Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:Viva Angel4 schreef op 22 april 2010 @ 23:01:

Aan iedereen,

Wij zijn achter de schermen bezig om de situatie te bespreken.

Gezien het huidige tijdstip zullen we er morgen op terugkomen, hopelijk begrijpen jullie dat.

Met deze reactie kunnen jullie niet zoveel, dat weet ik, maar wij wilden graag laten weten dat jullie niet genegeerd worden en er echt druk mee bezig zijn.

het Angel team

Jaja nood aan de vrouw en dan wachten tot morgen.

Dat kan toch niet?

Maak meteen die bannen ongedaan! Dat zou jullie sieren.
quote:Spijker schreef op 22 april 2010 @ 23:02:

Noorwegen zit zo ongelofelijk op kinderenmishandeling, daar is zelfs een pedagogische tik ronduit verboden. Iemand heel toevallig het nummer van de noorse AMK bij de hand?
Tuurlijk, ze zijn er druk mee bezig maar een reactie of uitsluitsel geven kan niet. Logisch wel.
quote:Lunax schreef op 22 april 2010 @ 23:03:

Een hack toch blijkbaar niet Vinyl als het team het nu aan het bespreken is....Ik zie het ja... getsie, dan is het dus echt een weloverwogen besluit geweest van One? Heel vaag...
Zoveel valt er toch niet te bespreken? Eerst die bannen ongedaan en dan verder bespreken.
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 23:03:

Er is al een keer eerder een mod topic dichtgegooid. Niet zo lang geleden en toen kwam er een tijdelijk mod. topic terwijl het oude werde opgeschoond. Geen idee meer waar dat over ging. Iemand anders?

Ik weet het, was erbij, legde nog uit aan de nietsnappers hoe en wat.

Maar.....mijn geheugen is een gatenkaas en weet bij god (sorry) niet meer waar het nou om was.
quote:Viva Angel4 schreef op 22 april 2010 @ 23:01:

Aan iedereen,

Wij zijn achter de schermen bezig om de situatie te bespreken.

Gezien het huidige tijdstip zullen we er morgen op terugkomen, hopelijk begrijpen jullie dat.

Met deze reactie kunnen jullie niet zoveel, dat weet ik, maar wij wilden graag laten weten dat jullie niet genegeerd worden en er echt druk mee bezig zijn.

het Angel team

Angel, daar kan ik en velen met mij niet veel mee, kan me wel voorstellen dat jullie dit moeten bespreken.

Eén ding nog hierover, want ook forummers zijn hier achter de schermen mee bezig, dit is wat ik aan een medeforummer net mailde, zegt genoeg denk ik.

"ik heb vanmiddag en gisteren al wat reacties op dat topic achter gelaten.

Waanzinnig gestoord wijf is het!

Ik snap ook niet dat viva haar niet op de één of andere manier tot de orde roept.

Tuchtigen........ ik krijg kotsneigingen, zeker als je las over hoe zij dat doet..... zonder sporen na te laten, kots, kots, kots!

Waanzinnig gestoord en dat voedt 4 kinderen op...... Medelijden met die kinderen"

Ik wens jullie succes en alle wijsheid!
Ik heb het topic niet gevolgd, maar door deze comotie wel gelezen.

Viva stelt m.i. met deze actie dat je onder het mom van opvoedmethode je kinderen mag tuchtigen en dit nog uit mag dragen ook!

En dit terwijl de "gewone" corrigerende tik bij wet verboden is?

Als dit werkelijk is wat Viva uit wil dragen, count me in, dan wil ik hier ook niet meer komen!
Ik hoef niet besproken te worden hoor. Geef mij die ban zo maar.
quote:qwertu schreef op 22 april 2010 @ 23:07:

Ik hoef niet besproken te worden hoor. Geef mij die ban zo maar.Je hebt dezelfde gedachte als ik
quote:Etosha schreef op 22 april 2010 @ 23:05:

Tuurlijk, ze zijn er druk mee bezig maar een reactie of uitsluitsel geven kan niet. Logisch wel.scherp!
Hee Festen je avatar is ook weg.
Daar begint het mee, eerst je avatar weg en dan je hele account.
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 23:09:

Hee Festen je avatar is ook weg.huh?
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 23:04:

[...]

Iemand heel toevallig het nummer van de noorse AMK bij de hand?Heel toevallig niet nee. Maar misschien gewoon via AMK in Nederland proberen? Misschien kunnen die het dan weer doorsturen oid aan Noorwegen?
Je hebt een betonblok; het begin van het einde.
quote:Etosha schreef op 22 april 2010 @ 23:09:

Daar begint het mee, eerst je avatar weg en dan je hele account.nou owkee dan dat was het
quote:Festen schreef op 22 april 2010 @ 23:08:

[...]

scherp! Nou ja, kijk, waarschijnlijk moeten alle angels en Naomi (dat zijn dus zeven personen) dit via mail met elkaar bespreken en dan moet iedereen z'n plasje erover doen en dan moet er een tekst komen met uitleg en die moet ook dor iedereen worden goedgekeurd, maar ja, er is wel werk en kinderen en slaap en dat soort zaken dus ja, dat duurt dan even he?
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 23:06:

[...]

Ik weet het, was erbij, legde nog uit aan de nietsnappers hoe en wat.

Maar.....mijn geheugen is een gatenkaas en weet bij god (sorry) niet meer waar het nou om was. een trol zat te zuigen , werd geband en kwam met 5 andere nicks terug , en kwam verhaal halen in het mod topic. daarop werd flink off topic gereageerd en omdat de desbetreffende engel van die pijler toen niet aanwezig was heeft een andere engel het mod topic gesloten en een tijdelijk topic geopend.
quote:Etosha schreef op 22 april 2010 @ 23:09:

Daar begint het mee, eerst je avatar weg en dan je hele account.Lijkt me sterk. Mijn avatar is ook weg en ik kom hier net pas binnen. Heb niks meegekregen van het hele gebeuren en amper iets gepost.
quote:Bambi schreef op 22 april 2010 @ 23:11:

[...]

Lijkt me sterk. Mijn avatar is ook weg en ik kom hier net pas binnen. Heb niks meegekregen van het hele gebeuren en amper iets gepost.'t Was een grapje Bam.
quote:Etosha schreef op 22 april 2010 @ 23:10:

[...]

Nou ja, kijk, waarschijnlijk moeten alle angels en Naomi (dat zijn dus zeven personen) dit via mail met elkaar bespreken en dan moet iedereen z'n plasje erover doen en dan moet er een tekst komen met uitleg en die moet ook dor iedereen worden goedgekeurd, maar ja, er is wel werk en kinderen en slaap en dat soort zaken dus ja, dat duurt dan even he?Moet het tuuk wel binnen dat half uur per dag passen.......
quote:Helaholalalala schreef op 22 april 2010 @ 23:12:

[...]

Moet het tuuk wel binnen dat half uur per dag passen.......Oj, ja, die was ik effe vergeten.

[...]

Nou ja, kijk, waarschijnlijk moeten alle angels en Naomi (dat zijn dus zeven personen) dit via mail met elkaar bespreken en dan moet iedereen z'n plasje erover doen en dan moet er een tekst komen met uitleg en die moet ook dor iedereen worden goedgekeurd, maar ja, er is wel werk en kinderen en slaap en dat soort zaken dus ja, dat duurt dan even he?Die kinderen slaan ze gewoon met het latje weer naar hun nest hoor! Dus kom op met die verklaring, moet makkelijk vanavond nog kunnen!

[...]

Nou ja, kijk, waarschijnlijk moeten alle angels en Naomi (dat zijn dus zeven personen) dit via mail met elkaar bespreken en dan moet iedereen z'n plasje erover doen en dan moet er een tekst komen met uitleg en die moet ook dor iedereen worden goedgekeurd, maar ja, er is wel werk en kinderen en slaap en dat soort zaken dus ja, dat duurt dan even he?jaaaa dat duurt wel efkes(weken) een ban uit delen gaat heel snel..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven