Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik ga ook maar weer eens een lijst plaatsen, misschien helpt het.



- Werken.

- Boodschappen doen.

- Koken, of ik laat het Sportman doen.

- Was opruimen, het is echt veel.

- Strijken, het is echt nog veel meer.

- Keuken opruimen.

- Stofzuigen.



Nu koffie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Mijn lijstje:



* uurtje werken

* Everest was weg vouwen

* stofzuigen

* naar mijn vriendin



Nu thee



Geniet!
Goedemorgen!!!

Mijn lijstje....:

* verder met troepjes ruimen (liggen er weer...)

* was opvouwen

* kraamvisite ontvangen

* jongste meisje ophalen van KDV

* stofzuigen



Vorige week maandag heb ik mijn teen gestoten aan een stoelpoot. Sindsdien doet mijn voet zo'n pijn. Met schoen aan gaat het nog wel aardig, maar op mijn sokken lopen is lastig... vooral vanuit rust. Ook afrollen van voet (bijvoorbeeld met trap aflopen) is ook pijnlijk. En het erge is... ik heb nog niet het idee dat het minder geworden is sinds vorige week maandag. Nahja.. even aankijken maar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Mijn lijstje is kort

ontbijten

een beetje aanklooien in huis

werken



Laten we eens met dat eerste beginnen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Druifje, toch maar overleggen met huisartsassistente? Het is wel fijn als je zeker weet dat er niets gebroken is (al doet kneuzen ook wel heel lang zeer).



Vandaag:

Rustig aan
Alle reacties Link kopieren
Druif, misschien inderdaad even overleggen met HA?

Zijn er al verdere ontwikkelingen voor Meisje haar been?





* uurtje werken

* Everest was weg vouwen (alleen de handdoeken , rest volgt)

* stofzuigen

* naar mijn vriendin
Alle reacties Link kopieren
Mogguh....

Ik kom net mijn bed uit.

Ben echt hartstikke beroerd.

Vannacht weer heel slecht geslapen en veel gehoest en gesnot.

En ik vermoed dat ik koorts heb.

Ik moet mezelf straks bijeen rapen want Troela moet naar de tandarts.

Daarna ga ik weer plat denk ik.

Voor mij vandaag geen lijstje dus.

Zo.

Dit was mijn klaagzang.





Een éénwieler, dat is een gaaf cadeau Mamz!

Had je zelf poffers gebakken, of kantenklaar gekocht?



(Aaahhhh... Nooit geweten dat een slok hete thee in een rauwe keel zo lekker is...)
Alle reacties Link kopieren
Ja Druif, ik zou er ook even naar laten kijken als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Druif doet je hele voet zeer of alleen je teen?

Ik heb eens een gebroken grote teen gehad en alleen met goede stevige schoenen aan was het te doen. Zonder schoenen deed het erg zeer. En ze kunnen er niets aan doen. Toch voor alle zekerheid maar even naar laten kijken.



Gold zou jij er ook niet eens een huisartsje tegenaan gooien. Je loopt ook al zo lang te snotteren en te kuchen.



Mamz wat gaaf een éénwieler. Lijkt me een hele opgaaf op daar op te kunnen fietsen. Mmm lekker poffertjes.

Manlief lust ze niet dus ik eet ze eigenlijk nooit.

Lijstje??? Nou ja misschien wel gemakkelijk.



Hond zoonlief uit gaan laten

Afwasmachine uitruimen

Tuintafel afkrabben, schuren en opnieuw verven.

Huiswerk maken.

Koken, eten en opruimen

Lekker niksen
Alle reacties Link kopieren
Ach Zoeb, het ging al een hele tijd goed hoor, maar dat autoritje in Londen met alle ramen open was een beetje te veel van het goed geloof ik.

Alweer een gevalletje eigen schuld dikke bult.



Troela is enorm nerveus en bang voor haar tandartsbezoek.

Er wordt een tand (die dubbel is gegroeid) getrokken en ze had voor het eerst in haar leventje 3 gaatjes die gevuld gaan worden.

Ze is alleen maar bang voor de prikjes van de verdoving. Ze weet wel dat ze van de rest niks gaat voelen.
Alle reacties Link kopieren
Agossie ik kan me die angst voor de tandarts wel voorstellen hoor.

Ik heb ook met open dak gereden dit weekend. Met de cabrio van zus. Het was wel fris moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
We zijn er weer.

Mijn Troela is een bikkel! Girl Power!

Ze miepte wat bij de verdovingsprikjes, maar ze mocht in mijn hand knijpen en dat hielp.

Ik mocht een stoel bijschuiven en zo heeft ze al de tijd mijn hand vastgehad.

Zo. Dat hebben we ook weer gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje boos. Nichtje moest vandaag naar het ziekenhuis voor een extra mammografie en een 3D-echo en haar moeder (mijn zus) zou mee.

Word ik door nichtje gebeld om me even bij te praten vanuit het ziekenhuis, hoor ik dat ze alleen is! Welgo&6#%^*((^%#@@!! Haar moeder durft niet te rijden..............................

Dus ik ben bij mijn vriendin weggegaan en naar het ziekenhuis.

Godzijdank is het een opeenhoping van klier- en lymfeklierweefsel en is er niets ernstigs aan de hand!

Ik heb nichtje wel op het hart gedrukt dat ze me dat een volgende keer niet weer moet uithalen, maar mij moet bellen! Zou ze doen



Gold, geef Troela een dikke vette pluim van ons! Goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws Buuf.



Hier, niet te geloven: Het zoveelste slechte nieuws op korte tijd.

Liefste tante heeft borstkanker.

Kut.
Alle reacties Link kopieren
Goldie, het zit je niet mee



Rustig aandoen lukte wel tot een uur of vijf. Toen was Oudste ernstig gefrustreerd en besloot dat gezellig uit te leven op zijn omgeving. Vond ik niet goed, hij weg. Nou ja, wat dan?

Is wel op hangende pootjes teruggekomen en heeft zijn time out plus extra tijd braaf uitgezeten. En nu is 'ie weer van goede zin. Maar wat heftig, dat soort grapjes



Vandaag:

was de schoonmaakster er

zijn Muis en Middelste voorzien van antiallergie en astmamedicijnen

heb ik 's middags lekker in de zon geslapen



Straks nog voorlezen en ander avondgedoe.
Zo,ben ik ook weer eens



Buuf,wat een gedoe met nichtje,gelukkig valt het mee!

Gold,wat een kutnieuws! En wat een dappere Troela!En hopelijk knap jij zelf ook snel op.

Mamz,met terugwerkende kracht gefeliciteerd met Oudste!



Hier is het een beetje druk met middelste,het is wel lekker weer dus ik loop wat af!Op school wordt ie meteen in beslag genomen door klasgenootjes,reuze interessant natuurlijk
Zoeb... ik zie dat je nicht Mireille een ban heeft gekregen, omdat ze onder een permaban is teruggekeerd.... . Gek zeg... jammer ook.



Mijn voet doet voornamelijk pijn aan de zijkant en bovenkant. Mijn teen dus niet (meer) zozeer. Man vindt ook dat ik even langs de HA moet, dus ik zal morgen even een afspraak maken. Het lijkt wel op wat jij schrijft Zoeb... Misschien is het wel 'gewoon' overbelast, aangezien ik toch nog zo'n kilo of 20 ( ) heb hangen hier en daar. Nahja.. dan hoor ik het wel.



Het huishouden doen is iig verdomde lastig op deze manier (huishoudelijkwerkontwijkendgedrag...).
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond liefjes!



Goldie, wat een klotenieuws zeg, en ook al zo verkouden.... Wel dapper van Troela zeg!

Buuf, wat fijn dat het meevalt met nichtje! Da's al heel goed nieuws, wat een opluchting!

Druif, als de donder naar de dokter jij! Met zoiets doorlopen is nooit verstandig.

Zoeb, hoe ist nou? En tussen jou en man enzo? Omdat je daar van de week over schreef dat dat helemaal niet lekker ging.



Mijn dagje was hectisch, (denk; in te weinig tijd iemand in bad doen, gevolgd door een poepexplosie -overigens niet bij die van het bad- en dan daarna cake bakken met een paar bewoners én het avondeten klaar moeten maken). Maar ja, goed, we zijn er weer, en morgen heb ik maar een half dagje!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Achterlijk trouwens, van nichtje Mireille... Tsssk, rare Viva.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Mireille een ban heeft. Tsss. wat achterlijk eigenlijk. Was net zo gezellig. Nou ja, ik heb haar zaterdag weer gezien en het gaat goed met haar. Leuk huis heeft ze ook.



Gold het zit je zeker niet mee. Soms houd het ook niet op hé.



Buuf fijn dat het niets blijkt te zijn. De spanning zal er niet minder om zijn geweest. Als je dit te horen krijgt staat je wereld toch even op zijn kop.



Druif verstandig dat je even naar je ha gaat. Lastig hé.
Alle reacties Link kopieren
*opent de tent en zet een ontbijtje neer*



Mogguh



Vandaag:

Financien doornemen met hulpverleenster

Liefst afsprakenvrije middag met de kinderen. Een gaat elders de laatste voorbereidingen doen voor zijn spreekbeurt.

Concert van Middelste en Oudste.
Alle reacties Link kopieren
*Ha, lekker! Ontbijt!*



Moggûh lieffies!



Ixsje is alweer gearriveerd en zit te spelen met de muziekstoel.

Omama aan de thee en wakker aan het worden.



Gold wat een rot nieuws. :hug



Veel plezier met het concert Mamz!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Mireille een ban? Wat jammer nou.



Straks naar de HA, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Gisteren een bankstel gekocht, vandaag wordt 'ie geleverd. Heb er 300 euro vanaf weten te kletsen :-)

Nu dus de kringloop bellen om mijn andere bankstel op te halen.



Verder vandaag:

-Badkamer poetsen

-Bovenverdieping stoffen, stofzuigen en dweilen

-Vaatwasser uitruimen

-naar de apotheek voor zoon

-naar de logopedist voor zoon



Mamz, veel plezier bij het concert

Gold

Buuf, word maar langzaamaan wakker :-)

Zoeb, ben je morgen thuis? Kom ik de TomTom nog even terugbrengen.

Druif, hop hop, naar de huisarts met jou

Coe, lukt het een beetje met zoon en zijn gipsen pootje?

Marels, lekker vandaag maar een halve dag.



Fijne dag allemaal!
Moggu!

Ik ben ook benieuwd wat de ha allemaal te vertellen heeft over de zieken!



Hier gaat het wel goed,het is alleen veel werk zo'n kind wat niet mag lopen.(goed voor mijn lijn al dat geloop

Vrijdagochtend terug en dan hopelijk loopgips.



Lijstje vandaag:

middelste naar school brengen

Ukkie naar oma

naar de ikea
Alle reacties Link kopieren
Môgge Teletubbies. (Dat is wat korter dan Meissies en maegdje).

Ik ben morgen thuis Rainz. Hoe laat wil je komen? Zorg ik dat het netjes is.

Ben nu aan het werk. Nou ja, aanwezig bedoel ik.
zoebie wijzigde dit bericht op 21-04-2010 08:09
Reden: De smoes van de kruimels werkt nu niet. Ben op mijn werk. :-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven