Gewoon Thuis
zondag 18 april 2010 om 14:09
zondag 18 april 2010 om 14:19
maandag 19 april 2010 om 23:19
Jeuk rondom anus en Marco Borsato vindt Vish wel een logische combi
Lief, trots op zoon. En aangekoekt
Ik vind die van mij ook leuk, die zoon. Die kan net zwaaien en doet dat nu dus de hele dag en is zo enthousiast ermee. Grote smile en maar zwaaien
Kess, hoest met Vitootje?
Lief, trots op zoon. En aangekoekt
Ik vind die van mij ook leuk, die zoon. Die kan net zwaaien en doet dat nu dus de hele dag en is zo enthousiast ermee. Grote smile en maar zwaaien
Kess, hoest met Vitootje?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 20 april 2010 om 08:48
Lief, zwaaiende Mier! Heb je het al vast kunnen leggen? Ik wil een foto! Ik kwam gisteren nog een leuk shopje tegen voor je, met allemaal Scandimeuk www.kleinesam.nl Jammer dat het vooral in de kleine maatjes is, ik kan er mijn jongens niet meer blij mee maken, helaas...
Vitootje gaat op en af. Wisselt echt heel erg per dag. Soms ineens weer koorts, en dan weer alsof er niets aan de hand is. Ik zit nu te wachten tot hij zijn boterham op heeft en dan gaan we naar de kapper.
Mooi, hoe Nemo zelf het verhaal van zijn vader aan andere kindjes kan vertellen. En prachtige konijnenreactie! Hoe is het met jullie ananas en inhoud?
Star, hoelang duurt die waarschuwing precies? ;-
Ah, boterham op. We gaan!
Vitootje gaat op en af. Wisselt echt heel erg per dag. Soms ineens weer koorts, en dan weer alsof er niets aan de hand is. Ik zit nu te wachten tot hij zijn boterham op heeft en dan gaan we naar de kapper.
Mooi, hoe Nemo zelf het verhaal van zijn vader aan andere kindjes kan vertellen. En prachtige konijnenreactie! Hoe is het met jullie ananas en inhoud?
Star, hoelang duurt die waarschuwing precies? ;-
Ah, boterham op. We gaan!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 20 april 2010 om 09:45
Van Marco krijg ik overal jeuk.
Is Vitootje weer aan het rommelen Kess? Het ging net zo lekker toch?
De ananas met inhoud gaat goed al had ik gister even een schrikmoment: Mam kijk eens hoe goed de vis stil kan liggen!!!
Nemo wilde krulletjes vandaag dus flink gel in zijn haar. Gaat hij in de kring zitten naast zijn vriendin, aait ze liefdevol over zijn krulletjes; ooooh Neeeeeemoooo wat heb je toch lief haar!!!
Deel 1 van huiswerk is net gedaan, nu meteen met deel 2 aan de slag.
Is Vitootje weer aan het rommelen Kess? Het ging net zo lekker toch?
De ananas met inhoud gaat goed al had ik gister even een schrikmoment: Mam kijk eens hoe goed de vis stil kan liggen!!!
Nemo wilde krulletjes vandaag dus flink gel in zijn haar. Gaat hij in de kring zitten naast zijn vriendin, aait ze liefdevol over zijn krulletjes; ooooh Neeeeeemoooo wat heb je toch lief haar!!!
Deel 1 van huiswerk is net gedaan, nu meteen met deel 2 aan de slag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 20 april 2010 om 16:25
Oh nee, Kess, niet doeeeeeeeeen
Ik mag niks meer kopen. Eerst naar Zweden, Heb al een Smafolk winkel gevonden vlak bij ons huisje
voor Vitootje. Doen ze dat een beetje goed, de kapper? ik durf dat nooit aan, bang voor een scene. Heb Chica's haar dus altijd zelf gedaan.
Lief haar Lief meisje dus ook
Stilliggende vissen, daar begin t mee..
Ik mag niks meer kopen. Eerst naar Zweden, Heb al een Smafolk winkel gevonden vlak bij ons huisje
voor Vitootje. Doen ze dat een beetje goed, de kapper? ik durf dat nooit aan, bang voor een scene. Heb Chica's haar dus altijd zelf gedaan.
Lief haar Lief meisje dus ook
Stilliggende vissen, daar begin t mee..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 20 april 2010 om 19:16
Ja staat toch beter, 2 tanden.
Inad als je wat leuks ziet in mt 110 voor leuke prijs: Meenemen!!!
Net voor 10 euro een fietsje van mp opgehaald, lijkt net een mini kronan, heel schattig. Ik ga er denk ik nog een bagagedragertje voor op zetten
Meisje uit klas is heel lief en lijkt beetje op Chica qua gezichtje.
Inad als je wat leuks ziet in mt 110 voor leuke prijs: Meenemen!!!
Net voor 10 euro een fietsje van mp opgehaald, lijkt net een mini kronan, heel schattig. Ik ga er denk ik nog een bagagedragertje voor op zetten
Meisje uit klas is heel lief en lijkt beetje op Chica qua gezichtje.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 20 april 2010 om 21:40
dinsdag 20 april 2010 om 21:43
dinsdag 20 april 2010 om 21:44