Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal moet winnen?

Phoe geen idee, groene kaft met een clown erop geloof ik!
De avatar wedstrijd.
ah is ter weer een wedstrijd.
Ik ga eens een keer vroeg slapen, welterusten
Ziek Bam?

Maar ik ga er ook in. Trusten.
Goedemorgen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha ha Mal, ja ik zie je avator!! Geweldig!

Oheoeehoeoehe, au au, even ego; zooooo'n pijn rechts in mijn zij. Ik kan geen kant op. Man is oudste naar school aan het brengen, jongste maar even achter You Tube op de Ipod gepland en als ik heel stil zit en rustig adem haal is het te doen. Houdt nu al 20 minuten aan, dus geen weeën want:

1. het is alleen maar aan 1 kant, over de hele rechter zijflank

2. het houdt dus al 20 minuten aan, aan een stuk

3. kind wordt er wel druk van

Nu dus de onzekere zwangere vrouw: wat kan dit zijn????

Kan ook niet lachen en ik moest net erg lachen om het helen en schmincken van Bam voor Juud . Juud schminckt die blauwe plekken er gewoon op ha ha.

Mal, ik ben vol verwachting vandaag Ik voer de druk even op. maarja,als ik ga bevallen vandaag (oh help nee hoor!) dan moet er heel binnenkort een kaartje de deur uit

Hoe voel je je trouwens? Hier een kop vol snot. Ben al 2 weken aan het snurken, afschuwelijk. Slaap ook heel slecht daardoor want ik word er zelf wakker van.

Je snapt; het is romantisch hier in huize Amalia gedurende de nachtelijke uren

Oh, ik hoor voor het eerst shalalie op de radio, best grappig eigenlijk als je niet naar de tekst luistert.
Nou, ik houd even een slag om de arm Amalia, ik denk dat ik naar de kliniek moet vandaag. Ik ga zometeen bellen! Me ei is bijna aan het springen volgens mij.

Klinkt pijnlijk, kind gymnastiek aan het doen in de buik? Als je onzeker bent, de VK even bellen?
poink poink

Ik bel inderdaad de vk maar even als het zo aanhoudt. Zei man net ook al.
Kind tegen de banden aan te drukken?

Ik moet vanmiddag weer naar de kliniek. Omdat ik de vorige keer zo overstuur was (kwam ook omdat Malman in het zkh lag denk ik) heb ik nu een dubbele afspraak om even eea door te nemen.
Een beursgetrapte rib Amaal?
quote:Maleficent schreef op 26 april 2010 @ 09:39:

Ik moet vanmiddag weer naar de kliniek. Omdat ik de vorige keer zo overstuur was (kwam ook omdat Malman in het zkh lag denk ik) heb ik nu een dubbele afspraak om even eea door te nemen.Goed zo! En succes
Goedemorgen dames trouwens.
Bam, gefeliciteerd! Wat leuk zeg en wat fijn dat na de schrik gelukkig alles al snel weer goed was. En wat lief van Juul, het trotse neefje!

Amalia, ik zou ook de VK bellen, succes

Mal, oh weer een springer?! De spannende tijd breekt dus weer aan, dan gaan de duimen hier weer draaien. Wat lief/leuk trouwens van opa en Mr J.

Juud, klinkt als afzien met je borsten maar het resultaat mag er dus ook wezen. Dan is alles dus niet voor niets.

Star, leuke bril! moest wel lachen om Ceetje haar moederdagkado. Vind ik zo schattig als ze dat soort "geheime zaken" aan het regelen zijn.

Hel, dus je meisje wil eindelijk een uitgekozen door mama outfit aan? Klinkt wel erg leuk.

Hoe is het nu met je schoonmoeder?

Jinny, hoe is het verder met jongste gegaan? Gaat het nu alweer een beetje? En je schoonouders....pffff ik wens je succes. Maar komen ze nu uiteindelijk bij jullie of toch in een hotelletje?

En hoe gaat het met oudste zijn been? Heeft de fysio ook iets gezegd over spierkracht of psychisch?

Kokos, lekker geshopt dus. En leuk zeg zo'n verjaardagskado. En de kinderen dus de hele tijd zoet geweest, ja dan is zo'n dagje winkelen al snel geslaagd.

Suze, wat een gedoe allemaal moest er wel om lachen, wel ban, geen ban, oproepen.

Even een vraagje, hoe groot is jullie ingebouwde trampoline?

Naatie, nog aan het uithijgen van de spinning marathon
380 of 430 Enka. Kweet niet precies en ben op werk dus kan niet meten voor je.

We hebben iig een Berg Champion. Ik denk 380.
Hier erg gezellig weekend achter de rug. Zaterdag met vrienden naar de boerderij geweest, was erg leuk met alle koeien en tractors en een uilenshow en springkussens. 's Avonds lekker in de tuin gezeten en gegeten, vuurkorf erbij.

Gisteren ben ik met een vriendin een kookworkshop gaan doen, "Eten uit de natuur" (stond in de Delicious). Eerst een wandeling gemaakt, allerlei ingrediënten geplukt, dingen geproefd en daarna met die planten wezen koken. Ik weet nu ook dat al het onkruid wat ik uit de tuin verwijder gewoon in de pan kan en nog lekker is ook. Op het menu stond

Brandnetelsoep

-Brood met verschillende bloemen en planten met bloemetjesboter (o.a. koolzaad, pinksterbloem, madeliefjes, veldkers)

-Quiche, 1 met hondsdraf en de ander met zuring en weegbree.

-Zevenblad/hondsdraf stamppot, gehaktballetjes en een bloemensalade

Was dus allemaal erg leuk. En nu gaan we weer over tot de orde van de dag en zo maar eens als een tornado door het huis
Haai!

voor Juud 'dr geschminkte borsten, de Geert-avatar van Mal en de geheime verrassing van Ceetje.

voor Bam's kleine tante-zeggertje en trotse grote neef.

En voor de pijnlijke zij van Amalia (al gebeld?) en het snot- en duizelhoofd van Mal.

Ik had gisteren ook steken in m'n zij maar dat was van achter Maatje 'dr fiets aan rennen. Ze vindt het nog een beetje eng maar wil wel blijven oefenen dus da's een goed teken.
Wat leuk, zo'n kookworkshop Enka! Ga je nu het "onkruid" ook echt gebruiken? Zou als de dood zijn dat ik een zwaar giftige variant door de stamppot roerde! Hoe smaakt brandnetelsoep eigenlijk? Boerdeij klinkt ook helemaal leuk!

Wij ook relaxt weekend wel. Gisteren nog heerlijk van stralende zon genoten op terras aan het water. Nu betrekt het wat, maar dat is goed want ik zit op kantoor.
Jou weekend was dus verder ook lekker Hel en met schoonmams?

We hebben papieren meegekregen met plaatjes erop en de naam, dus we kunnen ons niet vergissen.

En tsja brandnetelsoep smaak een beetje naar spinaziesoep.

Ik denk wel dat ik nog dingen ga gebruiken, de bloemetjes boter was erg lekker en zag er ook erg leuk uit, en de zevenblad stamppot was ook heerlijk, eigenlijk alles. Dat was ook het leuke ze hadden een alledaags menu samen gesteld zodat je het ook weer eens zou maken en dus niet zo'n hoogstand culinair menu.
Ha, dus met plaatjes de tuin in! Grappig, brandnetels zien er ook wel een beetje uit als spinazie. Zal wel (verre) familie zijn.

Geen nieuws over schoonmoeder. Vriend heeft gisteren even "pauze" genomen (wel met telefoon aan voor als het op de een of andere manier uit de hand zou lopen). Vanmiddag gesprek met familie en behandelende artsen, wel spannend.
Zijflank? Ben je een paard?

Klinkt inderdaad als een inwendige blauwe plek vanwege kind wat ongemakkelijk heeft gelegen.
Al gebeld Amaal?
Suus, do wordt 't 25 graden hoor ik net. Whoehoee. Dat wordt het zonnedek! Vrijdag en weekend stukje kouder. Dus de Hemajasjes gaan gewoon mee.

Heb je trouwens kaartje voor de boot gemaild, plek reserveren kon helaas maar volgens site op onze dagen geen wachttijden verwacht. Morgen even plannetje maken, ik bel je.
Reserveren voor de boot naar Texel is niet meer mogelijk ladies.

Pijn heeft een uur aangehouden en trok toen weg. Ik doe wel heel rustig vandaag. Net zelfs even op bed gelegen, heerlijk. Ik denk toch dat het bandenpijn was maar het trok flink door naar boven en richting navel. Als ik er op drukte deed het helemaal zeer.

Mal hoe laat mag je? Spannend weer.

Brandnetelsoep ken ik alleen als bouillon, heerlijk!
Nee, plekje reserveren op de boot kan niet (zie nu dat "niet" weg is gevallen in m'n berichtje). Vroeger wel?

Vaag Amalia, die pijn. Maar gelukkig is het over.

Wat een rare dag. Getrakteerd op werk, browniehart met frambozen a la Suus was enorm succes, bananencake ook. Heb, heel toepasselijk, een handmixer kado gekregen (had bijtijds hint laten vallen, wilde er al een tijd een hebben maar ben te beroerd om 'm zelf te kopen). Dus allemaal reuze gezellig. Vriend ondertussen gesprek over schoonmoeder in ziekenhuis, belt net, helemaal niet vrolijk, hebben het er nu zelfs al over dat er kans is dat ze helemaal niet meer het ziekenhuis uit komt (zal zo wel op groep zetten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven