Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Coe, nu al visite? Da's vroeg! En al dat duwen is dan weer goed voor de lijn.



Vandaag niet veel op mijn lijstje staan. Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Ieuwk, ratten, dat is nog smeriger dan muizen (lijkt maar zo, maar muizen zien er schattig uit).

Druifje, mss kun je nu je huis nog oninteressant voor rat maken door je konijn groene biks aan te bieden, van die saaie. Of leen een kat. Anyways, ik hoop dat je het pokkebeest nooit meer ziet.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Duif, ratten zijn nooit leuk. Het voer weg houden is ook geen optie. Misschien een rattenval laten plaatsen door zo een specialist



Jonna, dat is goed, de CM komt ook vanavond pas en wij hebben al heelveel andere dingen geregeld op het lijstje . En dat is meer als genoeg. Hahahaha kusje, over dat zeg ik ook altijd tegen een bewoner



Coe, wat zijn ze bij jouw vroeg



Nu even zwaaien want ik moet er zo vandoor



Mijn lijstje

- boeket uitzoeken

- manicure dinges bellen

- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken

- boodschappen doen

- wachten op pakketje (de derde in een week)

- en wat opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mamz, foto scannen en op de BH! En de mini-meet is met Sterretjee.



Druif, ik las het al op je Hyves. Yek! Volgende keer (als die komt natuurlijk) met een bezem te lijf gaan!



Jammer Rainz, maar ik vind je zo'n stoer wijf he? Je doet het allemaal maar mooi! Gaat het net zo goed als afgelopen zaterdag met je?
Alle reacties Link kopieren
De koffie staat aan. Rainz is zo hier.



Getver Druif een rat. Heb je geen kat? Die van mij vangt ze. Er ligt regelmatig weer zo'n zwart beest in mijn tuin. Gelukkig neemt ie ze niet mee naar binnen. En gek als ik ze goed bekijk zijn ze best wel mooi met hun glanzende zwarte vacht. Alleen het idee.

Wij moeten meteen de gemeente bellen als we een zwarte rat hebben gevonden. Het is hier een plaag geweest. Alleen weten we natuurlijk nooit waar onze kat ze heeft gevangen.

Je moet er ook nog voor uitkijken hoor. Ze dragen vaak enge ziektes met zich mee. Maar het konijn is er dus al aan gewend. Daar is Rainz.
Alle reacties Link kopieren
Zwaai je dan even als je langsrijdt buuf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Goh Rainz ben ik je vergeten te vragen of je de taart wilt maken.

Voor volgende week donderdag. Ik kom hem dan wel halen.

Lukt dat? Anders moet ik iets anders verzinnen. Het thema is dus spoken en zo.

Het was gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Komt in orde Zoeb. Gaat een hele mooie spooktaart worden!



Het was idd gezellig :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje

- boeket uitzoeken

- manicure dinges bellen

- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken

- boodschappen doen

- wachten op pakketje (de derde in een week)

- en wat opruimen



toevoeging uitgebreid in bad, gewoon omdat het kan vandaag



de braderie was maar stom, dus ik ben er niet overheen gelopen. De kraampjes die ik zag hadden allemaal hetzelfde dus dan is er niets aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Van mijn lijstje is nog niet veel terecht gekomen:

Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.



Mijn oma was net op visite en is wat langer blijven plakken dan waar ik rekening mee had gehouden. Nu eerst naar de Kwantum, als ik dan terugkom doe ik de keuken en dan vanavond stofzuigen en dweilen. De boodschappen verplaats ik naar zaterdag, heb nog genoeg voorraad voor vandaag, morgen en zaterdagochtend, dus heel hard is het nog niet nodig.



Misschien straks nog even bij mijn moeder binnenstappen, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe lang het duurt bij de Kwantum.



Its, ik geloof dat ik jouw voorbeeld van uitgebreid in bad ga volgen vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Had een gezellige mini-meet! Lekker bijgekletst en gezwaaid naar Its!

Nieuw topic op Lijf en Lijn geopend, dus mensen? Even kijken
Alle reacties Link kopieren
Oh een bad, wat lijkt me dat lekker!

Jammer genoeg heb ik een badder-verbod opgelegd gekregen van de huisarts ivm de jeuk.



Rainz, volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik vind je echt een kanjer.



Veel plezier bij de reportage morgen Buuf!



Its, zoek je zelf je boeket uit?

Hier is het de gewoonte dat de bruidegom dat voor je doet.



Zoeb, die foto's van Nienke zijn prachtig.





Ook een voor Gelfje.



Wacht, ik gooi er maar even een group tegenaan, Teletubbies!



Waar is Boro trouwens?

En wie mis ik nog meer?



Ik heb vandaag ondanks dat ik mezelf nog steeds niet top voel:

Getennist

Koffiegeleut

Ingepakt op toneel (we moeten verhuizen naar een nieuwe locatie)



Ik moet nog:

Stofzuigen

Koken.

Naar de bloemenwinkel.

Met gladiolen naar de avondvierdaagse (vriendin loopt vanavond de 10km uit)

Meteen even langs bij zieke tante.



Tot later
Alle reacties Link kopieren
JAAA! Gordijnen zijn besteld! Over een week of 3 zijn ze klaar en kan ik ze ophalen. Ik hoop tegen die tijd ook een matras en lattenbodem te hebben, dan kan ik in mijn nieuwe slaapkamer gaan slapen!





Jullie zijn lief
Alle reacties Link kopieren
rainz, misschien voel je je niet zo op het moment. Maar je doet het wel en als die klap komt zit jij mooi in een huis wat jouw plekje is.



Ik was er buuf, maar nu zijn jullie weg



Goldie, dat schijnt inderdaad traditie te zijn. Maar ik heb liever overal de controle over. Het is dat ik mijn vrijgezellenfeest niet zelf mag regelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogge!

Ik heb even de fut niet om op iedereen te reageren, dus ik doe een teletubbie

Ik ben zoooo moe!



Lijstje;

- werken

- slapen tot ik moet gaan koken (tien armzalige minuutjes)

- afzuigkap weer in elkaar zetten

- koken

- ramen lappen

- Marelsman de tuinen laten doen

- was opruimen

- waar ik verder nog aan denk.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Its, ik heb me ook niet aan die traditie gehouden. Fijn mijn eigen boeket uitgezocht, zodat ik tenminste zeker wist dat er de bloemen inkwamen die ik mooi vond, dat het model eruit zag zoals ik dat wilde en dat de kleuren die ik wilde erin voorkwamen.
Alle reacties Link kopieren
he lieve dames en heer



Even een van mij voor jullie.

Erg moe, niet zoveel postzin



Vanavond 4 weddings & a funeral op tv, meende dat er hier wel Hugh G liefhebsters waren. Ik vind 'm niets maar ga vanavond maar even lekker dom bankhangen denk ik

Morgen weer controle, gelukkig. (en arbo en fysio... heerlijk, dat medische bij een zwangerschap )
Alle reacties Link kopieren
Navond



Buuv, ik kan niet scannen. Foto staat op de site van de krant maar dan is zoon nog slechter te zien dan in de krant:





Hele leuke post gekregen vandaag



En ik ben bij de Emmaus ouderwetse koekblikken gaan kopen om mijn vensterbank voor wat leuker eruit te laten zien. Nu nog de rommel van die vensterbank weren en zo steeds een stukkie verder naar een gezellig huis.



Middelste heeft zeergoed gescoord voor zijn spreekbeurt
Alle reacties Link kopieren
Mamz, was middelste ook zo trots? Leuk hoor, in de krant!!

En goed gedaan van Middelste!



Its, was jij ook bij Ikea dan? Of bedoel je iets heeeeel anders en lees ik met mijn ogen dicht?



Gold, dank! Gaat zeker weer lukken!



Lekker gesport vanavond en een daarna een spijkerbroek gescoord!



Nu benen op tafel en niet te laat naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Die hele klas was trots, er staan er best wel veel wel op de voorgrond. Middelste had een rolletje tijdens het concert en haalde daar dus zijn trots uit (nou ja, hij is nogal down to earth, hij hoefde alleen maar in een bed te liggen/zitten) maar is op deze foto niet te zien (rechtsachter het meest rechtse mannetje in rood).



Ik ga ook vrij snel te bedde. Forum was te interessant vandaag, ik hoop morgen wat meer tijd voor mijn studieboeken te vinden.
Alle reacties Link kopieren
nee, ik was op jullie topic en op de meest foute braderie ooit



Mamz, wat leuk voor middelste
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Zijn braderieën niet altijd fout dan Its?



Helleu trouwens!



Vandaag gewerkt, nog veel gedaan ook!

Morgen lekker vrij!



Ik ga naar bed, morgen doe ik weer sociaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



het lijstje:

- werken

- arbo

- gynaecoloog

- fysio (hopelijk even rusten tussendoor ergens)

- boodschappen

- koken

- bezoek



Fijne dag allemaal!
Moggu!



Het belooft een mooie dag te worden

Zometeen met zoon terug naar het ziekenhuis,hopelijk krijgt ie loopgips.

Zondag is het hier braderie(op het terras best uit te houden



Lijstje vandaag:

stofzuigen

keuken opruimen

boodschappen

wassen

bedden kids verschonen



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Môgge meissies en maegdje.



Coe succes straks in het ziekenhuis. Ik hoop ook dat ie loopgips krijgt en dat jij slaafje af bent.



Gisteren zijn middelste zoon schoondochter hier komen eten.

Schoondochter loopt nu al 8 weken met haar arm in het gips. Dinsdag terug en als er dan nog niet voldoende bot is aangemaakt moet ze onder het mes. Ze heeft er zich nu bij neergelegd dat het waarschijnlijk met gips niet gaat lukken.



Oh Coetje dat is niet om jou in de put te duwen. Bij jonge kinderen geneest het altijd heel snel. Geniet hij nog van alle aandacht? Of is het een beetje geluwd inmiddels.



Mamz leuk dat hij in de krant stond.



Oh barsten de braderieën weer los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven