Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Oh ja, ik had gisteren twee megakorte hurrays: "Thanks".

De ene hurray was van een vrouw uit DL die ik, dacht ik, een kaart had gestuurd die aansloot op haar profiel (pelgrimsplekken en andere plekken van "worship"). Had ik dus een interieurfoto van de Sint Jan gestuurd: een plafondschildering van het alziend oog.

Ik upload alle kaarten voor ik die verstuur, bleek ze, na het registeren, mijn kaart verwijderd te hebben. Nou ja! Ik heb dus nog een keer haar profiel bekeken, blijkt haar avatar uit allemaal van die Wiccasymbolen te bestaan. Ze wil juist kaarten van oude aanbiddingsplekken, Stonehenge e.d. Dan ben je bang voor zo'n oog natuurlijk

Het was wel mijn 60e hurray en mocht dus 2 nieuwe kaarten versturen, weer naar DL en naar Japan.
quote:Janna80 schreef op 28 april 2010 @ 22:41:

Oh, wat ik me nog afvraag... veel mensen zetten in hun profiel welke kaarten expired zijn, waarom is dat?Ik heb dat ook, omdat ik een kuddeschaap ben volgens mij hahaha
quote:Janna80 schreef op 28 april 2010 @ 22:38:

Die sushi kaart is leuk!is een gratiesj kaart
Varisha, ik vind die kaart van de oosterse vrouw heel erg mooi. Ik heb een paar portretfoto's van nomaden bij mijn verzonden kaarten zitten en die zijn ook populair.

En dochter heeft een toptijd gehad, ik krijg alle verhalen druppelsgewijs te horen. Heb wel alle spullen in quarantaine moeten zetten, ze kwam onder de vlooienbeten thuis ;( . Het gastgezin was niet erg hygiënisch...
Hey hey,

Weer niets vandaag..... geen blije mailbox en geen blije deurmat.....

Nog een dagje werken en dan een lekker lang weekend!

Daar ben ik aan toe...... druk geweest hier, veel van hot naar her gesjees. Ben er bekaf van..

Owww, nog een leukigheidje voor Larf. Hij mag met Pinksteren de vlag dragen bij een internationaal Ajax toernooi. Nu is hij wel voor PSV maar dit laat hij niet aan zich voorbij gaan, zeker niet omdat het in het Olympisch stadion is.

Janna, ik denk omdat het is dat die mensen niet weten dat je diegene ook gewoon een berichtje kunt sturen. Dat lijkt mij makkelijker.

Nu lekker mijn bed in. Van de week reageer ik uitgebreid.
hoi hoi

Vandaag 5 kaarten ontvangen( volgens mij had de postbode ze opgespaart) Nederland China Duitsland Belarus nederlands geschreven en Taiwan met een id nr 144 en dan 3 tekens leek wel chinees dus heb om help gevraagd en had na een uur al bericht terug en als je goed keek met een vergrootglas ja dan had ik het kunnen lezen maar goed is goed gekomen

en ik mocht een kaartje aanvragen en volgens mij is het kaartje voor iemand van hier maar ik zeg lekker niet wie

Ik ga hem morgen schrijven er staat hier een bak vol kaartjes maar niet wat ze graag hebben wil

wat hebben jullie ook veel en mooie kaarten favoriet bij mij zijn het er 64 ook wat hetzelfde maar dan met een ander id nummer

en ook i drukker kaarten

@ kaatje veel succes met de verhuizing

@ tine bedankt voor het lekkere cake

@Zazana beterschap
quote:varisha schreef op 28 april 2010 @ 22:44:

is een gratiesj kaart Haha, zo zie je maar weer...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:varisha schreef op 28 april 2010 @ 22:43:

[...]

Ik heb dat ook, omdat ik een kuddeschaap ben volgens mij hahahaIk blaat ook "gewoon" mee.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hahaha, dus niemand die me het 'echte' antwoord kan geven... Dat is er vast niet he
Goedemorgen,

Ik snap dat ook niet van de expired kaarten... waarom doe je dat op je profiel aangeven? De kans is erg klein dat de ontvanger per toeval op je profiel komt er daar dan zijn/haar naam ziet staan...

Ik heb een leuke hurray uit de UK gehad!

Hierbij mijn meest populaire kaart (6x):

Nee Janna, maar het is wel een goede vraag die je stelt. Want ik heb het me ook wel eens afgevraagd.

Ik heb gisteren twee kaartjes geschreven, 1 naar het Verenigd Koninkrijk en 1 naar naar Litouwen, naar de stad Klaipeda, die zo ik net lees op wikipedia, 205.000 inwoners kent.

De kaarten ga ik zo posten als ik naar m'n werk fiets!
Ik heb al eens mijn meest favo kaarten geupload hier, maar hier komen ze nog eens hoor.

7 X

6 X

6 X
Wat hebben jullie veel getikt gisterenavond.

Alles netjes gelezen en heel veel mooie kaarten gezien.

Heb ook een aantal favorieten dus ik zal eens gaan proberen te ontdekken hoe ik die hier kan plakken.

Neferisis, mijn dochtertje is 5.

Die hebben nog geen gene over het schrijven van liefdesbrieven, hahaha.

Alleen vriendje was niet op school daarnet.

Gaan we deze van het weekend wel bij hem in de brievenbus doen.

C-estelle, gaaf voor Larf zeg.

Word dat ook uitgezonden op tv???

Allemaal een fijne PC-dag.

Ik hoop hier ook nog op een hurray dan kan ik weer wat kaartjes schrijven.

Al bedenk ik me nu dat ik er nog eentje mag.

Later dan want nu mag kleineman in bad en een flesje daarna.

Even lekker kroelen.
Die met die klomp vind ik geweldig Ligaa!!!!
Kaatje --> Succes met verhuizen, wel nare omstandigheden maar nu wel een huisje dus in je favo stad :-)

Steph --> jeetje 350 kaarten, hier vinden ze mijn 40 al veel haha

Anita --> wat zoet , een liefdesbrief hihi, ze beginnen ook steeds vroeger haha

C-Estelle --> hip hoor lopen met de vlag, ik kan mij voorstellen dat je als voetballiefhebber dat maar al te graag doet :-)

Tine --> heb je een leuke verjaardag gehad gisteren? en nog leuke dingen gekregen?

Zelf vond ik gisteren bij thuiskomst een tof kaartje uit Zwitserland in mijn brievenbus, met een elfje erop, zoetheid overheerste het kaartje wel haha!

verder weinig te melden eigenlijk, afgezien dat ik de komende dagen weinig online ben... vanavond partyparty en morgen weer een heel programma ('s ochtends verjaardag, 's middags rommelmarkten struinen. 's avonds bandjes kijken :-D )

Dus mocht ik hier niet meer verschijnen, fijne dagen allemaal!!!
Chayuz, veel plezier met alle leuke dingen die je gaat doen!!!

Hier is net de postbode geweest en die heeft een mooie nightview uit New York gebracht.

Weinig tekst, maar wel veel heel veel postzegels.

Waaronder eentje van Walt Disney!!!!

Zo leuk.
Ligaa, die klomp is gaaf (heb ik ook in mijn collectie) ja.

Chayu, have fun.

Anita, leuke kaart lijkt mij dat.

Twee kaarten gaan op de post, Taiwan en Zuid-korea. Allebei mannen met weinig in hun profiel.
Nou ja, die kaart vanuit New York heeft er gewoon maar 3 dagen overgedaan om bij mij op de mat te belanden.

Dat is volgens mij wel erg snel toch.
Echt? Dat is wel heel snel Anita!

Het hier plakken van die kaarten is dus niet echt moeilijk:

Op de pc site op je kaart gaan staan (als ie klein is), rechtermuisknop. Eigenschappen. Dan die http link kopieren.

Dan hier rechtsboven waar je typt op dat schilderijtje, 4de van rechts klikken. Toestemming geven (ofzo iets) en dan je link daarin die balk plakken. Dan komt ie tussen IMG met haakjes te staan.

Snap je het?
Deze dus:

Is wel snel zeg.
Die ja, hahaha

Ga het nog wel proberen vanavond ofzo.

Nu dochter uit de tuin vissen en naar school brengen.

Dit is mijn meest populaire kaart. Ben zelf niet zo van de bloemen maar deze vinden ze toch wel erg mooi (7 keer nu).
Mijn ochtend begon goed met een Hurray uit Spanje. Meer dan thanx kon er helaas niet af maar goed, z'n profiel was ook niet echt uitnodigend om heel hard te gaan lopen. Ik had 'm een IDrukker kaart gestuurd van Holland. Mooi zat vond ik.

Nieuwe kaart mag naar een jongedame uit Polen. Ze is o.a. gek van Michael Jackson en laat ik daar nou een hele mooie kaart van hebben. Ben benieuwd hoe ze die gaat vinden.

Verder ligt m'n 2e account echt al 12 dagen op z'n gat. De 5 kaarten daar zijn nu allemaal meer dan 20 dagen onderweg, 2 zelfs al 40 dagen. Het zijn ook niet zo hele fijne landen (2 maal Rusland, 2 maal China en 1 naar Mauritius). Die laatste is natuurlijk wel heel erg leuk. Maar die is er dus ook al 22 dagen over aan het reizen. Maar goed, geduld, geduld, geduld...

Lampje
Haha, jij hebt dus ook een 2de account... hihi
Zo even tijd gemaakt om een adres aan te vragen.

En mijn kaart mag naar een Duitse die in Uganda werkt.

Ze heeft 8 kaarten verzonden en 7 ontvangen.

En is derde op de lijst van dat land.

Vind dit toch wel bijzonder hoor.

Mooie kaart van de zeeuwse kust uitgezocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven