Het Blok 2010
woensdag 28 april 2010 om 21:42
quote:Mazou schreef op 28 april 2010 @ 21:38:
[...]
Wel op een hele reclame achtige manier, vond ik.
Zo van: kijk, ik poets! Ik poets!
Maar dan dus niet echt poetsen.
Dat doet ze expres.
Dingetje is nogal van het vooruit kijken, en ze heeft natuurlijk allang voorzien dat ze er straks uitvliegt en nu denkt ze....ik laat de reclame boys vast zien dat ik heel goed kan poetsen en dan mag ik zo een een schoonmaak commercial...
net als die andere Blok bewoners die ineens verschenen in een reclame
[...]
Wel op een hele reclame achtige manier, vond ik.
Zo van: kijk, ik poets! Ik poets!
Maar dan dus niet echt poetsen.
Dat doet ze expres.
Dingetje is nogal van het vooruit kijken, en ze heeft natuurlijk allang voorzien dat ze er straks uitvliegt en nu denkt ze....ik laat de reclame boys vast zien dat ik heel goed kan poetsen en dan mag ik zo een een schoonmaak commercial...
net als die andere Blok bewoners die ineens verschenen in een reclame
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 21:42
woensdag 28 april 2010 om 21:43
Nou, hehe, die worden er dus uitgemieterd. En terecht ook.
Wat een mooie badkamer hadden Monique en Maarten. Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind ze dus echt superleuk. Ik mag dat wel, die mentaliteit van hun. Ik vind Maarten ook enorm geestig.
Maar Nienke is mijn favoriet en ook zij hebben me ondanks dat het niet af is verbaasd met hoe ver ze zijn gekomen.
Ik hoop trouwens dat ook Oene en Petra achter Dennis en Martine aan mogen, gewoon allebei die jankstellen eruit, want die appartementen zijn echt dramatisch.
Wat een mooie badkamer hadden Monique en Maarten. Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind ze dus echt superleuk. Ik mag dat wel, die mentaliteit van hun. Ik vind Maarten ook enorm geestig.
Maar Nienke is mijn favoriet en ook zij hebben me ondanks dat het niet af is verbaasd met hoe ver ze zijn gekomen.
Ik hoop trouwens dat ook Oene en Petra achter Dennis en Martine aan mogen, gewoon allebei die jankstellen eruit, want die appartementen zijn echt dramatisch.
Am Yisrael Chai!
woensdag 28 april 2010 om 21:44
quote:Verreckje schreef op 28 april 2010 @ 21:41:
Alle vier denk ik. Niet (nooit) op tijd opleveren en gebrek aan budget...
Dat denk ik ook, Oene en Petra kunnen natuurlijk nooit een keuken opleveren met een budget van ¤100
En dan....dan komen er nieuwe mensen in toch?
Owwww......ik hoop twee heeeeeeeeeeeeele goeie klusstellen
Vind Maart helemaal niets natuurlijk
Alle vier denk ik. Niet (nooit) op tijd opleveren en gebrek aan budget...
Dat denk ik ook, Oene en Petra kunnen natuurlijk nooit een keuken opleveren met een budget van ¤100
En dan....dan komen er nieuwe mensen in toch?
Owwww......ik hoop twee heeeeeeeeeeeeele goeie klusstellen
Vind Maart helemaal niets natuurlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 21:44
quote:Meiske_90 schreef op 28 april 2010 @ 21:42:
ja, bovendien. Als je die badkamer ziet... Zo'n scheve tegel.. dik een cm verschil Het spijt me zeer, maar dat vind ik echt gewoon niet kunnen. Het is misschien pietluttig, maar ik zou me daar dood aan ergeren. Dat hoort gewoon RECHT. Punt.Ik durf het bijna niet zeggen, maar...da's wel weer heel erg...jeweetwel.
ja, bovendien. Als je die badkamer ziet... Zo'n scheve tegel.. dik een cm verschil Het spijt me zeer, maar dat vind ik echt gewoon niet kunnen. Het is misschien pietluttig, maar ik zou me daar dood aan ergeren. Dat hoort gewoon RECHT. Punt.Ik durf het bijna niet zeggen, maar...da's wel weer heel erg...jeweetwel.
woensdag 28 april 2010 om 21:50