EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vandaag rollade gebraden en deel ervan opgegeten met krieltjes uit de oven en een lekkere salade (sla, tomaat, augurk, kaas, nootjes en lekkere dressing).

Sinds enkele weken "kan" ik rollade braden. Durfde er nooit aan te beginnen, maar nu ben ik helemaal om!
Ach MV, wat heb jij een paar baaldagen. Dikke

Ik heb uit het werk snel een tosti gemaakt want ik heb me opgegeven als collectant en kan alleen vanavond collecteren. Heb een lamme arm van de bus dus dat is goed nieuws. Heb nu wel weer ontzettende honger en ga me vergrijpen aan een zak paprikachips.... lekker toetje....
quote:nazife schreef op 19 april 2010 @ 19:18:

dyaa, ik heb dat vaker...vind ik er zelf niks aan maar nazman slikt bijna zijn bestek door van enthousiasme.Hahaha, Naz, ik zie het gewoon voor me! (weet niet hoe je man eruit ziet..)
owww MV wat een ramp voor je!!! altijd erg he die apk.de mijne heeft ut overleefd,tenminste er moet iets aan gedaan worden maar valt nog te behappen.maar had de nacht er voor niet geslapen.tis ook al een oud beestje.hopelijk komen er vlug betere tijden voor je!!!
koreveen: 1.80, licht getint, heel donker haar(kort) en donkere ogen en de meest goddelijke lippen (ok en nu stoppen met die opschepperij en slapen!)
Hartige taart! Met geitenkaas, kookroom en groenten. Mjam.
Ha, Naz, bedankt voor de beschrijving. Klinkt goed! Maar dan moet ie wel stoppen met z'n bestek door te slikken!
ja het ziet er niet uit, zo'n buik waar allemaal vorken uit steken
risotto, speklapjes, salade
vanavond de restjes van gisteren, er was nog couscous salade over een aardappelsaalde en wat stukken Turks brood. Die gaan even in de oven zodat ze weer knapperig worden.

MV wat ontzettend balen dat nu ook je auto nog eens een keer niet door de APK komt, dat gebeurt nou altijd als er 1 ding misgaat dan volgt er vaak meer! Hoop dat je in elk geval tijdelijk een PC kan lenen dan voel je je waarschijnlijk minder afgesloten van de buitenwereld.

Om nog even terug te komen op het eten in bungalowparken. Ik ben recentelijk in Hof van Saksen geweest en daar heb ik voor het eerst in een bungalowpark goed gegeten. Vooral het Italiaanse restaurant (geen pizza en pasta) was echt heel goed. Je betaald er wel voor maar dat heb ik er wel voor over. (dat slechte eten is vaak ook niet eens goedkoop volgens mij)
Vanavond de broodsalade van Jamie Oliver. Sporten vanavond, dus weer niet al te zwaar eten.

Enne...is er iemand die weet hoe het met de foodsurfingdate is? Of ben ik nu echt te veel aan het zeuren?
Ik maak vanavond een hartige taart met italiaanse groenten, en een salade met rozijnen, mandarijntjes, kaas en kerrie.

Heb ik nu al trek in!
Gebakken aardappelschijfjes, snijbonen en een vegaburger.
Liever elitair dan een pauper!
vanavond sportavond voor de kinderen dus voor de verandering maar weer eens macaroni!

MV ik hoop dat jouw auto snel en zonder hoge kosten weer gemaakt kan worden
Andijviestamppot, nu al zin in!
pita broodje,gesudderde kippenpootjes met masalakruiden en gemende salade en yogurthsaus erbij.

morgen ga ik aardbeienyogurthijs maken,donderdag vanilleroomijs en roti maken.

krijg nl vrijdag 5 aanschuivers.

vrijdag maak ik nog appelcitroentaartjes,want die komt lauwwarm bij het nagerecht.
Ik zag spinaziestamppot langskomen. Weet niet meer wie? Wat doe je daar doorheen? Misschien dat dat het wordt vanavond, want kan echt ff niks bedenken...
de witlof moet op dus die wordt gestoomd en dan met kaas onder de gril. Nu de rest nog bedenken.
Ik was niet degene die het hier noemde maar zelf vindt ik het lekker met een lepeltje pesto, wat pijnboompitjes en reepjes zongedroogde tomaatjes!
Ik vroeg 't me ook al af Mittens. Maar ik heb Age al even niet gezien, en die is van de organisatie...

Vandaag ga ik iets Ramen/noodlesoup achtigs flansen.
Door de spinaziestamppot is een (blauwe) kaas denk ik ook erg lekker!

Vanavond eet ik gnocchi met een aubergine-tomaatsaus.
Ik eet vanavond brood, want heb Yoga. Ik denk 2 boterhammen met gebakken ei, kaas en komkommer. Als toetje fruitsalade.
verse tuinboontjes (alleen maar van die hele kleintjes!) met zilvervliesrijst en valess.
Restje van de rollade van gisteren,afbakbroodjes uit de oven en wat sla en komkommer erbij.
Rostirondjes,komkommersla met feta en een vegetarisch ding van de ah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven