Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Zoveel bijbelkennis en 'mijn man doet dat niet', ineens viel het kwartje. Eowynn aan het trollen?
Huh? Hoe kan het er weerop dan, met een permaban, dan ben je toch IP geblocked?

Waar staat dat dan?
Geen bijzonderheden
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 10:13:

Zoveel bijbelkennis en 'mijn man doet dat niet', ineens viel het kwartje. Eowynn aan het trollen?Eowynn?
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 10:13:

Zoveel bijbelkennis en 'mijn man doet dat niet', ineens viel het kwartje. Eowynn aan het trollen?He?? Jeetje, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar dat zal toch niet? (die deed zich de laatste keer toch als een enorm geemancipeerd type voor? ben ff de naam kwijt....)
Ik ben de kluts kwijt (en kan kan zo gauw geen gek topic vinden).
Ja, ik dacht ook dat ze een permaban had, ik begrijp het ook niet helemaal.
Ik heb het midden van dit gebeuren meegekregen en daarna niet meer kunnen bijhouden wat er allemaal gebeurde.

Mijn vraag: zijn de mensen die geband zijn tijdens het hele MrsC-gebeuren alweer terug?
Bedoelt Wuiles niet gewoon MrsC's laatste topic, over belonen en straffen?
quote:eleonora schreef op 25 april 2010 @ 08:42:

Ook ik heb gereageerd maar me totaal niet opgewonden hoor Wuiles. Ik had nog wel iets te zeggen naar aanleiding van haar posting en dat heb ik gedaan. Dat is alles.Dat klopt en mijn bericht was dan ook niet aan jou gericht. Punt blijft dat Mrs.C. voor sommigen de spreekwoordelijke rode lap belichaamt. Dat lijkt me teveel eer voor iemand die er al wekenlang eer in stelt zoveel mogelijk mensen te beledigen. Ik zeg: negeer meer en laat de Angels hun werk doen.
quote:Corrupted schreef op 25 april 2010 @ 11:24:

Ik heb het midden van dit gebeuren meegekregen en daarna niet meer kunnen bijhouden wat er allemaal gebeurde.

Mijn vraag: zijn de mensen die geband zijn tijdens het hele MrsC-gebeuren alweer terug?Allang!
Het topic is inmiddels verwijderd zie ik.
quote:Dana schreef op 24 april 2010 @ 16:10:

Verder even een voor FashionVictim: ik vind het knap dat je je nek durft uit te steken en hier zo open jouw kant van het verhaal durft te doen. En ik deel jouw angst voor een samenleving waarin mensen veel te ver gaan met het verklikken en aangeven van hun medemensen - maar omdat ik me hier nu al genoeg op mijn hals heb gehaald wil ik daar nu geloof ik liever even niet dieper op ingaan.

Eensch. Bij mij komt van FV het beeld op van een moeder die veel van haar kind houdt en die in een uitzonderlijke situatie een corrigerende tik uitdeelt. Dat is imho niet te vergelijken met ouders/opvoeders die hun macht misbruiken door een kind stelselmatig te tuchtigen.

Ik heb vroeger als kind ook wel eens een tik gehad van mijn ouders maar ik twijfelde nooit of ze van me hielden. En die tik was een zeldzaamheid. Ik heb er dan ook niets aan overgehouden.

Een kind slaan verdient geen schoonheidsprijs maar we moeten ook niet net gaan doen of elke tik meteen leidt tot een jeudgdtrauma.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Gelukkkig. Dan kan ik 'gewoon' in de zon gaan zitten.
Was Eowynn ook een trol dan? Die heeft hier toch jarenlang gewoon geforumd? Of haal ik nu twee namen door elkaar?
quote:delphicat schreef op 25 april 2010 @ 11:25:

Bedoelt Wuiles niet gewoon MrsC's laatste topic, over belonen en straffen?Ik refereerde aan het topic dat zij vanochtend opende: "Ik ben geen troll" (of zoiets). Inmiddels is dat verwijderd.
FV is cool. Ik vind Dana ook cool trouwens. Ik had niet ver genoeg teruggelezen en haar reactie niet gelezen en de commotie daarop, toen ik mijn eigen reactie plaatste. Ik zei heel in het kort hetzelfde als zij, maar kreeg daar juist totaal geen reactie op.

Mooi om te lezen dat het daarna gewoon een goede discussie werd met begrip over en weer.
quote:wuiles schreef op 25 april 2010 @ 11:33:

[...]

Ik refereerde aan het topic dat zij vanochtend opende: "Ik ben geen troll" (of zoiets). Inmiddels is dat verwijderd.Opende Mrs C dat? Onder haar eigen nick? En wordt er nu gesuggereerd dat Eowynn Mrs C was?
quote:Evidenza schreef op 25 april 2010 @ 11:33:

[...]

Opende Mrs C dat? Onder haar eigen nick? En wordt er nu gesuggereerd dat Eowynn Mrs C was?Dat kan ik uiteraard niet nagaan. De nick die vanochtend gebruikt werd was ikbengeentroll (of zoiets). Ik weet verder niets van Eowynn.
Wat was de strekking van dat topic van mrsC? Alleen om te melden dat ze geen troll is (wat op zich niet zo gek is als ze inderdaad geen troll is en die mogelijkheid laat ik nog steeds open)? Of had ze weer een staaltje godsdienstwaanzin voor ons?

Ik ben het trouwens met Wuiles eens, aangezien ze toch niet verandert en moedwillig provoceert en beledigt ga ik haar voortaan negeren (maar dat had ik al aangekondigd in haar time-out topic).
quote:yasmijn schreef op 25 april 2010 @ 11:20:

Huh? Hoe kan het er weerop dan, met een permaban, dan ben je toch IP geblocked?

Waar staat dat dan?

Als ik het goed begrepen heb krijg je eerst een permaban op je nick. Kom je daarna weer terug met een andere nick dan kan je een permaban krijgen op je IP adres.

Tenzij je een "variabel" ip adres hebt. Het heet anders maar ben even het woord ervan kwijt. Dan komen ze steeds onder een ander ip adres online en daar is weinig aan te doen dan steeds maar weer de nick te permabannen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:wuiles schreef op 25 april 2010 @ 11:35:

[...]

Dat kan ik uiteraard niet nagaan. De nick die vanochtend gebruikt werd was ikbengeentroll (of zoiets). Ik weet verder niets van Eowynn.

Geentrol kwam hij of zij weer op het forum.

Eowijnn een trol? Weet dat ze een keer geswitched is met naam maar dat kon iedereen in haar motto lezen. Ik heb nooit het idee gehad dat dingen onwaar waren. Haar andere nick is toch nog steeds hier op het forum?
Ik heb het al eerder gezegd; ik vind de stelling van FV en Mrscary totaal niet met elkaar te vergelijken. Hoewel ik het met beiden niet eens ben is het de toon en de intentie die maakt dat ik met de één wel een normale discussie kan wil voeren en met de ander niet.

En Dana vind ik een topper!

Zo!
[quote]iris1969 schreef op 25 april 2010 @ 11:46:

Wat was de strekking van dat topic van mrsC? Alleen om te melden dat ze geen troll is (wat op zich niet zo gek is als ze inderdaad geen troll is en die mogelijkheid laat ik nog steeds open)? Of had ze weer een staaltje godsdienstwaanzin voor ons?

quote]

Beiden ja.
quote:mylenevalerie schreef op 25 april 2010 @ 12:02:

[...]

Eowijnn een trol? Weet dat ze een keer geswitched is met naam maar dat kon iedereen in haar motto lezen. Ik heb nooit het idee gehad dat dingen onwaar waren. Haar andere nick is toch nog steeds hier op het forum?Ja, die vat ik ook nog steeds niet. Misschien kan Star uitleggen wat ze bedoelt?
quote:floor72 schreef op 25 april 2010 @ 12:02:

Ik heb het al eerder gezegd; ik vind de stelling van FV en Mrscary totaal niet met elkaar te vergelijken. Hoewel ik het met beiden niet eens ben is het de toon en de intentie die maakt dat ik met de één wel een normale discussie kan wil voeren en met de ander niet.

Ja, dat heb ik ook. Bij mrsC is het vooral het hele ritueel erom heen wat me tegenstaat en het feit dat ze haar kinderen buiten de maatschappij houdt.

En Dana vind ik een topper!

Zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven