EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
pasta carbonara met sla......
quote:1983 schreef op 20 april 2010 @ 15:20:

Ik eet vanavond brood, want heb Yoga. Ik denk 2 boterhammen met gebakken ei, kaas en komkommer. Als toetje fruitsalade.haha jij ook al? (heb toch goed onthouden dat je ook zwanger bent?)
quote:suuz83 schreef op 20 april 2010 @ 17:13:

[...]

haha jij ook al? (heb toch goed onthouden dat je ook zwanger bent?)Ja, klopt! 28 weken zwanger. Haha, woon je toevallig in provincie utrecht? Misschien zitten we op tzelfde Yogaclubbie
@foodsurfers: ik ben het ook even kwijt... is er al een datum waarop iedereen kan gevonden?

On topic: vanavond wordt het kibbeling met zelfgemaakte ravigottesaus (maar dan zonder ui en kappertjes want yuk), met krieltjes en gegrilde aubergine.
Ik heb nog geen datum Teigera. Maar volgens mij kwam er niet echt 1 geschikte datum uit, heeft Agent het heel druk en zit MV zonder computer.

Ik eet pasta met bolognese saus uit de vriezer.
Hier werd het uiteindelijk nasi, want daar had vriend zin in. Spinaziestamppot komt ander keertje wel.
Alleen Nazife had niet ingevuld. De beste scores hadden we op 7 mei en 15 mei. Alleen Sartan had bij beide 'liever niet' ingevuld, verder kon iedereen die had gereageerd.
Noedelsoep werd uiteindelijk meer Vietnamees dan Japans, maar was erg goed gelukt. Ga ik vaker maken.
georgiebrown ik had mn beschikbaarheid wel hier ergens geplaatst mn internet doet het niet en de datumprikker op mijn telefoon invullen is een ramp!
Sorry Nazife, dat heb ik dan gemist.
Het is je vergeven
Phiéw... Gelukkig.
Maar kan jij op 7 of 15 mei, Nazife?
quote:1983 schreef op 20 april 2010 @ 17:36:

[...]

Ja, klopt! 28 weken zwanger. Haha, woon je toevallig in provincie utrecht? Misschien zitten we op tzelfde Yogaclubbie Toevallig niet, ik woon vlakbij onze politieke hoofdstad dat zouden wel erg veel overeenkomsten worden na geboortejaar én zwangerschap (ik ben trouwens nu 31 wk dus dat ontloopt elkaar niet veel)
MV kan in ieder geval op alle dagen dat ik ook kan, en ik heb ook contact met haar via sms/mail (als ze even in bieb zit).

Dus als Nazife op 7 of 15 kan, dan hebben we een date (hoewel ik net in mijn agenda zie dat 15 me eigenlijk heul slecht uitkomt, vanwege een verjaardag van een vriendin die er tussendoor is gekomen. Is weliswaar een hightea om 1400 uur, dus zou met wat ren- en vliegwerk misschien wel kunnen, maar toch....)
Ik ben ook wel heel benieuwd welke datum het gaat worden. Heb nu allemaal kruisjes in m'n agenda staan.

Ik heb gedineerd met een grote kom muesli, want ik ben gaan spinnen.
Vanavond broccoli uit de wok met garnalen en gebakken aardappeltjes
Vanavond Marokkaanse tomatensoep (zelfgemaakt, vanmorgen uit de diepvries gehaald) met een broodje. Simpel maar lekker.
Ik denk dat ik vanavond ook maar voor tomatensoep ga.
vanavond broccoli, rode linzen en een omelet met champions
Goedemorgen!

Vanavond hier ook een soepje: bloemkoolsoep.

Ik hoop dat het jullie gaat lukken om dat forumetentje te plannen, ben nu al benieuwd naar de verhalen achteraf :-)
Vanavond ga ik bij mijn vader eten, dus werkelijk geen idee wat er op het menu staat....
Vanavond bij mams eten, dus geen idee.

Gister: couscous/wokgroenten/tomaat/kikkererwten/rozijnen/kaneel - allemaal doorelkaar. Lekker!
Ik ga denk ik mie eten.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb iets uit de diepvries gehaald,bami met kip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven