Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
dinsdag 20 april 2010 om 18:50
Ik ben weer met meerdere pagina's bezig. De 1 woord telkens opnieuw schrijven opdracht is best nog lastig. Tenminste bij mij...op de een of andere manier wordt het woord "vreemd". Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar als ik steeds hetzelfde woord schrijf, ga ik twijfelen of het wel zo wordt geschreven. En het wordt gewoon een gek woord. Alsof ik de letters wel afzonderlijk lees, maar mn hersens het woord niet meer herkennen. Maar dat ligt denk ik aan mij
En ik heb alvast de strookjes gekleurd waar je een papieren ketting van moet maken. Ik denk dat het vanavond wel af komt. Dus de foto's volgen.
En ik heb alvast de strookjes gekleurd waar je een papieren ketting van moet maken. Ik denk dat het vanavond wel af komt. Dus de foto's volgen.
dinsdag 20 april 2010 om 19:40
quote:Dushi74 schreef op 20 april 2010 @ 09:19:
Hahaha Soleil, ik had al het stiekeme vermoeden dat jij ook zulke "onzin" kan/kon uitkramen. Geweldig!!
Noah, mooi motto!
En weer mooie pagina's Chayuz!
En echt, nog nooit naar de Efteling geweest? Je weet niet wat je mist, gauw eens gaan hoor als je de kans hebt.
Wij gingen vroeger zeker 1 keer per jaar
Hahaha Soleil, ik had al het stiekeme vermoeden dat jij ook zulke "onzin" kan/kon uitkramen. Geweldig!!
Noah, mooi motto!
En weer mooie pagina's Chayuz!
En echt, nog nooit naar de Efteling geweest? Je weet niet wat je mist, gauw eens gaan hoor als je de kans hebt.
Wij gingen vroeger zeker 1 keer per jaar
dinsdag 20 april 2010 om 21:18
dinsdag 20 april 2010 om 21:30
quote:Fieka schreef op 20 april 2010 @ 18:50:
Ik ben weer met meerdere pagina's bezig. De 1 woord telkens opnieuw schrijven opdracht is best nog lastig. Tenminste bij mij...op de een of andere manier wordt het woord "vreemd". Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar als ik steeds hetzelfde woord schrijf, ga ik twijfelen of het wel zo wordt geschreven. En het wordt gewoon een gek woord. Alsof ik de letters wel afzonderlijk lees, maar mn hersens het woord niet meer herkennen. Maar dat ligt denk ik aan mij
DDat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken
DDat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken
dinsdag 20 april 2010 om 21:40
Oh oh oh oh Ik heb het hier al eerder geschreven: ik heb géén geduld. En toch weet ik mezelf elke keer weer tot monikenwerk-projectjes te zetten bij dit boek Nu weer bij mijn 2e cirkelpagina en de Draw lines while in motion. Soms heb ik het idee dat het nooit afkomt
Ik weet wel waarom dit wrecken zo verslavend is: je wordt gewoon high van alle verf-, inkt- en lijmstoffen
Ik weet wel waarom dit wrecken zo verslavend is: je wordt gewoon high van alle verf-, inkt- en lijmstoffen
dinsdag 20 april 2010 om 21:49
hahaha nou inderdaad Soleil, dat zou heel goed kunnen
hmm misschien moet ik mij toch maar een keer voornemen om naar de efteling te gaan, idd ik hou ook van die kneuterigheid maar is het serieus 29 euro????? vind ik nogal wat!
oeh binnenkort ga ik mijn Journal uitlaten
een collega van mij heeft hem nu ook, dus gaan we het boek uitlaten als we de kinderen lopend gaan ophalen hihi!
hmm misschien moet ik mij toch maar een keer voornemen om naar de efteling te gaan, idd ik hou ook van die kneuterigheid maar is het serieus 29 euro????? vind ik nogal wat!
oeh binnenkort ga ik mijn Journal uitlaten
dinsdag 20 april 2010 om 22:55
quote:_69_ schreef op 20 april 2010 @ 21:30:
[...]
Dat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken Ik stop zodra ik denk...hmmm gek woord eigenlijk, muziek. Daarom ben ik al meer dan een week ermee bezig. Maar het is bijna af.
[...]
Dat heb ik ook, daarom had ik voordat ik begon aan die pagina heel wat woorden eerst op klad geschreven om te testen of ik t ging volhouden zonder fouten te maken Ik stop zodra ik denk...hmmm gek woord eigenlijk, muziek. Daarom ben ik al meer dan een week ermee bezig. Maar het is bijna af.
dinsdag 20 april 2010 om 23:28
Mooi Fieka, je slingerpagina. Was zeker bijna zonde om te verknippen
Mijn 2e "cirkel"pagina is af (hij móest en zou af vandaag ). Geïnspireerd op het werk van Victor Vasarely:
Maar dan dus uhm.... anders
Hé, alles was open to interpretation toch en nergens staat dat die hele pagina vol moet staan met cirkels. Toch?
Mijn 2e "cirkel"pagina is af (hij móest en zou af vandaag ). Geïnspireerd op het werk van Victor Vasarely:
Maar dan dus uhm.... anders
Hé, alles was open to interpretation toch en nergens staat dat die hele pagina vol moet staan met cirkels. Toch?
dinsdag 20 april 2010 om 23:42
dinsdag 20 april 2010 om 23:47
quote:[message=5789733,noline]Fieka schreef op 20 april 2010
Ja het was bijna wel zonde....maar ik wist vooraf dat de schaar erin moest. En ik heb er een mooie slinger voor terug
Nou ja, hóeft niet hè. Er staat nergens dat je die slinger per se van díe pagina in het boek moet maken. Of überhaupt van een pagina in het boek
Hihi, ik word steeds beter in het "out of the box"-denken geloof ik
Hoewel ik dat wel een blegh-term vind.
Ja het was bijna wel zonde....maar ik wist vooraf dat de schaar erin moest. En ik heb er een mooie slinger voor terug
Nou ja, hóeft niet hè. Er staat nergens dat je die slinger per se van díe pagina in het boek moet maken. Of überhaupt van een pagina in het boek
Hihi, ik word steeds beter in het "out of the box"-denken geloof ik
Hoewel ik dat wel een blegh-term vind.
woensdag 21 april 2010 om 01:06
Ik heb een (megazwaar) boek met alle werken van Escher. Die is nog van toen ik een jaar of 12 was. Ik zit nu (ondertussen 40) samen met mijn dochter nog regelmatig te bladeren en verwonderen.
Iets in je tekening bracht de naam naar boven
Je zit inderdaad goed in de "flow" En dan te bedenken dat je er eigenlijk niet aan wilde beginnen
Iets in je tekening bracht de naam naar boven
Je zit inderdaad goed in de "flow" En dan te bedenken dat je er eigenlijk niet aan wilde beginnen
woensdag 21 april 2010 om 07:44
Meiden, dat ziet er weer goed uit!!
Ik heb mijn wreckie van het werktoilet verlost en heb me gisteren weer wat uit zitten leven, ik heb onder andere het ding kei hard tegen de vloer aan staan smijten en m'n voeten erop geveegd. Vandaar dat ie enigzins misvormd wordt...
Ook heb ik het konijn zover gekregen om er aan te knabbelen:
De witte dingen pagina (niet 100% wit maar ik vond het wel kunnen):
En de voorkant inmiddels opgeleukt met wat gevlinder:
Ik heb mijn wreckie van het werktoilet verlost en heb me gisteren weer wat uit zitten leven, ik heb onder andere het ding kei hard tegen de vloer aan staan smijten en m'n voeten erop geveegd. Vandaar dat ie enigzins misvormd wordt...
Ook heb ik het konijn zover gekregen om er aan te knabbelen:
De witte dingen pagina (niet 100% wit maar ik vond het wel kunnen):
En de voorkant inmiddels opgeleukt met wat gevlinder: