk kon dat niet wezen.

En dan die Lyndsey die 'm zo wegdrukt, of ze heeft 't niet gehoord, of ze had er geen zin in.

Ik weet niet of jullie dat ook vinden, maar ik vind JM altijd zo onecht, en dan bedoel ik bij al zijn 'performans'.

Reusachtig amicaal, allemaal ouwejongenskrentebrood.

Maar die streep die zijn mond moet voorstellen, wordt steeds dunner.
Oh vergeten.

Tot subietekes he??
quote:binkie14 schreef op 18 april 2010 @ 11:29:

[...]

Ik weet niet of jullie dat ook vinden, maar ik vind JM altijd zo onecht, en dan bedoel ik bij al zijn 'performans'.

Reusachtig amicaal, allemaal ouwejongenskrentebrood.

Maar die streep die zijn mond moet voorstellen, wordt steeds dunner.Ben het helemaal met je eens! Tijdje geleden was hij bij FC Utrecht en dan loopt hij richting ingang en gaat alle jongens die daar staan een hand geven. Meeste daarvan zaten hem aan te kijken alsof hij gek was. En hij maar denken dat hij vriendelijk doet en mensen er een plezier mee doet.
JM Pfaff leidt aan grootheidswaanzin.

Hoe hij ook rondloopt in de vakantie in van die korte zwembroekjes. Brrrrrrrr

quote:Sugarbaby schreef op 18 april 2010 @ 12:57:

[...]

Ben het helemaal met je eens! Tijdje geleden was hij bij FC Utrecht en dan loopt hij richting ingang en gaat alle jongens die daar staan een hand geven. Meeste daarvan zaten hem aan te kijken alsof hij gek was. En hij maar denken dat hij vriendelijk doet en mensen er een plezier mee doet.

Nou, wij nuchtere Ollanders zijn daar anders helemaal niet van gediend.

Het is ook maar goed dat JM een belg is, ik zie ons al zo raar omgaan met bv een Erwin van de Sar, ik bedoel dat is toch ook een wereldkeeper.

Nee, de Pfaffkes hebben zichzelf uitgeroepen tot de 2e koninklijke familie van Vlaanderen en omstreken.

En het is ze nog gelukt ook.
quote:louisavuitton schreef op 18 april 2010 @ 13:02:

JM Pfaff leidt aan grootheidswaanzin.

Hoe hij ook rondloopt in de vakantie in van die korte zwembroekjes. Brrrrrrrr

[afbeelding]

En nog eens een ander praatje Louisa, nu we hier toch zo lekker bezig zijn?.

Je moet, sorry als je wilt, moet je eens opletten, dat, van de pakweg 50 zinnen die ons JM uitspreekt, er ongeveer 48 zijn, in de vragende vorm????.

Om stapelgek van te worden.!

Maar de dametjes Pfaff, hebben allemaal een man, die hun kind zou kunnen zijn.

Met den Dave, dan als uitzondering, maar dat duurt ook niet lang meer, of moeke Lindsey degradeert hem tot 'zoontje'.

* is een beetje in een narrige bui vandaag *
quote:louisavuitton schreef op 17 april 2010 @ 14:13:

was gisteren het huwelijksaanzoek? Ik ben halverwege de uitzending in slaap gevallen....

.

Ja, dat was vrijdagavond, echt zo romantisch! Ik heb gejankt....

(van ellende, als dat je aanzoek moet zijn...Debby zat er gewoon om te smeken).

Maar ik kan niet wachten op de bruiloft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven