Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 20:24:

[...]

Ze bedoelt eigenlijk in dr kont hoor Klopt, ik bedoelde mijn kont. Ik heb helemaal geen schoenen aan. Ik loop er hooguit náást.
Eens met Evi, we gaan met z'n allen de verkeerde kant op op deze manier.

Zullen we stoppen met bekvechten? Anders zitten we zo aan topic 25.
Nou ja eens met Evidenza dus. Ik verneem hier nu dus pas dat er achter mijn rug om melding gemaakt is van mijn verspreking, die zeggen en schrijven nog geen halve minuut online te lezen is geweest, en misschien nóg wel korter. Want bij het verzenden las ik mijn stukje nog eens na en toen viel me ineens op dat ik de oude nick had gebruikt van jeweetwelwie en dat heb ik per direct veranderd, zonder opmerking van wie dan ook, dat had ik nml zelf al gezien. Nu hoor ik pas dat er daar dus melding van is gemaakt. Ik begreep al niet waarover dat ging.

Ik heb even daarna sowieso mijn hele stuk weggehaald, omdat mij nog steeds lastig duidelijk te maken is wat nu wel en wat nu niet meer is toegestaan. Zoals ik al zei; vroegah mocht er veel meer, vroegah toen de lucht nog blauw was en het gras nog groen
quote:Evidenza schreef op 28 april 2010 @ 20:24:

Laten we in vredesnaam ophouden met dat getoverstaf en melding maken van élk wissewasje. Spreek gewoon de forummer erop aan! Als diegene het dan nog niet wil aanpassen of wat dan ook, dan kun je uiteindelijk overwegen om een mod erbij te roepen.

Wat is er toch aan de hand met dit forum? Naar de Angels wijzen, naar de mod, naar medeforummers...kom op.Dat gebeurde ook. Maar vervolgens werd het topic opgeschoond ivm provocatie en gesloten en konden we verder alsof er niets gebeurd was.
@ Neele: ze was inderdaad een ander op een ander forum. Meer hebben Naomi of de Angels er niet over los gelaten.
Zoyla, volgens mij is er wel tegen je gezegd dat er melding is gemaakt van je posting, je vroeg zelfs nog waarom
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klopt wat Roos zegt.
Wat een gedonder hier weer. En je kan niet eens even eten en met je kind spelen, want dan mis je alles weer
Stressed is just desserts spelled backwards
Male, heb jij geen man dan?
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 20:32:

Male, heb jij geen man dan? ja maar ik moet zelf toch ook eten
Zoyla, wees toch gewoon eens dapper en zeg dingen gewoon, ook al maak je een fout. Er is altijd wel een smoesje te bedenken voor een fout, maar het siert mensen als ze kunnen toegeven fout geweest te zijn.
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 20:32:

Male, heb jij geen man dan?Als ze met haar kind wil spelen ipv met haar man, láát haar dan gewoon even.......
Wat een onzin Zoyla, ik heb je meteen verteld dat jij de allereerste was waar ik ooit voor getoverstafdingest had en jij vroeg mij zelfs waarom. Dat heb ik je ook nog eens uitgebreid verteld trouwens. Dus niet doen alsof je van niks wist.
Kun je niet aan de sondevoeding dan? Ik vind dat je je wel een beetje oplossingsgerichter mag opstellen hoor...
Gewoon achter de laptop eten en je man het spelen laten doen. Zoon vindt het helemaal niet erg hoor dat i khier zit, want die kan zo wat langer tv kijken
Mensen mensen, hoe diep moeten engelen en forummers door het stof als er een fout gemaakt wordt? Ok, enig blijk van sorry van de avatar-engel en de opvoedkundige engel zou leuk geweest zijn, maar nu met zoyla... ik bedoel, ze geeft toch aan dat ze "fout" was en dat ze dat meteen heeft hersteld? Waarom toch dat wijzen en jagen?
Rosanna ik hoor nu pas dat dat om het vergissen was in de nickname van iemand is hoor.

Dat ik alle andere keren de naam goed had en 1 keer niet zegt toch júist dat het echt per ongeluk ging. Waarom zou ik het anders uit mezelf per direct hebben aangepast. Zucht. Maar goed, ik heb gezegt dat het een vergissing was, doe er mee wat je wilt. Door het zo lekker op te blazen is het onderhand iedereen allang duidelijk om wie het gaat. Als er geen haan naar had gekraaid was er ook nooit iets opgevallen. Dus in die zin mogen jullie nu ook wel hand in eigen boezem steken. En nu is het wel klaar. Ik moet inpakken want ik vertrek overmorgen naar Marokko....
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 20:34:

Kun je niet aan de sondevoeding dan? Ik vind dat je je wel een beetje oplossingsgerichter mag opstellen hoor...Op zich wel een goed idee, met zijn drietjes aan de sonde. Dat scheelt een hoop onnodig huishoudelijk werk!
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 20:39
Reden: ik wilde niet quoten.. excuses
% gewijzigd
quote:loomii schreef op 28 april 2010 @ 20:34:

[...]

Als ze met haar kind wil spelen ipv met haar man, láát haar dan gewoon even.......Ja sorry hoor, maar dat soort prioriteiten daar heb ik gewoon een beetje moeite mee. Hoe oud is dat kind helemaal? Kan die niet zelf spelen? Dat je met je man wil spelen, dat snáp ik tenminste nog. Dat heeft gewoon te maken met eigen behoeftes...
Het ging mij om de hele posting Zoyla.
Zoyla het ging om je hele post en dat is inmiddels meerdere malen gezegd en uitgelegd nadat je daar om vroeg.
Is er iemand die een samenvatting wil geven, waarom het andere napraattopic onvindbaar is?
Lieve Sjur ik ben het helemaal met je eens. Weet je wat het is?

Mensen zijn allemaal een beetje op zoek naar opstootjes. En omdat men hier, in vergelijking met vroeger, zo strak gehouden wordt, gaat men lopen zoeken. En muggenziften. Het is mens-eigen, en soms ook wel lekker. Maar inderdaad way out of line....

Sorry is soms gewoon écht níet genoeg....
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 20:36:

Is er iemand die een samenvatting wil geven, waarom het andere napraattopic onvindbaar is?Omdat ie verwijderd is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven