Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:Poezewoes schreef op 20 april 2010 @ 01:11:

[...]

Euh, maar dan heb je de waarschuwing voor offtopic toch al binnen als je daar gepost hebt.....

Nee, als er in een topic flink ge-off-topict wordt, is het de normale gang van zaken dat een Angel in dat topic een algemene waarschuwing plaatst. Pas als je daarna nog doorgaat, krijg je een persoonlijke waarschuwing.

But correct me if I'm wrong.
Een topicwaarschuwing is al een waarschuwing, Delphi. Wat Poez zegt dus.

Waar ging dat over, Minny?
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:04:

Prima, Delphi en BAM, ieder z'n mening. Maar dan niet in de toekomst meepiepen dat de Angels niet objectief zijn/met 2 maten meten he? Als je zelf ineens zomaar een waarschuwing te pakken hebt? Dan agree to disagree, ghe.Ik piep nooit.
Okee, dus na een topicwaarschuwing off-topic gaan levert een 24-uurs ban. Ook prima. Gaat mij namelijk ook niet gebeuren.
Nogmaals, kijk ff op de eerste pagina van het mod-topic op Aktueel. Is al vrij oud, ik weet het maar ik blijf het gewoon krom vinden dat er dan nog waarschuwingen worden uitgedeeld voor offtopics. Al is het maar een algemeen topic-waarschuwing. Doe dat dan zelf ook niet, ook niet in een topic als dit waar alles kan en mag. Zeg maar. Totdat het de Angels zelf de spuigaten uitloopt.
En daar zijn we het dus al die tijd al eens, Bambi, dat Angels beter niet geinen onder Angelnick, en zich beter tot modereermededelingen beperken.
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:12:

Een topicwaarschuwing is al een waarschuwing, Delphi. Wat Poez zegt dus.

Waar ging dat over, Minny?Twee maten, over iemand die wel een waarschuwing kreeg en iemand die het niet kreeg, voor hetzelfde vergrijp. Maakt verder niet uit hoor, maar daarom vond ik jouw eerdere posting dat je het probleem nooit zo zag en nu wel, eigenlijk toch wel grappig
Zoals jij het zegt, Delphi, had ik dus, áls ik een Angel zou zijn geweest, een topicwaarschuwing kunnen doen op dat mod-topic op Aktueel. Jammer dat ik geen engel ben dan.

En in de OP van dit topic kan ik ook al niet lezen dat hier alle offtopics toegestaan zijn. Het is dus maar net hoe de pet van een Angel staat?
Snap ik, Minny. Geen flauw idee wat het hele eieren eten was maar ik snap het gevoel nu. Zal 't onthouden voor een volgende keer!
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:16:

En in de OP van dit topic kan ik ook al niet lezen dat hier alle offtopics toegestaan zijn. Het is dus maar net hoe de pet van een Angel staat?Er staat in de OP dat hier niet gemodereerd wordt, behalve:quote:NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!Oftewel, er wordt hier niet gemodereerd op off-topic.
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:18:

Snap ik, Minny. Geen flauw idee wat het hele eieren eten was maar ik snap het gevoel nu. Zal 't onthouden voor een volgende keer!
Ik vind het best grof om onder je eigen nick nog even te gaan geinen over een andere-forummer-benadelende-maatregel die je hebt getroffen als Angel. Eigenlijk.
.....NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!....

Wat voor de één een uitermate grove belediging is, is voor de ander peanuts of wordt als grappig ervaren. Het lijkt mij dus een eindeloze discussie/napraat.

Maar goed, daar is dit topic voor.
Da's zeker grof, Minny. Is dat ook nog gebeurt dan?
Ik heb wel iets in die richtig gezien Bambi. Een angel maakte onder haar Angel account, naar wat ik vond, een enigzins provocerende opmerking naar een forummer die terug kwam van een ban.

Werd afgedaan als zijnde geinig..
Ach, grove belediging.. dat is zo suggestief. Ik zelf vind iets niet zo snel een grove belediging, of je moet me zomaar vanuit het niets een enorme k.....r-hoer noemen-die-nog-stinkt-ook, maar ik geloof dat in al die 3 delen Napraten nog niemand zo genoemd is.
Dat is wel eens gebeurt ja. Dat er een maatregel werd getroffen en dat daar "grappige" opmerkingen over werden gemaakt onder het mom van nageinen. Dat dat helegaar niet leuk is voor de getroffen forummert, dat wordt dan blijkbaar even opzij geschoven. Ook als Angel waardering uitten over een zogenaamd grappige opmerking naar getroffen forummer toe, door een ander gemaak, is meer dan eens gebeurt. Ik vind dat niet kunnen als het van iemand afkomt die in een machtspositie zit tegenover getroffen forummert. Wat tegensputteren kan nog een leuke ban opleveren ook. Not cool.
Ik geloof dat er nu een potje reeds-gemummificeerde-koeien-uit-een-allang-opgedroogde-sloot-halen gespeeld gaat worden. Dan haak ik af. Welterusten allemaal!
quote:noahtb schreef op 20 april 2010 @ 01:27:

Ik heb wel iets in die richtig gezien Bambi. Een angel maakte onder haar Angel account, naar wat ik vond, een enigzins provocerende opmerking naar een forummer die terug kwam van een ban.

Werd afgedaan als zijnde geinig..Ja psies, en dat vind ik dus helegaar niet geinig... Maar als desbetreffende forummert daar dan weer tegenin gaat, kan er zo weer een of andere maatregel bovenop gegooid worden. Dat vind ik machtsmisbruik.
Ik neem toch aan dat daar dan wat meldingen van gedaan zijn.

Zou absurd zijn als dat toelaatbaar zou zijn.

En ik me maar druk maken over offtopic-geblaat. Gut.
quote:delphicat schreef op 20 april 2010 @ 01:29:

Ik geloof dat er nu een potje reeds-gemummificeerde-koeien-uit-een-allang-opgedroogde-sloot-halen gespeeld gaat worden. Dan haak ik af. Welterusten allemaal!Zo kun je het afdoen inderdaad. Ik noem het aantonen dat wat hier door sommigen, waaronder ik, aangehaald wordt, wel degelijk voorkomt.
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:31:

En ik me maar druk maken over offtopic-geblaat. Gut. Naomi houdt, logischerwijs, de angels de hand boven het hoofd. Laatst had jij toch ook een aanvaring die gemeld is? Daar nog iets op terug gehoord?
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:31:

En ik me maar druk maken over offtopic-geblaat. Gut. Dat blijkt in de praktijk dus wel degelijk toelaatbaar te zijn. Helaas.
quote:delphicat schreef op 20 april 2010 @ 01:29:

Ik geloof dat er nu een potje reeds-gemummificeerde-koeien-uit-een-allang-opgedroogde-sloot-halen gespeeld gaat worden. Dan haak ik af. Welterusten allemaal!

Gelukkig lig ik allang op bed.

Ik weet het allemaal niet, klinkt me zeker niet netjes in de oren. Ga morgen in elk geval wel een mailtje sturen naar Naomi mbt dat offtopic-geklets en dat ge-LOL! van Sarah Scott na discussie over een Angel- stap.Niet om Sarah Scott een hak te zetten of negatief te willen kletsen maar het geeft mij een onprettig gevoel. All in the open, ik vind het niet tof en daarvan wil ik weten of ik zeik of dat het inderdaad te ver gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven