Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Vandaag met dochter wezen shoppen in de stad. Donderdag mag ze op uitwisseling naar Portugal (als er dan weer gevlogen kan worden) en ze had nog geen zomerjas, shawl, passende bikini ('t weer schijnt er bar en boos te zijn, maar ja...) en slippers. Binnen een uur voor alles geslaagd , zelfs nog stroopwafels en babbelaars in blik gekocht. Alleen..., toen was het 17.00 uur en alle kaartenwinkels die ik gespot had waren net dicht. Enfin, dochter happy en daar ging het om.

Zoon had vandaag een kaart uit Spanje, met excuses dat de afzender geen afbeelding had kunnen vinden die bij zijn profiel (grappige dieren, ruimtevaart, etc.) paste en dat ze dus maar een prent van een klooster(!) had gestuurd. Zoon (11) heeft kaart met afgrijzen geregistreerd (Thank you for your postcard ).
Neferisis: kan me voorstellen dat hij daar níet blij mee was zeg. Zou ik waarschijnlijk ook niet zijn.
Snjókorn falla, á allt og alla
@ Neferisis: Das flink balen voor je zoon, een klooster is echt het andere uiterste. Zeker voor een kind..
Whaha Neferisis: Wat een inlevingsvermogen had die Spanjaard! Ongelooflijk!

Wel leuk dat dochter zo snel geslaagd was met het shoppen!

Hier een leuke kaart van één van de Mascottes van de Olympische Spelen in Vancouver :-) Met mooie (prachtige) postzegels!

Had ook nog een hurray en nieuwe kaart gaat naar Ukraine...
Harja: ik vind de foto's ook mooi hoor. Ontzag voor moeder natuur. (ik behoor tot de 90% inwoners hier die (nog) geen last hebben van de vulkaan)..
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:steph schreef op 17 april 2010 @ 23:14:

Hopelijk maar mijn kaartje naar Engeland gaat hopelijk wel met de boot.Helaas, Stenaline is helemaal volgeboekt
Dr is gewoon zelfs geen plek meer voor onze kaartjes die nog mee moeten die kant op

Hier trouwens nog steeds niets gehoord of gezien van mn buurman, ben me alleen rot geschrokken van een auto die op de zijne lijkt maar het dus niet was .
Harja, hoe haal je het ook in je hoofd om als moeder te gaan postcrossen, hahahaha

Geweldige opmerking.

Echt iets voor een tiener he.

Nou, ik hoop ook maar dat de kaarten gewoon een beetje blijven gaan hoor.

Zou jammer zijn he.

Maar goed, niks aan te doen en afwachten maar.

Ga nu eerst nog wat verjaardagskaarten schrijven en bedankkaartjes, ook nog prijsvragen en daarna mag ik nog wat pc-adressen aanvragen.

Zondag en we zorgen weer voor een gevulde oranje brievenbus dag!!!

Fijne dag voor allemaal.
Neferisis, nou ja zeg. Een kloosterkaart stuur je toch niet naar een kind. Idioot.

Hier gaat er één kaart op de post (dan heb ik er weer 12 onderweg) naar Nederland gelukkig. Toen ik het adres aanvroeg zei ik, Duitsland/belgië please. Kreeg ik ons landje, ook prima. Niemand van hier denk ik. Er staat iig op kei-goed hier in................
Goedemorgen..

Hoe is tie hier?

Steph wat toevallig dat je al zo snel een kaartje in NL mag sturen, je had die optie toch pas aangevinkt (gisteren??).

Hier verder geen pc-nieuws, najah niet meer dan dat ik 2 kaartjes mag schrijven die ik vandaag op de bus zal gaan doen.

Kan mn ziekmelding meteen mee, ben ik wel laat mee maar jah.

Van de buurman nu wel zijn auto gezien maar verder nog niets..
Geen nieuws hier Ik ga even schoonmaken, dan kan ik vanmiddag lekker genieten van het zonnetje!

Even gekeken en denk dat er 3 (!!!) kaarten expired raken... allemaal al meer dan 40 dagen onderweg en allemaal al een maand niet online geweest... :( Beetje jammer hoor... Maargoed, hopen dat de dagen snel voorbij gaan, dan kan ik tenminste nieuwe adressen aan gaan vragen.
Ik hoop dat ze alsnog aankomen SweetCandy..

Is zo sneu als een kaartje expired .

Van de week werd er geopperd om een hyvesruil te doen..

Gaan en willen we die doen en wie wil dan de adressen met wensen verdelen?
Gisteren een prachtige kaart uit Ijsland gekregen, met een mooie rots in zee erop. En ook nog een kaart uit de Oekraine, maar die was erg lelijk (twee rozen en twee champagneglazen, heel erg jaren tachtig). Maar beide dames hadden een leuk verhaal achterop geschreven dus daar kon ik wel wat mee.

Ik kreeg ook nog een Hurray, nieuw kaartje mag naar Polen. Nou ja, als alles weer vliegt tenminste...
Net even op de pc-site gekeken of ik een risico loop op een expired.

Zie hier mijn lijstje:

Estonia => 59 dagen (expired.. )

Russia => 36 dagen

USA => 28 dagen

Malaysia => 12 dagen (is meegegaan naar de meeting 11/4)

De rest van mijn kaartjes zijn nu 8 dagen of korter onderweg..

Had ik daarnet een heel stuk getypt, springt Luca de kat op mn toetsenbord en weg tekst
Sweetcandy, zeker gaan genieten van het zonnetje.

Schijnt morgen weer een stuk frisser te worden begreep ik.

Noa-Lynn, ben echt erg benieuwd of je snel wat van de buurman gaat horen hoor.

Leef helemaal mee.

Vind je super stoer!!!

En ik zal straks ook eens even naar mijn lijstje kijken.

Heb net 2 kaarten geschreven.

De eerste mocht naar Duitsland, ze wilde graag kaarten met eten.

Had nog een heel leuke met allemaal oude reclame tekeningen voor tomaat in blik, rookworst enzo.

Vond ik wel passend.

Helaas werkte de tweede keer niet de mantra van Duitsland/Belgie/Nederland aub (stiekem gepikt van Steph) en de tweede kaart mag onderweg naar de USA.

Een echte dierenliefhebber die 5 honden heeft.

En laat ik nou net een leuke hondenkaart voor hem of haar (stond niet in het profiel) in de doos hebben zitten.

Alleen was ik wel een beetje in shock want deze persoon was al 1 jaar postcrosser en had pas 15 kaarten verzonden en 10 ontvangen.

Overduidelijk niet zo'n verslaafde als wij hier.

Even nog een aanpassing aan dit berichtje want ik heb net even de status van mijn andere kaarten bekeken.

Rusland - 28 dagen

China - 11 dagen

Portugal - 6 dagen

Taiwan - 4 dagen
quote:Anita1973 schreef op 18 april 2010 @ 12:16:

Noa-Lynn, ben echt erg benieuwd of je snel wat van de buurman gaat horen hoor.

Leef helemaal mee.

Vind je super stoer!!!

Ik ben ook reuze benieuwd, ik weet hoe die kan reageren maar voor nu weet ik het gewoon niet meer .

Kaartje lag sinds vrijdagochtend al in de brievenbus en ik vermoed dat ie nu vanmorgen de post (inclusief mijn kaartje) uit de brievenbus gehaald heeft.

Ik word langzaam aan gek van mezelf
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo:):)

Wat een lekker weer he!!!

Heb ik daar toch op mn donder gekregen hahahha. Ik had iemand tegagd op het forum.. Bleek dat ik dat niet mocht omdat ik niet genoeg kaarten in mn favorieten had staan.. whahaha er werd op het forum zelf op gereageerd en kreeg zelfs u2us van mensen dat ik maar beter de regels door moest lezen whahha wat een giller... En ik ben gewoon door iemand weer getagd dus er is eigenlijk helemaal niets aan de hand. Degene die ik getagd heb wou trouwens een postcardstore card.. haha kan geregeld worden! Gaat straks met de rest mee in de bus!

Noa-lynn, het word tijd dat je buurman even reageerd:) Ben heel benieuwd!!!!
Noa_lynn, ik vink de optie eigen land wel aan als ik kaarten verstuur. Maar nu staat hij de hele tijd aan.

Anita, jammer dat het niet jouw werkte zeg. Extra geduld hebben.

Teigera, succes met het wachten met die kaart naar Polen zeg.
quote:tine2804 schreef op 18 april 2010 @ 14:21:

Noa-lynn, het word tijd dat je buurman even reageerd:) Ben heel benieuwd!!!!

Vind ik ook..

Ik weet dat ie thuis is, maar heb nog niets gehoord van hm..

En ik maar zenuwachtig zijn
Hah Tine, wat veroorzaak je veel gestress met het taggen zeg

Noa_lynn, misschien wacht ie wel tot morgen, zodat hij een leuke kaart kan kopen (mannen kennende hebben ze nooit iets als kaarten in huis )

Pfoe.. in de zon gezeten, en volgens mij een beetje verbrand. Dat vind ik trouwens niet erg, bruin word ik verder toch niet.... zelfs in augustus loop ik er nog als een melkfles bij.

*gaat weer naar buiten*
Wat een heerlijk weer he!

't is voor het eerst dat ik een beetje blij ben dat een kaart expired gaat raken, dan hoef ik tenminste niet meer te wachten om een nieuwe te mogen sturen...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
@Janna, zeker lekker weer! Mag nog wel even zo blijven van mij!!

@Sweetcandy, jaja ze hebben hun handen vol aan me bij het taggen... whahaha ze maken zich een beetje druk om niks.. Maar goed je moet alles een keer mee gemaak hebben toch:)

@Noa-Lynn, ik denk dat Sweetcandy wel gelijk heeft, hij is vast op zoek naar een hele leuke kaart voor jou! Maar ja mannen kennende... die hebben dat inderdaad niet in huis. Dus morgen kom je hem tegen bij de Bruna hahahha!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan vanmiddag! Ik ben met mijn nichtje en haar hond wezen wandelen!! Lekker hoor!!
Wow... mijn inkt was op... en nu is mijn nieuwe alweer halfleeg :S Rottige studiehandleidingen ook! Heb nog niet eens alles geprint! Verder lekker in de tuin gezeten met een boek van Donna Tart (De kleine vriend)... moet nog een beetje erin komen, soms zijn dingen te moeilijk/lang/uitgebreid beschreven.
quote:tine2804 schreef op 18 april 2010 @ 18:15:

@Noa-Lynn, ik denk dat Sweetcandy wel gelijk heeft, hij is vast op zoek naar een hele leuke kaart voor jou! Maar ja mannen kennende... die hebben dat inderdaad niet in huis. Dus morgen kom je hem tegen bij de Bruna hahahha!

Ik hoop het echt zo.. haha

Hij is thuis.. met zijn 'visite', arme ik laat ie dagen wachtend achter .

Hij zal best reageren enzo maar oww wat mis ik dat ene woord in mn woordenschat op het moment; 'geduld' wat is dat??
Jeetje Noa, dat werkt ook bij mij op de zenuwen Dat je buurman niet reageert! En volgens mij leeft iedereen hier met je mee!

Ik ga jullie een paar daagjes verlaten :-D Lekker 2 dagen naar Zeeland... iedereen fijne dagen en hopelijk wat post... Er zijn weer vrachtvliegtuigen in de lucht!

Tot dinsdagavond of woensdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven