Postcrossing 4
vrijdag 30 april 2010 om 12:53
Hier vanmorgen de optocht gelopen en dochter gefietst door de stromende regen.
Bah bah.
Al heb je daar als volwassene meer last van de kindjes geloof ik.
Gelukkig is het nu droog, maar kijken we nog even de koningin op tv (bijna thuiswedstrijd voor ons) en gaan we zo het dorp in.
Kan dochter lekker spelletjes doen enzo.
Verder vanmorgen een hurray uit USA, 40 kaarten verzonden dus mag er nu 7 onderweg hebben.
Van het weekend dus lekker 2 kaarten schrijven.
Neferisis, heb ook nog nooit een kaartje uit Afrika gehad geloof ik.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet he.
Hebben we tenminste wat op ons verlanglijstje staan.
Sweetcandy, dikke knuf mocht je het stiekem toch een beetje nodig hebben.
Een relatie van 2 jaar is toch niet niks en dan op zo'n manier er een eind aan maken.
Wat een loser.
Wens iedereen verder een fijne koninginnedag en een goede opbrengst op de vrijmarkt (weet even niet meer wie er ging staan) en voor degene die er gaan kijken, niet te veel spulletjes meenemen he.
Of ze moeten nog leuke kaarten in de aanbieding hebben, hahaha
Bah bah.
Al heb je daar als volwassene meer last van de kindjes geloof ik.
Gelukkig is het nu droog, maar kijken we nog even de koningin op tv (bijna thuiswedstrijd voor ons) en gaan we zo het dorp in.
Kan dochter lekker spelletjes doen enzo.
Verder vanmorgen een hurray uit USA, 40 kaarten verzonden dus mag er nu 7 onderweg hebben.
Van het weekend dus lekker 2 kaarten schrijven.
Neferisis, heb ook nog nooit een kaartje uit Afrika gehad geloof ik.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet he.
Hebben we tenminste wat op ons verlanglijstje staan.
Sweetcandy, dikke knuf mocht je het stiekem toch een beetje nodig hebben.
Een relatie van 2 jaar is toch niet niks en dan op zo'n manier er een eind aan maken.
Wat een loser.
Wens iedereen verder een fijne koninginnedag en een goede opbrengst op de vrijmarkt (weet even niet meer wie er ging staan) en voor degene die er gaan kijken, niet te veel spulletjes meenemen he.
Of ze moeten nog leuke kaarten in de aanbieding hebben, hahaha
vrijdag 30 april 2010 om 13:11
vrijdag 30 april 2010 om 14:29
Nou, een succesvolle Hurray-dag vandaag. We hadden er 2 (Canada en VS) van het hoofdaccount en zelfs 1 (China) van het 'slapende' account.
Nieuwe kaarten zijn al op de bus die voorlopig toch niet geleegd wordt richting VS en Duitsland.
Vanochtend even over de vrijmarkt gelopen. Ben nog kil en klam en heb medelijden met de kleine kinderen die daar hun natte spulletjes proberen te verkopen. Geen hele bijzondere dingen gescoord.
Kaarten onderweg nu naar:
Rusland 16 dagen
Wit Rusland 6 dagen
Zuid Afrika 4 dagen
Polen 1 dag
Duitsland en VS 0 dagen.
Lampje
Nieuwe kaarten zijn al op de bus die voorlopig toch niet geleegd wordt richting VS en Duitsland.
Vanochtend even over de vrijmarkt gelopen. Ben nog kil en klam en heb medelijden met de kleine kinderen die daar hun natte spulletjes proberen te verkopen. Geen hele bijzondere dingen gescoord.
Kaarten onderweg nu naar:
Rusland 16 dagen
Wit Rusland 6 dagen
Zuid Afrika 4 dagen
Polen 1 dag
Duitsland en VS 0 dagen.
Lampje
vrijdag 30 april 2010 om 14:53
@Stefanie, de ruil verstuur ik morgen! Waar ga je heen op reis?
@Janna, jammer he dat de brievenbus niet word geleegd...
@Lampje, lekker hoor die hurrays, hier nog helemaal niks. Maar wel mooi weer! Het zonnetje schijnt zelfs!
@Anita, aaa ja het was wel bar en boos he die kant op... Heeft je dochter er wel plezier in gehad? Was ze blij met haar versierde fiets!!
Hier net ook even de vrijmarkt over geweest, maar het was vrij rustig tot in tegenstelling met vorig jaar.. Veel geslenterd en nu lekker op de bank een kaart schrijven naar iemand van hier! En nog eentje naar Australie!! Naar Australie gaat een Jip en Janneke op het strand kaart, naar degene van hier houd ik nog even voor mezelf, anders is het niet leuk...
@Janna, jammer he dat de brievenbus niet word geleegd...
@Lampje, lekker hoor die hurrays, hier nog helemaal niks. Maar wel mooi weer! Het zonnetje schijnt zelfs!
@Anita, aaa ja het was wel bar en boos he die kant op... Heeft je dochter er wel plezier in gehad? Was ze blij met haar versierde fiets!!
Hier net ook even de vrijmarkt over geweest, maar het was vrij rustig tot in tegenstelling met vorig jaar.. Veel geslenterd en nu lekker op de bank een kaart schrijven naar iemand van hier! En nog eentje naar Australie!! Naar Australie gaat een Jip en Janneke op het strand kaart, naar degene van hier houd ik nog even voor mezelf, anders is het niet leuk...
vrijdag 30 april 2010 om 16:48
Hai!
Leuk steph dat jullie een konijn willen!
Sweetcandy: wat ontzettend stom en rot dat hij zoiets doet! Ik hoop dat je je er niet al te verdrietig om voelt.
Anita: altijd als ik jouw stukjes lees voel ik gewoon het gezinsgeluk, haha. Heerlijk dat je er zo van kunt genieten. Lekker met je dochter op stap, ik hoop dat ze vanmiddag in het zonnetje spelletjes kan doen!
Ik zit/lig weer eens thuis te balen van het ziek-zijn. Het is zo jammer dat ziekte geen rekening houdt met feestdagen. Ik zou zo graag eens een dagje kunnen genieten en gezellige dingen doen. In plaats daarvan lig ik gedrogeerd in bed en hoor ik af en toe vlagen van feestvierende mensen Ik heb al in geen jaren koninginnedag kunnen vieren, netzomin als kerst/pasen of verjaardagen.
Maar ben nu even op en heb in mn wreckie gewerkt! Heb een leuke pagina gemaakt waar ik tevreden over ben
Leuk steph dat jullie een konijn willen!
Sweetcandy: wat ontzettend stom en rot dat hij zoiets doet! Ik hoop dat je je er niet al te verdrietig om voelt.
Anita: altijd als ik jouw stukjes lees voel ik gewoon het gezinsgeluk, haha. Heerlijk dat je er zo van kunt genieten. Lekker met je dochter op stap, ik hoop dat ze vanmiddag in het zonnetje spelletjes kan doen!
Ik zit/lig weer eens thuis te balen van het ziek-zijn. Het is zo jammer dat ziekte geen rekening houdt met feestdagen. Ik zou zo graag eens een dagje kunnen genieten en gezellige dingen doen. In plaats daarvan lig ik gedrogeerd in bed en hoor ik af en toe vlagen van feestvierende mensen Ik heb al in geen jaren koninginnedag kunnen vieren, netzomin als kerst/pasen of verjaardagen.
Maar ben nu even op en heb in mn wreckie gewerkt! Heb een leuke pagina gemaakt waar ik tevreden over ben
vrijdag 30 april 2010 om 19:01
vrijdag 30 april 2010 om 19:38
thanks meiden, voor de knuffels. Ik krijg zojuist zó een leuke hurray! Krijg er gewoon een dikke glimlach van op mn gezicht.
"Thank you for the wonderful card, dear Kozoo!.... i really like it.... and it is really exclusive.... :)it is so nice to see that people can find time for making such wonderful postcards and make other happy....
thank you one more time... and wish you spring inspiration these days.....
my smiles to you from Belarus......
Ik had dus zelf een kaart voor haar gemaakt. Leuk hoor, als dat zo gewaardeerd wordt!!
"Thank you for the wonderful card, dear Kozoo!.... i really like it.... and it is really exclusive.... :)it is so nice to see that people can find time for making such wonderful postcards and make other happy....
thank you one more time... and wish you spring inspiration these days.....
my smiles to you from Belarus......
Ik had dus zelf een kaart voor haar gemaakt. Leuk hoor, als dat zo gewaardeerd wordt!!
vrijdag 30 april 2010 om 19:47
quote:Ligaa schreef op 30 april 2010 @ 17:37:
Kozoo, dat word een groepsknuffel want van mij krijg je er ook 1.
Dan knuffel ik even mee.
En Kozoo, ik ben ook een erg gelukkig mens.
Lang op mijn eerste kindje moeten wachten en de tweede had er medisch gezien helemaal niet kunnen komen volgens de doktoren.
Dus ik ben zo ontzettend rijk met mijn 2 mooie en gezonde kindjes en lieve man.
Elke dag ben ik daar dankbaar voor.
Tine, dame vond het super, die deerd een beetje regen niet.
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje spelletjes gedaan.
En met de verloting een vrijkaartje voor een subtropisch zwembad gewonnen.
Ik voel dus alweer een uitje aankomen binnenkort.
Verder geen pc-nieuws hier.
Ga nu eerst badderen met de dame en daarna op de bank genieten van mijn koffie met oranje tompouc.
Kozoo, dat word een groepsknuffel want van mij krijg je er ook 1.
Dan knuffel ik even mee.
En Kozoo, ik ben ook een erg gelukkig mens.
Lang op mijn eerste kindje moeten wachten en de tweede had er medisch gezien helemaal niet kunnen komen volgens de doktoren.
Dus ik ben zo ontzettend rijk met mijn 2 mooie en gezonde kindjes en lieve man.
Elke dag ben ik daar dankbaar voor.
Tine, dame vond het super, die deerd een beetje regen niet.
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje spelletjes gedaan.
En met de verloting een vrijkaartje voor een subtropisch zwembad gewonnen.
Ik voel dus alweer een uitje aankomen binnenkort.
Verder geen pc-nieuws hier.
Ga nu eerst badderen met de dame en daarna op de bank genieten van mijn koffie met oranje tompouc.
vrijdag 30 april 2010 om 21:08
Zo, even 10 pagina's bijgelezen, wat een klus 8-P! Wat een mooiiiie kaarten allemaal hier die favoriet zijn. Leuk dat jullie ze allemaal showen. Echt een genot voor het oog!
@Tyanna en Toadette: Welkom!
@Brutsel: Ben je ook nieuw? Heb het even gemist... Welkom anders!
@Varisha: Ohhh jouw kaart met tropisch fruit vind ik leuk, want ik ben fan van kokosnoten! Er staat een kokosnootje op!
@Tine: Ik had jou een paar dagen een priveberichtje gestuurd via hyves dat ik graag mee wil doen met de hyvesruil!
@Sweetcandy: Dikke knuf!!! Sterkte!
@Kozoo: Ook voor jou een dikke knuffel!
Ik ben nog steeds niet beter ... gister toch naar college gegaan (bang wat te missen, ik ben zo'n nerd ) en 's avonds naar de vrijmarkt (jaar naar uitgekeken ) met een vriendin. Het uitgaan maar bij voorbaat laten schieten, dat leek me wat too much. We waren op de fiets want het was zo'n mooi weer... om 23 u begon het te gieten en te onweren, niet normaal , doorweekt was ik toen ik thuiskwam..... Niet echt bevorderlijk voor je gezondheid als je al ziek bent... Vandaag mezelf weer de stad in gesleept want we zijn gaan varen op de Utrechtse grachten, hadden een boot gehuurd met 25 vrienden. Heel erg leuk gehad! Met Koninginnedag ben ik weer zo blij dat ik in het Utrechtse woon, het is zoooo gezellig!!! Nu ben ik weer zieker dan eerst maar wel 2 heerlijke dagen gehad....
Verder nog goed nieuws: We gaan alsnog naar Rome (ivm de vulkaan ging ons reisje 2 weken geleden niet door). Weer een vlucht kunnen vinden die de prijs van de vorige keer is, en geboekt. Eind mei... ZIN IN!!!
Ontopic: Niet zo veel nieuws... een hurray uit Spanje en een uit Denemarken.
@Tyanna en Toadette: Welkom!
@Brutsel: Ben je ook nieuw? Heb het even gemist... Welkom anders!
@Varisha: Ohhh jouw kaart met tropisch fruit vind ik leuk, want ik ben fan van kokosnoten! Er staat een kokosnootje op!
@Tine: Ik had jou een paar dagen een priveberichtje gestuurd via hyves dat ik graag mee wil doen met de hyvesruil!
@Sweetcandy: Dikke knuf!!! Sterkte!
Ik ben nog steeds niet beter ... gister toch naar college gegaan (bang wat te missen, ik ben zo'n nerd ) en 's avonds naar de vrijmarkt (jaar naar uitgekeken ) met een vriendin. Het uitgaan maar bij voorbaat laten schieten, dat leek me wat too much. We waren op de fiets want het was zo'n mooi weer... om 23 u begon het te gieten en te onweren, niet normaal , doorweekt was ik toen ik thuiskwam..... Niet echt bevorderlijk voor je gezondheid als je al ziek bent... Vandaag mezelf weer de stad in gesleept want we zijn gaan varen op de Utrechtse grachten, hadden een boot gehuurd met 25 vrienden. Heel erg leuk gehad! Met Koninginnedag ben ik weer zo blij dat ik in het Utrechtse woon, het is zoooo gezellig!!! Nu ben ik weer zieker dan eerst maar wel 2 heerlijke dagen gehad....
Verder nog goed nieuws: We gaan alsnog naar Rome (ivm de vulkaan ging ons reisje 2 weken geleden niet door). Weer een vlucht kunnen vinden die de prijs van de vorige keer is, en geboekt. Eind mei... ZIN IN!!!
Ontopic: Niet zo veel nieuws... een hurray uit Spanje en een uit Denemarken.
vrijdag 30 april 2010 om 22:01
Oh, leuk dat je toch nog kan Zazana! (Schrijf jij ook op het rijles topic? Daar zat ik te lezen en ik dacht je te zien)
Kozoo, ja, balen is dat he. En je kan het ook niet inschatten... Echt een leuke hurray ja!
Sweetcandy, heb jij nog iets leuks gedaan? Nog iets van de eikel ex gehoord? Of wil je em niet meer horen
Stefanie, leuk hoor, lekker naar Barcelona! Daar zal je ook wel veel mooie (Gaudi) kaarten kunnen kopen
Kozoo, ja, balen is dat he. En je kan het ook niet inschatten... Echt een leuke hurray ja!
Sweetcandy, heb jij nog iets leuks gedaan? Nog iets van de eikel ex gehoord? Of wil je em niet meer horen
Stefanie, leuk hoor, lekker naar Barcelona! Daar zal je ook wel veel mooie (Gaudi) kaarten kunnen kopen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 30 april 2010 om 22:11
@Sweetcandy: Dikke knuf!!! Wat een rotstreek om zo een relatie van 2 jaar te beeindigen!
@Zazana: Goed uitzieken nu hoor...
Heel veel beterschap!
Ik herken dat niets willen missen en toch doorgaan maar soms is het echt beter toch een paar dagen in je bed te blijven en al je rust te nemen.
Het is wel heerlijk even deze koninginnedag-uitjes als verzetje te hebben..
Wat een goed nieuws, alsnog naar Rome!
En al best snel, toch?
@Zazana: Goed uitzieken nu hoor...
Heel veel beterschap!
Ik herken dat niets willen missen en toch doorgaan maar soms is het echt beter toch een paar dagen in je bed te blijven en al je rust te nemen.
Het is wel heerlijk even deze koninginnedag-uitjes als verzetje te hebben..
Wat een goed nieuws, alsnog naar Rome!
En al best snel, toch?
vrijdag 30 april 2010 om 22:30
quote:Janna80 schreef op 30 april 2010 @ 22:16:
Hoe gaat het met jou nu Noa_Lynn??
Met vallen en opstaan..
Op zich goed met af en toe dat ik echt op ben..
Dinsdag na 4 uur werken niets meer kunnen doen en vroeg mn bed in gegaan.
Vandaag moest ik 4 uur werken en ging eigenlijk heel goed ondanks de extra drukte met koninginnedag, ook nu heel niet moe nog ofzo.
Maandag voor het eerst weer van 8 tot 17 werken en ik vind het doodeng..
Heb het aangegeven en ze lijken wel begrip te tonen voor
mijn 'probleem'.
Merk dat veel mensen niet weten wat het nu is en wat ze dr mee moeten.
Kreeg vandaag ook te horen op mn werk: 'Ik zie alleen een vrolijke meid die het prima redt allemaal.'
Dit zei mn leidinggevende, die liet me ook beetje vliegende keep werk doen vandaag ipv alleen maar kassa of zelfscan.
Mijn 2 weken ziekzijn (en nog steeds natuurlijk..) waren een goede pauze om voor mezelf te kiezen en even beetje op te laden al voelde het toen heel niet zo.
Hoe gaat het met jou nu Noa_Lynn??
Met vallen en opstaan..
Op zich goed met af en toe dat ik echt op ben..
Dinsdag na 4 uur werken niets meer kunnen doen en vroeg mn bed in gegaan.
Vandaag moest ik 4 uur werken en ging eigenlijk heel goed ondanks de extra drukte met koninginnedag, ook nu heel niet moe nog ofzo.
Maandag voor het eerst weer van 8 tot 17 werken en ik vind het doodeng..
Heb het aangegeven en ze lijken wel begrip te tonen voor
mijn 'probleem'.
Merk dat veel mensen niet weten wat het nu is en wat ze dr mee moeten.
Kreeg vandaag ook te horen op mn werk: 'Ik zie alleen een vrolijke meid die het prima redt allemaal.'
Dit zei mn leidinggevende, die liet me ook beetje vliegende keep werk doen vandaag ipv alleen maar kassa of zelfscan.
Mijn 2 weken ziekzijn (en nog steeds natuurlijk..) waren een goede pauze om voor mezelf te kiezen en even beetje op te laden al voelde het toen heel niet zo.
vrijdag 30 april 2010 om 22:33
Kozoo, Is idd rot dat ziek zijn geen rekening houd met leuke dagen.. Leuk dat iemand zo lief op een zelfgemaakt kaartje reageerd. Word dan idd gewaardeerd.
Zazana, goed uitvieren meid. Anders gaat het niet makkelijk over.
Hier alles goed. Vriend is konijnenkooi aan het uittekenen, nu naar zijn werk, want die dingen zijn echt giga duur (150-200 euro).
Een hele leuke hurray uit Polen. Hij schreef in zijn profiel of je op de kaart wilde zetten of je naar Polen ooit zou gaan. goh, laten we nou net in Juli gaan. Hij vond de plaatsen super waar we heengaan (ik ook allemaal Unesco....veel kaarten kopen). En wenste ons een fijne vakantie.
StefanieV, gaat als het kan idd voor mij daar Unescokaarten kopen. Aardige meid.
Zazana, goed uitvieren meid. Anders gaat het niet makkelijk over.
Hier alles goed. Vriend is konijnenkooi aan het uittekenen, nu naar zijn werk, want die dingen zijn echt giga duur (150-200 euro).
Een hele leuke hurray uit Polen. Hij schreef in zijn profiel of je op de kaart wilde zetten of je naar Polen ooit zou gaan. goh, laten we nou net in Juli gaan. Hij vond de plaatsen super waar we heengaan (ik ook allemaal Unesco....veel kaarten kopen). En wenste ons een fijne vakantie.
StefanieV, gaat als het kan idd voor mij daar Unescokaarten kopen. Aardige meid.
vrijdag 30 april 2010 om 22:38
Hoef alleen maandag de hele dag, dinsdag een ochtend en dan 2 dagen vrij om weer een hele dag te werken op vrijdag..
Denk dat het allemaal wel lukt, maar zei wel dat mocht het niet lukken ik zou vragen om een andere taak.
Nu schijnt het ook schoolvakantie te zijn en is het op maandag altijd rustig op het werk.
Maar dat maakt het niet minder lang..
Denk dat het allemaal wel lukt, maar zei wel dat mocht het niet lukken ik zou vragen om een andere taak.
Nu schijnt het ook schoolvakantie te zijn en is het op maandag altijd rustig op het werk.
Maar dat maakt het niet minder lang..