Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:vrouw1968limburg schreef op 21 april 2010 @ 19:52:

Hee Noa_lynn, je hebt volgens mij vandaag nog niks over je buurman gezegd , nog steeds niks te melden?

Nee helaas..

Heb de buurman nog steeds niet gezien of gesproken.

Hij woont doordeweeks samen geloof ik, heeft ie pas verteld.

Maarjah nu moet ik hem wel dubbel missen, en hoop ik in stilte dat ik hm wel snel ga spreken.

Wordt zo wel spannend wie nu van mij een kaartje gaat ontvangen .

Komen steeds meer mogelijke kanshebsters bij...
Tine!!! ik ben al voor je aan het duimen voor goed nieuws aankomende vrijdag! spannend hoor

hier vandaag weinig pcnieuws.. sneu! geen hurrays en een lege brievenbus!
Oh, nog 2 kaarten en ik heb er 60 verzonden!

15 verschillende kaarten vrouw uit limburg? Da's veel ja! Ik heb m'n eerste verzonden kaarten bijna allemaal niet online staan, want die had ik zelf niet geupload en de ontvangers dus ook niet, helaas...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:noa_lynn schreef op 21 april 2010 @ 19:43:

[...]

Haha, Ik hoop het voor je .

Ik zie dat er meer gegadigden in de race zijn...

Ik ook maar ik woon in BE :P Dus dat zal het wel niet zijn.

Geen hurray's en geen kaartjes vandaag! De meeste zijn ook nog onderweg, Rusland 10 dagen dus dat duurt nog even, de rest zit pas sinds gisteren in de bus wegens het wachten op de postzegels. Dus ik verwacht ze pas volgende week :-)
Als jij geen hurray had vandaag en in BE woont... hihi...

nope, dan ben je geen gegadigde... Jammer!
quote:vrouw1968limburg schreef op 21 april 2010 @ 19:52:

[...]

Maar heb nu van mijn 29 verzonden kaartjes er 15 favouriet, hebben jullie dat nou ook zo veel favo's?

Ik heb bijna al mijn verzonden kaarten ingescand (3 niet) en 32 van de 64 ingescande kaarten zijn favoriet, het blijft telkens 50 %. Wel leuk!
quote:Janna80 schreef op 21 april 2010 @ 20:16:

Als jij geen hurray had vandaag en in BE woont... hihi...

nope, dan ben je geen gegadigde... Jammer! Jawel, ik sta nog 4 kaartjes achter, dus wie weet :P (of wordt mijn adres echt opgevraagd op de dag dat ik mijn hurray krijg?)
quote:StefanieV schreef op 21 april 2010 @ 20:20:

Jawel, ik sta nog 4 kaartjes achter, dus wie weet :P (of wordt mijn adres echt opgevraagd op de dag dat ik mijn hurray krijg?)Ik denk dat die onderweg zijn. Want volgens mij geven ze je adres aan iemand anders kort nadat jij een hurray hebt gehad.
Oooh weer iets bij geleerd :-) Dank je!
Weet het niet zeker hoor
Ik had wel een hurray maar ja, woon niet in NL...
Snjókorn falla, á allt og alla
Janna, Litouwen heeft er bij mij 11 dagen over gedaan.

Ga zo weer duiken (lees mijn bed in).

Dus tot morgen met hopelijk veel pc-nieuws!!!
Hoi dames,

Noa-lynn, je buurman houdt te spanning erin, fijn!

Hoe was je dag verder?

Hier helaas geen pc nieuws. Alle 5 onderweg, die naar Rusland al een dag of 25...

Als het goed is zijn er wel 3 naar me onderweg....

Ik ga nu met meer plezier in mijn brievenbus kijken. Kijk alleen erg veel in mijn mailbox als ik thuis ben. Hoezo verslavend PC?

Groeten!
Ik had vandaag geen Hurray maar ik had wel een leuk en lief kaartje van een forummer op de mat!

Tnx, Chrisy

Ik ben nog een beetje hyper. Larf heeft vandaag gevoetbalt voor de schoolkampioenschappen van ons durp. En ze zijn kampioen geworden!

En wat voor wedstrijden! Zo die waren toch zenuwslopend zeg! Tot 2x toe gelijkspel en dan met strafschoppen winnen. Ze hebben er echt voor gestreden. Pas om half 10 waren we thuis. Ben zelf ook kapot

Duik dus ook lekker mijn bedje in....

Morgen lees ik bij en reageer ik.
quote:Jenneke_1980 schreef op 21 april 2010 @ 21:37:

Noa-lynn, je buurman houdt te spanning erin, fijn!

Hoe was je dag verder?

Vandaag was een betere dag, zeg maar de beste van 1,5e week..

Nu wel enorm last van mn hoofd, dat is mn straf voor het te actief zijn vandaag .

Morgen gesprek met mn leidinggevende om maandag weer aan het werk te gaan.

Ben benieuwd hoe dat gaat lopen zowel het gesprek als het uiteindelijke werken.

Merk wel dat veel mensen om mij heen overspannen zijn onderschatten en denken dat je dan alles kan doen wat je wilt, want je bent toch hele dagen thuis..

Dat ik me een slag in de rondte ren naar de artsen en nergens rust ervaar is een ander.

De buurman is een schat, maar oww wat wil ik graag dat ie even laat weten dat ie het kaartje leuk vond .
Nou het kaartje is vast en zeker niet naar mij... ik val af... .:(

Heb helaas pindakaas geen hurray ontvangen...

Ben benieuwd wie het kaartje dan wel krijgt!!!

Ja overspannen zijn dat zie je niet aan de buitenkant, ik heb weleens gezegd, je kan wat dat betreft beter 2 benen gebroken hebben, dan hebben de mensen er alle begrip voor ( tot het gips er weer af is) dan dat je overspannen bent, want men ziet dat niet aan de buitenkant!!!

Eerst aanjezelf denken he noa-lynn!

Vandaag, vanavond een creatieve bui gehad hahahah leuk met papiertjes en lint bezig geweest... Hahaha.. af en toe heb ik zo'n inval... als ik me verveel
Ja, stom is dat het Noa_Lynn. En als je dan even boodschappen doet of iets in de stad loopt voel je je al helemaal schuldig, zeker als je iemand tegenkomt... Echt stom! Terwijl dat met een gebroken arm wel 'zou mogen'...
quote:justme80 schreef op 21 april 2010 @ 22:13:

Nou het kaartje is vast en zeker niet naar mij... ik val af... .:(

Heb helaas pindakaas geen hurray ontvangen...

Ben benieuwd wie het kaartje dan wel krijgt!!!

Ja overspannen zijn dat zie je niet aan de buitenkant, ik heb weleens gezegd, je kan wat dat betreft beter 2 benen gebroken hebben, dan hebben de mensen er alle begrip voor ( tot het gips er weer af is) dan dat je overspannen bent, want men ziet dat niet aan de buitenkant!!!

Eerst aanjezelf denken he noa-lynn!

Sorry Justme, het kaartje slaat jouw brievenbus dit keer over ..

Wil je best een kaartje sturen hoor .

Verder is het zeker waar dat je beter zichtbaar iets kan hebben dan iets psychisch zoals overspannen zijn en depressief.

Nu ben ik 'gelukkig' niet depressief erbij, maar heb er wel ervaring mee.

Toen was er ook niet of nauwelijks begrip.

Opmerkingen als '19 en depressief.. nee dat kan niet' of 'zo jong.. dan ben je niet depressief'.

Kon dr kwaad om worden en nu zeg ik het ook tegen de bekenden dat het wel wat lastiger ligt dan hun het schetsen.

Een vriend zei dat ik nu mooi de hele dagen vrij zijn kon besteden aan solliciteren...
Klopt Janna, vorige week dinsdag mn eerste dag thuis en heb bijna de hele dag gehuild omdat ik me zo schuldig voel.

Nu heeft de huisarts me gelukkig 'voorgeschreven' dat ik veel buitenshuis moet gaan en lekker de frisse lucht in maar wennen was het zeker..

Mn moeder zei vandaag dat mn vader en zij het niet hebben zien aankomen en mn zus ook niet.

Wel dachten ze meteen aan weer een depressieve periode omdat dat al 2 jaar achtereen is voorgevallen in april/mei als terugvalmoment.

(Hoop dat ik intussen niemand verveel met mn verhalen over het ziek thuiszijn..)
Nou, dat soort dingen is gewoon goed &%$# dus daar verveel je niemand mee hoor. En als je wilt kun je op pysche vast meepraten met een topic, mocht je het zelf vervelend vinden om het er hier over te hebben.
@noa_lynn: Ik zou me er ook echt kwaad om maken als mensen zeggen van 'goh lekker dagen thuis', alsof het een soort vakantie is terwijl je keihard aan het werken bent (aan jezelf!)! Maar alleen jij weet wat goed voor je is en je moet proberen je niets van dat soort opmerkingen aan te trekken, hoe lastig ook! Sterkte met alles! Geloof in jezelf!

Spanning alom wie het kaartje krijgt..................Ik heb geen hurray gehad vandaag dus helaas.........

Hebben jullie trouwens allemaal een scanner? T lijkt wel of iedereen z'n ontvangen en verstuurde kaarten altijd inscant, maar ik heb geen scanner... Hmmm

Ik wil graag meedoen met de hyvesruil, wie o wie gaat hem nu organiseren?

Had vandaag veel post: een boek voor mijn studie, een kaartje uit Zwitserland, en een boek wat ik mag gaan lezen voor het viva boekenpanel hier van de site (wie kent het concept?) Ik moet het voor 4 mei uitlezen en er een recensie van schrijven, ben benieuwd. Gaat over de babyroof in argentinie ten tijde van 1976 en de dwaze moeders!
quote:Zazana1985 schreef op 21 april 2010 @ 22:43:

Hebben jullie trouwens allemaal een scanner? T lijkt wel of iedereen z'n ontvangen en verstuurde kaarten altijd inscant, maar ik heb geen scanner... Hmmm

Ik maak er altijd een foto van. Moet je de flits uitzetten.

Ik wil graag meedoen met de hyvesruil, wie o wie gaat hem nu organiseren?

Sweetcandy, tenzij die 't aan iemand anders overdraagt
quote:Zazana1985 schreef op 21 april 2010 @ 22:43:

@noa_lynn: Ik zou me er ook echt kwaad om maken als mensen zeggen van 'goh lekker dagen thuis', alsof het een soort vakantie is terwijl je keihard aan het werken bent (aan jezelf!)! Maar alleen jij weet wat goed voor je is en je moet proberen je niets van dat soort opmerkingen aan te trekken, hoe lastig ook! Sterkte met alles! Geloof in jezelf!

Het vervelendste is nog dat deze persoon/vriend van me mij best goed kent op het psychisch vlak en dan zegt me te begrijpen en tegelijkertijd suggereerd dat je toch tijd genoeg hebt omdat je niet werkt.

Feit is dat je het niet 'kan'.

Ben blij dat jullie hier het wel begrijpen.

Verder ga ik morgen verder zoeken op het forum, naar topics over overspannen zijn enzo.

Nu mn bed in, morgen een gesprek waar ik nu al tegenop zie .
Niet piekeren, dat helpt toch niets.

En je kunt de vragen of dingen die je wilt bespreken even opschrijven en meenemen morgen!

Succes morgen en slaap lekker!

Tine, ik heb vanavond heeerlijk in mijn kaartenbak zitten snuffelen. Heb ze allemaal één voor één bekeken, behalve de IDrukker kaarten. En dat zijn er heel wat in totaal. Morgenvroeg direct de vier kaartjes posten! Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws voor ons hebt, dat is je wel gegund!

Jenneke, Rusland duurt vaak erg lang.. Nog even geduld dus!

Noa_Lynn, probeer lekker te gaan slapen en niet teveel te piekeren. Succes morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven