Good Luck
zondag 18 april 2010 om 21:45
zondag 18 april 2010 om 22:14
Mal, jeetje wat enorm balen. Jullie hebben het zo verdiend
Ook vulkaandrama: mijn zusje is dus vanmorgen vanuit Chili in Madrid geland, daar echt een mega chaos, heeft een bus kunnen regelen naar Parijs, duurt een eeuw - treinen staken in Frankrijk - En vent rijdt straks naar Parijs om ze op te halen, ze komen ongeveer om 05.00 uur daar aan. En vanaf hier ongeveer 3,5 uur naar Parijs. Kortom een zootje dus
Juud wat fijn dat je weer thuis bent. Geniet maar lekker van de verwennerij van je man en hopelijk voel je je heel snel weer top.
Ons weekend;
Japanner was heerlijk! En nachtje zonder kids ook, lekker bijgeslapen. Zaterdag wezen shoppen met mijn moeder en later kwamen R en de kinderen ook naar opa en oma. Vandaag baby wezen kijken, nog ieniemini van 4 april. Wat lief en klein dan weer, niet te geloven dat L ook zo klein was een jaar terug. En vanmiddag bij vrienden wezen BBQ-en, heerlijk in de zon. Nu vent dus al even op bed, even voorslapen en ik ben lekker aan het bankhangen.
maandag 19 april 2010 om 08:14
O, wat een gedoe met je zus en hoe ze weer thuis moet komen Enka. Zijn ze nu allemaal weer thuis? De moeder van vrienden van ons zit vast in Rome en heeft al in 3 hotels moeten bivakkeren, omdat ze steeds volgeboekt zijn.
Jinny, ik kan me voorstellen dat het fijn is met dit mooie weer om lekker samen te zijn.
Juud, laat je maar lekker verwennen door man en kinders. Volgens mij is het wel normaal om je lang heel moe te voelen van narcose. Jouw eerste operatie was ook vrij lang toch?
Ik heb foto's van gisteren op mijn hyves gezet.
Jinny, ik kan me voorstellen dat het fijn is met dit mooie weer om lekker samen te zijn.
Juud, laat je maar lekker verwennen door man en kinders. Volgens mij is het wel normaal om je lang heel moe te voelen van narcose. Jouw eerste operatie was ook vrij lang toch?
Ik heb foto's van gisteren op mijn hyves gezet.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 19 april 2010 om 10:06
Haai goedemorgen. Tjonge, die vulkaan weet wat zeg.... Wat ontzettend kaa uu tee voor jou Mal. Ik hoop dat je de knop om hebt weten te zetten - zo klinkt het wel, en gisteren een lekkere dag in de Efteling....
Jouw zus 'dr reis klinkt ook heftig Enka. Iedereen inmiddels weer thuis?
Jin, voor jullie dan wel weer errrrrg fijn, man thuis! Nog wat leuks gedaan met het mooie weer of lekker in & om het huis verpoost?
Mijn oom zit ook nog bij mijn ouders (had vrijdag zullen vliegen). Zou vandaag gaan, maar ik zie nog niks vliegen hier. Maar goed, die heeft een fijn logeeradres. Je zult maar op Schiphol gestrand zijn en nergens heen kunnen...
Bizar, reden gisteren langs Schiphol, ziet er vreemd doods uit allemaal. En dan twee van die hanggliders boven de landingsbaan (vriend dacht dat het de piloten van de testvlucht waren, grapjas ).
Juud, haaaaai, wat een toestand! Geweldig dat je nu al ziet dat het resultaat mooi is! En inderdaad, laat je maar goed vertroetelen, en rustig weer opknappen.
Heerlijk weekend gehad, zaterdagavond gezellig feestje, aansluitend hotel in R (de ss Rotterdam, echt ge-wel-dig), in de zon op hip terras aan het water gebruncht, daarna Maatje en oma bij de kinderboerderij opgepikt voor een prachtige roeitocht, en tot besluit pannekoeken gesmikkeld in een heuse pannekoekenboerderij. Beetje jammer wel dat we dan vandaag weer aan de slag moeten.
Jouw zus 'dr reis klinkt ook heftig Enka. Iedereen inmiddels weer thuis?
Jin, voor jullie dan wel weer errrrrg fijn, man thuis! Nog wat leuks gedaan met het mooie weer of lekker in & om het huis verpoost?
Mijn oom zit ook nog bij mijn ouders (had vrijdag zullen vliegen). Zou vandaag gaan, maar ik zie nog niks vliegen hier. Maar goed, die heeft een fijn logeeradres. Je zult maar op Schiphol gestrand zijn en nergens heen kunnen...
Bizar, reden gisteren langs Schiphol, ziet er vreemd doods uit allemaal. En dan twee van die hanggliders boven de landingsbaan (vriend dacht dat het de piloten van de testvlucht waren, grapjas ).
Juud, haaaaai, wat een toestand! Geweldig dat je nu al ziet dat het resultaat mooi is! En inderdaad, laat je maar goed vertroetelen, en rustig weer opknappen.
Heerlijk weekend gehad, zaterdagavond gezellig feestje, aansluitend hotel in R (de ss Rotterdam, echt ge-wel-dig), in de zon op hip terras aan het water gebruncht, daarna Maatje en oma bij de kinderboerderij opgepikt voor een prachtige roeitocht, en tot besluit pannekoeken gesmikkeld in een heuse pannekoekenboerderij. Beetje jammer wel dat we dan vandaag weer aan de slag moeten.
maandag 19 april 2010 om 13:27
Bizar ja al die gestrandde mensen. Raar dat die hotels steeds volzitten, je zou verwachten dat er geen toestroom meer is nu alles stilstaat.
Oja, Frankrijk gaat nog even staken . Handigerds...
Mal, al een beetje gewend aan het idee dat je deze week thuis bent? Echt balen...
Oh foto's ga even kijken. Met de nwe wagen? Bevalt ie goed?Wil J er wel in?
Enka lekker zonder kinderen! Ik heb dit weekend ook geen kinderen. Heerlijk Kijk er al naar uit ha ha. Echt erg.
Oja, Frankrijk gaat nog even staken . Handigerds...
Mal, al een beetje gewend aan het idee dat je deze week thuis bent? Echt balen...
Oh foto's ga even kijken. Met de nwe wagen? Bevalt ie goed?Wil J er wel in?
Enka lekker zonder kinderen! Ik heb dit weekend ook geen kinderen. Heerlijk Kijk er al naar uit ha ha. Echt erg.