EN wat eten we vandaag?
maandag 22 maart 2010 om 21:26

maandag 19 april 2010 om 16:14
maandag 19 april 2010 om 16:15
@yoie, meestal niet. Ik wrijf ze(in dit geval dunne plakjes) in met zout en zet ze even weg. Dan spoel ik ze af en dep ze droog met keukenpapier. Dan smeer ik ze in met een beetje olijfolie en leg ze onder de gril of gewoon in een koekenpan. Bij lasagne stop ik wel nog basilicum en oregano in de saus, of ik overgiet de aubergine met yoghurt, gesmolten boter en paprikapoeder+pepervlokken. Aubergine is over het algemeen lekker genoeg zonder kruiden. Zout is wel nodig
maandag 19 april 2010 om 16:24
quote:sartan schreef op 19 april 2010 @ 14:32:
Sportdag = brooddag in huize Tan.
MV, joehoe, hoe is het met je en je laptop!! We missen je!
Gaat slecht. Van laptop nog niets gehoord. Auto vandaag afgekeurd en gaat veel geld kosten wat ik ook niet heb dus ga mij vanavond maar even bezuipen met een fles rose. Weet even niet wat ik moet doen. \ik heb net een turks brood gekocht met wat beleg ervoor dus mocht ik honger krijgen dan heb ik wel wat. \maar ik ga maar voor veel rose. Zit nu in een andere bieb. Morgen kan geloof ik niet. Ik bel straks een forumster, ik mag als het goed is haar reserve pc even lenen. Dus hopelijk ben ik er dan weer snel.
Ik heb in geen jaren zooooooooo'n lange nare saaie zondag gehad. Ben gewoon depri van alles dus er komt ook weinig uit mijn handen. Woensdag ga ik maar weer eens iets koken. Zou ik zondag doen maar voelde me te kut ervoor.
Hopelijk snel weer dat ik hier kan komen met leuke lekkere gerechten.
Sportdag = brooddag in huize Tan.
MV, joehoe, hoe is het met je en je laptop!! We missen je!
Gaat slecht. Van laptop nog niets gehoord. Auto vandaag afgekeurd en gaat veel geld kosten wat ik ook niet heb dus ga mij vanavond maar even bezuipen met een fles rose. Weet even niet wat ik moet doen. \ik heb net een turks brood gekocht met wat beleg ervoor dus mocht ik honger krijgen dan heb ik wel wat. \maar ik ga maar voor veel rose. Zit nu in een andere bieb. Morgen kan geloof ik niet. Ik bel straks een forumster, ik mag als het goed is haar reserve pc even lenen. Dus hopelijk ben ik er dan weer snel.
Ik heb in geen jaren zooooooooo'n lange nare saaie zondag gehad. Ben gewoon depri van alles dus er komt ook weinig uit mijn handen. Woensdag ga ik maar weer eens iets koken. Zou ik zondag doen maar voelde me te kut ervoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 19 april 2010 om 16:36
quote:mylenevalerie schreef op 19 april 2010 @ 16:24:
[...]
Gaat slecht. Van laptop nog niets gehoord. Auto vandaag afgekeurd en gaat veel geld kosten wat ik ook niet heb dus ga mij vanavond maar even bezuipen met een fles rose. <knipknip ellende>
Owww MV dikke knuffel
Zouden ze bij de viva redactie niet uche uche een PC of zoiets over hebben uche?
[...]
Gaat slecht. Van laptop nog niets gehoord. Auto vandaag afgekeurd en gaat veel geld kosten wat ik ook niet heb dus ga mij vanavond maar even bezuipen met een fles rose. <knipknip ellende>
Owww MV dikke knuffel
Zouden ze bij de viva redactie niet uche uche een PC of zoiets over hebben uche?
maandag 19 april 2010 om 17:19
maandag 19 april 2010 om 17:56
quote:1983 schreef op 19 april 2010 @ 17:52:
Wat zijn dumplings? T klinkt nu al lekker, haha. Maar geen idee wat t is!Het is een Amerikaans gerecht. Iet uit de Zuidelijke staten. Kippensoep met balletjes erin. Als je googlet zie je plaatjes. Ik kan hier nog steeds geen plaatsje plakken....
http://www.cookingcache.c ... ddumplings.shtml?rdid=rc1
Wat zijn dumplings? T klinkt nu al lekker, haha. Maar geen idee wat t is!Het is een Amerikaans gerecht. Iet uit de Zuidelijke staten. Kippensoep met balletjes erin. Als je googlet zie je plaatjes. Ik kan hier nog steeds geen plaatsje plakken....
http://www.cookingcache.c ... ddumplings.shtml?rdid=rc1
maandag 19 april 2010 om 17:59
quote:Cherise1981 schreef op 19 april 2010 @ 17:19:
Wij zaten afgelopen weekend in Roompot park. Elke avond uit eten en geen 1 avond lekker gegeten. Beetje jammer en wel behoorlijk aan de prijs.
Vreselijk altijd die Centerparks, Landal, Roompot parken! Als culi wil ik altijd een beetje goed eten, maar op al die parken is het zeer middelmatig eten voor veel geld.
Wij zaten afgelopen weekend in Roompot park. Elke avond uit eten en geen 1 avond lekker gegeten. Beetje jammer en wel behoorlijk aan de prijs.
Vreselijk altijd die Centerparks, Landal, Roompot parken! Als culi wil ik altijd een beetje goed eten, maar op al die parken is het zeer middelmatig eten voor veel geld.

maandag 19 april 2010 om 18:03
Oh, MV, wat naar dat nu ook nog je auto kapot is! Gatverdamme, wat kun je daarvan balen... het lijkt wel alsof dat soort dingen altijd allemaal tegelijk komen, zodat je onmogelijk genoeg geld hebt om t allemaal tegelijk te vervangen. Bah!
Hoop voor je dat je een oplossing vindt of dat het ergens toch nog wat mee gaat vallen.
Hoop voor je dat je een oplossing vindt of dat het ergens toch nog wat mee gaat vallen.

maandag 19 april 2010 om 19:43