Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch het schurft aan je vervelend en depressief voelen tijdens de zwangerschap



Smakelijk Its
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt er een wiet zolder/huis leeg gehaald schuin tegen over ons.



He bah, Fus das nie fijn nie! Hier, pak aan!
Alle reacties Link kopieren
Da's zeker balen Fuss.

Een blom van Buuf en een van mij.



Ik heb sla en een cordon blue gegeten.

Even afwachten of mijn arm maagje en darmpjes daar raad mee weten...
Alle reacties Link kopieren
arme fuss, een dikke knuffel



Goldie voor jouw ook nog een hele dikke



Buuf, ik heb dat een keer meegemaakt. Toen werd het huis van de buren van mijn ouders leeggehaald. Het buurmeisje aan de andere kant zat voortdurend stoned in haar kamer (en die was pas zes).



ik ben het trouwens erg eens met gelf wat buuf betreft. Ik weet het is niet origineel maar liever goed gekopieerd toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat jij het flink te druk hebt om je te schamen, Coebergh Ik hoop dat het doorgaat voor Middelste, dat naar NAC gaan.



Fussie Het is ook gewoon zwaar, zwanger zijn.



Die plek op mijn schouder was toch ietwat een brandwond. Met een keer zalf zou het rustiger moeten zijn (en zoniet haal ik morgen zelf wel wat)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit niet lekker meer, geen veren meer aub
Alle reacties Link kopieren
nanananana, zie je nou wel Buuf.



all!

Ik kom jullie vast waarschuwen, ik heb morgen een hele waslijst.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, geen zorgen over je taart, die maak ik gewoon, moet morgen nog even wat ingredienten halen en dan staat hij donderdag ochtend voor je klaar! Zorgt idd voor een deel afleiding.
Alle reacties Link kopieren
Oh Buuf, ik wilde nog even zeggen dat ik het ook eens was met Gelfje
Alle reacties Link kopieren
Goed Rainz, afleiding zoeken is goed!

En neem de tijd, zei ik al eerder. Dus geen probleem dat je pas volgende week bij MW terecht kan.

Alvast succes vrijdag
Alle reacties Link kopieren
ik bibber sterretjee, ben ik ook nog net morgen vrij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 27 april 2010 @ 18:20:

Ik zit niet lekker meer, geen veren meer aub





Buuf,mijn moeder is 4 jaar ouder maar die is al echt oud,jij bent nog zo sprankelend!



Net met Middelste in de voortuin(want achter geen zon meer) een potje gekaart.Wat kijken de mensen dan toch raar
Alle reacties Link kopieren
Is t nou klaar?



Rainz, tot die tijd lekker van je afkletsen tegen wie dan ook! Helpt je gedachten te ordenen. En wie weet brengt het gesprek van as. vrijdag ook nog nieuwe dingen!



Sterreschat! Huphuphup.....lopen jij!
Alle reacties Link kopieren
Dag liefjes,



Ik ben half teruggelezen hoor, zowaar!



Rainz, gewoon goed de tijd nemen om na te denken, maar ik geef je één ding mee; houd niet krampachtig vast aan het oude uit angst voor het nieuwe. Misschien zou je wel veel gelukkiger zijn, uiteindelijk, als je vasthoud aan je keuze. Ik weet het niet hoor, maar het is wel een beetje mijn gedachte.



Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik vind mijn werk leuk hoor! Het is heel erg wennen om ineens fulltime te werken, en met de verkoop van het huis en nog wat andere dingen, het is gewoon even heel druk en véél, hier.

Komt allemaal goed, en dan ben ik er weer meer
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Buuf iedereen heeft hier gelijk. Huppekee nog een veer erbij.Nu kun je alleen nog maar liggen vanavond.

Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.



Rainz fijn dat je de taart toch maakt. Ik heb er nogal over op lopen scheppen hoe lekker dat ie is.

Laat maar weten hoe laat donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Rainz, op dinsdagavond rond deze tijd is er op Discovery Channel een programma over een man die prachtige taarten maakt. Misschien leuk voor jou?



Hier gaat het weer een klein beetje. Heb samen met Zoon bloembakken gevuld en een klein wandelingetje gemaakt. Vanavond maar op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Marels, ik heb nog 22 eftelingplakkers, kun je die nog gebruiken?
[quote]Zoebie schreef op 27 april 2010 @ 20:29:

Buuf iedereen heeft hier gelijk. Huppekee nog een veer erbij.Nu kun je alleen nog maar liggen vanavond.

Zeg Coe dan is je moeder jongen dan mijn persoontje. Wil je niet meer zeggen dat dat oud is. Voel me 80 ondertussen.



Mijn moeder is oud Zoeb,jij bent nog een hartstikke jonge blom
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 27 april 2010 @ 20:40:



Mijn moeder is oud Zoeb,jij bent nog een hartstikke jonge blom Whaha was dat ook maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Haai Ouwe lieffies!



Buufje, zit je lekker met al die veren!



Ik ben weer helemaal druk deze week, ben sinds zondag weer gaan 'hardlopen'.

Vanavond ben ik weer geweest, we hebben net gegeten.

Nu moet ik even gaan uitzoeken waar ik morgen moet zijn, want ik ga weer naar school!



Goldie, Rainz, Fuss, Gelf en Boro,

Ik hoop dat jullie je snel beter voelen.



Marels, al bijgekomen van het harde werken?

Ik hoop dat je middelste kind morgen lekker naar het voetballen kan.



Ik ga weer iets doen, Toedeloe!

voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh meissies!



Wake up, the sun is shining!!



Ixsje zit al lekker te spelen, Happy zit naast me op de bank en ik ga nu een broodje maken voor Ixsje en alles van de tafel zetten!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



ik werk vandaag thuis omdat ik even naar het Gemeentehuis moet omdat ze in de VS een geldig paspoort willen zien als je dat land binnen wilt. Maar er zit naast mij iemand 'klap eens in je handjes' te zingen, dus ik vraag mij af wat er vandaag van werken terecht komt
Alle reacties Link kopieren
Dat is een leuk begin van de morgen Happy.

Klap eens in je handjes.



Môgge allemaal.

Ik ben al aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Nikki, wat ga je leren?
Moggu!



Ik zou ook liever thuis werken onder het genot van klap eens in de handjes!Dan kan je dag niet meer stuk toch?



Ja Nik,wat ga je leren?



Zoeb,hoe gaat het nu met de vlekken?



Lijstje vandaag:

boodschappen

stofzuigen

wassen,vouwen

op zoek naar een dj

op zoek naar uitnodiging (oudste wil een soort van lowlands ticket als uitnodiging,iemand nog een idee?)

bedenken wat we eten vandaag



Fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven