Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik ben weer met meerdere pagina's bezig. De 1 woord telkens opnieuw schrijven opdracht is best nog lastig. Tenminste bij mij...op de een of andere manier wordt het woord "vreemd". Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar als ik steeds hetzelfde woord schrijf, ga ik twijfelen of het wel zo wordt geschreven. En het wordt gewoon een gek woord. Alsof ik de letters wel afzonderlijk lees, maar mn hersens het woord niet meer herkennen. Maar dat ligt denk ik aan mij

En ik heb alvast de strookjes gekleurd waar je een papieren ketting van moet maken. Ik denk dat het vanavond wel af komt. Dus de foto's volgen.
Haha Fieka!

dat heb ik inderdaad ook met veel woorden, als het het vaak uitspreekt ga je denken HUH? waarom heet dat eigenlijk zo, of wat een raar woord :P en hoe langer je naar een woord kijkt hoe vreemder die ook wordt

ik ben erg benieuwd :D
quote:Dushi74 schreef op 20 april 2010 @ 09:19:

Hahaha Soleil, ik had al het stiekeme vermoeden dat jij ook zulke "onzin" kan/kon uitkramen. Geweldig!!

Noah, mooi motto!

En weer mooie pagina's Chayuz!

En echt, nog nooit naar de Efteling geweest? Je weet niet wat je mist, gauw eens gaan hoor als je de kans hebt.

Wij gingen vroeger zeker 1 keer per jaar
De Efteling is top. Tja, ik hou van die kneuterigheid, ik geef het toe.
De Efteling ja leuk! Ben er nu al een aantal jaar niet geweest maar straks met de 2 kleintjes heb ik weer een uitstekende reden

ik ben ook met wat verschillende pagina's aan het rommele, als er wat af maak ik weer een kiekje.

chayuz wat leuk die beestjes en poppetjes met je vingerafdrukken!
quote:Fieka schreef op 20 april 2010 @ 18:50:

Ik ben weer met meerdere pagina's bezig. De 1 woord telkens opnieuw schrijven opdracht is best nog lastig. Tenminste bij mij...op de een of andere manier wordt het woord "vreemd". Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar als ik steeds hetzelfde woord schrijf, ga ik twijfelen of het wel zo wordt geschreven. En het wordt gewoon een gek woord. Alsof ik de letters wel afzonderlijk lees, maar mn hersens het woord niet meer herkennen. Maar dat ligt denk ik aan mij

DDat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken
Oh oh oh oh Ik heb het hier al eerder geschreven: ik heb géén geduld. En toch weet ik mezelf elke keer weer tot monikenwerk-projectjes te zetten bij dit boek Nu weer bij mijn 2e cirkelpagina en de Draw lines while in motion. Soms heb ik het idee dat het nooit afkomt

Ik weet wel waarom dit wrecken zo verslavend is: je wordt gewoon high van alle verf-, inkt- en lijmstoffen
hahaha nou inderdaad Soleil, dat zou heel goed kunnen :D

hmm misschien moet ik mij toch maar een keer voornemen om naar de efteling te gaan, idd ik hou ook van die kneuterigheid maar is het serieus 29 euro????? vind ik nogal wat!

oeh binnenkort ga ik mijn Journal uitlaten :P een collega van mij heeft hem nu ook, dus gaan we het boek uitlaten als we de kinderen lopend gaan ophalen hihi!
Ja, kaartjes zijn duur inderdaad, maar het echt wel waard.

Ik koop ze trouwens vaak met airmiles, dat scheelt ook. Ik weet niet of je die spaart?
airmiles ? die krijg je bij de AH toch? dan nee tenzij de aldi ook gaat besluiten met airmiles te werken haha!
AH, Etos, V&D, misschien nog meer?
Paxis ook.

Ik ben nog steeds over het woord aan het denken, maar weet ongeveer wat het word.

Straks samen met Vrekkie (liefkozend) naar bed.
Nou De Efteling....dat is alweer wat jaartjes geleden. Van alle parken blijf ik dat toch wel de leukste vinden.

Hadden we het laatst niet over een meet?

Ondertussen ben ik klaar met de ketting.

quote:_69_ schreef op 20 april 2010 @ 21:30:

[...]

Dat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken Ik stop zodra ik denk...hmmm gek woord eigenlijk, muziek. Daarom ben ik al meer dan een week ermee bezig. Maar het is bijna af.
Mooi Fieka, je slingerpagina. Was zeker bijna zonde om te verknippen

Mijn 2e "cirkel"pagina is af (hij móest en zou af vandaag ). Geïnspireerd op het werk van Victor Vasarely:

Maar dan dus uhm.... anders

Hé, alles was open to interpretation toch en nergens staat dat die hele pagina vol moet staan met cirkels. Toch?
Soleil, heb je dat zelf getekend? Wij gaan slapen, weltrusten.
@Justanne, ik heb even op je deviantart gekeken. Wat een mooie foto's maak je!
quote:steph schreef op 20 april 2010 @ 23:31:

Soleil, heb je dat zelf getekend? Wij gaan slapen, weltrusten.Die onderste heb ik zelf in Wreckie getekend ja. Die bovenste dus niet hè
Wow Soleil dat is echt goed zeg! En er staat inderdaad niet letterlijk dat het alleen cirkels mogen zijn.

Ja het was bijna wel zonde....maar ik wist vooraf dat de schaar erin moest. En ik heb er een mooie slinger voor terug

Ik ben nog steeds niet toe aan het weggooien.
Ik vind jouw tekening ook wel iets van Escher weghebben trouwens, zo met dat perspectief.

Nog steeds een groot manco in mijn tekeningen. Perspectief ben ik niet echt goed in.
quote:[message=5789733,noline]Fieka schreef op 20 april 2010

Ja het was bijna wel zonde....maar ik wist vooraf dat de schaar erin moest. En ik heb er een mooie slinger voor terug

Nou ja, hóeft niet hè. Er staat nergens dat je die slinger per se van díe pagina in het boek moet maken. Of überhaupt van een pagina in het boek

Hihi, ik word steeds beter in het "out of the box"-denken geloof ik

Hoewel ik dat wel een blegh-term vind.
Dat vind ik een groot compliment, Escher

En het was stiekem best simpel om te maken...
Ik heb een (megazwaar) boek met alle werken van Escher. Die is nog van toen ik een jaar of 12 was. Ik zit nu (ondertussen 40) samen met mijn dochter nog regelmatig te bladeren en verwonderen.

Iets in je tekening bracht de naam naar boven

Je zit inderdaad goed in de "flow" En dan te bedenken dat je er eigenlijk niet aan wilde beginnen
Meiden, dat ziet er weer goed uit!!

Ik heb mijn wreckie van het werktoilet verlost en heb me gisteren weer wat uit zitten leven, ik heb onder andere het ding kei hard tegen de vloer aan staan smijten en m'n voeten erop geveegd. Vandaar dat ie enigzins misvormd wordt...

Ook heb ik het konijn zover gekregen om er aan te knabbelen:

De witte dingen pagina (niet 100% wit maar ik vond het wel kunnen):

En de voorkant inmiddels opgeleukt met wat gevlinder:

Ik heb hoofdpijn heb op mijn Vrekkie gelegen en slecht geslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven