Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 19:48:

*gaat mail checken*Denk erom ploes, precies dezelfde posting heeft mij met oud en nieuw een ban opgeleverd
quote:yasmijn schreef op 28 april 2010 @ 19:59:

Ik snap er niks meer van. Ik dacht dat een topic als dit verboten was?

Het zou niet gekker moeten worden hier.

Morgen misschien wel, je weet het nooit hier........
Het is altijd willem als het om dit soort dingen gaat.....dat is algemene forumkennis
Keep up Yas, dat was 10 minuten geleden. Tsssk.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 19:52:

[...]

En? Ik ben nog steeds forummaagd. Maar ik lees net een hele mooie samenvatting. Waardoor ik in ene weet waar het allemaal over gaat.
quote:mamalief schreef op 28 april 2010 @ 20:01:

[...]

Denk erom ploes, precies dezelfde posting heeft mij met oud en nieuw een ban opgeleverd

Ja, maar jij!

Ik ben heul lief en braaf altijd

[...]

Denk erom ploes, precies dezelfde posting heeft mij met oud en nieuw een ban opgeleverd

Ja, maar jij!

Ik ben heul lief en braaf altijd
Je zou trouwens maar een voorbibs hebben zeg. Dan ben je knap ongelukkig
Ik heb mail van een zekere Dr Ibrahim Ahmed... Zal ik dat openen?
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2010 @ 20:04:

Je zou trouwens maar een voorbibs hebben zeg. Dan ben je knap ongelukkigSommige mensen hebben er een, maar dan meer rond de mond gelokaliseerd.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 20:05:

Ik heb mail van een zekere Dr Ibrahim Ahmed... Zal ik dat openen?Of je even een paar miljoen aan zijn zielige oom in Nigeria wil storten. Ja hoor, kan je veilig openen
Ik begin me knap lullig te voelen dat ik nog nooit een waarschuwing heb gehad en nog nooit in de buurt van een ban ben geweest.

Maar volgens mij heb ik goede kans nu. Ik denk namelijk dat de waarschuwing in het vorige napraattopic ook hier geldt. Zonder dat het vermeld wordt natuurlijk. Dat zou zo onlogisch zijn namelijk dat het in deze tijden weer heel logisch is. Maar ik heb dus geen idee waarvoor die waarschuwing was. Spannend zo!

[...]

Denk erom ploes, precies dezelfde posting heeft mij met oud en nieuw een ban opgeleverd Jij en je twee maten, toch?
Doen Ploes, leven in de brouwerij, dat hebben we net nodig.

@ Dushi: chic toch?
Een pratende voorbips?
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 20:05:

Ik heb mail van een zekere Dr Ibrahim Ahmed... Zal ik dat openen?Heeft ie jou ook al gemaild? Ik dacht dat ik speciaal was!
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 20:06:

[...]

Sommige mensen hebben er een, maar dan meer rond de mond gelokaliseerd.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 20:06:

Een pratende voorbips?Yeps
Lé-zen Evidenza

Als er niks in je mailbox zit, dus niks provocerend hebt gepost, heb je géén waarschuwing
Zijn er mensen die wel mail hebben dan? Want in het waarschuwingentopic lees ik er niks over. En ik mag toch hopen dat Zoyla vanwege het onthullen van een oude nick waaronder een forummer gestalkt werd tenminste een waarschuwing heeft gekregen?
Ik doe even iets nuttigs, niet te snel gaan he?
Ze waren een tijdje hip, die pratende voorbipsen, maar gelukkig is dat nu overgewaaid.
:-) Sterkte Evidenza!

Ennuh.... als je gewoon je mening gegeven hebt, is het een waarschuwing waard toch? Jouw mening telt ook!
Geen mail Q.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven