Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Dat zegt niks Sgaap, ik had vorige keer ook een ban zonder het te weten.

Krijgt ze een roze scherm te zien?
Dan geen suus idd roze scherm
Heb ik dat?!
Ff cookies wissen?
Heee, met mijn oude nick kan ik wél inloggen (Etosha hier dus!).

Raar verhaal... geen mail, geen bericht in het bantopic en toch kan ik met Etosha niet inloggen: krijg een mooi roze scherm. Da's een blokkade toch? Of ben ik nou gek? En waarom weet ik dat dan niet?

Nou ja, als iemand Etosha op z'n bingokaart had: het ziet er naar uit dat je kan strepen!
Heel raar Etosh, zeker zonder posting in het bantopic of mail. Maar het verbaast me niet.

Etosch....
Etosh... vast per ongeluk gegaan
Meer mensen die gemist worden? Oh kut, nu dubbelnick ik natuurlijk ook nog, maar dat is echt niet om naar te doen maar omdat ik gewoon zo in verwarring was dat ik niet kon inloggen! Goddank vond ik Sgaapie op de boerderie om iets te kunnen vragen.
Het is wel vreemd inderdaad Etoscha.
En als je het dan zo lief vraagt help ik natuurlijk wel even
Heb ik dat?!
Hebben we Hela al gezien vandaag?
Ik heb nog geen waarschuwing in mijn mailbox.
Nee, ik heb ook niks in mijn mailbox.

Een ban zou wel raar zijn trouwens, ik heb nog nooit een waarschuwing gehad!
Just checking hoor... Nee, ik heb geen ban!
Worden jullie ook zo totaal paranoia? Bij elke mail die ik binnenkrijg heb ik hartkloppingen, want het zál toch niet?!
Herkenbaar Q

Ik start net de computer op, ben ik niet automatisch ingelogd. Ai Een ban?

Maar nee, de pc had weer eens alles vanzelf geregeld. Zooooo handig....
Ik had gisteren een 24 seconden ban!

De adem-in-adem-uit-ban volgens Minny.

Hey Suus is weer terug!

Ik heb geen mail ( nou ja, behalve dan die waarin staat dat gebruik van het woord zielepiet officieel beschouwd wordt als belediging en provocatie), geen ban en kon dus ook gewoon inloggen!
Zeg, als je nou geen melding hebt gehad ergens, dat je geband bent en omdat je met je ene nick niet kan inloggen gebruik je dan maar die andere om mee te forummen, zou dat dan strafbaar zijn? En ja, da's echt een serieuze vraag... ik bedoel: het kan ook gewoon een technisch probleem zijn of zo toch?
Ja hoor... technisch probleem... alleen bij jou
En dubbelnicken is niet strafbaar ( dat is gisteren wel gebleken toch)

Nee ongein, in dit geval lijkt het me niet meer dan normaal, je weet immers van niets.
De enige mail die ik van Viva heb is dat ik een ontbijt met Arie kan winnen.

En dat wil ik niet.
Tja, ik zit vandaag voor het eerst sinds twee weken weer op de laptop, zou kunnen toch? Ik zal zo eens kijken of ik met de normale computer ook niet kan inloggen.
quote:smoon32 schreef op 30 april 2010 @ 12:51:

Zeg, als je nou geen melding hebt gehad ergens, dat je geband bent en omdat je met je ene nick niet kan inloggen gebruik je dan maar die andere om mee te forummen, zou dat dan strafbaar zijn? En ja, da's echt een serieuze vraag... ik bedoel: het kan ook gewoon een technisch probleem zijn of zo toch?

Als het strafbaar is zetten we de boel gewoon weer op stelten. Geen punt!

Nah, met deze nick weet wel meteen iedereen hoe Etosha heet (en dat die nick inmiddels vijf jaar oud is, haha!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven