**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Idd, gaat helemaal vanzelf. En dan zit je zomaar ineens op de bank te zoenen met je oud-huisgenoot.. Blijft apart maar ook heeeeel leuk!

En ik zie hem morgen weer! :-) Hij belde net, om te vragen of ik ook zo moe was en te zeggen dat ie erg veel zin in morgen had.

Nemo: vind Jelle een leuke naam :-) Maar met Kman is ook niks mis, ietwat verwarrend wellicht.

Isiss en Es: ik duim voor jullie wat betreft regen, ook al vind ik mijn lunchpauzes op het terras van de afgelopen week heerlijk. Mali klinkt erg cool, zou graag mee willen, maar geen centjes voor verre reizen helaas.

Over 'vakantie' gesproken.. ik ga over een paar weken met een goede vriendin naar Pinkpop, en mag je raden wie er ook gaat?

Sterker nog, ik had al bij voorbaat (dus voor we in bed belandden enzo) al geregeld dat Jelle en z'n vrienden onze tent op gingen zetten vlakbij die van hun, omdat vriendin en ik pas laat in Landgraaf kunnen zijn en liever niet op de allerachterste camping in een greppel kamperen.

Spijker: tuurlijk ga je, en tuuuurlijk ga je een geweldige tijd hebben daar! Maar snap het cold-feet verhaal helemaal.

Over liedjes heb ik even nog niet zo'n mening.. Heb wel een liedje dat me ernstig doet denken aan m'n semester in engeland: liedje

Ga nu nog maar even aan opdracht typen, wil om half 11 in bed liggen en slapen. Truste!
Nee met Kman is niks mis. En persad ook niet en bassist ook niet, Maar Jelle is net zoals Ine een echte naam en dat vond ik gewoon leuk

Isiss: MALI?!?! JALOERS!!! Dat staat echt nog HOOG op mijn lijstje!!! Welke organisatie ga je??? En wat kost het...?

ik ga solliciteren op een vacature.. voor36 uur, gewoon ff uitproberen. Zal nog wel meer info in de AK zetten...
Hebben jullie deze al gedownload?

http://www.countdownclock ... acation-countdown-clocks/
Oh en Cadi is bij ook gewoon Kadi.

Heb ik wat gemist?
Oh dat had ik nog niet verteld: mijn laatste ochtend in Berlijn, in de taxi naar het station kwam ik vlak langs het huis van de Barman. 'Dag Bassist', dacht ik. En toen: neeeeeeeeeee, ik noem Barman net Bassist. Wat erg. Dat krijg je dus van al die bijnamen.

Oeh Nemo. Maar 36 uur, zou je dan stoppen met je studie?

Ik wil reageren op een vacature maar er staat geen sluitingsdatum bij. Irritant. Dan gewoon maar morgenavond doen.

Spees, da's niet echt een romantisch liedje.
Wat deed jij met mijn Bassist in Berlijn? Fraai is dat..

(of was dat van de periode jouw-barman-is-voor-jou-zoals-ik-voor-de-buurman-en-bassist-voor... enz enz enz?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
I know.. maar hoort voor mij ontzettend bij alle supergave avonden in de pub daar. Dan maar niet romantisch..

Nemo: ben benieuwd! 36uur is wel veel, dus stelde mezelfde eigenlijk ook al Fille's vraag.

Je hebt trouwens gelijk, een 'echte' naam is wel een stuk duidelijker.

Ik zit nu ontzettend van mezelf te balen. Studieopdrachten lukken voor geen meter, ben te moe om me te concentreren en uberhaupt ontzettend afgeleid. Maar nu niks doen betekent woensdag keihard aan de bak moeten. Dus denk dat ik nu maar ga douchen, dan ga slapen en morgenvroeg wat doe.. Want dit wordt niks zo..
Euh ja.

Mss.

Daarom nog maar even niet over praten

Ik mag wss niet eens op gesprek dus dan hoef ik er al niet meer over na te denken.

Heb zoveel kriebels en mijn eierstokken rammelen weer en daar past een baan beter bij

Nee das niet waar. Het is echt een leuke baan, zo'n kans die je in Zeeland mss 1x per jaar krijgt.

Oh Spees is verliefd zijn niet HEERLIJK

Ik ga slapen, kan ik er morgen vroeg uit en iets nuttigs doen!

oh uitslag SOA was negatief.

Das weer mooi!
Denk jij over stoppen met studeren?! Écht?

Moet wel een vacature om de koningin van zeeland te worden zijn dan.
quote:Miss Speeseend schreef op 19 april 2010 @ 22:38:

I know.. maar hoort voor mij ontzettend bij alle supergave avonden in de pub daar. Dan maar niet romantisch..

Ha, voor mij is dat alles van de Arctic Monkeys. Die braken net door toen ik naar de UK verhuisde. Mijn eerste jaar hing ik bijna alleen maar in de kroeg geloof ik (Ja, ook MSc diploma gehaald hoor). Geen romantische herrinneringen ij, behalve dan dat elke keer een collega student (waar ik nog steeds goed mee bevriend met) met me wilde zoenen. Wat ik niet wilde, want hij was getrouwd.
Voor mij 'hoort' Arctic Monkeys bij alle treinreizen naar N-Duitsland, ná dat semester in de UK. Dat had ik standaard op m'n Ipod staan in de trein naar ex. Ach, mooie herinneringen..

Ik stuiter nog steeds door m'n huis, het is half 8 en heb gewoon al keurig opgeruimd, gedoucht, de afwas gedaan en ben eigenlijk startklaar om te gaan werken. Ben stuk fitter vandaag, slaap hielp toch wel.
Wat een positiviteit hier!

Gister ben ik wezen sporten en man oh man ik heb echt in jaren niet zo hard gesport. Daarna was ik echt kapot, ik had helemaal geen zin meer in eten, ik zweette hard en ik voelde me LEKKER!!!

Nemo hou jij dat hardlopen eigenlijk nog vol? En Nemo, Spijker en Jooles (eh... of niet Jooles?) jullie wilden toch afvallen? Hoe gaat het daarmee?
weet niet wat ik allemaal aan het doen ben.Mijn eigen bericht quoten, dubbel posten, volgens mij ben ik nog niet wakker
Er hangt hier idd een lekker sfeertje op het forum

Nee, geen hardlopen meer. Echt jammer. Toen mijn mama vorig jaar ziek werd bleef er absoluut geen tijd en energie over naast school en werk En nu ik inmiddels wel weer tijd heb, tjsa, nu kan ik weer van voor af aan beginnen. Beetje jammer!

Zit wel te denken dat ik echt weer wat wil gaan doen, alhoewel een seizoen op een terras ook een sport op zich is!

En ik afvallen? Nee hoor, daar doe ik niet aan. Hoeft ook niet trouwens dus dat scheelt

Wat betreft school: ik ben zo gaan twijfelen in de afgelopen 6 weken omdat ik het zo heerlijk heb gehad! En door Persad komt het ook. NIet door hem als persoon, maar door het feit dat ik me realiseer dat ik dus heus wel weer verliefd kan worden en dat de kans op huisje boompje beestje er nog best in zit! En verloskundige met baby's is niet te combineren. Het was sowieso een meerjarenplan. Want Artsen Zonder Grenzen had sowieso niet gekund binnen nu en 5 jaar, dus ik ben aan het kijken hoe of wat nu. Deeltijd mss. Wil eigenlijk niet stoppen want vind het heel leuk.

Heb besloten om gewoon te solliciteren en eens te kijken wat er gebeurd. Ga wel gewoon door nu want dit jaar ga ik zeker afmaken! Ga ook op school praten over deeltijd en anders eens serieus verder kijken naar banen die ik zou kunnen combineren met een deeltijd opleiding.

DIt is een baan bij de gemeente, hele goede arbeidsvoorwaarden en uiteindelijk kom ik 500 euro bruto onder het salaris van een verloskundig terecht, maar daar tegenover staat wel heel wat meer vrije tijd!

Ach, twijfel alom maar weer eens.

Ga nu maar eens even wat nuttigs doen voor school, want dit jaar ga ik toch zeker wel halen! Hoop ik..
Pff ja dat is het rotte als je kapt met sporten, ga je snel achteruit. Ik vond het wel een eye opener dat mijn vriend niet elke dag zin had om naar de training te gaan, maar als je twee weken niet gaat ben je weer zoveel kwijt, dat hij daarom per se toch ging. Ik ben vorige week maar één keer geweest, en ik had gister écht geen zin, vooral niet omdat het al wat later was, ik ga het liefst direct als de sportschool open is, en toen heb ik me toch gedwongen te gaan en daar ook nog eens gedwongen tot het uiterste te gaan en het was HEEEEEEEERLIJK. Mijn vriend zegt altijd tegen me dat het niet uitmaakt hoe lang je gaat en naar welke sportschool je gaat en wat voor faciliteiten ze hebben, als je je tijd daar maar 100% gebruikt. Dus dat probeer ik ook. Vroeger vond ik het moeilijk mezelf te dwingen tot het uiterste te gaan in de sportschool... ik heb altijd veel gesport, en dan vond ik het niet moeilijk maar dan was er een doel zoals: winnen, beter worden, in een beter team komen, jezelf kwalificeren, etc. In de sportschool bestaat dat niet (daarom moet ik een échte sport nog vinden hier, maarja alle dingen die ik vroeger deed zoals roeien en paardrijden bestaat hier niet). Nu heb ik een aantal keer gevoeld hoe LEKKER het is jezelf wel tot het uiterste te dwingen en ik wil nooit meer anders.

Waarom kan een baby niet met verloskundige gecombineerd worden?
Ja dat is het met sporten: daarna voel je je zo lekker. Ik moet ook echt weer wat gaan doen hoor. Alhoewel, ik blijf erbij: terras lopen is ook een sport als het druk is.

Een baby kan niet (goed) met een een baan als verloskundige gecombineerd worden omdat je niet kan plannen wanneer vrouwen bevallen. Als je midden in de nacht wordt opgeroepen moet je wel opvang voor je kind hebben.Dat zou anders zijn wanneer je in een ziekenhuis werkt omdat je dan volgens vaste diensten werkt.

Ach ik zit gewoon onwijs te twijfelen.
Volgens mij is dat op te lossen via een gastouder? Als je man thuis is hoeft je kind neem ik aan ook niet midden in de nacht naar de opvang, alleen 's ochtends, als hij naar zijn werk gaat, toch?

Ik weet dat er speciale kinderopvang bestaat voor mensen die in de zorg werken, de instelling waar ik werkte tijdens mijn studie had er bv. één, die tijden waren extreem flexibel (van zeven uur 's ochtends tot 23:30 's avonds open).
Sporten... hmm, dat moet ik moet ook vaker gaan doen. Gisteravond nog wel wezen zwemmen, maar ik was al 4weken niet geweest en dan gaat alles minder lekker. Maar stap 1 is gezet, nu weer vaker gaan

Mali lijkt me ook echt geweldig om naar toe te gaan voor vakantie. Ik ben nog nooit in Afrika geweest en het lijkt me echt super om daar eens heen te gaan. Zelf ga ik deze zomer niet op vakantie. Gewoon hard door bikkelen zodat ik mijn diploma in september of november kan krijgen. Volgende week ga ik verhuizen!!! (naar DL) en dat is best wel weer spannend, nieuwe stad, nieuwe mensen, weer een nieuw sociaal leven opbouwen. En dat is gewoon een beetje eng, maar wel weer heel erg uitdagend!

Nu moet ik zo alleen nog even goed beginnen met mijn voorbereidingen. Ik heb grote concentratie problemen en het inlezen in het onderwep gaat niet zo lekker. Maar dat komt wel weer goed! I think positive

Nemo, hoe lang moet je nog voordat je klaar bent? En denk je niet dat je heel veel spijt gaat krijgen als je nu gaat stoppen met je studie? Ik kreeg de indruk dat je je studie onwijs leuk vond. Je praat wel met enorm veel passie over de dingen die je voor je studie moet doen!

Spijker, ben je al eens eerder zo naar het buitenland geweest? Andere hebben het al gezegd, je kunt altijd nog terug als het niet bevalt. En het ergste van vertrekken naar de andere kant van de oceaan is dat je weer terug moet. Tenminste, dat vond ik eigenlik 't ergste van mijn Australie avontuur; dat ik weer terug naar huist moest en mijn vriend moest achterlaten...
Je hebt denk ik wel gelijk hoor Margh en als je echt iets wilt dan valt er vast een mouw aan te passen.

Ik ga gewoon eerst eens kijken wat er mogelijk is in deeltijd. En of ik uberhaupt op gesprek mag komen,. Dan zien wel wel weer verder....
MZ, ik ben net in september begonnen. Ben nu halverwege het 1e jaar en het is 3 jaar in totaal...
Zo.

Ik zit heerlijk in het zonnetje een samenvatting te maken.

Zaliger dan zalig!
Lekker! Hier zit de zon helaas achter een laagje wolken. Maar dat is voor mij wel beter, want als de zon schijnt heb ik nog meer last van concentratie problemen :-)
Oh en nemo, nog twee jaar is toch niet zo heel erg lang?
Tis maar hoe je het bekijkt.

Ik ben nog maar op 1/6 van de opleiding, dus 5/6 doen is best veel en lang.

Inmiddels heb ik een matras naar buiten gesleept en lig ik naakt op mijn buik met de laptop voor mn neus in de zon!

Life is great!
Naakt? Het is hier amper 13 graden! Hoop dat t bij jou echt warmer is, anders ben je een bikkel!

Ik ben net begonnen aan mn eerste internationale vak. Dit is waarom ik twee jaar geleden deze studie heb gekozen, dit is wat ik wil doen. En man o man wat valt het tegen. Ik heb in mijn vorige studie wel heel veel academisch engels moeten lezen, maar kennelijk is dat weggezakt. Heb verdomme net 3 kwartier gedaan over de eerste 15 pagina's

Maar ik geloof dat ik er alweer in kom. Ik zal wel moeten. Ik moet!

Nemo, je bent nu toch niet op 1/6? Want dit jaar is bijna afgelopen. Dus als je nu voltijds doet, ben je al op 1/3! En misschien kan je een gedeelte vrijstelling krijgen, want jij hebt hiervoor toch ook al iets anders gestudeerd? (ik kreeg zomaar een half jaar cadeau, dat was voor mij een verrassing)

Deeltijd, dan duurt het wel nog heel lang voor je klaar bent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven