Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 april 2010 om 09:13
Morning!!
Leuk Nik, weer naar school! Ben benieuwd wat je gaat doen.
(ben stiekem wel een ietsiepietsie 'jaloers', zou dit jaar eigenlijk ook weer een opleiding gaan doen voor mn werk maar is niet doorgegaan omdat er anderen aan de beurt waren, terecht hoor maar ik had er zo'n zin in.. misschien ga ik t nu wel zelf doen..)
De zon schijnt weer en ik word daar zo blij van! Ik al jullie knuffels maar doorgeven thuis want ik heb ze geloof ik minder hard nodig op het moment Vind het bijna 'erg' dat ik zelf zo vrolijk ben..
Fus, voor jou gooi ik er gewoon nog even een tegenaan. Naar dat je je zo rottig voelt met het zwangerzijn. Hoop dat je vandaag een betere dag hebt!
Tja.. vandaag ga ik maar weer eens werken en verder.. weer eens niet zoveel denk ik..
Ik ben dan wel vrolijk maar ook nog steeds lui
Fijne dag allemaal!
Leuk Nik, weer naar school! Ben benieuwd wat je gaat doen.
(ben stiekem wel een ietsiepietsie 'jaloers', zou dit jaar eigenlijk ook weer een opleiding gaan doen voor mn werk maar is niet doorgegaan omdat er anderen aan de beurt waren, terecht hoor maar ik had er zo'n zin in.. misschien ga ik t nu wel zelf doen..)
De zon schijnt weer en ik word daar zo blij van! Ik al jullie knuffels maar doorgeven thuis want ik heb ze geloof ik minder hard nodig op het moment Vind het bijna 'erg' dat ik zelf zo vrolijk ben..
Fus, voor jou gooi ik er gewoon nog even een tegenaan. Naar dat je je zo rottig voelt met het zwangerzijn. Hoop dat je vandaag een betere dag hebt!
Tja.. vandaag ga ik maar weer eens werken en verder.. weer eens niet zoveel denk ik..
Ik ben dan wel vrolijk maar ook nog steeds lui
Fijne dag allemaal!
woensdag 28 april 2010 om 09:18
goedemorgen dames en heer
Coe, even googlen dan vind je vast en zeker een afbeelding op ware grote van een lowlands kaartje. Dit knippen en plakken op een wit blaadje (iets dikker) en dan op de achterkant de rest zetten
Of creatief ergens op een site zelf een kaartje maken, dan kan de tekst ook op de voorkant
Happy, vervelend he dat die dingen geldig moeten zijn. Je bent bij ons in ieder geval ook als illegaal welkom
Buuf, geniet van ixsje en happy
Nikki, goed bezig met de hardlopen. Als ik dadelijk getrouwd ben ga ik ook weer wat te doen. Nu vliegen de kilo's er vanzelf af
Vandaag lekker vrij maar wel een lijstje
-geocachen
- misschien even een uurtje of twee oppassen
- en wat aanklooien hier in huis
- weer wachten op twee pakjes (hoewel die van H&M volgens mij weer ergens spoorloos verdwenen is)
Coe, even googlen dan vind je vast en zeker een afbeelding op ware grote van een lowlands kaartje. Dit knippen en plakken op een wit blaadje (iets dikker) en dan op de achterkant de rest zetten
Of creatief ergens op een site zelf een kaartje maken, dan kan de tekst ook op de voorkant
Happy, vervelend he dat die dingen geldig moeten zijn. Je bent bij ons in ieder geval ook als illegaal welkom
Buuf, geniet van ixsje en happy
Nikki, goed bezig met de hardlopen. Als ik dadelijk getrouwd ben ga ik ook weer wat te doen. Nu vliegen de kilo's er vanzelf af
Vandaag lekker vrij maar wel een lijstje
-geocachen
- misschien even een uurtje of twee oppassen
- en wat aanklooien hier in huis
- weer wachten op twee pakjes (hoewel die van H&M volgens mij weer ergens spoorloos verdwenen is)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 28 april 2010 om 09:23
Mogguh
Gezellig bij jullie thuis Happy.
Je hebt toch wel meegezongen he?
Ik ben ook benieuwd wat je terug op school gaat leren Nikki. Iets werkgerelateerd?
Voel je niet schuldig omdat jij je wel goed voelt Gelf, beter dat jij het zonnetje in huis bent dan dat jullie er alle twee doorheen zitten. En toch maar even een
Is oudste bijna jarig Coe? Omdat je een feestje aan het voorbereiden bent?
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest dus ik zou niet weten hoe zo'n ticket er uit ziet...
Ik heb weinig plannen.
Dus alles wat op mijn lijstje staat is:
awttk.
Ik zal wel zien.
Fijne dag!
Gezellig bij jullie thuis Happy.
Je hebt toch wel meegezongen he?
Ik ben ook benieuwd wat je terug op school gaat leren Nikki. Iets werkgerelateerd?
Voel je niet schuldig omdat jij je wel goed voelt Gelf, beter dat jij het zonnetje in huis bent dan dat jullie er alle twee doorheen zitten. En toch maar even een
Is oudste bijna jarig Coe? Omdat je een feestje aan het voorbereiden bent?
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest dus ik zou niet weten hoe zo'n ticket er uit ziet...
Ik heb weinig plannen.
Dus alles wat op mijn lijstje staat is:
awttk.
Ik zal wel zien.
Fijne dag!
woensdag 28 april 2010 om 09:28
Nou, ik moest er even voor terug zoeken, maar ik heb De Lijst maar weer opgeduikeld. *zucht*
Vandaag:
- koken
- Albert bestellen
- werken
- wassen, drogen, opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- kitvoegen badkamer vervangen
- naar de opticien
- afspraak maken fysio
Vandaag:
- koken
- Albert bestellen
- werken
- wassen, drogen, opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- kitvoegen badkamer vervangen
- naar de opticien
- afspraak maken fysio
woensdag 28 april 2010 om 09:39
Gelfling, misschien ben je nu zo 'vrolijk' omdat er ineens puzzelstukjes op hun plaats vallen? Het is nu echt niet slecht hoor als je energie voor twee hebt
Coebergh, klinkt alsof Oudste een topfeest gaat doen.
Vandaag
Kinderen aanmoedigen bij wijkloop
Een vieze, oude, maar grote tuintafel oppimpen
Brandnetels/bramen wegtrekken
Woensdagavondmuziekgedoe
Coebergh, klinkt alsof Oudste een topfeest gaat doen.
Vandaag
Kinderen aanmoedigen bij wijkloop
Een vieze, oude, maar grote tuintafel oppimpen
Brandnetels/bramen wegtrekken
Woensdagavondmuziekgedoe
woensdag 28 april 2010 om 09:44
woensdag 28 april 2010 om 09:55
Oh dat is zo leuk dat geocachen. Manlief doet het ook. Alleen hij kan nooit iets vinden. Al staat hij er met zijn neus voor dan ziet ie het nog niet. Daar ben ik dan weer voor.
Geocachen is met je GPS een punt zoeken die je via Internet kunt opvragen en dan aan de hand van de GPS coördinaten de "schat" zoeken. Dat is meestal een waterdicht kistje met een aantal dingen, zoals een logboek en spulletjes die iemand anders erin doet. Ze zijn verstopt door heel Nederland.
Wij hebben ons rotgezocht naar één kistje in Hoek van Holland. Maar wel gevonden. Het is erg leuk om te doen.
Ik heb al gewerkt en Bloemen gehaald
Ik ga nu de tafelkleden nog een keer wassen
Die moe ik dan ook nog strijken. Ieuw
Gelukkig heb ik de vier lange gisteravond nog onder het strijkijzer gehad. 't Zijn rotdingen om te doen.
Straks even met de fiets naar de VVV voor cadeaubonnen
en vanmiddag om half 2 met een vriendinnetje Hight Tea.
We zijn al jaren af aan het spreken en het kwam er maar niet van. Nu is het dus gelukt.
De moeder van een andere vriendin is gisteren onverwachts overleden. Vriendin belde gisteravond. Haar moeder was 84, wel een mooie leeftijd, maar 't is wel je moeder en ze had het er nogal moeilijk mee.
Ik heb dus zaterdag een begrafenis. Kaart lag vanmorgen al in de bus. Jammer dat ik vriendin heb gemist. Nu pakt ze de telefoon niet op, maar dat is wel begrijpelijk.
Rainz hoe laat kan ik morgen de taart komen halen? Ben erg benieuwd.
Geocachen is met je GPS een punt zoeken die je via Internet kunt opvragen en dan aan de hand van de GPS coördinaten de "schat" zoeken. Dat is meestal een waterdicht kistje met een aantal dingen, zoals een logboek en spulletjes die iemand anders erin doet. Ze zijn verstopt door heel Nederland.
Wij hebben ons rotgezocht naar één kistje in Hoek van Holland. Maar wel gevonden. Het is erg leuk om te doen.
Ik heb al gewerkt en Bloemen gehaald
Ik ga nu de tafelkleden nog een keer wassen
Die moe ik dan ook nog strijken. Ieuw
Gelukkig heb ik de vier lange gisteravond nog onder het strijkijzer gehad. 't Zijn rotdingen om te doen.
Straks even met de fiets naar de VVV voor cadeaubonnen
en vanmiddag om half 2 met een vriendinnetje Hight Tea.
We zijn al jaren af aan het spreken en het kwam er maar niet van. Nu is het dus gelukt.
De moeder van een andere vriendin is gisteren onverwachts overleden. Vriendin belde gisteravond. Haar moeder was 84, wel een mooie leeftijd, maar 't is wel je moeder en ze had het er nogal moeilijk mee.
Ik heb dus zaterdag een begrafenis. Kaart lag vanmorgen al in de bus. Jammer dat ik vriendin heb gemist. Nu pakt ze de telefoon niet op, maar dat is wel begrijpelijk.
Rainz hoe laat kan ik morgen de taart komen halen? Ben erg benieuwd.
woensdag 28 april 2010 om 10:03
Oh en spugen is echt erg. Het opruimen nog veel erger inderdaad. Als de jongens hadden gezopen en ze moesten overgeven, was ik keihard. Zelf je rotzooi opruimen. De volgende keer zorgde ze echt wel voor een emmer aan het bed.
Gek dat ik het van Nienke nooit erg heb gevonden. Maar die spuugde van de chemo. Klére wat was dat kind er altijd ellendig van. Maar als het eens voorkwam dat een ander kind spuugde en ik moest het helpen omdat er niemand bij was, ging ik wel weer bijna over mijn nek. En toch doe je het.
Gek dat ik het van Nienke nooit erg heb gevonden. Maar die spuugde van de chemo. Klére wat was dat kind er altijd ellendig van. Maar als het eens voorkwam dat een ander kind spuugde en ik moest het helpen omdat er niemand bij was, ging ik wel weer bijna over mijn nek. En toch doe je het.
woensdag 28 april 2010 om 10:09
In de middag komt mij het beste uit (vanaf 12 uur), want moet 's morgens boodschappen doen en 's middags verplicht de hele middag thuiszitten i.v.m. electroman.
Taart 1 staat nu in de oven, taart 2 staat klaar om in de oven te gaan, ben alleen vergeten boter te kopen, dus dat moet ik straks nog even doen. Verder alles in huis voor je taart.
Net ook al gestofzuigd, straks nog even de keuken poetsen (als de taarten klaar zijn) en de wc wil ik eigenlijk vandaag ook nog even doen. Morgen dan de bovenverdieping en dan vind ik dat ik vrij weekend verdiend heb.
Druif, beterschap!
Taart 1 staat nu in de oven, taart 2 staat klaar om in de oven te gaan, ben alleen vergeten boter te kopen, dus dat moet ik straks nog even doen. Verder alles in huis voor je taart.
Net ook al gestofzuigd, straks nog even de keuken poetsen (als de taarten klaar zijn) en de wc wil ik eigenlijk vandaag ook nog even doen. Morgen dan de bovenverdieping en dan vind ik dat ik vrij weekend verdiend heb.
Druif, beterschap!
woensdag 28 april 2010 om 10:27
Druif
En spugen is vreselijk.
Ik ben al gedoucht en aangekleed.
Het was eigenlijk wel weer eens tijd voor een goed ontharings-ritueel zag ik, maar daar had ik nog effe geen zin in.
Wat me wel een doorn in mijn oog is, is de inloopkast.
Ik denk dat die er nu echt een keer aan gaat geloven.
Wat was de regel ookalweer?
Alles wat een je jaar lang niet aangehad hebt dat mag weg?
Mag ik daar dan ook twee jaar van maken?
Kaarsjes branden ondertussen voor MevrPoes (mri vandaag) en Tantetje (bot-scan vandaag).
Wasmachine draait dus eerst even een theetje en dan ga ik toch maar aan die kast beginnen.
En spugen is vreselijk.
Ik ben al gedoucht en aangekleed.
Het was eigenlijk wel weer eens tijd voor een goed ontharings-ritueel zag ik, maar daar had ik nog effe geen zin in.
Wat me wel een doorn in mijn oog is, is de inloopkast.
Ik denk dat die er nu echt een keer aan gaat geloven.
Wat was de regel ookalweer?
Alles wat een je jaar lang niet aangehad hebt dat mag weg?
Mag ik daar dan ook twee jaar van maken?
Kaarsjes branden ondertussen voor MevrPoes (mri vandaag) en Tantetje (bot-scan vandaag).
Wasmachine draait dus eerst even een theetje en dan ga ik toch maar aan die kast beginnen.
woensdag 28 april 2010 om 11:13
Goeie tip I'ts!Heb al wat zitten klooien met inscannen van oude kaartjes.Denk dat het wel goed komt.
Druif,beterschap en een
Gold,ik brand een kaarsje met je mee.
Gelf,je niet schuldig voelen als jij je wel goed voelt hoor!Misschien put vriend daar wel energie uit.En nu huphup aan het werk
Oudste is over 2 weken jarig en geeft een glitter en glamour party.We doen dit bij mijn ouders in de tuin in de tent want de hele klas komt (30 kinderen)En dat past niet in mijn tuin.Vandaar mijn zoektocht naar een dj.(We hebben een beroemde dj in de familie maar die vraagt teveel)
Boodschappen zijn gedaan,vanavond weer een extra gast.
Voor de leiders van het elftal van zoon heb ik als bedankje een elftalfoto in een lijstje gestopt.
wc is schoon
wasmachine en vaatwasser staan aan.
Straks nog even het bed van Ukkie verschonen
Druif,beterschap en een
Gold,ik brand een kaarsje met je mee.
Gelf,je niet schuldig voelen als jij je wel goed voelt hoor!Misschien put vriend daar wel energie uit.En nu huphup aan het werk
Oudste is over 2 weken jarig en geeft een glitter en glamour party.We doen dit bij mijn ouders in de tuin in de tent want de hele klas komt (30 kinderen)En dat past niet in mijn tuin.Vandaar mijn zoektocht naar een dj.(We hebben een beroemde dj in de familie maar die vraagt teveel)
Boodschappen zijn gedaan,vanavond weer een extra gast.
Voor de leiders van het elftal van zoon heb ik als bedankje een elftalfoto in een lijstje gestopt.
wc is schoon
wasmachine en vaatwasser staan aan.
Straks nog even het bed van Ukkie verschonen
woensdag 28 april 2010 om 13:36
Zo, weer een heleboel oefeningen meegekregen om mijn bekken een beetje in toom te houden
(er staat wel een lachende smiley achter maar eigenlijk is het niet om te lachen maar ja....)
Druif, wat vervelend voed je nog zelf? Dan is het helemaal wel pittig
Gold, wat een spannende dag weer. Ik denk aan jou en aan mevrPoes! Hopelijk komt alles goed
Oh ja, een tip voor je kledingkast. Leg alles andersom neer dan normaal. En de haakjes naar voren open. Alles wat over een bepaalde periode nog niet andersom hangt draag je niet en kan dus eigenlijk weg (hoe moeilijk ook)
Coe, wat leuk zo'n feestje. En ze boft maar dat iedereen mag komen. Mocht bij mij ook altijd maar er zaten maar 14 kinderen in de klas
Gelf, fijn dat je je goed voelt! Houden zo
Ik ben moe. Ga zo maar eens naar bed denk ik
(er staat wel een lachende smiley achter maar eigenlijk is het niet om te lachen maar ja....)
Druif, wat vervelend voed je nog zelf? Dan is het helemaal wel pittig
Gold, wat een spannende dag weer. Ik denk aan jou en aan mevrPoes! Hopelijk komt alles goed
Oh ja, een tip voor je kledingkast. Leg alles andersom neer dan normaal. En de haakjes naar voren open. Alles wat over een bepaalde periode nog niet andersom hangt draag je niet en kan dus eigenlijk weg (hoe moeilijk ook)
Coe, wat leuk zo'n feestje. En ze boft maar dat iedereen mag komen. Mocht bij mij ook altijd maar er zaten maar 14 kinderen in de klas
Gelf, fijn dat je je goed voelt! Houden zo
Ik ben moe. Ga zo maar eens naar bed denk ik
woensdag 28 april 2010 om 13:50
Fussie, voel je je weer beter? Zag gisteren een klein zwangerschapsdipje voorbij komen...
Ik geef inderdaad borstvoeding en zag het vannacht even niet meer zitten. Gelukkig is man de nuchtere van ons twee en heeft opvang geregeld voor de 3 meisjes. Er heerst een korte maar krachtige buikgriep... precies wat ik heb, want het gaat alweer ietsje beter. Nog wel slap, maar het eten blijft erin.
Wat komt hier weer een ellende voorbij zeg. Ik heb het allemaal even niet in mijn hoofd zitten. Maar voor iedereen die het gebruiken kan een dikke woensdagmiddag-knuffel
Ik geef inderdaad borstvoeding en zag het vannacht even niet meer zitten. Gelukkig is man de nuchtere van ons twee en heeft opvang geregeld voor de 3 meisjes. Er heerst een korte maar krachtige buikgriep... precies wat ik heb, want het gaat alweer ietsje beter. Nog wel slap, maar het eten blijft erin.
Wat komt hier weer een ellende voorbij zeg. Ik heb het allemaal even niet in mijn hoofd zitten. Maar voor iedereen die het gebruiken kan een dikke woensdagmiddag-knuffel
woensdag 28 april 2010 om 13:58
Coe, nee, mijn fysio heeft liever dat ik mijn buikspier train zodat ik het zelf kan doen. Dan herstel ik na de bevalling ook weer sneller. Lijkt mij dus ook beter. Moest er wel eentje omdoen als ik veel zou gaan lopen of een weekendje weg ofzo. Maar dat zit toch niet in de planning.
Voel me nog niet echt beter Druif. Heb vannacht ook weer waardeloos geslapen. Maar tja, ik wil ook niet alleen maar zeuren en mopperen. Maar af en toe ben ik het wel ontzettend beu hoor, zou ik me zo graag weer mezelf voelen. Het voelt nu als permanente PMS
Fijn dat je man zo kordaat is!
Had ik al gezegd dat ik vakantie heb. Oh, hoe heerlijk is dat!
Voel me nog niet echt beter Druif. Heb vannacht ook weer waardeloos geslapen. Maar tja, ik wil ook niet alleen maar zeuren en mopperen. Maar af en toe ben ik het wel ontzettend beu hoor, zou ik me zo graag weer mezelf voelen. Het voelt nu als permanente PMS
Fijn dat je man zo kordaat is!
Had ik al gezegd dat ik vakantie heb. Oh, hoe heerlijk is dat!