Jongensnamentopic!
dinsdag 27 april 2010 om 14:23
quote:Pinkeltje81 schreef op 26 april 2010 @ 22:43:
Roan met 1 n vind ik zelf beter...
Mensen, wat een suggesties! ik durf bijna niks meer te zeggen
Leuke suggesties, ik denk dat we het gewoon even moeten laten rusten...
Welke ik leuk vind zijn: Mart, Kobe, Daaf, Koert...en degene die ik al leuk vond. Maar manlief kan er nog niet aan denken. Die is nog van Bas. Maar ja, dat vind ik weer niks. Er zijn zoveel Basjes! Dat wil ik dus niet
Pinkeltje, wat vinden jullie dan eventueel nog van:
Mas, Mats, Bram of Kas(per)
Roan met 1 n vind ik zelf beter...
Mensen, wat een suggesties! ik durf bijna niks meer te zeggen
Leuke suggesties, ik denk dat we het gewoon even moeten laten rusten...
Welke ik leuk vind zijn: Mart, Kobe, Daaf, Koert...en degene die ik al leuk vond. Maar manlief kan er nog niet aan denken. Die is nog van Bas. Maar ja, dat vind ik weer niks. Er zijn zoveel Basjes! Dat wil ik dus niet
Pinkeltje, wat vinden jullie dan eventueel nog van:
Mas, Mats, Bram of Kas(per)
dinsdag 27 april 2010 om 15:13
Misshopping: fijn dat je nog even verder denkt!
Mas...nee, dat vind ik niks
Mats, wel aardig maar: "je wordt gematst" "kun je me matsen" zijn de associaties die ik altijd bij die naam heb...
Bram, leuk, maar te populair
Kas, was een minder leuk buurjongetje van ons, dus niet de leuke associaties bij...
Ik weet het gewoon echt even niet meer. Gelukkig nog even de tijd...
Mas...nee, dat vind ik niks
Mats, wel aardig maar: "je wordt gematst" "kun je me matsen" zijn de associaties die ik altijd bij die naam heb...
Bram, leuk, maar te populair
Kas, was een minder leuk buurjongetje van ons, dus niet de leuke associaties bij...
Ik weet het gewoon echt even niet meer. Gelukkig nog even de tijd...
dinsdag 27 april 2010 om 15:42
dinsdag 27 april 2010 om 16:21
woensdag 28 april 2010 om 09:33
Nee echt in Nederland...
Vond het zelf ook erg apart toen ik hem in de lijst zag staan (van de belastingdienst, zie hierboven ergens in het topic).
Haha ja Cornelis is best stoer he
Ik was trouwens op de belastingsite om op te zoeken hoeveel 'Bas'sen er zijn geboren in 2009, en dat viel nog reuze mee! Er waren geloof ik meer dan twee keer zoveel Daan's geboren, en dat vind ikd an weer zo'n leuke naam :S
Moet je maar eens opzoeken, site staat ergens in dit topic, paar blz terug.
Vond het zelf ook erg apart toen ik hem in de lijst zag staan (van de belastingdienst, zie hierboven ergens in het topic).
Haha ja Cornelis is best stoer he
Ik was trouwens op de belastingsite om op te zoeken hoeveel 'Bas'sen er zijn geboren in 2009, en dat viel nog reuze mee! Er waren geloof ik meer dan twee keer zoveel Daan's geboren, en dat vind ikd an weer zo'n leuke naam :S
Moet je maar eens opzoeken, site staat ergens in dit topic, paar blz terug.
woensdag 28 april 2010 om 09:37
woensdag 28 april 2010 om 10:28
donderdag 29 april 2010 om 21:01
Ik zal eens kijken op de site van de balstingdienst..
Kobe vind ik ook erg leuk, alleen later bedacht ik me dat onze achternaam met Berg begint, kan klinkt Kobe Berg.. niet zo lekker. Jammer, want hij is erg leuk!
Gijs is leuk Klinkt alleen zo raar bij Guus hahahaha! Maar ik blijf het leuk vinden ja.
Kobe vind ik ook erg leuk, alleen later bedacht ik me dat onze achternaam met Berg begint, kan klinkt Kobe Berg.. niet zo lekker. Jammer, want hij is erg leuk!
Gijs is leuk Klinkt alleen zo raar bij Guus hahahaha! Maar ik blijf het leuk vinden ja.
zaterdag 1 mei 2010 om 09:41
Begin september ben ik uitgerekend en we weten nog niet of het een jongen of meisje wordt. Een meisjesnaam hebben we al, maar nu nog de jongensnaam...
Wat we leuk vinden maar niet leuk genoeg of het komt al voor in familie of vriendengroep:
Mart
Sieme
Simon
Stijn
Rinze
Thijs
Hugo
Sybren
Jelte
Iemand nog goede ideëen?
Wat we leuk vinden maar niet leuk genoeg of het komt al voor in familie of vriendengroep:
Mart
Sieme
Simon
Stijn
Rinze
Thijs
Hugo
Sybren
Jelte
Iemand nog goede ideëen?
zaterdag 1 mei 2010 om 23:34
Wizzard, ons lijstje wat niet goedgekeurd is is:
damon, dylan, Seije, Senn T(h)ijn, Mick, ruben, finn, yorben, jorrit, rowan, kylan, wesley robin en Brandon.
Meiden, ben nog steeds er niet uit.
we hebben nu een lijst met namen waar we wel iets mee kunnen, maar DE naam zit er nog neit tussen.
dit is de lijst
Levi, Kelvin, Matt, Jelle, Sem, Jorn, Jaimy, Thijmen, Jochem, Julian, Jesse, Brent en Jurre.
bij veel namen heb ik of mijn man zoiets van: nee, niet leuk genoeg.
Hebben jullie nog ideeen wat hier bij past, het liefst meer dan 1 lettergreep.
damon, dylan, Seije, Senn T(h)ijn, Mick, ruben, finn, yorben, jorrit, rowan, kylan, wesley robin en Brandon.
Meiden, ben nog steeds er niet uit.
we hebben nu een lijst met namen waar we wel iets mee kunnen, maar DE naam zit er nog neit tussen.
dit is de lijst
Levi, Kelvin, Matt, Jelle, Sem, Jorn, Jaimy, Thijmen, Jochem, Julian, Jesse, Brent en Jurre.
bij veel namen heb ik of mijn man zoiets van: nee, niet leuk genoeg.
Hebben jullie nog ideeen wat hier bij past, het liefst meer dan 1 lettergreep.
zondag 2 mei 2010 om 11:54
Mamarije; Ik ken een leuke Dion, dus vind die naam leuk, maar Owen vind ik ook wel leuk. Wel heel erg engels. Tja hier heb je waarschijnlijk dus niks aan... haha sorry.
Jessicaca; ik vind dat je veel verschillende typen namen in je lijstje hebt staan, grappig zeg!
Ik zou bij elkaar zetten:
Kelvin, Jaimy, Matt, Brent
Jorn, Jochem, Jesse, Julian, Jelle, Thijmen
En Sem en Levi kunnen beetje bij allebei (mijn visie hoor, zegt verder ook niks)
Lastig om hier nog namen bij te verzinnen..Vind het lijstje van Misshopping knap erbij gezocht! Staan paar mooie namen in!
Ik zal er nog een paar bedenken; Leroy, Brian, Vince, Zino, Ninon, Alex, Joeri, Timon, Tobias, Mauro, Niels
Jessicaca; ik vind dat je veel verschillende typen namen in je lijstje hebt staan, grappig zeg!
Ik zou bij elkaar zetten:
Kelvin, Jaimy, Matt, Brent
Jorn, Jochem, Jesse, Julian, Jelle, Thijmen
En Sem en Levi kunnen beetje bij allebei (mijn visie hoor, zegt verder ook niks)
Lastig om hier nog namen bij te verzinnen..Vind het lijstje van Misshopping knap erbij gezocht! Staan paar mooie namen in!
Ik zal er nog een paar bedenken; Leroy, Brian, Vince, Zino, Ninon, Alex, Joeri, Timon, Tobias, Mauro, Niels