Good luck!
woensdag 28 april 2010 om 14:15
Haaaaiiiii
Ben aan het werk, dus kort.
Bridges, hoe gaat het met oma?
Mal, wat een leuke aanwinsten
Star, wat leuk dat gedoe bij nemo, ben het ook gelijk aan het plannen Is echt wat voor T. En echt geweldige moederdag cadeaus!
Mamax, GEFELICITEERD!
Amalia, hè wat jammer nu weer. Ik zou niet weten wat het is. Wel erg lekker naar Oud Valkeveen en ik vind het een goeie om daar eens te meeten.
Cin, nog even je pubers aanstaren en dan vakantie!!!
Knap van middelste kind oh nee niet doen want dan wil hij niet meer
Kokos, wat sneu van Lianne, ik denk ook wel dat het komt door wat ondeugende kindjes in de klas denk ik. Sterkte met je darmflora en fauna
Ben aan het werk, dus kort.
Mal, wat een leuke aanwinsten
Star, wat leuk dat gedoe bij nemo, ben het ook gelijk aan het plannen Is echt wat voor T. En echt geweldige moederdag cadeaus!
Mamax, GEFELICITEERD!
Amalia, hè wat jammer nu weer. Ik zou niet weten wat het is. Wel erg lekker naar Oud Valkeveen en ik vind het een goeie om daar eens te meeten.
Cin, nog even je pubers aanstaren en dan vakantie!!!
Knap van middelste kind oh nee niet doen want dan wil hij niet meer
Kokos, wat sneu van Lianne, ik denk ook wel dat het komt door wat ondeugende kindjes in de klas denk ik. Sterkte met je darmflora en fauna
woensdag 28 april 2010 om 14:39
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 13:54:
En een week geleden was je nog tegen de naschoolseopvang Bam
Fout, ik ben niet tegen naschoolse opvang. Ik ben tegen naschoolse opvang voor mijn kind.
En dit gaat over de vacantieopvang, maar ben er nog over in gesprek met mijn gevoel. want mijn gevoel wil nog steeds niet
Maar zoals het nu gaa is het ook niet fijn, dus ik zal toch keuzes moeten gaan maken. Voor mij is het dan misschien acceptabel om vacantieopvang te doen, omdat daar de knelpunen liggen.
En ik heb begrepen dat er heel veel leuke dingen worden gedaan in de vacantie (schrijf je dat nu tegenwoordig met een c of een k?)
Bridges: Mijn werk lijdt er niet onder, maar wel mijn nachtrust
En een week geleden was je nog tegen de naschoolseopvang Bam
Fout, ik ben niet tegen naschoolse opvang. Ik ben tegen naschoolse opvang voor mijn kind.
En dit gaat over de vacantieopvang, maar ben er nog over in gesprek met mijn gevoel. want mijn gevoel wil nog steeds niet
Maar zoals het nu gaa is het ook niet fijn, dus ik zal toch keuzes moeten gaan maken. Voor mij is het dan misschien acceptabel om vacantieopvang te doen, omdat daar de knelpunen liggen.
En ik heb begrepen dat er heel veel leuke dingen worden gedaan in de vacantie (schrijf je dat nu tegenwoordig met een c of een k?)
Bridges: Mijn werk lijdt er niet onder, maar wel mijn nachtrust
woensdag 28 april 2010 om 15:19
Ik luister altijd meteen
Gebeld, en het klinkt wel oke!
Je bent verplicht om minimaal 10 vakantiedagen af te nemen,
Dat is dus goed te doen.
Julian zou per 1 juli terecht kunnen dus dat is ook heel erg mooi!
Contract sturen ze op, dus dan kunnen we het even goed doornemen, en dan beslissen..
Bammie gaat even stevig in gesprek met haar gevoel
Gebeld, en het klinkt wel oke!
Je bent verplicht om minimaal 10 vakantiedagen af te nemen,
Dat is dus goed te doen.
Julian zou per 1 juli terecht kunnen dus dat is ook heel erg mooi!
Contract sturen ze op, dus dan kunnen we het even goed doornemen, en dan beslissen..
Bammie gaat even stevig in gesprek met haar gevoel
woensdag 28 april 2010 om 18:20
Gezellig daar Star
Ooh Mamax morgen jarig??? Hmm, had ik toch nog even die kaart kunnen sturen.Nouja, dan komt ie morgen te laat, vrijdag dus.
Oh lekker er gaat een hele Vifit Kids over de bank... Lang leve mijn superbank die vlekvrij blijft.
Goed, fijne bijdrage van mij.
Mal is goed bezig!!! Wordt heel leuk dames. En het leuke is dat jullie ook allemaal een kaartje krijgen
Ooh Mamax morgen jarig??? Hmm, had ik toch nog even die kaart kunnen sturen.Nouja, dan komt ie morgen te laat, vrijdag dus.
Oh lekker er gaat een hele Vifit Kids over de bank... Lang leve mijn superbank die vlekvrij blijft.
Goed, fijne bijdrage van mij.
Mal is goed bezig!!! Wordt heel leuk dames. En het leuke is dat jullie ook allemaal een kaartje krijgen
woensdag 28 april 2010 om 19:47
Beterschap Star daar. Hier hebben ze synchroonkoorts, ook fijn.
Bam, wat voor soort opvang is dat tijdens de vakantie? Soort creche voor schoolgangers?
Amalia, spannend van kaartje! Oh bah, drinken over de bank.
Kokos, klinkt wel heel fijn die school van Lianne! Heeft ze veel aansluiting? Gaat ze ook al bij vriendjes thuis spelen of komen ze bij jullie spelen?
Bam, wat voor soort opvang is dat tijdens de vakantie? Soort creche voor schoolgangers?
Amalia, spannend van kaartje! Oh bah, drinken over de bank.
Kokos, klinkt wel heel fijn die school van Lianne! Heeft ze veel aansluiting? Gaat ze ook al bij vriendjes thuis spelen of komen ze bij jullie spelen?