date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Zijn doel? Een drankje drinken wellicht?

Het lijkt erop dat de vraag eerder is: wat is jóuw bedoeling?
Peas on earth!
waarom heb jij een date met een getrouwde man?
Dan zou ik zijn vrouw ook uitnodigen zodat je ze samen de stad kunt laten zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:19:

Het lijkt erop dat de vraag eerder is: wat is jóuw bedoeling?Dat was ook mijn gedachte....
Maakt niet zo veel uit wat zijn doel is, als jij maar weet wat jouw doel is.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:19:

Het lijkt erop dat de vraag eerder is: wat is jóuw bedoeling?Yep, indeed...
Uuuhm, waarom vraag jij je dit af met de wetenschap dat hij een getrouwde vrouw thuis heeft? Heb jij zelf meer verwachtingen?

Eens pode: dus gewoon een drankje drinken zou mijn verwachting zijn....
Ik voel een promotie aankomen....
mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.
quote:Bindi schreef op 27 april 2010 @ 19:22:

hahaha!

(reactie op 19:23)
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:23:

mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.Waarom wil je dit dan überhaupt, snapknie helemaal
quote:Bindi schreef op 27 april 2010 @ 19:22:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.waarom noem je het een date en niet een afspraak? waarom weiger je dan niet gewoon beleeft als je denkt dat het niet zakelijk is?
Hoe is deze 'date' tot stand gekomen dan?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.Geen functie en 15 jaar jonger kan een reden zijn. Hoeft niet, hoor, maar kan wel.

mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.Je wilt geen date met een getrouwde man maar het kan ook geen zakelijk gesprek zijn? Tja volgende keer misschien even vragen waarom hij wat wil gaan drinken voor je iets afspreekt?

mijn doel is in ieder geval geen date met een getrouwde man! Waarom zou die dan uitgerekend wat met mij gaan drinken? Ik heb absoluut geen functie dat het een zakelijke afspraak kan zijn en nog eens 15 jaar jonger.? Maar wat is dan je punt eigenlijk? Ik snap het niet geloof ik....
Peas on earth!
Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.
Ik vind het vaag hoor.... sorry.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:

Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.oftewel je vind het wel spannend.... dan ook niet zeuren als je straks je billen brand
Ik denk dat jij hem stiekem heel leuk vindt dan wel er gecharmeerd van bent dat hij iets met jou wil drinken. Niks mis meer maar omschrijf het dan iets beter
Ik xzei vorige week tegen hem dat hij niet steeds zo laat moet werken (elke avond tot 11 uur) dat die ook moest ontspannen. Toen kreeg ik een smsje of ik zin had om een drankje te doen
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:

Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.

Ja en? Dat heb ik ook met collega's en leidinggevenden.

Wat is je punt?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven